Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetčtyři:
   


Odebírat

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (wd43) (24.11.2022 0:12) reagovat
Filipes - hele, a vod ceho tam ten starosta teda je? Pokud je za urbanistiku v obci zodpovedny E-On a nejaky developer, a tohle neni starost obce, tak si myslim ze ten institut starosty muzou zrusit...

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (KaldaRP (5.5.2022 7:26) reagovat
Karlosi a proc do diskuze ohledne debilne polozenyho asfaltu u neprelozenyho sloupu michas nejaky rusky sracky? >-O Jako by nestacilo ze pomalu 9 obrazku z 10 jsou propagandisticky at uz k valce nebo se ted zas nekdo probudil s ockovanim

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (FilipesRP (3.5.2022 19:14) reagovat
BLM je ještě větší blb, než jsem si myslel - jak může město požádat o stavební povolení na něco, k čemu nemá projekt? A kdo má udělat projekt EON, který má samozřejmě požádat město o povolení. EON se na vše vykašlal, ale může za to město. :-D No každopádně už chápu, proč si BLM myslí, že Ukrajina napadla Rusko. :o)

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (KarlosPepinatorRP (3.5.2022 13:55) reagovat
No díval jsem se právě i jinde, asi to pokus o parodii bude, ale jak říkám - v podstatě jen dává více mordorských narativů dohromady do jednoho postu, neumí to vyhrotit a přepísknout, aby ten extrém byl zřejmý. Ono se těžko paroduje zem, kde popis reality a jejich oficiální prohlášení jsou parodie už samy o sobě. Vyostřit by to musel snad už jen aštarem šeranem, ještěry, placatou zemí a já nevím, bíložravým těhotným gay tyranosaurem.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (Sekana v housce) (3.5.2022 13:43) reagovat
No rozhodni jak sám uznáš za vhodné, dal jsem ti jen "radu" :). Případně se ještě můžeš podívat do Kreativního fóra na příspěvek ze 3.3.2022 19:35, pokud tě příspěvky tady nepřesvědčily :).

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (KarlosPepinatorRP (3.5.2022 13:32) reagovat
Sekana - no teď jsem se na to zpětně díval, a popravdě to tak úplně vždycky nevypadá.. Problém s ironií a sarkasmem je, že ten parodovaný názor musíš vyhrotit do extrému a přepísknout - což u těch mordorských sraček už nejde, to je už samo o sobě extrémní a Jožo pak jen vypadá jako zapálený méně bystrý mrdkobot. Asi jako falešný ovčáček - častokrát už nešlo parodovat toho pravého, protože ten pravý je parodie na sebe sama a někdy je nešlo rozeznat... Mordorská obrana proti satiře? :o)

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (Sekana v housce) (3.5.2022 10:48) reagovat
Karlos: Jožo je sarkastický account...to jen abys byl v obraze a neudělal ze sebe náhodou někde idiota :)

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (KarlosPepinatorRP (3.5.2022 10:38) reagovat
blm - nechtěl bys ještě zpochybnit že dřevo hoří, slunce svítí a izák je debil?

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (3.5.2022 10:24) reagovat
cien: Meles totalni picoviny. To je psano kde, ze "O stavební povolení může požádat pouze EON"? Nikde. Vymyslis si totiz naproste sracky. Na kterem uradu jsi zamestnan, zkurvenej ourado?

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (KarlosPepinatorRP (3.5.2022 0:43) reagovat
Chlapi, dlouho tu nezaznělo, že izák je debil. A když jsme u debilů izáka, blm a spol, tak tady odkopání rudých mrdek v přímém přenosu: Jožo 2.5.2022 23:12 "Já, Crha, DogoBadman, blmblblm, Izák a další bratršstí lidoví bojovníci tu všechnu ukronacistickou propagandu a hoaxy vyvracím a přeargumentováváme místní vymyté ovce a levičacské pirátofašisty. ... Bojujeme za RUsko a skutečnou pravdu. ". Nic než rozesírači.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (Cien) (3.5.2022 0:30) reagovat
blmblmblm...: "Urednik vse prehodil na EON, at se ten stara" Poposedni si. O stavební povolení může požádat pouze EON. Nikdo jiný. Úředník může "předjednat" co chce, ale EONu hýbat rukama nemůže. A EON neudělal to, k čemu se zavázal ve smlouvě.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (wget) (2.5.2022 15:58) reagovat
To chce mít zkušenost s úředníkem. Není nic horšího než proaktivní úředník. A ti zkušení úředníci to vědí a hledí si svého. Tohle si měl řešit starosta, investor, ač paradoxně taky úředník.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (jebjelej) (2.5.2022 12:58) reagovat
Chlapce, ty jsi blbej, jak antivaxer. Tohle fakt nema smysl.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (2.5.2022 12:10) reagovat
jeblej: Pouzij radsi mozek. Urednik vse prehodil na EON, at se ten stara, aby mel urednickej zmrd min prace. A i kdyz videl, ze se nic nedeje a terminy k dosazeni cile se neplni, tak stejne delal hovno, protoze on mel prece splneno, tak co by se staral. Proste pravy opak toho, kdyby mu slo o splneni ukolu (zajisteni prelozeni vedeni) a byl za to zodpovedny. Rozsekat na kusy a zalit do betonu tuhletu zkurvenou verbez.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (jebjelej) (2.5.2022 11:51) reagovat
Necekam, ze urednik bude znat technicke normy a nechci od nej zadne planovani. Jeho roli vidim jako koordinatora, ktery proaktivne zjisti majitele pozemku v okoli, necha si od EONu navrhnout technicke reseni BUM!!! a presne tam to skoncilo! E.ON NIC NENAVRHL! DOSLO! Nebo mam pozit jeste vetsi pismena?

