Odebírat | ||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Těžko) (15.9.2022 0:25) | reagovat | |
NN/A: Přesně tak. Co jiného s tebou a tobě podobnými, než mít srandu z toho, jak jste trošku pozměnili bolševický rejstřík nálepek a myslíte si, jak jste jedineční... | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (NN/A) (14.9.2022 23:23) | reagovat | |
wd43 - co taky se starým bolševikem | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 23:13) | reagovat | |
Tezko, nesmej se mu, vzdyt on nic jineho nez nalepky nema | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Těžko) (14.9.2022 18:08) | reagovat | |
NN/A: Ty s v těch stupidních nálepkách vyžíváš jak typický bolševik: https://www.epshark.cz/clanek/5732/nepritel-socialismu | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Quík) (14.9.2022 18:07) | reagovat | |
Já se těšil, že pár bolševiků umrzne nebo umře hlady a ten Fiala mi to zas posral. Zasraná vláda... | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (NN/A) (14.9.2022 17:23) | reagovat | |
Kuba24795 - Tak a už ti přiletěl další flastenec (neplést si s vlastencem ) jak vosy na pivo.... otravná verbež | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Těžko) (14.9.2022 17:12) | reagovat | |
Kuba24795: Papoušci oficiálních narativů používají zaklínadlo "táhni do Ruska" v případech, kdy si někdo "dovolí" zpochybnit oficiální narativ na jakékoli téma. Ruska se vůbec týkat nemusí. I tato demagogie vychází dle očekávání z oficiálních narativů naší propagandy: https://twitter.com/vlvalek/status/1554361356303929346 | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 16:48) | reagovat | |
Mas nejaky odkaz na to jak svobodni podporujou Ukrajinu proti Rusku? Jestli to delaji jako Biden, ze proste natisknou, a poslou to vyrobcum zbrani, a pak posilaj zbrane a vybaveni myrnix tyrnix nekam na vychod, "aby jako ukrajinci bojovali za nas",zatimco inflace likviduje lidem doma uspory, coz by pak resili tim ze natisknou vic penez a dali to lidem...tak je volit nebudu.Tahle politika Evropu znici, IMHO, kazdy socialismus driv nebo pozdejc zkrachuje,a podle me opravdu jsme na ceste ke krachu.snadsemilim | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 15:56) | reagovat | |
Svobodní jsou docela aktivní v pomoci Ukrajině. A jsou pro aktivní roli v NATO. Takže nevím, jestli by ses jejich volbou úplně zbavil toho, že by ČR Ukrajinu nepodporovala. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 14:50) | reagovat | |
Ja volim svobodne, ne ze bych si myslel ze to necemu pomuze, ale je to moje forma "protest songu". Jedna z mala stran jenz ma pro me alespon trochu prijatelny program. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 14:32) | reagovat | |
@wd ber to označení vlastenci jako zkratku pro nás, jak si označujeme určitou skupinu lidí s podobnými názory. Podobně, jako ty používáš eurohujeri a tak. A možná je neznáš, ale názorově znis nejblíž právě této skupině. Ale klidně napiš, koho třeba volis, mozna se pletu. Já volim ODS. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 14:24) | reagovat | |
Kuba24795 - no a co ze jsem v teto diskuzi poprve pouzil slovo "vlastenci"? Co to jako je za argument?? Ty tu taky po celou dobu pises o tom ze nemas rad "vlastence". Ja ti jen u prispevku c. 40 navrhl ze se na to vysereme, a bavme se rovnou o tech SPD, Trikolore, nebo PRO. Pak ti muzu rovnou rict ze SPD a Trikoloru znam pouze z Roumingu a PRO mi nic nerika, kdo to je? Mam je volit? | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 14:03) | reagovat | |
@wd do vlastencu řadím všechny voliče SPD, trikolory, příznivce PRO, Česko na prvním místě a podobně. Zkrátka ty, kteří se tady snaží vyvolat dojem, že jsou opomíjenou skupinou na úkor ostatních, třeba ukrajincu a kteří tvrdí, jak by situaci vyřešili rychle a jednoduše. A jinak v této diskuzi jsi pojem vlastenci poprvé použil ty. Jestli je nechceš používat v diskuzi, tak s tím ani neprichazej. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 13:46) | reagovat | |
Kuba24795 - vis co je problem? Problem je ze ty tady argumentujes nejakou skupinou "vlastencu" kam zrejme hazes vsechny kdo nesouhlasi s tvym svetonazorem. Potom na tuto blize neidentifikovatelnou skupinu hazes kolektivni vinu za nejake "argumenty", a pak se me ptas kde je v tom logika? Navrhuji tudiz vysrat se na vlastence a bavit se vecne o lidech, kdo a co navrhuje, a nesnazit se tady vytvaret nejakou imaginarni skupinu "vlastencu" a vymyslet si co rikaji a v tech vymyslech hledat "logiku". | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 13:43) | reagovat | |
