Nalezeno 55 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicettři:
   


Odebírat

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (afeketeRP (21.10.2022 6:55) reagovat
egal wer.... za Polpota se nevěšelo ale střílelo a když došla munice, střelili ti do hlavy motykou a rozpůlili lebku...

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (egal wer) (20.10.2022 21:55) reagovat
BeNiSh: K 1. říjnu 1989 pak bylo registrováno 1 617 863 členů a 79 882 kandidátů KSČ. (ŠTVERÁK, František. Schematismus k dějinám KSČ 1921–1992. Národní archiv, Praha 2018). To znamená, že v každej “širšej" rodine by si niekoho obesil. Paráda. Si podaj ruku s Pol Potom

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (KaldaRP (20.10.2022 17:39) reagovat
No jo ale Babis uz ma davno sedet, vzdyt snad v parlamentu prisahal na zdravi vlastnich deti ze napr. nebude ovlivnovat jeho koupena media a decka ted ma psychicky nemocny a ty media ovlivnoval, jakej vetsi dukaz byste chteli?

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Typický kavárník) (19.10.2022 23:45) reagovat
Jinými slovy byl dokonalou modlou typického kavárníka.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (BeNiShRP (19.10.2022 22:28) reagovat
u Vaska Lahve spis vadilo, ze to byl rackujici kurevnik, nasoska a zlata mladez a taky, ze si podal ruku s koumousema, namisto aby je vsechny nechali povesit B-)

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (19.10.2022 8:07) reagovat
Pavel J.: Jakože se mnou souhlasit v něčem, co jsem vůbec nepsal, má být pokus o podsouvání názorů? :-D

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Sft) (19.10.2022 7:05) reagovat
To je bulletproof logic

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Pavel J.RP (19.10.2022 2:02) reagovat
Nevadilo: Ano, měli prezidentem a premiérem udělat bratry Mašíny.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (18.10.2022 22:52) reagovat
Podvracení republiky páchal dezolát Havel. Dezolát Bureš rozkrádal majetek v socialistickém vlastnictví.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (TrubadurRP (18.10.2022 22:44) reagovat
A pritom rovnaký trestný čin - rozvracanie republiky. :D

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (18.10.2022 20:38) reagovat
@bilanula: Částečně souhlasím. Ale spíš bych to poopravil tak, že žádnému disidentovi žádnou skutečnou moc rozhodně předat nechtěli. Chtěli si ji - byť zákulisně - ponechat a maximálně se o ní podělit se svými západními kumpány. S nimi si podle mě dopředu dohodli posametové uspořádání, rozkradačku státního majetku atd. Havel byl spíš jen jedna z opiček na gumě, která měla zabavit lůzu, která při zinscenované "lidové revoluci" trošku zdivočela. To už měli větší vliv třeba agenti vyškolení v Prognosťáku apod.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (bilanula) (18.10.2022 20:21) reagovat
Nevadilo: tak je to jen moje teorie, ale mě to smysl dává. Chtěli předat moc někomu, koho protistrana uzná, ale s kým se mohli domluvit. Tak si vybrali člověka, se kterým se svým způsobem už znali. Kdyby vybrali někoho, kdo v 50. letech utekl z gulagu za zvuku samopalů, tak by viseli na lampách.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Milý ruský kolaborant) (18.10.2022 19:32) reagovat
Milý NN/A - úplně normální psaní názorů tady vydáváš za fňukání jako malá holka jenom ty. ;-)

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (NN/A) (18.10.2022 19:05) reagovat
Milý ruský kolaborant - jako malá holka tady fnukáš jenom ty :-)

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (18.10.2022 18:48) reagovat
@bilanula: Otázka je, zda to platí i pro tento případ. Kdyby se soudruzi rozhodli pokračovat dál v budování komunismu, tak by k té změně vztahu k Havlovi asi nedošlo, ne? Neboli za totality by si Havla za soudruha prezidenta asi nevybrali. Takže to spíš byla volba z rozumu (čti vychcanosti).

