Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátjedna:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (28.8.2022 21:52) reagovat
Jenda_: Pak bych to svedl třeba na smůlu, osud, náhodu, Boží hněv apod.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Jenda_) (28.8.2022 20:12) reagovat
Těžko: A kdyby zásah státu nepřišel a hypoteticky by došlo ke kolapsu kvůli nekontrolovaně se šířící epidemii, mražákům v ulicích atd., tak bys kolaps trhu svedl na co? :)

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (28.8.2022 19:51) reagovat
Pyca_Zla: Ne - proti všemu mít pojistku opravdu nelze. To, že ti firmu může zlikvidovat cizí nepřátelský stát, tak nějak očekáváš, ne? Ovšem tvůj vlastní stát by tu měl být od toho, aby tě chránil a ne likvidoval.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Pyca_ZlaRP (28.8.2022 9:40) reagovat
"Jakou pojistku byste chtěl zavést proti tomu, že vám stát například zakáže výdělečnou činnost pod h typu opatření proti šíření covidu?" - Jakou pojistku bys chtěl zavst proti tomu, že ti Russko začne ničit továrny, města a infrastrukturu? Bohužel proti všemu pojistku mít nejde. Netvrdím, že všechna opatření měla smysl, ale to byla chyba Burešova mikromanagementu, a ne argument že se neměla dělat žádná opatření ;-)

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (28.8.2022 7:09) reagovat
Metzgermeister: Nejčastější příčinou "selhání" trhu je netržní centralistický totalitní zásah státu. Jakou pojistku byste chtěl zavést proti tomu, že vám stát například zakáže výdělečnou činnost pod záminkou typu opatření proti šíření covidu?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (MetzgermeisterRP (27.8.2022 23:07) reagovat
Trh "selže" vždycky, když nastane významná nečekaná situace. Tak prostě tržní ekonomika funguje. Blbý je, když jde o trh s kriticky důležitou surovinou. Člověk by tak nějak čekal, že na podobné situace budou zavedené pojistky, které ochrání cílové zákazníky, kterých jsou stovky milionů...

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.8.2022 22:45) reagovat
Ja vim a souhlasim, ale eurohujeri a etatiste se budou do krve hadat, ze formalne suverenni je. Neco jako s tou Ukrajinou.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 22:43) reagovat
ČR formálně suverénním státem není. Platí pro ní EUropská ústava marketingově přejmenovaná na Lisabonskou smlouvu, zcela oficiálně ji řídí nikým nevolená EUropská komise atd.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.8.2022 22:03) reagovat
Zadna konspiracni teorie, ale holy fakt. Jinak formalne je CR suverenni taky, ale realita je v obou pripadech nekde jinde.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Los LososRP (27.8.2022 22:00) reagovat
Sem se vážně za poslední roky přistěhovala banda vyjebaných eurohujerů s nulovou sebereflexí. Můžete mi sdělit, co je na tomhle nepravdivého, vy kárové?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (bilanula) (27.8.2022 21:58) reagovat
Jenda: no osobně se mi nelíbí, že ti vlády určují kolik musíš platit třeba za určité zdroje energií. Tam do té ceny vyloženě kecají státy, zatímco na trhu by se utvořila sama. Bohužel by se vytvořila jinak, než politici chtějí protože "zelené" zdroje jsou slabé a nespolehlivé. Ale chápu, kam tím míříš. Že zase nejde povolit, aby někdo vypouštěl emise jako uhelná elektrárna v roce 1960. To je pravda.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 21:45) reagovat
blmblmblm: To je konspirační teorie, se kterou nemáš šanci uspět. Formálně suverénním státem zkrátka je.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.8.2022 21:32) reagovat
Ehm, Ukrajinu od 2014 ridi americke ministerstvo zahranici, ta fakt neni suverennim statem ani omylem.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 21:29) reagovat
blmblmblm: To, že to říkáš ty, nehraje žádnou roli. Ukrajina na rozdíl od ČR suverénním státem je. Zatím. Zatím totiž není EUroprotektorátem.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.8.2022 21:24) reagovat
No a ja rikam, ze se nikdo nemel nejakych nadrizenych ptat. Kdo se moc pta, moc se dozvi. Proste je zacit stavet a na nejake nadrizene nebrat zadny ohled. Vsak suverenni stat si muze na svem uzemi delat co chce, aspon tak se to tvrdi o Ukrajine, takze nasrat.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 21:19) reagovat
blmblmblm: Já ale nepíšu o tom, že je neměla stavět. Já píšu o tom, že tahle si dupnout a stavět proti vůli našich nadřízených zkrátka nemohla. Nebo rozhodně jsme minimálně od vstupu do EUroprotektorátu neměli žádnou vládu, která by si něco takového dovolila. Navíc sami ovčané v referendu o vstupu do EUroprotektorátu rozhodli o tom, že budeme skákat tak, jak budou EUroprotektoři pískat. Takže všechno je přesně tak, jak to v demokracii být má.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.8.2022 21:04) reagovat
Musim se vyjimecne tecky zastat. CR mela stavet nove bloky a cele jaderne elektrarny uz davno. Nikoho se na nic neptat a pod heslem "CR si jako suverenni zeme na svem uzemi muze delat co chce" bych je sekal podel hranic s Nemeckem jak Bata cvicky.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 21:00) reagovat
Trojtečka (zkráceně cituji): "Mohli...uvést do výstavby další jaderné elektrárny..." Ty myslíš naprosto vážně, že by Untermenschům z EUroprotektorátu Böhmen und Mähren bylo dovoleno stavět další jaderné elektrárny, když jim nebylo dovoleno rozšířit ani ty stávající? No - co slušného na to napsat, opravdu netuším...

