Nalezeno 129 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátosm:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 17:15) reagovat
Ano, mezinarodni pozorovatele u voleb demokraticky zvoleneho prezidenta, ktery byl svrzen pri statnim prevratu, byli take. Jinak odkaz na wikipedii nikdy nebyl a stale neni argument.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (12.6.2022 17:15) reagovat
@from: "A žádný puč nebyl, kolaborantský prezident nechal střílet do demonstrantů, pak jako krysa utekl, za pár měsíců si jen zvolili jiného prezidenta" ... OK, pokud tomu skutečně věříš a mentální rozvoj ti nedovolí hlubší poznání, budiž. Ovšem pokud to píšeš, i když alespoň v náznacích víš, jak to skutečně bylo, pak jsi hnusák.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 17:09) reagovat
ne, normální volby [odkaz]

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 17:07) reagovat
Svrzeny prezident byl taky demokraticky zvolen, nez se ho ve statnim prevratu zbavili a dosadili prozapadni loutky, ktere to tam od te doby vedou.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 17:00) reagovat
Jistě od 2014 proběhly několikery volby s mezinárodním pozorováním. Oproti Rusku dávaly výsledky i smysl a nejsou to hloupě vyšpekulované tabulky s 5 % odstupňovaným rozdělením, jsou to normální volby v demokratické zemi. A žádný puč nebyl, kolaborantský prezident nechal střílet do demonstrantů, pak jako krysa utekl, za pár měsíců si jen zvolili jiného prezidenta. Ne, vážně se ti nepovede zfašizovanou útočnou ruskou diktaturu přirovnat k Ukrajině.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (12.6.2022 16:57) reagovat
@from: Ty skutečně věříš, že na Ukrajině vládne demokraticky zvolená vláda a nikoliv loutky, dosazené do úřadu uměle po násilném puči proti poslední skutečně demokraticky zvolené vládě? :-D

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 16:48) reagovat
nějaký moták na telegram, který ani pořádně nefunguje v prohlížeči je spíš sranda zdroj, vzhledem k tomu, že se to tam z toho stalo konspirační kolbiště v informační válce. Mě by fakt zajímalo, čím je vaše zfašizovaná Rusko - příklad zhroucené devadesátkové demokracie a autoritativní diktatury - vládním zřízením podobné demokratické Ukrajině. Vy jste subové, potřebujete svého pána. Ukrajinci jsou si sví páni, zcela mimo chápání rusofilcek.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 16:48) reagovat
from: Tak dekujeme, ze jsi nam dolozil sve informace zfalsovanym indexem, rikas ze jsi na strane zapadni civilizace a vlastne vubec nemas duvod lhat :D Vis co? Ja s nikym nekolaboruji. Jsem neutralni, protoze to neni moje valka. Jsem pouze pozorovatel teto strasne tragedie. Stejne za kratky cas se chystam emigrovat a nejake sankce, inflace a socializmus me uz doufam nebude tolik trapit.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (12.6.2022 16:44) reagovat
@from: ALe jo, doloží. Jenže zdroj odmítnete jako lež, proruskou propagandu nebo něco, co si autor vymyslel. OK, proč ne, já si o tvých zdrojích myslím naprosto totéž.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 16:42) reagovat
Merlin: proto jsem obojí doložil odkazy. Já jsem tu na straně Západní civilizace, není v mém zájmu někomu lhát, na to tu máme vás, kolaboranty s Putlerem, kteří nikdy nedoloží žádnou informaci nijak.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (12.6.2022 16:40) reagovat
@from: Přčijde na to, odkud svá tvrzení bereš, jaký je zdroj. Za války taky spousta médií psala, že Německo vede spravedlivou válku a že vůdce je to nejlepší, co německý národ potkalo. :-D

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 16:38) reagovat
hj: jistě, jako správný communazi napadnout zdroj informace. Máš jiné metriky, podle kterých se státním zřízením Rusko a Ukrajina neliší?