@wd zajímavé je, že když za problémy může rušení uhelných elektráren a nahrazování plynem, že vlastenci nenavrhuji znovuotevření uhelných elektráren, ale chtějí jet do Ruska vyjednávat o plynu. Víceméně opakuji chybu EU předešlých let. Kde je v tom logika? | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 13:36) | reagovat | |
cyklista - kdybych byl diktator, tak by sli, definitiva nedefinitiva. Nebyl bych mezi statnimi zamestnanci oblibeny diktator | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 13:32) | reagovat | |
Kuba24795 - o ODS se nema cenu bavit. Ta strana je mrtva, zprofanovana, a nechapu ze tu bandu po vsech zkusenostech jeste nekdo voli. Ekonomicke problemy nezpusobilo "Rusko", ale prave politika EU, kdy se rusily elektrarny, stavely vetrniky, a cele se to dotovalo levnym ruskym plynem ktery vyrovnaval vypadky vetrniku a solaru. To je ta vase slavna "orientace na zapad". Lidem doporucuji aby se teple oblekli,prestali jist maso,prestali pouzivat auta, a pomahali vsade po svete a pritom nadavali na "vlastence" | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (cyklista) RP (14.9.2022 13:30) | reagovat | |
Milý wd43, zkus propustit nějaké úředníky, když jim Bureš ve spolupráci s ČSSD a bolševiky zajistil definitivu. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 13:27) | reagovat | |
@wd ods naposled hlasovala pro snížení superhrube mzdy. Důvod, proč máme ekonomické problémy, je ten, že jsme se s energiemi orientovali na východ. Kdybychom nebyli tak závislí na Rusku, tyto problémy nemáme. A pokud chceš pokračovat v závislosti na Rusku, musíš se na východě angažovat. Třeba tím že odmítnes sankce, čímž si třeba zavres cestu k plynu z LNG v severním moři, které jdou přes státy, které sankce podporují. Nejde zůstat neutrální. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 13:07) | reagovat | |
Kuba24795 - no, muzes mi rict kdy ODS snizovala dane a propoustela uredniky? Co vim tak kazde volby co vyhrali, svuj "program" nedodrzeli. Je to jen dalsi socialisticka strana. Argument "orientace na zapad je pro nas ekonomicky vyhodnejsi" zacina mit prave ted vazne trhliny. A byt neutralni neznamena "patrit na vychod". Takove chapani neutrality je logicky spatne. To ze "Cesti vlastenci chteji patrit na vychod" prave protoze se "na vychode" nechteji angazovat - to povazuju za argumentacni faul. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 12:45) | reagovat | |
@wd tak to máš nejblíž k ods. Ale asi ne v oblasti zahraničí. Já se snažím poukázat na to, že pomoc Ukrajině je součást širší strategie vlády, kterou je orientovat se na západ. Je to pro nás dlouhodobě ekonomicky výhodnější, než se snažit být rádoby neutrální, což ve skutečnosti znamená patřit na východ. "Vlastenci", jak ukazuje i diskuze s tebou, buď nechápou širší souvislosti této strategie nebo na ten východ opravdu patřit chtějí. Kdyztak mě oprav, jestli zahraniční politiku vidíš jinak. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 12:36) | reagovat | |
Kuba24795 - hmm, tak je hezke ze sis moje argumenty prelozil vlastni hubou, strcils mi do huby hromadu veci ktere jsem nerekl, a nakonec se me zeptas jakou navrhuju politiku pro ceskou vladu. Tak ja ti to, Kubo, zopakuju: Jsem pro snizeni dani, propousteni uredniku, zruseni dotaci, vcetne zahranicni pomoci placene z dani. Jestli chces pomahat nejakym cizincum, tak jim pomoz, ale prosim neprekrucuj a nefabuluj veci ktere jsem nerekl. Dik | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 12:25) | reagovat | |
@wd Aha. Zkrátka bychom měli být aktivní jenom u nás doma, všem okolo nás říct, ať si nás nevšímají a nechodí sem. Jenom ať s námi obchodují tak, ať je to pro nás výhodné. Sami toho moc nenabízíme, ale chceme platy jako v Německu. Diplomacii nepotřebujeme, nás nějaké stepní konflikty nezajímají! A nikomu z venku nepomuzeme. My jsme si vždycky v historii pomohli sami! A když ne, tak bylo stejně líp! Tak nějak si to představuješ? Nebo jak bychom jako CR měli vystupovat navenek? | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 12:06) | reagovat | |
