Nalezeno 129 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetdva:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' ( . ) ( . ) (13.6.2022 12:15) reagovat
Kurva proč tolik komentů zde? Je to trefné, přesné, like a čau vy kokoti eurohujerští

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (PivoRP (13.6.2022 7:29) reagovat
Svržený prezident byl skutečně demokraticky zvolen a skutečně měl podporu mnoha lidí, kteří pak nadávali na “zasrané pučisty”. V roce 2014 sem i já tady na Roumingu psal, že na Ukrajině je fakt bordel… jenže ti “pučisté” pak uspořádali demokratické volby a pak další. A i kdyby to neudělali, tak kurva nikdo nemá právo k nim vlítnout a začít je vraždit. Jestli to nechápeš, tak si čurák.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (13.6.2022 2:26) reagovat
@:. Teď, teď tě poznávám ... to jsi ty, kdo tu psal před dvěma měsíci, že do 14 dnů budou mít Ukrajinci Cherson i Mariupol zpět a odtamtud poženou Rusáky až za hranice. Pošli další taktické předpovědi, jsi v tom fakt dobrej.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (:.) (12.6.2022 22:10) reagovat
Merlin: Jinak než vyštípáním rusáka nákladním expresem 200? Ale jo, může exnout putin, to je taky možnost. Ale víc věřím tomu, že rusku prostě a jednoduše dojdou síly, protože nebude mít ani dostupnou techniku, ani lidi. Už teď jedou 60. léta. Moderní zbraně můžeme zapomenout, ty očividně nemají, jinak by je už nasadili. Po 60. najedou 50. a pak muzejní kousky ze 40. let. A dál? Vypadá to, že brzy ztratí Izjum, do měsíce rusáci ztratí Cherson, a za tři měsíce jsou v háji i na Donbase.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Ichtyl) (12.6.2022 21:19) reagovat
Blm: jasne, ze jsi stihl vsechno, co jsi mel v planu. Mel jsi totiz v planu sedet a gauci, pit branika a byt na roumingu :-D. Ty mas hodne smutnej zivot, ze nedokazes svuj volny cas trávit jinak, nez tim, ze tu ze sebe delas curaka. Doufam, ze brzo chcipnes, ty ukvicena pico B-)

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Marushka) (12.6.2022 21:18) reagovat
Panove, politika je svinstvo, umira kvuli tomu spousta lidi, vsichni to vime. Je pekny vecer a je zbytecne se tu urazet a prechazet do osobni nenavisti. Prosim chovejme se k sobe navzajem s uctou a respektem, stejne tak vsem lidskym bytostem. Peace out.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 21:17) reagovat
Ja stihnul vse, co jsem mel v planu, drazdeni vypatlanych ovci je uz jen prijemny bonus navrch. B-)

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (NN/A) (12.6.2022 21:13) reagovat
blm - merlin -- pěkně zajebaná neděle :-D :-D

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 21:09) reagovat
Pripadna vrazda neni genocida, ubulenej demente. Kup si slovnik. :-*

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (12.6.2022 21:09) reagovat
Jo, to skončí, pravda. Ale jinak, než myslíš ...

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskač) (12.6.2022 21:05) reagovat
Tak domluvit to jo ale dodrzovat dohodu uz ne… ten propad je dan tim ze davaj extra prachy na armadu protoze musej bojovat s ruskem… ale to brzo skonci

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (:.) (12.6.2022 21:04) reagovat
rusko v prvý řadě mělo od revoluci 30 let na to zcela překopat svoji ekonomiku. Neučinilo tak, takže se nelze divit, že objevení konkurenčních nalezišť v blízkosti jeho trubek je pro něj smrtelným ohrožením. To ho však nevyviňuje, protože znova - za svoje zpackaná rozhodnutí si ten ruský psychopat může sám. A tu pohádku o tom, jak nikdo nechce vraždit obyčejné Ukrajince, si vykládej policii, popírači genocidy.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Kolokol) (12.6.2022 20:51) reagovat
Normalne fungovat znamena mit hovno a srat do diry v zemi? Tak to fakt nepotrebuju, klidne tahni do ruska, muzes tam normalne fungovat. 8-)