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Jenda_) (27.8.2022 18:56) reagovat
Ano, to chápu, ale ptal jsem se explicitně na emisní povolenky z obrázku, když to s nima teda není trh, tak s čím by to trh byl („s ničím“ to taky není trh, protože když firma vyklopí svůj odpad na pozemek souseda, tak to přece není tržní chování).

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (bilanula) (27.8.2022 18:52) reagovat
Jenda: šlo mi o to, že je to tam krásně vidět. Většina trhu najednou potřebuje elektřinu, tak výrazně vzroste cena. Jindy je ale energie i levnější než u nás protože je dost energie a "málo" odběratelů. Přebytky v posledních letech prodávají těžařům Bitcoinu (kteří v případě akutního nedostatku přestávají těžit, aby byla energie pro klíčové oblasti).

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (:.) (27.8.2022 18:44) reagovat
Akorát komunisti, ty i když přebarvíš, furt jsou komunisti.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Jenda_) (27.8.2022 18:40) reagovat
Ignorování externalit je volný (svobodný) trh, nebo jak se řeší v tom Texasu?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (bilanula) (27.8.2022 18:32) reagovat
Dám příklad třeba Texas. Není napojený na žádné další distribuční sítě. Někdy mají energie velice levné, ale nastaly i situace, kdy byly rekordní mrazy nebo rekordní horka a energie dočasně skokově zdražily. To je volný trh. Má to výhody, má to i nevýhody. Ale povolenky, platby za soláry nebo sankce na dodavatele nejsou volný trh.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (bilanula) (27.8.2022 18:29) reagovat
Jenda_: hele já jen popisuju, jak by vypadal svobodný trh. Jestli se ti to líbí nebo nelíbí je věc druhá. Pokud do trhu začne vláda vrtat (klidně i s dobrými úmysly), přestává to být volný trh. Když přebarvíš modrý tričko na červenou, tak to taky přestává být modrý tričko.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Jenda_) (27.8.2022 18:23) reagovat
OK, každopádně není to divná vize volného trhu, když je to závislé na zahraničním státním monopolu?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (27.8.2022 18:19) reagovat
Gazprom dodava plyn dle kontraktu i Ukrajine, se kterou je Rusko v neoficialni valce, a dodava ho evropskym odberatelum i pres roky sankci. Tak nevim, proc by to vypinal; pokud mu budou chodit platby tak neni historicky precedens proc ocekavat vypnuti dodavek. Protiruske propagande navzdory.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Jenda_) (27.8.2022 18:17) reagovat
bilanula: A když to Gazprom v listopadu vypne? A jak bys řešil kdyby moc lidí kupovalo plyn od souseda, který třeba deklaroval, že za ty peníze bude zbrojit a pak tě napadne?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (WoytaRP (27.8.2022 18:14) reagovat