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Milý ruský kolaborant) (18.10.2022 18:34) reagovat
NN/A - tak jako tobě Babiš. ;-)

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (NN/A) (18.10.2022 18:17) reagovat
Milý ruský kolaborant - Havel ti posral život ? :-D

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (bilanula) (18.10.2022 18:14) reagovat
Nevadilo: košile bližší než kabát. Tak už to v životě bývá. Přečti si nějakej vážnej rozhovor třeba s reálným kriminalistou. Není nic zvláštního, že se mezi vyšetřovatelem a zločincem vytvoří zvláštní forma vztahu a v rámci možností jsou z nich známí. Není ani divu, oba dva spolu často prožijí spoustu silných emocí a stráví hromadu času na jednom případu (ikdyž každý z druhé strany). Ono ani není dobré dát na případ kriminalistu, který "svým zločincem" pohrdá.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Milý ruský kolaborant) (18.10.2022 17:42) reagovat
cyklista: Jasně že je v tom ohromný rozdíl. Finanční podvod byť velkého rozsahu je oproti podvracení republiky úplná prkotina.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (afeketeRP (18.10.2022 17:38) reagovat
u Babiše vadí, že nesedí v base taky

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (cyklistaRP (18.10.2022 17:35) reagovat
Milí ruští kolaboranti, diskuse opět potvrzuje vaše mizerné schopnosti srovnání. Komunisti zavřeli Havla za to, co o nich psal. Burešovi hrozí vězení za podvod a ne zrovna malý. Jak vidím, pro vás v tom není rozdíl, ale my v civilizaci to rozlišujeme.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (18.10.2022 17:25) reagovat
U Havla to vadilo za minulé totality. Když se ale soudruzi rozhodli zinscenovat sametový puč, tak to vadit přestalo jako mávnutím kouzelného proutku. Jednohlasně si ho zvolili jako svého posametového maňáska a ještě ho naučili omílat "Nejsme jako oni!", aby náhodou neskončili po právu na kandelábrech. A vyšlo jim to dokonale.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (karel (neprihlaseny)) (18.10.2022 17:19) reagovat
u havla to taky vadilo

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (cyklistaRP (18.10.2022 17:18) reagovat
Nechám tady odkaz pro obdivovatele severní Asie a jejího technického pokroku. Pokud umíte akorát ruskou propagandu a ne ruský jazyk, google vám to rád přeloží: [odkaz]

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Xero) (18.10.2022 17:13) reagovat
Tady je to zase soldni cockpit

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (18.10.2022 16:57) reagovat
KarlosPepinator: Ohledně Severní Koreje je to přesně to, o tom píšu - tedy že to, že o sobě něco někdo tvrdí, nedokazuje absolutně nic. Pokud to chceš vydávat za "kremelské chápání a výklady pojmů" nebo jakoukoli jinou stupiditu, tak samozřejmě můžeš. A neměj strach - pokud budu chtít něco sdělit "vám" lidem s bipolární poruchou, tak to samozřejmě udělám.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (KarlosPepinatorRP (18.10.2022 16:48) reagovat
Nevadilo.: mordor a s. korea taky tvrdí, že jsou demokracie. Takže si tvé kremelské chápání a výklady pojmů vykládej v mordoru, třeba na rudém náměstí. Když budeš mít štěstí, třeba tě nezavřou. Nechceš nám říct něco o osvobození v 68 a jak máme sojuzu platit náklady za armádu, která zde byla, aby zde udržovala mír?

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (cyklistaRP (18.10.2022 16:42) reagovat
Tos mě to teda dal. Asi se rozpláču a budu špatně spát.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (18.10.2022 16:41) reagovat
Quík: "Vtip" je v tom, že ty podmínky, které jsme povinni dodržovat, se průběžně mění, aniž by je voliči mohli jakkoli ovlivnit. Nejvyšší orgán EU - EUropská komise - je nikým nevolená banda poskoků plutokracie. Do EU jsme sice vstoupili po masivní mediální masáži na základě referenda v roce 2004, ale například referendum o EUropské ústavě 2.0 přejmenované na Lisabonskou smlouvu už jaksi neproběhlo. A kdokoli si "dovolí" zmínit referendum o vystoupení z EU, zažije větší shitstorm než vrah neviňátek.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (18.10.2022 16:29) reagovat
cyklista: Není moje vina, že jsi nepochopil, že ten výraz jsem použil záměrně, abych vypíchl další z mnoha podobností režimu minulého a současného. Demokratičností se totiž opravdu neoháněli jen bolševici. Hoď si do Gůglu např. frázi: demokratičnost site:.pirati.cz