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (12.6.2022 20:48) reagovat
@Kolokol: Ale obyčejné Ukrajince nikdo vyvraždit nechce. To je ta věc, kterou vy ne a ne pochopit. A odstranění Zelenského kliky by pro tu zemi bylo jen výrazné plus. Možná by konečně měla šanci zkusit se z dlouholetrého propadání ekonomiky vzpamatovat a začít konečně normálně fungovat. To se jim ovšem jako EU kolonii nikdy nepovede. Zrovna tak jako nám.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 20:05) reagovat
U Izjumu ty blbe, dva měsíce zpátky, a to je vše. Putlerova alternativní realita předkládaná blmblbem lol.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 20:02) reagovat
tleskac: Registroval jsem dlouhodobou snahu Ruska se se zapadem domluvit. Bohuzel zapad se o tom odmitl vubec bavit. from: Ty mas porad trauma z Mariupolu koukam. Par nacku zalezlych ve sklepe nema na deni ve meste vliv. Mariupol padnul kdyz ho zacali kontrolovat Rusove, ne kdyz se nacci vzdali. Jinak jo, SD prekrocili a pokracuji smerem na Slavjansk. Klidne si to zapirej dal a fantaziruj si ve sve alternativni realite, kdyz ti to dela dobre.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Gag) (12.6.2022 20:00) reagovat
Hlavně je potřeba podporovat nezávislost států, který dneska tvořej Ruskou federaci. Si to vemte, jak bohatý by některý ty regiony mohli bejt, kdyby jim to nerozkradli papaláši z Moskvy? Navíc, nejen že ty lidi ožebračujou, ale ještě je posílaj coby hlavní kanonenfutr plnit vlastní vlhký sny o impériu, protože jsou pro ně totální póvl.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Kolokol) (12.6.2022 19:58) reagovat
Vy to porad nechapete, kdyby se Ukrajina vzdala, nechali se zavrit do gulagu a vyvrazdit, tak by nebyla zadna valka! Kolikrat vam to ma ten ruskej troll vysvetlovat... :-/

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 19:56) reagovat
blm já na nějaká média téměř naprosto jebu. Co se týče tvého dalšího proruského hodnocení vývoje, už ti tví Rusáci obsadili to sídlo Na T jižně od Severního Donce jaks tu týden zpátky hlásal? Zase nic, viď, podobně jsi se sekl o měsíc s pádem Mariupolu. Ten telegram musí být hlína, jak si Rusáci s rusofilckama hrají vypouštěním lží a vy to opakujete.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskac) (12.6.2022 19:47) reagovat
panove panove.. kliiid - ted bohuzel neni jina alternativa nez valka - mir uz se s ruskem zkousel nekolikrat a bohuzel to pro ne neni pochopitelny pojem... nastesti jim uz dochazi lidi takze se snazi hlasat mir ale po tom co obsadili krym se zkousel mir a po par letech zautocili znova,tak ted bohuzel bude potreba je dodrbat tak ze se 30let nezvednou- chudaci normalni lidi tam...

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 19:42) reagovat
Pro NPC jako jsi ty je to jedno, videl jsem to uz mnohokrat. Ta predstava, ze nekdo by mel na vec jiny nazor, je ti naprosto cizi. Ty jsi tak zpracovany propagandou, ze si tu moznost ani nepripoustis, a tak kazdeho s jinym nazorem oznacujes za ruskeho trolla, protoze to je jedine vysvetleni, ktere v tvem svete existuje. Jediny posun ve tvych nazorech se odehrava, kdyz media zmeni narativ. Nastesti stran stavu fronty ten posun uz probiha, takze behem par tydnu budes tvrdit opak toho, co tvrdis dnes.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 19:30) reagovat
blm je rozdíl mezi jiným názorem a mezi váma putlerofilckama, co tu do puntíku opakujete putlerovo sračky a lži. Typicky nazi Ukrajina. S tím, začal zcela nesmyslně Putler a ty ses přidal a nevíš jak z toho.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 19:29) reagovat
A ty tu zase prosazujes stupidni narativy z medii, ukrajinskou propagandu, smyslene hoaxy a analyzy jak od zaka zvlastni skoly. Ty picoviny, co tu meles, nedavaji smysl samy o sobe, vzajemne si odporuji, ale s o to vetsi vervou je tu opakujes. Jinak je u tebe zrejmy stejny vzorec chovani, ktery jsem videl uz ve stovkach pripadu u levicackych mrdek zazranych do mainstreamu. Ty si proste ani nedovedes predstavit, ze nekdo by mohl mit jiny nazor nez ty. Tak si to racionalizujes jako ze to je rusky troll atd.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 19:19) reagovat
Merlin: a já ti nevěřím, sleduji tě tu taky od 24. února, tobě to vážně není u prdele, prosazuješ od začátku ruské narativy, sice hloupě, ale neústupně. Protože izak i baddougman to tu vzdali, jsi moje druhá místní oblíbená zrůdička, ale daleko za blm. Chceš citovat, co tu píšeš? Třeba se nekontroluješ.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (12.6.2022 19:17) reagovat
@from: Já tu nepíšu pro Putinas. Celou dobu tu jen oponuji debilním názorům, jak to ti Ukrajinci Rusům nandávají a jak je ta válka skvělá. Jinak je mi jak Putin, tak Zeleksyj úplně u prdele. Ostatně tihle dva si nemají co vyčítat a bylo by fakt těžké se rozhodnout, kdo z nich je větší zmrd. Jinak jsem ovšem toho názoru, že zdaleka největší zmrd je ten hajz, který vodí Bidena, na toho ani Putin nemá.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Ichtyl) (12.6.2022 19:15) reagovat
Lol, venku krasne, ale vymrdanej kolaborant blm tady celej vikend pise svoje blitky na Rouming. Slusnej nolifer :-D

