Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátjedna:
   


Odebírat

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (24.7.2022 18:12) reagovat
Obcane, proc lzes o tak zakladni veci? Ne, narodni parlamenty o navrzich EU legislativy nehlasuji. EU legislativa se resi na urovni EU (komise, rada EU, EU parlament), narodni parlamenty se k ni vyjadruji az kdyz ji clenske staty implementuji do domaciho prava. Odmitnout ji v tom kroku nelze, clenske staty jsou povinny legislativu EU implementovat. Ses dalsi z rady klasickejch eurozmrdu co sami ani fungovani EU nerozumi, ale malujou ji na ruzovo a lzou ostatnim.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Občan YRP (24.7.2022 18:03) reagovat
[odkaz] [odkaz] [odkaz]

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Občan YRP (24.7.2022 18:00) reagovat
@Jožo_Vlastenec: Já své europoslance volil, váš problém, že ne. A že se demokraticky prosadí něco, s čím osobně nesouhlasím, to se v demokracii stává. Jinak každý návrh také putuje do národních parlamentů, které je mohou také odmítnout.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Jožo_VlastenecRP (23.7.2022 18:28) reagovat
mě se prostě nelíbí když o nás rozhodujou nikym nevolení europoslanci, eurokomisaři a jiní euruhňupové. Je čas si vzít naši zemi zpátky a zbavit se probruselské NATO okupace a obnovit právoplatné obchodni vztahy s Ruskem jak po tom volá bývalý prezident a ekonomik Václav Klaus.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (bohynRP (22.7.2022 19:40) reagovat
A ja navrhuju, aby vsechny statni rozhodnuti prochazely vladou a parlamentem. Mam dojem, ze ČSSZ, FÚ, MÚ, KÚ, ŽÚ a nevim jaky dalsi urady moc pravomoci. Co ty na to, @blb-lhar-prolhanej, nuzacka filcko?

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (22.7.2022 19:33) reagovat
Tak radou, nebo parlamentem? A nemely by vsechny prochazet obema, aby si komise nemohla delat, co ji napadne (v ramci sirokych mantinelu)? Odebrani pravomoci bude asi opet ciste teoreticke, urednici a karierni politici si nikdy zadne pravomoce neodeberou. Takze vse jen bobtna a komise ziskava vice a vice pravomoci. Eurohujeri vylizte si Brusel.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (bohynRP (22.7.2022 19:28) reagovat
"Direktivy evropske komise nepodlehaji zadnemu schvalovani radou nebo parlamentem" A uz zase lze, filcka nuzacka, prolhana. Zasadni direktivy prochazeji Radou, nebo Parlamentem. Jen v ramci mantinelu, ve kterych dostala souhlas jednat, tak muze samostatne. Ta pravomoc se ji da stejnym zpusobem taky odebrat. Nechces si jeste postezovat, ze ministerstva muzou vydavat vyhlasky?

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Václav Klaus) (22.7.2022 19:20) reagovat
Můžete mi vysvětlit jak tedy nám České republice uškodi Euro?

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Markéta Adamová Pekarová) (R) (22.7.2022 19:11) reagovat
Můžete mi vysvětlit jak tedy nám České republice pomůže Euro?

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (bilanula) (22.7.2022 17:50) reagovat
Pro neznalé: například máme v zákonu dle slavné EU kategorii zbraní "dlouhé zbraně s délkou pod 600 mm". Akorát že naše legislativa jakoukoli zbraň pod 600 mm považovala za krátkou zbraň a je to tak logické, protože pokud je zbraň krátká, pochopitelně nemůže být zároveň dlouhá kurvadrát. Jestli má zbraň třeba pažbu, která se od ní dá odmontovat není důležité, protože to si můžu na pistoli izolepou přilepit násadu od smetáku a říkat tomu třeba kulomet, podle "logiky" expertů z EU >-O