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 16:37) reagovat
from: ty indexy jsou dost vtipny. Oba ukazujou zapadni svet hezky zelene a nezapadni fujky fuj barvickama. Navzdory tomu, ze v australii za kovidu sli lidi povinne do koncentraku a v kanade se braly lidem bankovni ucty a obcanska prava. Ze by na inspiraci cinou byl nejaky dvoji metr? Mozna podobne vybarvene mapy tu byly i za dob SSSR.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (MerlinRP (12.6.2022 16:35) reagovat
Prozatím to vypadá, že se díky sankcím a na ně navázaným problémům EU do několika let úplně rozpadne. Takže za mě sankcím ano, jen houšť a větší kapky. ;-)

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskač) (12.6.2022 16:30) reagovat
Za co krvácej rusové? Kdyby se na ukraine nenasly naleziste zemního plynu ktery by delaly rusakum konkurenci,tak ty kluci mohli bejt jeste nazivu… To ruská krev je vyjmečná tím jak nesmyslne se prolévá

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 16:29) reagovat
hj: UA má freedom index skoro jako Maďarsko, oproti Rusku se jedná o svobodou zemi [odkaz] . Ukrajina se s index of democracy dostala do hybrid regimes, ale kdo během osmileté války by tak nedopadl [odkaz] , přesto rozdíl oproti Rusku je obrovský. Ty dvojkrávo. Máš jiné metriky, podle kterých se státním zřízením Rusko a Ukrajina neliší?

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (anonykrysaRP (12.6.2022 16:28) reagovat
Tak ale ona se taková proxyválka na Ukrajině hodí. Polovina světa si z toho udělala demo-hype na svoje výrobky na základě několika málo videí které se pořád točí dokola, jiní tam sunou zbraně ve velkém, jednak aby si uvolnili sklady na novější munici, druhak aby si to nechali po válce velmi dobře zaplatit. geopolitický konkurent EU se zlikviduje rukou svých politiků sám, rusák je spokojený, protože vesele prodává do indie a číny dál, číňan se smějě taky...

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 16:25) reagovat
from: haha, dobrej for. Oligarchama a korupci prospikovana zeme ktera se svym statnim zrizenim lisi od ruska jen minimalne krvaci za svobodu a demokracii. Ty kravo.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 16:24) reagovat
hjtd: to ti nechci tvrdit a netvrdím, tak si ty slaměné panáky nech jinam. Ukrajina nepopiratelně přežila sto dní invaze, osvobodila asi třetinu okupovaného území a v druhé fázi se v rámci mezí drží. Článek je o ničem, je hezký, jak to hrajou, že si myslíte, jak se nemaj rádi.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 16:21) reagovat
hj: ukrajinská krev je jedinečná, protože teče za svobodu a demokracii. Ukrajinci se přidali k západu, zfašizované Rusko to nevydejchalo a snaží se to tam vyhladit a obsadit. I z čistě sobeckého pohledu čím dál Rusko - tím líp, takže sláva Ukrajině.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 16:21) reagovat
from: Takze chces mi tvrdit, ze UA ma nakroceno k osvobozeni donbasu a krymu a vyhledove k dobyti Moskvy? Myslim ze nedavas pozor, uz zacala blame game mezi zapadnimi "vudci" o to kdo je vetsi debil: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/zelenskyj-biden-ukrajina-usa-valka.A220611_181000_zahranicni_erb

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 16:18) reagovat
Tleskač: jaky prachy? kdyby nevalcili, armadu by drzeli stejne, ale pravda sklady by meli porad plne zrezleho srotu. A je v pohode kupovat krvavej americkej plyn, ropu, vyrobky a akcie? Porad jsem se nedozvedel cim je ta ukrajinska krev tak jedinecna.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskač) (12.6.2022 16:13) reagovat
Rusové momentálne posílaj prachy na zabíjení ukraincu… až napadnou jinej stát, z mejch penez už to nebude