Jestli poslední roky něco ukázali, tak jak moc silná je selektivní paměť a neschopnost uznat jiné argumenty. O snadnosti šíření nesmyslů nemluvě. Viz třeba salám v nedávné době. Ukázali se ale i jiné věci. Neschopnost EU společné a rychlé reakce. Neustupnost v jiných otázkách, ktere jsou v danou chvíli jen zátěž navíc. Věci které vedou k problémům jsou přehlíženy. A celkově chybí nějaká realistická dlouhodobá vize.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (bilanula) (27.8.2022 18:10) reagovat
Volný trh tady neselhal, protože v energetice žádný volný trh ani nebyl. A jak to chápu já, tak to měla být i pointa toho obrázku. Green deal, povolenky, politické sankce na Rusko, platby za obnovitelné zdroje. To nemá nic společného s volným trhem. Na volném trhu by se rozhodl spotřebitel, jestli bude kupovat plyn od firmy s kontraktem s Gazpromem, či ne. Nediktoval by mu to žádnej přestárlej Harry Potter.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (:.) (27.8.2022 18:09) reagovat
Těžko: Mohli hledat dodavatele, řešit projekty plynovodů, uvést do výstavby další jaderné elektrárny...

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Jenda_) (27.8.2022 17:50) reagovat
k tomu prvnímu, jak trh řeší negativní externality?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 17:25) reagovat
Pyca_Zla: Já si budu odpovídat způsobem, jakým uznám za vhodné, sprostý primitive. Jasně jsem psal, že Bureš, Fiala ani žádný jiný z místních poskoků EU s tím nemohl a nemůže udělat vůbec nic. O velkých věcech se v našem Europrotektorátu nerozhoduje. A jak slušně nazvat někoho, kdo si myslí, že by s tím mohl něco udělat řadový občan, opravdu nevím.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Pyca_ZlaRP (27.8.2022 16:56) reagovat
@Těžko: Já se ptal tebe. Nodpovídej otázkou, kriple. Ty tady jebeš do Fialy, a činíš ho zodpovědným ho za kroky ODS v předbabišově éře, a tvrdíš, jak všichni věděli, že zasraný Russko je riziko. Tak když jsi tak chytrej, tak jsi proti tomu mohl tenkrát něco dělat ne? Jak vidíš, lidi si mysleli, že se dá se ZkurvyRussem spolupracovat. Chybička, nedá. Teď už to vědí i oni. Pokud jsi to věděl před více jak 10 lety, mohls něco udělat, Asi jsi udělal hovno, co?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 14:36) reagovat
Pyca_Zla: Patří do toho "poučení z vývoje" taky například proměna EUroskeptika na UErohujera? https://www.youtube.com/watch?v=hxY-gbjpNXQ A co konkrétně jsi dělal k vyřešení známých problému se zkurvyRusy ty?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (FilipesRP (27.8.2022 13:40) reagovat
Kdyby tam bylo místo Fialy Německo, tak je to celkem vtipná glosa současné situace. Takhle je to nesmyslná sračka => Koš a uploader ban za blbost. >-O