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (22.7.2022 17:49) reagovat
Lol, prosimte prestan se tu ztrapnovat. Neexistuje nic jako vysloveni neduvery jednotlivym komisarum. EUP muze odvolat komisi jako celek, ale ne jednotlive komisare, coz je teda pekne vysoka latka. Jako vzdy si eurosvine mysli, ze EU je vice demokraticka, nez ve skutecnosti je, a snazi se mystifikovat ostatni.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (LewityDreamRP (22.7.2022 17:44) reagovat
Komise může mít kontrolu nad textem, avšak musí to projít evropským parlamentem. Pokud se bude snažit protlačit něco, co se parlamentu nebude líbit, tak to parlament odmítne. Pokud se to bude snažit k něčemu přilepit, parlament může komisařům, kteří měli tuto věc v kompetenci, vyslovit nedůvěru. Takže "totální kontrola nad textem" je v tomto kontextu dost relativní.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (bilanula) (22.7.2022 17:42) reagovat
Já nejsem proti zjednodušeným pravidlům obchodu a pohybu osob, ale přijde mi, že se EU sere do věcí, do kterých jí nic není. Viz třeba zbraňové zákony. Stejně nemůžu s legálně drženou zbraní jet třeba do Německa, potřeboval bych spešl povolení od Němců. Ale prej musíme mít sjednodcenou legislativu. Tyvole to je píčovina největšího kalibru.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (22.7.2022 17:37) reagovat
No skoro tomu tak je. Zatimco na urovni clenskych statu je typicky mozne, aby parlament pozmenil navrh zakona predlozeneho vladou proti vuli vlady, v EU to mozne neni. Komise ma totalni kontrolu nad textem predkladane legislativy, jakekoliv zmeny a dodatky europarlamentu jsou schvalovany a prijimany nebo odmitany komisi, atd. O komisarich jsi zacal mluvit sam ("Evropskou komisi tvoří komisaři (za každou zem jeden)") s tim hloupym dodatkem o tom, ze je z kazde zeme jeden (to sice jo, ale nic to neznamena).

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (LewityDreamRP (22.7.2022 17:33) reagovat
blm..: Ano, eurokomisaři musí složit slib. Avšak já jsem nepsal o eurokomisařích, ale o tom, jak se eurokomisi přidělují kompetence - vážně si někdo myslí, že jsou eurokomisaři nad zákonem a to co vytvoří je písmo svaté? Hlavní slovo je to co řeknou premiéři a ministři členských států na schůzích a to co se domluví v kuloárech. Ano, komise může předkládat legislativu evropskému parlamentu, avšak poté, co ji k vytvoření dali kompetenci premiéři nebo ministři.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (22.7.2022 17:17) reagovat
No a? Ta poznamka o tom, ze komisari jsou jeden z kazde zeme, svedci o tom, ze nechapes, jak komise funguje, nebo jsi klasicka eurosvine, co lze a mlzi. Komisari nereprezentuji svou zemi. Naopak skladaji slib, ze budou neutralni a pracovat pro blaho vsech obcanu EU a pritom nebudou svou zemi nijak zvyhodnovat. Tim je se fakt o jednom z kazde zeme stava jen oblbovakem pro neznale.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (LewityDreamRP (22.7.2022 17:11) reagovat
blmblmblm: komise jedná na základě přidělených kompetencí k daným věcem. Evropskou komisi tvoří komisaři (za každou zem jeden). [odkaz]

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (LewityDreamRP (22.7.2022 17:08) reagovat
2/2: Koule: Pokud někomu nevyhovuje výkon vysavače, může si pořídit plovoucí podlahu a mop. Žádný solidární systém pro přerozdělování nelegálních imigrantů nebyl schválen, není tedy co řešit v tomto ohledu. Pokud někomu vadí plýtvání veřejnými prostředky, může se nechat zvolit do nějaké instituce a dohlédnout na to a "ukázat, jak se to dělá". Rozhledny jsou dobré, avšak člověka, který nezvedne hýždě od klávesnice, to asi moc nepotěší. Pokud někomu vadí piráti, může si vytvořit svou stranu a kandidovat proti