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 19:12) reagovat
Merlin: ok, jestli to nebyl Rusák, pak nechápu tvou motivaci psát tu pro putlera a stydím se za tebe. Nevíš jakou máš haploskupinu, abych se mohl stydět méně?

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (12.6.2022 19:11) reagovat
@from: Jak jsem psal už dříve, mentální dispozice ti nedovolují vidět realitu tak, jak je. Soudě podle toho, jakým způsobem přemýšlíš, asi vím, proč by ti to Zemen nepodepsal. Bylo by to patrně proto, že bys chyběl v lochu při večerním sčítání vězňů, co? A pro tvou informaci, můj táta byl skutečný Čech, ty bruselská mrdko. ;-)

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 19:09) reagovat
Jistě, putlerovská attention whore uzná pravdu u jiného putlerovce, který má jen krizi identity, páč ho tu nějakej kolaborantce za okupace naštěkal do okundí okupant. Jste se hledali.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 19:07) reagovat
from: tvl tady je to samej larper, co si na mne vede slozku. K tve smule gestapo uz u nas nefunguje, tak si ji svin do rulicky a zastrc si ji do zadele. Jinak Merlin ma pravdu, ale to psychopat jako ty, co bude "bojovat" #DoPoslednihoUkrajince nikde nepochopi.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 19:04) reagovat
Merline Zeman by mi to nepodepsal, chyběl bych na jisté pozici B-) . Krev ukrajinských mužů, žen a dětí mají na rukou jen a pouze Rusové, tedy i tvůj otec a podporou invaze i ty. Té krve by bylo mnohem víc, kdybychom Ukrajině zbraněmi nepomáhali. Jen bychom o tom skoro nevěděli, až při příští demokratické iteraci Ruska, kdy budou zase uvolňovat archivy světu jako v devadesátkách, sypat si popel na hlavu a uznávat jaké byly pod Leninem, Stalinem a dalšíma kurvy.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (12.6.2022 19:01) reagovat
@Tleskac: Paradoxně krev ukrajinských lidí mají na rukou ti, kteří podporují pokračování předem prohrané války. Tam totiž neumírají Zelenští nebo Putinové, tam umírají lidé, kteří vlastně za nic nemohou. Pokud tedy pominu nedůležité bojůvky, jako je Azov, Ajdar, Wágnerovce a podobné spolky sadistických násilníků. A čím déle to bude trvat, tím více jich zemře. Tak buďte tak hodní a buď přestaňte válku podporovat a nebo se seberte a vyražte na frontu, Zeman to podepíše.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 18:59) reagovat
Ty ten útok explicitně obhajuješ aspoň v 12 komentářích od 24. února, ano sbírám je, jsi moje putlerova zrůdička. Ale už si začínáš trochu dávat pozor, škoda, mám radši nepoučitelné zrůdičky.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 18:55) reagovat
Ja ten utok neobhajuju, ja se ti jen snazim vysvetlit, ze lidi veci delaji z nejakeho duvodu. My ten duvod nemusime znat, nemusime ho uznavat, nemusi nam davat smysl nebo s nim nemusime souhlasit, ale je naivni tvrdit, ze vubec neexistuje. Tolik k tvemu bezduvodnemu napadeni, coz je analyza na urovni petileteho decka nebo prumerneho NPC jako ses ty. Tleskac: to nejspis urcite bude jednim z rady duvodu, ktere sehraly roli. Bylo by ale opet mimoradne naivni to povazovat za jediny duvod, ktery vedl k valce.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskac) (12.6.2022 18:51) reagovat
ano-predchazelo tomu obeveni nalezist zemniho plynu