jo, budu volit stranu ktera ma v programu snizeni dani, snizeni statnich vydaju, propousteni uredniku, zruseni dotaci, atd. Podle me vy co chcete pomahat Ukrajine byste se meli sami slozit na pomoc do ciziny, a nezapojovat do toho nas, co chceme aby se stat staral o silnice a nemocnice, mozna jeste tu obranu, ale uz nechceme dotovat nejake stepni nebo poustni konflikty nekde na jihovychode. Vy do te vasi pomoci tahate nas, a ne naopak. "My" co jsme proti fialove politice chceme abyste nas z toho vynechali. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 12:01) | reagovat | |
Evidentně v tom chceš bránit vládě. S tím, že pomáhá vláda, by si něco dělal? | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 11:51) | reagovat | |
Kuba24795 - coby, tak jim pomoz jestli chces, ja ti v tom branit nebudu. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 11:38) | reagovat | |
Já jsem taky pracující občan a mně pomoc ukrajincum nevadí. Co teď s tím? | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 11:18) | reagovat | |
Kuba24795 - no, zatim sem si nevsiml ze by se Ukrajinci odsouvali zpet na Ukrajinu, a jestli ti vadi ze jsou zde lide, kteri nechteji pomahat Ukrajincum, tak ja rikam ze je to jejich svate pravo. Naopak, myslim si ze lide jako ty po nas, pracujicich obcanech CR, pozadujete abysme skrze dane zivili nejake Ukrajince, a neuvedomujete si ze kdyz pomoc od nas pozadujete, tak uz to neni charita, nebo pomoc, ale sluzba a otroctvi.Treba prijde den kdy nebude jidlo ani u nas, a pak jsem zvedavy na pomoc Ukrajincum | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (HyperMAX) RP (14.9.2022 11:17) | reagovat | |
I když budem chrápat ve švédský trojce se sněhulákama v posteli, tak ani jeden nevyteče. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 10:53) | reagovat | |
@wd jasně, že na vás nenechám nit suchou. Co se děje dnes, tedy že se navrhuje odsun lidí, kteří utekli před válkou (a už i Rusové tomu říkají válka), že se navrhuje jezdit skemrat do Ruska (a prosím nedávejte to do souvislosti s EU), že se vyzývá občanská neposlušnost, to je cesta hrozně špatným směrem. A můžou za to právě kruhy, které si říkají vlastenecké. Které konzumují západní výrobky a technologie, ale stejně je to nějak táhne na východ. BTW: jde zároveň nemít rád Rusko i EU | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 10:21) | reagovat | |
Kuba24795 - jo aha, ty to myslis jako spravne politicky a Eurohujersky, ze kazdy kdo je proti masove migraci cizincu do CR, tak vyzyva k vyhaneni a k nasili? Tak to jsem prve nepochopil. No nic, ozval jsem se protoze zde na roumingu je mi vyhrozovano nasilim pravidelne, kdyz vyrknu svuj osobni nazor, ale to asi nema cenu resit. Ja jsem absolutista svobody slova, at si rika kazdej co chce. Jen me dnes a denne prekvapuji eurohujeri tveho kalibru, na "flastencich" nenechaji nit suchou.. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 10:06) | reagovat | |
Okamura - Fialová vláda by měla začít ukončovat Ukrajincum povolení k pobytu a vracet je zpátky domů. Vrabel, Havel - Ukončíme plánované ředění národa v souvislosti s Ukrajinou. Tušl, Čermák- výzvy k odporu vůči vládě, pronasledovani zdravotniku. To jsou výzvy k vyhaneni nebo k násilí. A všichni, kteří se k těmto lidem hlásí, s tímto souhlasí také. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (14.9.2022 9:52) | reagovat | |
Kuba24795 - Ty jsi jeste "nepotkal Ceskeho vlastence ktery by nechtel zavirat, vyhanet, nebo mlatit"? Muzes jmenovat lidi o kterych mluvis, nebo si jen vymyslis? | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (XXX) RP (14.9.2022 9:47) | reagovat | |
Proc to ma tolik minusu? Protoze je to picovina. Davat ceny plynu v Evrope do souvislosti s vladou nebo primo Fialou, je ukazkovy priklad hlouposti. Za smrt kralovny Alzbety muze taky Fiala? | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 9:07) | reagovat | |
@tezko: "táhni do Ruska" je jinotaj. Používá se jako odpověď tehdy, když někdo obhajuje rádoby "rozumnou" politiku vůči Rusku, jako kdybychom snad měli šanci mít s ruskem normální vztahy. A protože nikdo z obhájců "rozumné politiky" nemá nic ruského, ani nikdo do Ruska nikdy nepojede, i když jej z nějakého důvodu obhajuje a zůstane raději v EU, používá se tento jinotaj jako zkrácené vyjádření nesouhlasu s tímto názorem. Do Ruska by tě fyzicky nikdo neposlal. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (MikeMin) RP (14.9.2022 9:04) | reagovat | |
Fiala povolil flastencům odmontovat doma na zimu okna nebo co? | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (SAD) (14.9.2022 8:29) | reagovat | |
TO popletli je to díky panu puntinovi záměna příčiny za následek je obvyklá dezinfo taktika. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Těžko) (14.9.2022 8:09) | reagovat | |
Kuba24795: Aha. Takže každý vlastenec chce někoho zavírat, vyhánět nebo mlátit, kdežto "EUroobčané" či "světoobčané" tyhle manýry nemají, že. Ty jsi tady asi poprvé, že jsi tu nikdy nečetl něco jako "táhni do Ruska". A zrovna včera mi chtěl jeden zdejší internacista dupat těžkou botkou po hlavě. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (trada) (14.9.2022 7:38) | reagovat | |
Kuba24795: v tohle jem tak trochu doufal | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (pani_moje_socialni) (14.9.2022 7:33) | reagovat | |
Ani ne. Říká se tomu zodpovědnost. Ale chápu že část obyvatelstva, vnímá tohle téma tak, že natáhne ruku a radši se zajistí z daní ostatních. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (xeon) (14.9.2022 7:18) | reagovat | |
To je naprosto stupidní myšlenkový pochod, mít děti až se zajistíš... | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (KING_OF_OKENA) RP (14.9.2022 6:52) | reagovat | |
bude se opakovat, když si debil co neumí makat, máš hovno prachy, nasekáš si děcka, dřív než se zajistíš, seš debil a žádnej komouš tvůj život už nezachrání | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Kuba24795) (14.9.2022 6:05) | reagovat | |
@43: EU JE dobrá. Respektive to nejlepší, co v současné době pro obchod a ekonomiku máme. Čeští vlastenci JSOU zlí. Ještě jsem třeba nepotkal jediného místního vlastence, který by nechtěl někoho zavírat, vyhánět nebo mlátit. A Fiala JE nejlepší premiér, určitě za posledních 10 let. Ty mínusy odpovídají tomu, že to většina lidí vidí podobně. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (lmao) RP (14.9.2022 0:49) | reagovat | |
to vis, crho, je to jedno velky probruselsky spiknuti proti tvymu analu | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (NN/A) (13.9.2022 23:03) | reagovat | |
wd43 - pokud má průměrný vlastenec IQ jako ty nebo Crha, tak se nediv, že jste nám pro prdel. A vůbec ve vašem případě jde o flastence. Ztroskotané lopaty tady poučovat o vlastencích.... | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Filipes) RP (13.9.2022 21:31) | reagovat | |
Dezoláti jsou asi nezničitelní. 5G čipy ve vakcínách asi nezafungovali, ivermektinu asi brali málo, stejně jako asi pili málo bělidla. No a v to, že by zmrzli bych nedofal - 1/2 z nich se nechá vytápět sousedy, nebo energie budou krást - buď černý odběr, nebo pokácí cizí stromy a lavičky.... | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (wd43) (13.9.2022 20:29) | reagovat | |
Crha - me to taky tak prijde, ale obcas si rikam jestli to nejsou jen deti co opakujou to co je ve skole naucili, ze EU je dobra, vlastenci jsou zli, a Fiala je nejlepsi premier od zalozeni Prahy kneznou Libusi. Deti vzdycky hltaji oficialni propagandu nejvic, protoze jeste nepoznaly ze soudruzky ucitelky casto uci picoviny poplatne strane a vlade. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (13.9.2022 20:22) | reagovat | |
proč u tady těch antibruselských obrázků je vždycky hned naklikáno 20 mínusů a málo plusů? Mě to příjde jak kdyby to tady měli elfové na povel a na povel mínuskovali všechno co není probruselské. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (JM) RP (13.9.2022 20:12) | reagovat | |
Dokonalé | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (13.9.2022 19:54) | reagovat | |
Tohle jsem postoval ja, protoze Fiala a Zapad muzou za muj posranej zivot. Nemam ani korunu na topeni, protoze jsem vsechni utratil za nekvalitni fet. Jsi kolaborantska krysa. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (bohyn) RP (13.9.2022 19:42) | reagovat | |
Než napadne sníh, tak svoloč odtáhne zpátky do zemljanek. Nuzáci obnoví dodávky a platby za ní budou chodit na Ukrajinu coby reparace. Zabijou se 2 mouchy jednou ranou, zajistí to, že zaplatí reparace a chudobinec to pošle o další století zpátky. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Q.Q) RP (13.9.2022 19:33) | reagovat | |
Ty vole, už aby bylo trvale pod 18° a všichni dezoláti konečně umrzli. | ||
|
||
Obrázek 'Jezisek fiala' (Pyca_Zla) RP (13.9.2022 19:32) | reagovat | |
Proč díky Fialovi? Fiala donutil Taxikáře zaútočit na Evropskou zemi? To je zase nějaká nuzácká propaganda tohle | ||
|