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (22.7.2022 17:04) reagovat
Direktivy evropske komise nepodlehaji zadnemu schvalovani radou nebo parlamentem. Komise neni jen nejaka struktura, zajistuje chod agendy a ma pravomoci blizke nebo prekonavajici pravomoci narodnich vlad (spravuje rozpocet, jedna navenek, sjednava mezinarodni smlouvy, jako jedina v cele EU ma pravo navrhovat legislativu atd). Mluvis jako typickej eurohujer, co absolutne netusi, jak EU funguje, jak jsou rozdeleny pravomoce, co kdo muze a nemuze, co podleha schvaleni kym atd.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (LewityDreamRP (22.7.2022 17:01) reagovat
1/2:Koule: konec otevřených hranic a volného pohybu osob (a zboží) je pro exportně zaměřenou ekonomiku sebevražda. Na export pracuje tak 80 procent zaměstnanců v soukromém sektoru. Slyším poprvé, že by "Brusel" něco diktoval, rozhodnutí EU jsou vždy společná rozhodnutí vlád členských zemí. Evropská komise je pouze organizační struktura vykonávající tato rozhodnutí. Bez greendealu a současné taxonomie budou naše jaderné elektrárny o dost drahší, než s eurodotacemi. Ono existuje nařízení o zakroucení banánů?

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Skworunreg) (22.7.2022 16:51) reagovat
Koule25: taktak

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (koule25) (22.7.2022 16:35) reagovat
konec otevřených hranic, volného pohybu osob a přílivu čmoudů, konec eurocentrální banky, návrat k národním produktům a konec importu sraček, konec diktátu bruselu a fašistických nařízení o zakroucenosti banánů, výkonu vysavačů a jiných zmrdovin, konec greendealu, konec "solidárním" systémům přerozdělení krimigrantů a nově plynu, konec plýtvání veřejných prostředků za pičoviny typu rozhledny, památníky pro cigoše, lavičky nějakýho ožraly, rozpad pirátů a podobných partají.....

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Pyca_ZlaRP (22.7.2022 16:13) reagovat
@panvicka: EU stojí v cestě VšeruSSké říši od Vladivostoku, po Lisabon, co? ;-)

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (cyklistaRP (22.7.2022 16:01) reagovat
Hlavně bude míň nezaměstnanejch, protože bude potřeba spousta celních deklarantů a chrabrých pohraničníků, co budou střílet pašeráky a turisty. Možná nějaká firma bude muset zdražit a zkrachuje, takže vlastně možná s tou nezaměstnaností to bude drobet jinak.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (m3XRP (22.7.2022 14:46) reagovat
V cem presne a jak bude lip? Nemusi to byt sáhodlouhé vysvětlení staci dejme tomu 5, 6 bodu.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (panvicka) (22.7.2022 14:29) reagovat
čím dřív se fašounie rozpadne, tím líp

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (bohynRP (22.7.2022 14:14) reagovat
@fapmaster Vsak je to taky Rudej nok, rusofilni. Proste jen navrhuje, co videl doma. 8-)

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (22.7.2022 14:14) reagovat
fap: Pred prijetim Eura byla devalvace meny beznym nastrojem pro rizeni ekonomiky Italie (neni nahodou, ze zmrzlina stala tisice lir), a default na zahranicni dluh je take relativne bezna udalost (ne nutne u Italie, mluvim obecne. Treba Recko za poslednich 200 let zdefaultovalo nejmin 5x). Takze jsi kokot co nezna ani zakladni ekonomicke principy, ani nedavnou historii.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (fapmasterRP (22.7.2022 14:03) reagovat
blm - devalvaciou okradas vlastne obyvatelstvo a skrtat si dlhy znamena koniec zahranicneho obchodu a moznosti si pozicat, oboje si dovoluju len diktatorske a komunisticke rezimy, kde na obcanoch nezalezi a aj tak s nimi nikto nechce obchodovat, ak to nieje nutne

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (22.7.2022 13:34) reagovat
Eskalator: no abych byl taky tak moudry, jako ty, a rozsiril rady uvedomelych eurosoudruhu. Zatimco ja jsem vysvetlil co, proc a jak, ty ses nezmohl na jediny argument. Zacinam te podezrivat, ze na zadny ani nemas.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Eskalator) (22.7.2022 13:29) reagovat
Blm: proc bych mel takovy kolaborantsky kurve neco vysvetlovat? Co si o sobe myslis, ty mrdko ubulena? Odpovim stejne, jako to delas ty: "najdi se to na webu, ja ti to hledat nebudu". Zmrde jeden nacistickej...jsi nejak drzej. Asi dostanes par facek B-)

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (bohynRP (22.7.2022 13:19) reagovat
@blb-lhar-prolhanej Dobre udelal, tobe je marny neco vysvetlovat. Jak poznat, ze @blb-lhar-prolhanej lze? Je to jednoduche - pokazde kdyz napise komentar. B-)

