Odebírat | ||
GIF 'cyklobuzna' (haxorr) (4.7.2022 8:19) | reagovat | |
minule som siel v buse ... pripajali sme sa z prava na hlavnu ... pred nami bolo par aut, tak autobusar vymyslel skvely napad a zaradil sa na hlavnu cez pruhy a asi cakal, ze sa pretlaci pred toho pred nami .... ten ho vsak nepustil a autobusar siel full stop. babicka si jebla hlavu a dalisa mega ju este prisadla ... tak volali zachranku a vsetci na prestup ..... niekedy sa treba ponahlati pomaly ... | ||
|
||
GIF 'cyklobuzna' (tybux) (3.7.2022 16:21) | reagovat | |
typicky autobusak kreten | ||
|
||
GIF 'cyklobuzna' (cyklomotoautobuzna) (3.7.2022 12:09) | reagovat | |
potas: Příště si zkus přečíst celý příspěvek, na který reaguješ, a ne jenom první tři slova ... Jinak to byla základní věc, kterou mi v autoškole vtloukal do hlavy, že s busem s lidma se prostě naplno nebrzdí. | ||
|
||
GIF 'cyklobuzna' (potas) RP (3.7.2022 11:43) | reagovat | |
vždyť je jasně vidět z jednoho záběru že se zvedá | ||
|
||
GIF 'cyklobuzna' (Lord Radiator) (3.7.2022 10:51) | reagovat | |
Nevíš jestli přežil, video končí událostma uvnitř autobusu, nikde už není zachycené jestli potom proběhl oprávněný lynč | ||
|
||
GIF 'cyklobuzna' (Jt) (3.7.2022 10:23) | reagovat | |
Skoda ze to ten zyklozmrd prezil. | ||
|
||
GIF 'cyklobuzna' (44tops) RP (3.7.2022 9:29) | reagovat | |
Reverz | ||
|
||
GIF 'cyklobuzna' (Roumen) R (3.7.2022 8:00) | reagovat | |
Podle tech trojuhelniku na silnici Polsko. | ||
|
||
GIF 'cyklobuzna' (Edit Pijafice) (3.7.2022 7:45) | reagovat | |
vždyť nebrzdil. Brzdil až po srážce. A ten důvod proč nebrzdil - aby se mu nestihl dostat pod předek. Takhle ho jen odrazil bokem. Hasičák má bejt pod sedadlem. | ||
|
||
GIF 'cyklobuzna' (kubeek) RP (3.7.2022 1:33) | reagovat | |
a to je důvod proč tramvajáci a autobusáci nebrzděj naplno pokud to není fakt nutný. Místo mrtvý cyklobuzny co by si za to přejetí mohla sama je tam minimálně jedna důchodkyně co temenem potkala hasičák, a vzadu pravděpodobně dalších několik lahůdek. Veřejný ohrožení dementovi na kole | ||
|