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (jebjelej) (2.5.2022 11:48) reagovat
Katastrální smegma: On to asi myslel tak, ze by se na katastru dozvedel, ci jsou ty pozemky okolo.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (2.5.2022 11:47) reagovat
jebjelej: Vubec jsi nepochopil, co jsem psal. Precti si to znovu a pomalu, treba ti to dojde. Necekam, ze urednik bude znat technicke normy a nechci od nej zadne planovani. Jeho roli vidim jako koordinatora, ktery proaktivne zjisti majitele pozemku v okoli, necha si od EONu navrhnout technicke reseni, rovnou na to vyda to stavebni povoleni a az to ma vse hotove, tak jde za EONem s pozadavkem na preklad. Bicoval bych tu svoloc, dokud by nezacala delat svou praci poradne.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (Tomášek ) (2.5.2022 9:49) reagovat
A to jim EON vydal souhlasné stanovisko bez té přeložky? Nebo jak docílili povolení té komunikace?

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (Katastrální smegma) (2.5.2022 8:22) reagovat
Katastr s tímto nemá nic společného, jedná se o evidenční úřad a přijímá příslušné listiny po realizaci v terénu.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (jebjelej) (2.5.2022 4:36) reagovat
Urednici me serou od te doby, co jsem zacal byt nucen je potkavat. Pokud muzu neco vuresit 2x draz, ale bez ucasti uradu, tak nevaham. Ale pokud chceme, aby urednici pracovali efektivne, tak po nich chtejme veci, ktere mohou udelat (idealne mohou udelat efektivne) a ne nesmysly, ktere po nich nekdo bude predelavat a pak zadat o nove povoleni, ktere bude davat smysl. Pokud je popis pravdivy, tak tohle posral E.ON.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (jebjelej) (2.5.2022 4:29) reagovat
Tedy urednik mel zvednout telefon (nebo pouzit email, do ktereho se mnohem lepe davaji obrazky), nebo nedej boze prdel, na katastru, EONu atd si to vsechno zjistit a predjednat behem nekolika malo dnu, NEvydat povoleni na NEEXISTUJICI PROJEKT, a pak napsat na EON cloveku, ktery vi, co s tim, at to naprojektuje a pridat k tomu vsechny informace, ktere zjistil. Kdyby to delal podle tebe, tak by to bylo uplne na hovno a v nejlepsim pripade by to ten clovek na E.ONu stejne musel udelat jinak.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (jebjelej) (2.5.2022 4:26) reagovat
Jezismarja, tak znovu. Kdyz urednik naplanuje, kam dat sloup, tak to pravdepodobne zkurvi technikdy i organizacne. Technicky proto, ze takove umisteni nemusi vyhovovat normam na vedeni (ktere nezna) a organizacne proto, ze to nemusi vyhovovat planum E.ONu. Je to, jako kdybys prijel s autem do servisu a rikal servisakovi kterym klicem a v jakem poradi ma povolovat srouby a kde objednat nahradni dily. Abys to mohl vubec zkusit udelat, tak by sis musel vsechno nastudovat a chtel bych za to trojnasobek.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (2.5.2022 1:13) reagovat
No a proto mel urednik zvednout telefon nebo nedej boze prdel, na katastru, EONu atd si to vsechno zjistit a predjednat behem nekolika malo dnu, vydat to povoleni, cely to prevazat masli a teprve pak to poslat na EON cloveku, ktery vi, co s tim. Jenze to byto musel byt clovek, ktery ma za cil situaci vyresit a ne zkurvenej urednik, jehoz cilem je zajisteni existence sveho fleku generovanim administrativy a zbytnych ukonu.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (jebjelej) (2.5.2022 1:04) reagovat
blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem: Clovek po zkusenosti s uradem samozrejme ceka, ze urednici vysirali a chteli picoviny, ale podle doprovodneho textu se zda, ze se na to vysral E.ON. To je taky takovy urad hadam (teda jednal jsem jenom s CEZem a malem jsem stavel bez pripojky jenom se solarama a generatorem). Ono se rekne: "dej to vedle", ale je ten pozemek jeste obce? Nebude se muset otocit, nebo posunout i dalsi sloup? Neplanujou to vedeni behem roku predelat? E.ON vi.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (jebjelej) (2.5.2022 1:00) reagovat
blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem: Hele, neschopnost a debilni pristup uredniku me sere minimalne stejne, jako tebe. Ale v tomhle pripade je fakt pitomost, aby urednik vymyslel, kam E.ON chce (a kam vubec muze - treba kvuli proveseni vodicu - to urednik nespocita urcite) dat sloup. Takze proaktivni v tomhle pripade znamena poslat to na E.ON s tim, ze dostanou schvalene vsechno, co nebude uplne na hlavu. Jenomze pak musi E.ON vymyslet, kam ten sloup da a napsat uradu,at to schvali