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 16:10) reagovat
hj: už to není jako první dva měsíce, kdy Rusáci najeli okupovat v tankových kolonách jako sem v 1968, je daná opevněná linie. Na té Rusáci postupují občas jen v Donbasu. Ale u Charkova a Chersonu ustupují [odkaz] Javeliny udělaly svoje v prvních dvou měsících, teď je to spíš dělostřelecká válka a válka dronů, ruské letectvo se nějak nedostavilo.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (NN/A) (12.6.2022 16:08) reagovat
hjtdfjhfj - máš internet, tak si o tech válkách nejdřív něco přečti, fakt stačí i základy. A tu polemiku, že nepotřebuješ extra IT technologie ve válce.... tohle je IQ level Izak. Jenom se tu ztrapňujete.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 16:07) reagovat
from: posledni dobou to vypada, ze rusove maji na ukrajine vic tanku jak ukrjinci javelinu, proto porad ustupuji. Zjevne ten starej srot neni zas tak nepouzitelnej.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 16:01) reagovat
Takže Rusko chce bojovat proti západním zbraním na Ukrajině starými tanky, kalachy a RPG? Trefit něco na dvacátý pokus oproti Ukrajincům, co to zvládnou s inteligentní municí bezpečně na první? Čína vyrobí čip a mobil, hodně daleko od inteligentní munice.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 15:59) reagovat
from: na stare tanky, kalachy a RPG fakt neni zadna extra IT technologie potreba. A kdybyby byla, nakoupi v cine, k tomu zapad fakt nepotrebuje. Taliban take nemel zadne IT technologie a pres to americkou woke armadu ze sve zeme vyhnal a sebral jim spoustu vyzbroje.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 15:55) reagovat
Nase auta jezdi na benzin a naftu vyrobene z ropy z Ruska. Koupene bud primo nebo pres prekupnika, ktery tu ropu ideologicky ocisti a necha si za to zaplatit. Sankce na tom nemeni vubec nic.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 15:55) reagovat
A na krev Iracanu, Afgancu, Libyjcu, Srbu, Syranu, Vietnamcu a nespocet dalsich se ti jezdi dobre? A na ukrajinskou jezditi nechces? Cim je ta jejich krev tak vyjimecna?

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 15:54) reagovat
(hjtdfjhfj: Rus si doma žádnou výrobu moderních zbraní nezařídí. Tohle jsou zbraně s IT vychytávkami, tam se Rus nechytá. Být to jedna dvě rakety, to umí, posílá je do vesmíru, ale vyrábět to po tisících? Kdepak.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 15:51) reagovat
Tleskač: takze chces tvrdit ze na ukrajine nepostupujou a valku nevyhravaji?

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskač) (12.6.2022 15:51) reagovat
Hlavním cílemsankci je aby nase auta nejezdily na krev mrtvejch ukrainců a tento cíl to plní

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskač) (12.6.2022 15:49) reagovat
Us woke armada nemusela ani zvednout zadek a její zbrane delaj z rusáků preborníky v hodu tankovou vezí na dálku, coz cinany od nejakých invazních choutek dost odrazuje a jeste aby meli sponzorovat nejakou zaostalou chamrad z ruska, která je stála furu penez svojí nesmyslnou válkou…

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 15:47) reagovat
Ani bych nerek.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (DirectRP (12.6.2022 15:41) reagovat
blm: Já ti nevím, definici sankce to splňuje. 8-)

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskač) (12.6.2022 15:37) reagovat
Preruseni ne - jen cina bude zdímat rusko co to dá, protoze rusové opravdu nemají co nabídnout… navíc jsou cinani na rusaky nastvaný protoze putlerova demence zhatila jejich plány na novou hedvábnou stezku

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 15:34) reagovat
je potreba to videt v sirsich souvislostech. Ruska invaze na ukrainu, cinani rusy podrzi protoze sami planuji invazi na taiwan. Rusove podrzi pak zase je a cely svet se na vlastni oci presvedci, ze US woke armada neni schopna ubranit vubec nikoho.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 15:29) reagovat
Tleskač: na preruseni obchodni spoluprace mezi cinou a ruskem to fakt nevypada. "Slyšeli jste někdy o COCOM sankcích?" kdyz nedoda zapad, doda cina. A mezi tim si v rusku nejakou vyrobni kapacitu zaridi.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskač) (12.6.2022 15:27) reagovat
Chudobinec zadne moderní technologie není schopen vyrobit sám takze nebude schopen vyrabet ani pokrocilejsí zbrane, takze jeho utok bude vypadat spis jako sraz veteránů… co se cinskych technologií tyce - moc to tak nevypadá - z ruska se stahuje i huaweiii