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 18:49) reagovat
"Zjevne ten duvod mela, kdyz k tomu doslo." - s tímhle precedentem obhájíš i nazi útok na Polsko. Důvod vyhlazovat sousední stát si vždy najdeš. Ale legitimitu už neohodnotíš ty, ale okolní státy.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 18:47) reagovat
Zjevne ten duvod mela, kdyz k tomu doslo. Nestalo se to z modreho nebe a i pres ty detinske predstavy, ktere o Putinovi mas, si nemyslim, ze by se proste jednoho rana probudil a rekl si "dnes bezduvodne zautocim na Ukrajinu", aniz by tomu neco predchazelo. Kez by Ukrajina naplnila sve zavazky z Minskych dohod a k valce tak nikdy nedoslo.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskac) (12.6.2022 18:43) reagovat
@blm tak to bys mel koukat i na jiny nez rusky kanaly :-D

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 18:41) reagovat
blm: at je na pozadi cokoli (pamatuj, ze ja za prvotni pricinu beru rok 395), nic to nemeni na faktu, ze jedna zeme napadla bez oduvodnitelne druhou. A to je zcela nepripustne.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskac) (12.6.2022 18:41) reagovat
navic vetsinou maj podobnej seznaam argumentu ktery poustej - zrejme nejaky seznam zadani co maj psat a co dobre zasejva pochybnosti... nevidis nikdy ze by neco googlil a pak dodavali argumenty... a obecne jim nejde o pravdu jen copypastujou variace toho samyho... to neni nahodou- tak normalni lidi neargumentujou

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 18:38) reagovat
cyklista: Dovedes si predstavit, ze na pozadi toho konfliktu je vice duvodu, nebo je to na tebe moc slozita myslenka? Malo co, navic tak sloziteho jako valka, ma jen prave jednu pricinu. from: Rent free, ubulena pico. Nezapomen si za chvili pustit televizi, at vis, co si mas myslet.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskac) (12.6.2022 18:37) reagovat
hele kdyby to byl konspiracni zmrd tak toho necha... tohle fakt vypada jako agenda - narazim na tyhle lidi vsude - na roumingu na armadnich novinach je cejkis... a maj podobnej modus operandi... normalni lidi toho po case nechaj ale tyhle bych rekl ze se snazej reagovat co nejvic aby to vypadalo ze je to prevazujici nazor a normalni lidi si pripadali v mensine

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 18:11) reagovat
Tleskac: já pořád optimisticky předpokládám, že blm není takový čůrák, že by ve vyhlazování Ukrajiny fandil Rusům. Dle mě jde o konspiračního blbečka, který oponuje mainstreamu z principu a důvody si hledá později. Že se hájením ruské invaze už druhý den v komentářích dostal do trestněprávní roviny asi ani nechápe a neuzná, dokud to neuvidí v obsílce na papíře. Ale ano, může jít i placeného zmrda nasazeného přímo na rouming.cz.,

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (:.) (12.6.2022 18:07) reagovat
V normálním světě se s pocitem, že jsi Petr Veliký, chodí do blázince. V rusku je to základní kvalifikační požadavek na prezidenta.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskac) (12.6.2022 18:05) reagovat
nemyslim ze je to mimodek - ale putinovi jde dobre na ruku... skoda ze diky temhle lidem je na roumingu tak nablito... ale je zas fajn videt ze je tu i hodne lidi co mu oponujou

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (cyklista) (12.6.2022 18:05) reagovat
Hele, mohly by si ruské filcky obstarat aktuální noty? O nácky už dávno nejde. Přece Putin jasně řekl, že se cítí jako Petr Veliký a hodlá rozšířit Rusko. Sice netuším kam, když už na Ukrajině dostává nakládačku, ale to je jeho boj.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 18:03) reagovat
Bavi me jak NPCs jdou vzdy s vladnim a medialnim narrativem: https://www.youtube.com/watch?v=toGMjVVhkiM, https://www.youtube.com/watch?v=nENkNMvckak

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskac) (12.6.2022 18:00) reagovat
azov zacinal jako dobrovolne domobrane hnuti fotbalovejch fandu - jak vypadaj fotbalovi fanousci u nas? byli jedini z mala kdo se tehda putlerovi postavil a proto je tak nenavidi...

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 18:00) reagovat
Tleskac: blm je obyčejnej konspirační debílek, takový to, když věříš na chemtrails, nepřistání na měsíci, plochou Zem, ale nikoho to nezajímá, zde by normální člověk zvolnil v tom, co hlásá. Blm je ale kromě toho také attention whore, vyžaduje a vyvolává pozornost a je mu jedno jestli je pozitivní nebo negativní, pořád je to pozornost. Prvně tihle zmrdi vraždili při kovidu zmanipulováním od očkování, teď mimoděk pomáhají Rusku.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (cyklista) (12.6.2022 17:59) reagovat
Jasně, když to tvrdí obdivovatel ruského fašismu, tak to musí být pravda.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 17:58) reagovat
to je jen par random vysledku. Prihodil bych vic nebyt limitu na zpravu. Ale predpokladam ze googlit umite take. Zaver je: 1) Azov a podobni jsou nacci 2) jsou financovani a vyzbrojeni z US

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskac) (12.6.2022 17:56) reagovat
cyklisto a neni to ztrata casu?Myslis ze kdyz to najdes tak ho to presvedci? blm je proste jeden z lidi co mu nevadi mit na klavesnici krev ukrainskejch a ruskejch lidi ... protste bude zvatlat svoje postoje - asi je za to placenej nebo se nudi, nebo si nedovede predstavit jake maji nektera rozhodnuti konsekvence... rekneme ze je opravdu treba rus z ambasady a pak pro nej zabijeni lidi co s rusy bojuji, bude fajn... nebo je placenej od hodiny aby tady rozseval blbou naladu aby si normalni lide pripadali blb

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 17:56) reagovat
hj: i kdyby azov měli přes reinkarnaci ve velení Hitlera, pořád je budu podporovat. Protože na ukrajinksé demokracii nějaký pár tisícový azov nic nemění. Jediná strana, o které by se dalo říct, že je neonazi, se s 2,4 % ani nedostala do parlamentu. Kdy denacifikujeme Slovensko kvůli Kotlebovcům? Brečíš po putlerovsku, směšně a jsi pochcáníhodný.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 17:53) reagovat
https://www.wsws.org/en/articles/2016/02/01/azov-f01.html, https://theintercept.com/2022/02/18/ukraine-weapons-neo-nazis-bob-menendez/, https://www.washingtonpost.com/world/2022/04/06/ukraine-military-right-wing-militias/, https://www.aljazeera.com/news/2022/3/1/who-are-the-azov-regiment, https://edition.cnn.com/2022/03/29/europe/ukraine-azov-movement-far-right-intl-cmd/index.html, https://www.dw.com/en/ukraines-azov-regiment-accused-of-having-neo-nazi-past/av-61823061,

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 17:50) reagovat
Kazde video dokumentujici ukrajinske nacky bude jednostranne, z principu veci ani byt nestranne nemuze. A proc bych nepouzil rusky zdroj? Rusove lzou, ale ne vse, co kdy reknou, je lez. A ze zrovna ty mas tu drzost placat neco o nestrannych zdrojich, kdyz do zlblnuti linkujes levicovej blogysek co si hraje na encyklopedii. :-D

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (cyklista) (12.6.2022 17:49) reagovat
:-) Zkusím to najít, bylo to na Armádních novinách, kde je teď cca 75000 příspěvků.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 17:43) reagovat
"Ví se" - takhle to vůbec nemůžeš napsat, to se bude blm zlobit, on tak rád zdroje, třeba když jsem chtěl zdroj na jeho neustálá tvrzení o nazi Ukrajině, tak se odkopal a nasdílel nafejkované video ruské ambasády. Blm moc rád nestranné zdroje :)

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (cyklista) (12.6.2022 17:36) reagovat
Ví se přinejmenším o jednom rusákovi, co v Kyjevě střílel demonstranty. Protože nedávno jednomu gruzovi 200 na úmrtním listu psali, že dostal mimo jiná ocenění vysoké vyznamenání za zásah na Majdanu 2014. Jak známo, rusáci nikdy nelžou, a nepředpokládám, že ho vyznamenali za zametání náměstí po vraždách.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 17:30) reagovat
Ty detaily jsou dost podstatne. Mozna te to prekvapi, ale do dnes nebyly okolnosti strelby do demonstrantu vysetreny a objasneny. Tedy soudy o tom, kdo nechal do demonstrantu strilet, bychom si meli nechat, az to vubec bude znamo. Pokud nekdy.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 17:18) reagovat
Merline a jak to bylo, zasvěť nás. Ukrajina kývla na asociační dohodu s EU, ale prezident to odmítl. V Kyjevě proti jeho postoji byla dlouhotrvající demonstrace známá jako euromajdan, do toho nechal ten prezident střílet, nebo tam střílel kdoví kdo ať máš radost, každopádně pak prezident utekl do Ruska.

Strana 1/3. 1 2 3 následující