Odebírat | ||
GIF 'game bug' (Passerby) (30.7.2022 9:54) | reagovat | |
Heh, najednou je tu kazdy herni vyvojar. Pokud mam dynamickou hru, kde je spousta environmentu, nejaky dynamicky rig, ktery ma s temi environmentem nejake interakce, a delam mensi hru, jako indie studio, tak je naprosto logicke, ze se cas od casu objevi nejaky corner case, ktery najde az treba 10000ty uzivatel programu, v tomto pripade hry. Kdokoliv, kdo rekne "Tohle je diletanstvi, takhle spatne bych to neudelal" je imbecil, ktery ma v hlave predstavu, ze komplexni kod vzdy napise napoprve bez chyby. | ||
|
||
GIF 'game bug' (Atarian) RP (30.7.2022 1:11) | reagovat | |
To bude asi tim, ze vyvojari dneska uz nepisou zadnej kod ale jenom si hrajou a vytvarej objekty objektu objektu... ktery spojujou s jinejma objektama objektu objektu.... | ||
|
||
GIF 'game bug' (osa) (30.7.2022 0:15) | reagovat | |
ta osa neni fixni vuci telu. Evidentne precesuje. | ||
|
||
GIF 'game bug' (mrkev) RP (29.7.2022 23:08) | reagovat | |
@Platan Tak limity tam jsou, ale očividně má špatně natočenou osu otáčení. | ||
|
||
GIF 'game bug' (mrc) (29.7.2022 22:50) | reagovat | |
Platan ty si asi nevidel code base s viac ako 1 milión LoC. Vyhnúť sa podivným bugom je vo veľkých projektoch nemožné. | ||
|
||
GIF 'game bug' (Platan) RP (29.7.2022 22:01) | reagovat | |
jako vyvojare me vzdy fascinuje, jak se nekomu povede napsat tak debilne kod, ze udela tohle, jsou proste "realne limity: i kdyz je to software. Tohle je proste diletantstvi | ||
|
||
GIF 'game bug' (sulimanek) (29.7.2022 21:59) | reagovat | |
(nezajem) | ||
|