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 15:15) reagovat
Direct: nevim, jestli prihlizely, ale sankce proti Taiwanu nezavedly. Proto je to spatny priklad uspechu sankci, protoze se o sankce vubec nejednalo.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (fromRP (12.6.2022 15:11) reagovat
Slyšeli jste někdy o COCOM sankcích? Byly svobodným světem uvaleny na RVHP (Rusko a jeho protektoráty) od asi 1950 do 1991. Pomáhaly zásadně, SSSR neuvěřitelně zastaral ohledně IT, k prvním skutečným počítačům (IBM System/300) se dostali až v 1975, z USA ambasády ve Vietnamu. Hned zahodili vlastní vývoj a začali klonovat (krást). K superpočítačům se nedostali nikdy a bez importu neměli v IT ani relevantní vývoj. Tyhle sankce fungovaly.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (DirectRP (12.6.2022 15:05) reagovat
blm: špatný příklad? Jakože U.S, Kanada a Čína jen tak přihlížely a Taiwan si to zatím rozmyslel sám jo?

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 14:56) reagovat
Budu se strasne smat (v exilu) az ekonomika velikosti italie totalne rozlozi ekonomiky ostatnich zapadnich zemi. A nadseni schvalovaci sankci budou za sveho nadseneho hykani v zime mrznout v panelaku :)

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (bublaaaRP (12.6.2022 14:56) reagovat
Tady nemá smysl cokoliv objektivně probírat, když je tu tolik proruSSkých trollů a základna páté kolony. Zbytečná práce.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 14:55) reagovat
bublaaa: Ty sankce zvedly cenu ropy a plynu natolik, ze Rusak muze dat 25 % slevu a porad mit vetsi prijem, nez mel pred rokem. Ty se ohanis hesly a frazemi, ale neresis, ze realita je podstatne jina. A ucinek sankci se da zhodnotit pomerne snadno. Dosahly sankce cile, proc byly zavedeny? Ja tvrdim, ze se to nikdy v historii nestalo, a dosud mi nikdo nedal jeden pripad, kdy by se tak stalo. Z toho dovozuji, ze je hloupe ocekavat, ze v tomto pripade sankce poprve v historii dosahnou svych cilu.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 14:50) reagovat
porad si myslim, ze zapadni svet rusko a jeho ekonomiku vubec nepochopil, zkousi nejake sankce ktere je na kratky cas zaboli a cely zapadni ekonomiku v dlouhodobem horizontu naprosto polozi. A fanaticti hlupaci schvaluji a hlasite u toho hykaji.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 14:47) reagovat
ekonomické - tak si koupi ten iphone dovezeny pres indii, nebo si misto neho koupi huawei z ciny. Chudaci. vnitropolitické dopady - jako ze se kvuli nim zmeni vedeni zeme? Hodne stesti, pochybuju ze se to nekdy v historii lidstva stalo. vedlejší náklady na obcházení sankcí - ty ted plati sama evropa diky plynu za rubel. mezinárodní renomé - na tohle se mezi autoritarkymi rezimi sere, tak je to spis o osobnim kontaktu mezi vudci

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (bublaaaRP (12.6.2022 14:34) reagovat
Účinek sankcí se těžko měří a počítá, je to složitý komplex. Nelze to vysvětlit jednoduše. Jak jsem již řekl, nejsou to jen ekonomické, ale i vnitropolitické dopady, vedlejší náklady na obcházení sankcí, mezinárodní renomé, atd. atd. atd. Např. ruSSák sice může prodat ropu do Číny, ale prodá ji znatelně levněji, než do Evropy. Evropa jako taková byla největším odběratelem ruSSkých surovin. To se ale teď mění a těžko se zatím odhaduje, jak to dopadne, takhle rozsáhlé sankce tu ještě nebyly.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (NN/A) (12.6.2022 14:32) reagovat
blm - ale noták sám víš, že to tak jednoduché není. Jaký má důvod vypisovat na tomhle webu celé dny? Na tvůj názor serem, to už víš. To nemáš jinou alternativu v životě něž tady? Nechceš si něho najít?