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (al5249RP (2.5.2022 0:48) reagovat
Kdyby to bylo soukrome s dotaci, tak to dost mozna dopadne velmi podobe, vsichni zucastneni vi, ze je to blbost, ale muze to byt jedina cesta, jak o dotaci neprijit a nefinancovat celou stavbu ze sveho.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (bilanula) (2.5.2022 0:07) reagovat
Ale vemte si to, co by se stalo, kdyby to komplet celé bylo soukromé. Kdyby se něco takového stalo, investor by z toho měl ztráty, akcionáři by remcali a někdo by to odsral. Úředník jen řekne, že jel podle notiček, že měl křišťálové úmysly, dokonce i Ukrajinskou vlajku vyvěsil a pokud nezemřel, výplatu dostává dodnes.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (1.5.2022 19:55) reagovat
Zdravime uredniky Retardininereg, Metzgermeister, Argent, jebjelej. Na kterych uradech jste zamestnani (zamerne nepisu "pracujete")?

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (bilanula) (1.5.2022 18:07) reagovat
Klasickej úředník. Udělá všechno podle předpisů, ikdyž vidí, že to nefunguje, a pak se jen vymluví, že on nic, on muzikant. Nejsem volič SPD, ale dlouhodobě zastávám názor, že ty úřednický kkti by měli být za svoje činy zodpovědní.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (ArgentRP (1.5.2022 17:35) reagovat
Tak snad znám reálnej stav, tak to naúčtuju firmě, která zpoždění způsobila svou nečinností.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (MetzgermeisterRP (1.5.2022 17:20) reagovat
blmblblblbbm: Ok, město řekne "jebněte ten sloup 4m doleva", přijede projektant EONu, podívá se na sloup z druhé strany, jebne ho teda doleva přímo do místa, kde blbmbblbl má na zahradě bazén. Zní fér? ;-)