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Pyca_ZlaRP (22.7.2022 13:03) reagovat
Hele, nuzácká špíno, pak se nediv, až ti zase někdo vmete, že proruský kurvy podporují -EXITy rozesrávání Evropy. Jako tady fčera někdo fňukal, že zastáncům CZexitu nadávají do prorusáků. Aby taky ne ;-) B-)

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (22.7.2022 12:49) reagovat
No jeste zes mi to tak dobre vysvetlil. Jestli ty nebudes dalsi z eurosvazaku, co absolutne nechapou zakladni ekonomicke principy a nejsou schopni dat dohromady jediny argument.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Eskalator) (22.7.2022 12:47) reagovat
Lol tyvole...nejenze Blm nerozumi politice a covidu, ten debil ani netusi, jak funguji zakladni principy ekonomiky :D. On je fakt hloupej nácek :D

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (22.7.2022 12:42) reagovat
Naopak. Obnovenim narodni meny a funkcni centralni banky budou schopni devalvovat menu a tim si patricne snizit dluh a zaroven se stat vice atraktivnimi pro turisty, investice i kupce jejich exportu. V krajnim pripade mohou dluh odepsat a proste ho neplatit, nebo jen jeho drobnou cast. Ani jedno neni pri clenstvi v EU resp. Eurozone mozne. Euro je totalne dementni projekt ktery je ze sve samotne podstaty dlouhodobe neudrzitelny. Stejne jako EU.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (fapmasterRP (22.7.2022 12:35) reagovat
s tym svojim dlhom cez 130% HDP pojdu rychlo do sraciek ak skusia vystupit z EU..

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Tazatel) (22.7.2022 11:29) reagovat
@doom: Čím svá tvrzení podpoříme?

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (doomRP (22.7.2022 11:11) reagovat
#czexit. EU se ukazuje být mrtvým koněm ve všech aspektech. Zrušit a nahradit EFTA.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (NN/A) (22.7.2022 11:11) reagovat
Rozpad blm je nevyhnutelny, protoze blm je neudrzitelný. Jen fnukej dál chudinko B-)

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (22.7.2022 10:58) reagovat
Rozpad EU je nevyhnutelny, protoze EU je neudrzitelna. Dokud slo jen o ekonomickou zonu, tak to bylo ok. Nejpozdeji od Lisabonske smlouvy jde EU totalne do sracek a uz ted je v podstate v pomalem rozkladu.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Los LososRP (22.7.2022 10:54) reagovat
Pesimista v tomhle vidí zbožné přání ruských sviní, optimista prozměnu noční můru bruselskejch sviní. Najděte společného jmenovatele a napište, proč je rozpad EU neodvratitelný/neaxceptovatelný (*nehodící se škrtněte).

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (22.7.2022 10:53) reagovat
Vivat Salvini: [odkaz]

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Pyca_ZlaRP (22.7.2022 10:37) reagovat
@Solomon: Má pavdu, RuSSy neskutečně sere, pokud někde vidí napsané RuSSko bez dvou CC. Zeptej se blm-BLBa, nebo nějakýho jinýho deriváta izaka. On je sice debil, ale vím jak se správně RuSSko píše ;-)

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (cyklistaRP (22.7.2022 10:31) reagovat
No ty vole, EU a NATO děsně rusáky serou.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (SolomonRP (22.7.2022 10:17) reagovat
@spatscolombo - no, když myslíš...

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (spatscolombo) (22.7.2022 10:15) reagovat
->JardaZ: Tys asi neměl ve škole ruštinu co - v originále POCCИЯ, přepis do normální abecedy ROSSIJA. Celou dobu jsme to psali špatně.

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (JardaZ) (22.7.2022 10:03) reagovat
Stojí to hodně úsilí dvojit S ve slově Rusko?

Obrázek 'CE' Obrázek 'CE' (Pyca_ZlaRP (22.7.2022 9:55) reagovat
Zbožné přání Russkejch sviní. Ale i kdyby Itálie nebyla v EU, stejně bude podobně jako VB podporovat boj proti Russům. A to je hlavní: Udržet russký šváby v jejich Chudobinci, aby se russký svrab nešířil ven ;-) B-)