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (DirectRP (12.6.2022 14:24) reagovat
Ale ano, doposud nebylo moc sankcí proti demokratickým zemím, takže se těžko ukazuje jejich efektivita. Jakoby to mnohdy mělo spojitost s autokratickými státy hmmm =)

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 14:20) reagovat
Direct: Spatny priklad, Taiwan nikdy nebyl sankcionovan. Takze stale plati, ze sankce nikdy v historii nedosahly svych cilu. A nevim, proc by tomu melo byt v tomhle pripade jinak, kdyz Rusko je sobestacne v produkci jidla, energii, a vesele obchoduje se zbytkem sveta, ktery se k sankcim nepripojil.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (DirectRP (12.6.2022 14:13) reagovat
blm: Taiwan měl v 70. zájem o jaderné zbraně a potají je vyvíjel z materiálu dodávaným na výrobu energie. Prasklo to a ztráta dodávky materiálů ohrozila výrobu energie a chod ekonomiky. Tak toho raději nechali, když to hodně zjednodušíme.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 14:05) reagovat
"pravdepodobne omezi schopnost vest valku" hahaha hodne stesti. Muzete mi nekdo chytrej vysvetlit jak by to mohlo fungovat? Jak je mozne u nejvetsi zeme sveta ktera ma vsechny zdroje (jidlo, energie, materialy), roky povinnou vojnu pro polovinu populace a bezedne sklady starych tanku ze studene valky?

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (al5249RP (12.6.2022 14:02) reagovat
Napadaji me sankce treba proti Kube, Iranu, Severni Koreji nebo v minulosti Iraku, ty byly (nebo stale jsou) velmi prisne, dle meho nazoru nelze hovorit o tom, ze proti Rusku jsou bezprecedentni. Sankce urcite poskodi Ruskou ekonomiku a pravdepodobne omezi schopnost vest valku. Pokud je toto jejich cilem, tak je jista nadeje, ze to muze fungovat. Pokud je cilem zmena rezimu v Rusku, tak nevim o tom, ze by se v minulosti sankcemi nebo izolaci nejake zeme tohoto cile dosahlo.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (12.6.2022 14:00) reagovat
Direct: muzes mi prosim dat jeden konkretni priklad, kdy sankce fungovaly, dosahly svych cilu nebo aspon "pomohly v řešení problémů", jak rikas? Ja si takoveho pripadu nejsem vedom. Naopak vidim, ze ani desitky let sankcnich rezimu nevedly k dosazeni zadnych cilu, at jde o Kubu, Iran, Best Koreu, Venezuelu nebo Rusko. Jedine, ceho dosahly, je totalni devastace sankcionovanych ekonomik a utrpeni beznych lidi.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (DirectRP (12.6.2022 13:57) reagovat
blmblmblm: "sankce nikdy nedosáhly svých cílů" .. cílem sankcí je donutit ke konverzaci/kompromisům, né zničit ekonomiku cizího státu. Otázkou je, jak moc chce daný stát komunikovat. Jinak ano, sankce pomohly v řešení problémů.

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 13:56) reagovat
Rusko ty technlologie možná nemá, ale za to je má Čína a Indie. A ti se za o ně za ruské zdroje rádi podělí. Btw, ISIS nepotřeboval k vývozu ropy do Turecka žádné ropovody a plyn také není nutné přepravit v trubce. Takže o jaké izolaci se tady vlastně mluví?

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (hjtdfjhfj) (12.6.2022 13:54) reagovat
btw baví mě jak západ hýří sebevědomím ohledně nějaké "izolace" Ruska a většiny Asie. Jako by zapoměl, že tam žije min 2x více lidí jak na západě a ekonomická výkonnost je mnohem, mnohem vyšší. Možná by prospělo vzít si do ruky globus a konečně objevit, že na planetě není jen západní civilizace a samotné Rusko?

Obrázek 'sanctions2' Obrázek 'sanctions2' (Tleskač) (12.6.2022 13:53) reagovat
Do ciny ani indie nevedou ropovody a plynovody jako do evropy a nedají se postavit pres noc a bez technologii ze zapadu… navic si nikdo z nich nenecha uctovat tolik jako evropa…zadny strach sankce funguji podle plánu - proto i ten fňukot proruskych trolů

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující