Odebírat
 
  | 
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Yarmil)        (4.8.2022 22:30)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Zasadni pro autmatizaci je opakovatelnost vstupu. V pripade 100% lze pouzit stroj. V soucasnosi. Az naucime stroje,aby byly schopny se prizpusobit, pujde vice automatizovat. V soucasnosti je nenahraditelna lidska senzorika ve spojeni se schopnosti adaptovat se a tim vyresit moment, kdy se stroj zasekne a nebo vyrobi zmetek.       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Yarmil)        (4.8.2022 22:22)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Tehda deti sedely ve tme u dveri a oteviraly je.. nebo tridily kusy uhli dle velikosti a vykonavaly tyto druhy prace..        | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (cans) RP        (3.8.2022 21:03)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      
        uživatel Kalda je Izák?           | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Ωμρδαλκθνη)        (3.8.2022 18:26)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Kalda: Nevadi mi, ze povazujes muj prispevek za hovna (i kdyz nesouhlas jde v ceskem jazyce vyjadrit i jinak), ale dost me kurva mrda, ze jsi takovy kokot, ze nedokazes specifikovat s cim z toho nesouhlasis! Mohl bys prosim prestat byt kokotem a zahajit KONSTRUKTIVNI debatu, ve ktere specifikujes, ktera cast toho, co tvrdim ti prijde nepravdiva, nebo nepodlozena? Protoze ta sracka, kterou jsi tu vyblil nemuze byt z principu (absence informaci) prinosna pro nikoho, kdo to bude cist. Dekuji za pochopeni.       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Ωμρδαλκθνη)        (3.8.2022 18:19)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Kalda: Ano, po prichodu GSM a konkurencniho pegasu s tim museli prestat.        | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (ccd2)        (3.8.2022 11:12)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        jj fake https://img-comment-fun.9cache.com/media/aRwAN6B/aYDPBPdM_700w_0.jpg       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (žabák) RP        (3.8.2022 7:54)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        @Kalda: hovna meleš ty. U Eurotelu se samozřejmě příchozí hovory platily, a to v síti NMT.  [odkaz]       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Kalda) RP        (3.8.2022 6:45)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Ωμρδαλκθνη: co to placas za hovna: eurotel jsem v devadesatkach mel a zadnej poplatek za prichozi hovor tam nebyl, jak ti mam pak verit zbytek tech hoven co tady placas po zdi?       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Jale)        (3.8.2022 5:37)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Nehorsi sou chudy socky co si mysli, ze za vsechno dobry muze kapitalismus.       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Ωμρδαλκθνη)        (3.8.2022 3:55)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        sadfasdfsad: Zlepsovani podminek delniku je v zajmu kapitalisty, i kdyz to ten kapitalista casto nevi. Coz se da resit osvetou, nebo regulaci, ktera ale musi byt odpovidajici stavu mozne automatizace. Ale rozhodne ne dani z robotu, tkera zpusobi, ze je lepsi vyrabet rucne nekvalifikovanymi delniky, nebo jinde. Clovek umi (i bez skoly) veci, ktere roboti nezvladnou jeste dekady, mozna i staleti, nebo dele. Je na tom neco nejasneho? Vysvetlil jsem to dostatecne srozumitelne?        | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Ωμρδαλκθνη)        (3.8.2022 3:52)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        sadfasdfsad: Kapitalismus neni problem, ale reseni. Regulace jsou nutne na dve veci: 1. obri korporace se stavaji monopoly a kapitalismus prestava fungovat (pred 24 lety se u nas Eurotelu platilo i za prichozi hovor - zeptej se rodicu, pokud jsi to nezazil; USA jsou plne prikladu). 2. Manazeri a nekdy i majitele jsou casto dementi a nechapou, ze o vyrobni prostredky se musi starat. Soustruh se rozbije. Clovek vyhori. Vystressovany clovek dela chyby a kurvi veci.        | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Ωμρδαλκθνη)        (3.8.2022 3:47)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        sadfasdfsad: V Norimberku jezdi i metro samo bez strojvudce. Pokud neni ekonomika totalne rozjebana regulacemi a urady, tak si nezamestnany clovek vzdycky praci najde, pokud pujde s cenou dost dolu. Muze delat treba sluhu. A Pokud je v ekonomice dost levnych lidi, tak se najdou firmy, kterym se vyplati je zamestnat ve vyrobe, nebo vyvoji neceho uzitecneho misto toho, aby dlouhodobe delali sluhu. A kdyz se se stejnym poctem lidi vyrabi neco navic, co lidi chteji a kupuji, tak jsou vsichni bohatsi.       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Ωμρδαλκθνη)        (3.8.2022 3:44)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        sadfasdfsad: Lidi kdysi rucne otevirali ventily cerpaciho parniho stroje. To nahradil system pak. Pak ridili otacky. To nahradil Wattuv rozteznik. A tak to pokracuje dal a lidi delaji vice a vice praci, ke kterym je nutna nejaka odbornost. Samozrejme by bylo potreba vyhazet uredniky, kteri vytvari nesmyslnou buzeraci a s nimi vyhazet i lidi z firem, kteri tam jsou jenom na vyplnovani lejster pro ty buzerujici uredniky, ale to nijak nesouvisi s automatizaci, ani s regulaci na to, kd emusi byt lidi.        | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Ωμρδαλκθνη)        (3.8.2022 3:41)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        sadfasdfsad: Ukaz mi jedinou regulaci, ktera rika, ze fabriky musi zamestnavat lidi. Jednak zadna takova neexistuje, ale nektere veci automatizovat neumime, takze na ne jsou lidi potreba. I velky fanousek automatizace Elon Musk nektere veci vzdal a sedacky montuji do Tesel lidi (ale podava a drzi jim je robot, aby to meli jednodussi a rychlejsi). No a potom takova regulace nedava smysl. Pro lidi se vzdycky prace najde.        | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (sadfasdfsad)        (2.8.2022 21:51)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Ωμρδαλκθνη: fabriky musi zamestnavat lidi, to je podstatou regulace, nemuzes mit plne automatizovanou fabriku       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (HonzaRez) RP        (2.8.2022 20:13)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Ocelové město...       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (ElDanny) RP        (2.8.2022 19:31)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Šestileté dítě by toho v dole určitě hodně narubalo.        | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (gdfgdhhh) RP        (2.8.2022 19:03)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      
        zrovna tahle fotka byla vyfocena ve studiu, fnukate nad fakem  
[odkaz]       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Ωμρδαλκθνη)        (2.8.2022 18:41)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      
        NeregNula: Kulturni antropologie je sama o sobe asi dost na hovno, ale cast takovych lidi zvladne i slozitejsi ukony zahrnujici napriklad precteni navodu v anglictine a jeho pochopeni. sadfasdfsad: ! to myslis vazne? Regulace naopak zpusobiji, ze je prace techto lidi drazsi a tim tlaci na automatizaci. To, ze manazeri mnoha firem vystudovali kulturni antropologii a tak netusi, co se da automatizovat, je jiny problem.       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (sadfasdfsad)        (2.8.2022 18:34)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        nebejt regulaci, tak dneska uz veskerou praci tehle debilu ve skladu a dalsich kretenu u pasu delaji roboti a aspon toho pulku neukradnou a nemaji furt kurpauzy       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Občan Y) RP        (2.8.2022 17:42)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        @NeregNula: to je omyl, kterým mi říkáte, že máte příliš malou schopnost abstraktního uvažování. Kulturní antropologie může například přispět tím, že její analýza pomůže předcházet opakování problémových situací v budoucnu. Zdá se, že pro některé lidi je těžké si představit, že hodnoty jsou i jinde, než večer vidět výkop na trubku po celodenním házení lopatou.       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Anjinsan)        (2.8.2022 17:28)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      
        Koukám, že dneska leckdo považuje za dětskou práci cokoliv, co ho někdo donutí dělat do 30ti let, a to včetně uklízení po sobě nebo dávání nádobí do myčky...          | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (456987153)        (2.8.2022 17:10)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Až na to, že to byl právě neregulovaný kapitalismus, který dětskou práci ukončil. Například vynález výrobního stroje na lahve nejen že připravil o práci 3/4 sklářů, co foukali lahve, ale také naprosto všechny děti, které jim byly k ruce (nosly občarstvení, formy, odnášely hotové výrobky...).       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Merlin) RP        (2.8.2022 16:34)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      
        Doufám, že každý z vás, který jste mysleli své schvalování dětské práce vážně, zdechne do roka hodně bolestivou smrtí.           | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (NeregNula)        (2.8.2022 16:29)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Verte mi,ze nerad, extremne nerad souhlasim s Tuzemanem,ale takovy typek, co vystuduje kulturni antropologii, tu efektivitu prace moc nezvysi.       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Ωμρδαλκθνη)        (2.8.2022 15:54)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Dneska mame automatizaci, takze dost palti, ze cim vzdelanejsi lidi, tim vyssi efektivita prace. Tenkrat to s tou automatizaci nebylo tak horke, takze bylo lepsi, aby delal v dole, nez aby umrel hlady. Dneska si muzeme dovolit (jako spolecnost) ho zivit az do konce vysoke skoly a pak se nam to navic jeste ekonomicky vyplati.        | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (anonykrysak)        (2.8.2022 15:32)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      
        Takze to, co se deje (nejen) v Amazon.com, je anarchokapitalismus?  Pisu si do slovnicku         | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (/kr)        (2.8.2022 15:29)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        @Dash: vazne alebo len slaby trolling??!!       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Dash)        (2.8.2022 14:59)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Je dost velký rozdíl mezi kapitalismem a jeho extrémní polohou: anarcho-kapitalismem. Kvůli tomu druhému vznikl komunismus.       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (adams) RP        (2.8.2022 14:56)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      
        Skvělej debunking. Je to fake, děcka nerubala uhlí, ale třídila z něj bordel.         | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (cans) RP        (2.8.2022 14:53)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Přesně tak, je to fake, takže kapitalizmus nesmí! být nikdy ničím regulován.       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (sajnik)        (2.8.2022 14:42)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      
        Nuz ten konkretny chlapcek je fake, ale v style ze asi nerubal cakanom do skaly ale skor triedil vysekanu horninu a moc cez 30 sa teda v priemere nedozil. Ale to ste si vsetci samozrejme v tom odkaze precitali no nie           | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Direct) RP        (2.8.2022 14:40)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      
        Dítě si dokáže najít práci a uploader už je dva roky na pracáku, cože   ?       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Hulmiho Ukolen)        (2.8.2022 14:37)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Dneska jsem to viděl na 9gagu... Je to fake. Historik potvrdil, že ta fotka není z dolu, ale důlního muzea, ale pro flastence topry.       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (vnd)        (2.8.2022 14:26)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        na dětské práci se vydělává i dnes
https://cz.depositphotos.com/140011074/stock-photo-boy-in-astronaut-costume.html       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (schrapnel) RP        (2.8.2022 14:17)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        He to hoax: [odkaz]       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (Bitch Please)        (2.8.2022 14:12)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        Průměrná doba dožití takového dělníka byla do třiceti let tak ja jasné že měli začít pracovat co nejdříve aby se neflakali půlku zivota ve škole        | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (44tops) RP        (2.8.2022 14:04)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        chápu jeho rozhořčení, to dítě by mělo pro svoje vlastní dobro bejt donuceno k vejpování       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (king) RP        (2.8.2022 14:01)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        presne tak, lepsi je vsechny lidi okradat a takoveto spratky nutit chodit sedet do skoly. To da rozum!       | 
    
    
      
	 
       | 
    
    
      
	 
       | 
      
        	Obrázek 'jednakrat levicacka sracka sipka kos'
        (tajgr)        (2.8.2022 14:00)
       | 
      
        reagovat
       | 
    
    
      | 
        takze myslis ze by bylo lepsi kdyby umrel hlady?       | 
    
    
      
	 
       |