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Quík) (18.10.2022 16:25) reagovat
Závěrem bych chtěl dodat, že po třiceti letech po pádu bolševismu je děsivé, jak lidé nejsou schopni samostatného myšlení ani existence, nedovedou rozeznat demokracii od svobody a nejraději ze všeho žijí s hlavou v oprátce aby si mohli donekonečna stěžovat, že za jejich posrané životy nemohou oni sami, ale někdo jiný.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Quík) (18.10.2022 16:22) reagovat
afrineizra: To je právě problém, že to nedovedete odlišit. ČR vstoupila do EU dobrovolně po referendu, kdy lidé v drtivé většině souhlasili s podmínkami vstupu, tak považuji za logické, že je asi budeme dodržovat. Asi tak jako by ses snažil vecpat do elitního pánského klubu a pak by ses jim tam chtěl vykálet do rohu. To by se asi taky nelíbilo. I tak výše zmíněné státy do toho rohu kálí. Notabene můžeme kdykoliv vystoupit a jít vlastní cestou.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (cyklistaRP (18.10.2022 16:19) reagovat
Milé nevadilo, demokratičnost je typický bolševický výraz. Nezklamals.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (psi chlup is back baby) (18.10.2022 16:17) reagovat
banda dementu srovnava odpor proti totalite se soucasnou dobou, tedy odporu proti demokraticky zrizenym institucim (at v Bruselu nebo u nas v Praze). Pak se oznaci za Havly dneska a disidenty EU, pritom se snazi dostat nas zase zpet pod Rusko. Nerozumite nicemu, bezte radsi diskutovat o zruseni hasicu do vedlejsi diskuze, tam udelate min skody.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (KING_OF_OKENARP (18.10.2022 16:14) reagovat
kolik vám smradi je let? To si vážně myslíte, že být součástí EU je ekvivalent bolševismu před 1989? Kolik Vás v tý době žilo, aby jste to mohli alespoň nějak subjektivně porovnat

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (afrineizra) (18.10.2022 16:09) reagovat
@Quík Výplody bruselského UV jsou pro nás zdrojem legislativy se silou mezinárodní smlouvy. Co z brusele vypadne, my musíme implementovat. Kreml měl tanky, brusel je chytřejší a má dotace a sankce. Navíc kreml vedl hlavně vojenský pakt, brusel vede hospodářský, tedy se liší i metody prosazování vůle.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (afrineizra) (18.10.2022 16:05) reagovat
@Quík Mě je upřímně u prdele kdo je prezident, jelikož můj život reálně ovlivňuje v našem systému spíš premiér. Co dělá libovolný náš prezident lze eliminovat tlačítkem na ovladači, daně, policii a takové věci vypnout nejde. Takže jestli bude Bureš na hradě pražském nebo mírovském je podobné, hlavně že nebude ve strakovce.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Quík) (18.10.2022 16:03) reagovat
Nevadilo.: Rozdíl je v tom, že "bruselský ÚV" vůbec poslouchat nemusíme, sovětský na nás poslal za neposlušnost tanky. Koneckonců, Polsko vesele směřuje k totalitě, Maďarsko už jí je. Poslouchat nikdo nemusí. To jen tady dezoláti vykládají kraviny, protože jinak žít neumí, nepostarají se sami o sebe, a aby to nevylezlo najevo, tak furt brečí, že jim někdo poroučí. Sami sebe předvádějí s hlavou v oprátce.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Quík) (18.10.2022 15:59) reagovat
afrineizra: Báječné, to by byl panečku prezident, ne jako ten Havel. Jinak je problém právě to, že se tohle pominout nedá. Dle mého soudu je Bureš sociopat zcela bez empatie a lidskosti vůbec. To, že je vychcaný jak dírka do sněhu, to uznávám, ale je mi z toho spíš na blití....

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (18.10.2022 15:56) reagovat
Milý cyklisto: demokratičností se ohání každý režim. I ten minulý sám sebe označoval za demokracii lidovou. "Diktátorství" je jen floskule. Ani za minulé totality neměl žádný jedinec absolutistickou moc. Naopak vyvražďovačky členů ÚV byly celkem běžné. A to, že měl tehdy Havel názory "protiruské" (reálně spíš protisovětské), znamená, že se mu nelíbila nadřazenost kremelského ÚV naší vládě. Tedy je to obdoba toho, když se dnešnímu "dezolátovi" nelíbí nadřazenost ÚV bruselského. Nemáš v tom hodnocení fotbal?

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (tomasekRP (18.10.2022 15:55) reagovat
OF banda lidí co umožnila dále vládnout lidem z KSČ,SNB a StB včetně agenta Bureše a soudruha Vondráka a pseudo prezidenta podnikatelů Dlouhýho..

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (cyklistaRP (18.10.2022 15:39) reagovat
Milé nevadilo, neměl on Havel tak trochu demokratické a tedy protidiktátorské a protiruské názory? Stejně jako dnešní vláda? Nemáš v tom hodnocení hokej?

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (KING_OF_OKENARP (18.10.2022 15:32) reagovat
to je už moc debilní i na místní revolucionářskou buňku nedoceněných nýmandů

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (KarlosPepinatorRP (18.10.2022 15:32) reagovat
Nevadilo.: Povídej, přeháněj

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (18.10.2022 15:04) reagovat
Proč by měl rok 1989 někdo "analyzovat"? To, že to byla typická barevná revoluce, se snad ví už dávno...

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (fromik) (18.10.2022 14:55) reagovat
kdyby dnešní dezoláti zkusili analyzovat převrat v 1989, našli by zapojení USA a píčovali by stejně jako to dělají k 2014 na Ukrajině ;).

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Feshynakk) (18.10.2022 14:52) reagovat
u Miluse nevadi ze je blba, ale ze ma volebne pravo. 8-)

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Nevadilo.) (18.10.2022 14:47) reagovat
Tak ono spíš nevadilo, že Havel byl za minulé totality protirežimní živel. A navíc byl placený nepřátelským režimem. Tehdejším slovníkem to byl zkrachovalec a zaprodanec imperialismu. Současný režim by ho označil za proruského dezoláta. :-D

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (afrineizra) (18.10.2022 14:47) reagovat
@Quík Pomiňme to, že byl hnusný na syna, a je sám jaký je. Samotný výběr lokace byl geniální. Naše orgány se nemohly obrátit na Rusko, protože my Krymu říkáme Ukrajina a touto žádostí by Ruský zábor legitimizovali. A zároveň se nemohli obrátit na Ukrajinu, porotože ta tam reálně nedosáhne. Prostě dokonalá schovka, šach-mat.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (NoobRP (18.10.2022 14:36) reagovat
Souhlasím, ani Havel neměl být prezident.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (ifiiiifiifiifff) (18.10.2022 14:28) reagovat
ja bych se jen pozastavil nad uploaderem, kterej neni schopnej ten obrazek ani oriznout.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Grrrr) (18.10.2022 14:26) reagovat
Nemáte pravdu Miluše. U Babiše by taky nevadilo, kdyby byl ve vězení.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Quík) (18.10.2022 14:23) reagovat
Bureš by rozřezal vlastní matku na fidloprcičky, kdyby si alespoň trochu pomohl. Koneckonců prohlásil vlastního syna za blázna a poslal ho k ruským Krymaňoncům.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (Miloš) (18.10.2022 14:15) reagovat
U Babiše by nevadilo, i kdyby byl zloděj.

Obrázek 'to dava smysl' Obrázek 'to dava smysl' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (18.10.2022 14:00) reagovat
lol to je pecka :-D