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Markéta Adamová PekarováRP (27.8.2022 13:32) reagovat
Ujeb, ano, ale je to problém. Ty strany by se neměli do lou ať a neměli by být v koalici ani po volbách. Protože pak dochází k tomu, tohle shodime ze stolu protože je to z pera SPD nebo z pera Babiše. Naopak my to neschvalujeme protože to navrhuje pirát Bartoš. Takhle se nikam nedostaneme. Jak z toho ven? Zanonymizovat předkládané zákony? Aby nikdo nevěděl kdo co předkládá? Nebo prostě udělat Švýcarska referenda, protože prostě zastupitelská demokracie nefunguje.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Pyca_ZlaRP (27.8.2022 13:27) reagovat
@Těžko: Jinak argument, že údajně nějaké strany současné koalice něco neřešily je naprostá demagogie. Pokud sis nevšiml, tak ve všech stranách došlo k výrazé obměně lidí na rozhodovacích fukcích. Je to asi stejné jako tvrdit, že jsi zkurvený posraný prase, protože ses ve čtyřech letech posrával. ;-) Jen idiot se nepoučí z vývoje situace, popřípadě v etvém případě z posraných trenek B-)

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Pyca_ZlaRP (27.8.2022 13:23) reagovat
@Těžko: "Já ale píšu o tom, že o tom problému se vědělo už předtím, než se dostal k moci Bureš." - Je hezký tě vidět zmiňovat, že se o problému se zkurvenejma russákama (údajně) vědělo ještě před Burešem. A co konkrétně jsi dělal k vyřešení známých problému se zkurvyRusy ty?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Ujeb) (27.8.2022 12:42) reagovat
MAP: na rozhodování se ale podílí všichni, respektive všichni jejich volení zástupci, nicméně někteří volení zastupci jsou v menšině a říká se jim opozice. Nevím jak si to predstavuješ, prosazovat menšinový zákon na úkor většiny moc nejde. Navíc po dalších volbách budou zase na koni oni a jsem zvědavý jak budeteš mluvit pak.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Markéta Adamová PekarováRP (27.8.2022 12:32) reagovat
Defakto se ukazuje že rozdělit politiku na větší a menší společenstvo je nesmysl. Na rozhodování by se měli podílet všichni a mít za to rozhodování zodpovědní. A ne že opozice nemá šanci cokoliv prosadit protože egoismus....

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (al5249RP (27.8.2022 12:02) reagovat
Naopak trh funguje vytecne. "Selze" az za chvili, pokud se tomu marxistickemu pomatenci podari zastropovat ceny.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 11:56) reagovat
Iiik: Hybridní válka s Ruskem je vedena mnohem déle než od roku 2014. To, že si někdo něco mohl myslet, nehraje roli. Navíc Babiš - stejně jako jakýkoli jiný "říšský protektor" - o ničem zásadním nerozhoduje. A například takový Fiala v roce 2014 taky mluvil úplně jinak než dnes. Vadí to snad někomu? https://www.youtube.com/watch?v=hxY-gbjpNXQ

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Iiik) (27.8.2022 11:39) reagovat
Do roku 2014 kdy rusové začli válku na donbase a anektovali krym si ještě každý mohl myslet že s Ruskem se da normálně obchodovat, když privrivřel oči nad tim co se děje s opozicí a nezávislými novináři, stejně jako obchodujeme s jinými totalitami. Po roce 2014 už se někdo těžko někdo mohl vymlouvat že nic takového nevidí, a celou tu dobu byl Babiš ve vládě, respektive premiér

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 11:21) reagovat
sfd: Já ale píšu o tom, že o tom problému se vědělo už předtím, než se dostal k moci Bureš. Neboli se o tom vědělo i v době, kdy u vesla byly některé ze stran tvořících současnou Pětikolku.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (sfd) (27.8.2022 11:15) reagovat
Těžko: mluvili o tom léta, jen ty jsi to asi ignoroval stejně jako Babiš. Odkaz co jsem ti dal byl ne příklad, proto jsem to tam napsal, a predpokladal jsem že i ty možná budeš vědět co to slovo znamená

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Pekarová-Adamová ) (27.8.2022 11:06) reagovat
Hypermax je naprostej tupoun.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 11:03) reagovat
sfd: Cos mi vyvrátil? To jako chceš tvrdit, že se o tom problému ví teprve rok a půl?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Pyca_ZlaRP (27.8.2022 10:57) reagovat
izak a všechny jeho deriváty je debil B-) Jasně, Fiala může za historickou závislost na Nuzákovu co se týká plynu, kterou podpořil Babiš neobnovením kontrakt s Nory, i za to že německý kolaboranti s Chudobincem odstavují jádro. :-D

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (sfd) (27.8.2022 10:56) reagovat
Těžko: tak jsem ti to vyvrátil a ty místo přiznání že ses mýlil uděláš klasický krok stranou a začneš tvrdit něco trochu jiného. Byli snad ve vládě? Měli snad možnost něco měnit když Babiš a jeho vláda o tom nechtěla slyšet?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 10:52) reagovat
Varovat alias "vydávat signály" je reálně dobré k čemu přesně? Co reálného pro to ty strany udělaly v době, kdy byly u moci před ANOFertem?

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (sfd) (27.8.2022 10:36) reagovat
Ano, součástna vláda proti tomu několikrát varovala například tady, být tebou tak o naivitě ostatních raději pomlčím.. https://ekonomickydenik.cz/koalice-spolu-veri-malym-reaktorum-a-stresni-fotovoltaice-varuje-pred-zavislosti-na-rusku/

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 9:49) reagovat
sfd: Babišova opozice? Jako Pětikolka? Nic ve zlém, ale být tebou, tak o naivitě pomlčím...

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (sfd) (27.8.2022 9:34) reagovat
Hypermax: jo, predtav si že nežijeme ve vzduchoprázdnu a když přijde nová vláda tak se nezačíná zase znovu ale musí hrát s kartami které už měla předchozí, představuješ si to dost naivně. Například to byla právě tehdejší Babišova opozice která upozorňovala na závislost ČR na ruském plynu v době kdy vládl ale protože byl levný, tak s tím nic nechtěl dělat a teď rozhazuje rukama že za to můžou oni

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Těžko) (27.8.2022 9:30) reagovat
Podle Fialy za všechno může Babiš a podle Babiše za všechno může Kalúsek. Takže za všechno může Kalúsek.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Actually..) (27.8.2022 9:18) reagovat
Volby měl vyhrát Babiš, a tyhle jeho problémy které teď musí řešit nová vláda si vyžrat sám

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (HyperMAXRP (27.8.2022 9:04) reagovat
zdědil, babiš, putin, trh selhal, blbablabla s mácháním rukama. aT už neumí nic udělat, nechce nic udělat nebo dostal příkaz nic nedělat, je ve výsledku jedno.zanesl nejistotu, tak se zdražuje. to neokecáte ani kdybyste nám ty vaše růžový brejle lepili na ksicht vteřinovým lepidlem. ať jde do háje a nahradí ho někdo, kdo má plán. uš jenom návrh na prodej elektřiny a plynu bez burzy by nám ulehčil řáídově. nad tím ohrnujou rypák. Ale jednou ty návrhy nepřijdou na papíře, ale na tanku.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (MerlinRP (27.8.2022 8:44) reagovat
Obrázek je píčovina. Fiala samozřejmě není dobrý premiér, ale ze zobrazených problémů hodně zdědil a na hodně z nich má nulový vliv. Například možnost napojit se na norský ropovod zabil idiot Bureš.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (miklos-abdulRP (27.8.2022 8:09) reagovat
A ještě k tomu stát má majoritní podíl v největší energetické společnosti v zemi. Skutečně, hovořit v souvislosti s energiemi o svobodném trhu je hovadina.

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Markéta Adamová PekarováRP (27.8.2022 7:37) reagovat
To že emisní povolenky jsou součástí greendealu neimplikuje k tomu že green deal jsou jen emisní povolenky. Kokote debilni

Obrázek 'trh selhal rotfl' Obrázek 'trh selhal rotfl' (Markéta Adamová PekarováRP (27.8.2022 7:35) reagovat
Jahahaha před volbami tak a po volbách zas jinak, kokůtek zasranej: [odkaz]

Strana 1/2. 1 2 následující