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (Retardininereg) (1.5.2022 17:15) reagovat
Navíc když máš s někým uzavřenou smlouvu, kde se dohodnete, že něco do určitýho data udělá a on na to s..., tak potom za to město nemůže. Je zase tlačí termíny, kdy mají např. přislíbenou dotaci (IROP, SFDI) a musí akci do určitého data zrealizovat, jinak nebude nic. Tohle je sice silnej bizár, určitě to nikdo nezkolauduje, ale takhle je alespoň obec v pozici, kdy může začít účtovat distributorovi penále za nedodržení smlouvy, případně soudně (exekučně) vymoci naplnění smlouvy a uplatnit náhradu škody.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (Retardininereg) (1.5.2022 17:11) reagovat
Plán jebněte to o 4 metry vlevo... Komediant co netuší jak věci fungujou. Jako investiční technik jsem měl podobnej problém s ČEZem. Je jedno, že tam človek volá každej měsíc a urguje. Z rozličnejch důvodů se to vleče (pozemky, nechtěj si nasrat velkostatkáře apod.) Navíc stavební povolení se vydává na žádost stavebníka, takže E.ON jež je provozovatelem sítě si má nechat zpracovat projekt a s tím potom žádat. V zásadě to platí investor stavby, která přeložku vyvolala.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (1.5.2022 15:39) reagovat
No tak at ho vyda na plan "jebnete ten sloup o ctyri metry vlevo" nebo at ten zasranej urednickej xindl zvedne telefon, na EON zavola, zjisti si, kam ten sloup je nejlepsi jebnout a pak at rovnou vyda to povoleni. Jenze slovo "proaktivni" ve statni sprave neexistuje. Bicovat je vsechny do jednoho.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (jebjelej) (1.5.2022 15:32) reagovat
blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem: Stavebni povoleni musis vydat na konkretni plan. Ale mesto nevi, kam je nejlepsi dat ten sloup, takze by muselo vydat povoleni "dejte si sloup kam chcete", coz je dost problematicke, nebo by to muselo naplanovat za ne. Takze logicky postup by byl, ze E.ON rekne, kam chce prehodit sloupy a pokud to nebude uplne jebnute, tak to mesto samozrejme schvali. No a E.ON nerekl, kam ty sloupy chce hodit. Takze mesto nema co schvalit.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (1.5.2022 13:52) reagovat
Wabbajack: ale hovno. Mesto po firme chce, aby firma prisla s zadosti zpet za tim samym mestem. Jako do pici kde to jsme? Tak snad kdyz mesto chce prelozku, tak at rovnou vyda stavebni povoleni a prilozi ho k zadosti o provedeni prelozky. Ale to ne, to by se nejakej ourada nemohl citit dost dulezite a mesto se pak citit ukrivdene. Hazet tuhle urednickou svoloc do mulcovace, nohama napred.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (Tak_určitě_) (1.5.2022 13:47) reagovat
To není pravda, mě by zajímalo jak toto stavební úřad povolil a bude kolaudovát. To asi těžko. Řešil jsem něco podobného a ta věta pokračuje, že ten termín platí jen pokud je to technicky možné, neboli pokud jde zrealizo ať náhradní trasu.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (WabbajackRP (1.5.2022 13:28) reagovat
Firma nemůže stavět, nedostala povolení. Na vině není obec, protože firma o povolení nepožádala. A celé roky to v obci nikoho netrápilo. Takže obec má už 3 roky "svázané ruce" ?!

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (XYXRP (1.5.2022 12:52) reagovat
Jasně, nikdo vlastně za nic nemůže ...Vítejte v Absurdistánu.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (ZlyZajo) (1.5.2022 12:38) reagovat
CEZ_sko - co dodat, zeme plna blbu, ale kde brat kdyz kazdy kdo ma rozum emigroval ?

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (autokratorRP (1.5.2022 12:36) reagovat
Nemějte to starostovi za zlé. Je to lidovec...

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (vainRP (1.5.2022 11:41) reagovat
lmao: přesně... a ještě se pod to důležitě pan starosta podepíše.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (Hlávkový salát ) (1.5.2022 11:37) reagovat
Hystericky se musí urychleně vybudovat příjezdová silnička k novým domkům.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (lmaoRP (1.5.2022 11:31) reagovat
A to mam verit nekomu, kdo neumi napsat spravne cislovky? Asi tezko.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (pikasso) (1.5.2022 11:20) reagovat
přesně, jak píše Nerrg, stačí ten sloup posunout o 2m vpravo, do prostředka toho výjezdu někomu na pozemek. obec má vyřešeno a problém se přesunul na vlastníka přilehlého pozemku

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (bumz) (1.5.2022 11:03) reagovat
Klasická situace, nikdo za nic nemůže a hlavně má každý ten správný papír tak je to v pořádku.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (grasakRP (1.5.2022 11:00) reagovat
Kkti,ne vubec za, to mesto nemuze tvl

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (IMAGINARNI MAGIK) (1.5.2022 10:39) reagovat
Hanáci byli vždy největší flákači a diletanti v republice, ne nadarmo se říká: Haná je prdel zakopaná......

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (1.5.2022 10:31) reagovat
Dobre jim tak, curakum co si jen vymysleji nejakou administrativu, aby si zajistili praci. Neudelali vubec nic pro to, aby se to prelozilo vcas a bez zbytecnych kokotin okolo.

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (Nerrg) (1.5.2022 10:23) reagovat
Jančo: Přeložka ale znamená, že posunou ten jeden sloup třeba do vnitřního rohu zatáčky (aby nemuseli kácet stromy vpravo), ne? Kdyby měli zakopat celé vedení, tak mluví obec jinak a zakopat jen ten kousek mi přijde jako moc práce (estetický přínos téměř nula).

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (al5249RP (1.5.2022 10:23) reagovat
Ja bych to tam nechal v ramci trendu zklidnovani dopravy, ;-)

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (JančoRP (1.5.2022 10:19) reagovat
aha...čiže nový koberec položili aj tak, hoci tam trčala tá pičovina zo zeme. dopč

Obrázek 'Kostelec' Obrázek 'Kostelec' (autokratorRP (1.5.2022 10:15) reagovat
tak snad to za pár měsíců vyřídí a zakopou vedení v místě pod zem. jen teda pak budou muset znovu udělat tu silnici :-) to je na zabití ;-)