Nalezeno 178 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetjedna:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (1.11.2022 11:50) reagovat
uhel pohledu: Jo. Třeba na Roumingu jsem se u zdejšího Pirátstva s černobílým pohledem nesetkal ani jednou, ty bublino. Na bolševické "Kdo nejde s námi, jde proti nám", tu papoušků naší propagandy nenarazíš, jak je rok dlouhý. :-D

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (uhel pohledu) (1.11.2022 11:34) reagovat
Milion chvilek proti demokracii: občas by chtělo vylézt ze své bubliny, ten tvuj černobilý pohled na všechno je do očí bilicí až to bolí

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (1.11.2022 11:32) reagovat
Wikipedie samozřejmě levičácká je. Ovšem levičácká progresivisticky. Z podpory Ruska bych jí rozhodně nepodezříval. Zdejší Ukrajinofilové se s ní ohánějí běžně. A pokud Rusko žádnou velmocí není, tak tedy absolutně nechápu tu hysterii kolem toho všeho. Je k tomu snad nějaký důvod?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Rus? Ne, děkuji) (1.11.2022 10:59) reagovat
Rusáci jsou národ línejch socek, který působí jako obsluha benzínky a za veloc se považovala jen kvůli údajně silný armatě, která jediný co dovede je pomocí Iránských dronů ničit Ukrajinský elektrárny. To z nich ale velmoc opravdu nedělá

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (1.11.2022 10:56) reagovat
LOL, levičícká wikipedie kde si každý může napsat, co chce? Navíc, ještě jednou, jak případná vojenská základna ohrožuje tak velkou zemi jako je Russko? Navíc bez jaderných zbraní (krátký a střední dolet řeší mezinárodní smlouvy). To se Rusi tak bojí zbytku světa? mají nějaký důvod?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (1.11.2022 8:26) reagovat
vřed na tváři: Já tvůj postoj samozřejmě chápu. Jenže pro tebe je zjevně nepochopitelné, že ten tvůj postoj nehraje žádnou roli: https://cs.wikipedia.org/wiki/Velmoc

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Rusáci se v krvi válí, cope HIMARS nezahálí ) (1.11.2022 8:00) reagovat
Rusáci a prý velmoc? Maximálně v počtu kradených praček :-D :-D :-D

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (1.11.2022 7:58) reagovat
A pro tebe jen zjevně nepochopitelný můj postoj, že se Russko nedá považovat za vojenskou velmoc. A tedy k němu přistupovat jako k jakékoli jiné zemi. Chápu že v takových očích jsou Rusi nadřazení nad ostatními, nějaký ruský nadnárod, ale to je jen tvůj nadzor

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (31.10.2022 19:35) reagovat
Jinými slovy je na tebe moc složitý na pochopení ten mnohokrát popsaný a úplně prostý fakt, že každá vojenská velmoc se různými způsoby snaží bránit přímému ohrožení cizí vojenskou velmocí.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (31.10.2022 19:16) reagovat
A jaké principy máš na mysli? Jestli to že jsou Rusaci zmrdi, kteří útočí na svoje sousedy jakmile je nemohou ovládat a diktovat jim jejich zahranicni politiku tak ty se sice nemění, ale rusak za ně dostává slušně po hubě a doufám že přijdou ještě větší kapky

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (31.10.2022 14:50) reagovat
A já zase opakuji, že jde o základní principy, které se zkrátka nemění. Detaily se samozřejmě mění a debatovat se o nich dá do nekonečna. Já bych chtěl, aby se neválčilo ani nechrastilo zbraněmi nikdy nikde. Jenže co chci já, nehraje žádnou roli, takže nemá žádný smysl o tom teoretizovat. Rovněž podle mě nemá smysl pokoušet se popírat základní principy poukazováním na odlišnosti v detailech, jenže mnozí Roumenisti se holt v detailech rochní moc rádi.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (31.10.2022 14:45) reagovat
"očekává se, že bude přijato" :-D :-D :-D To ocekavaji jen tupci, kteri nechapou situaci ohledne vstupu Finska a Svedska. Ac media jiz o souhlasu vsech clenu referovala jako o hotove veci, Turecko ma k jejich vstupu vyhrady a do splneni jeho podminek ten vstup ceka jen blazen. Ja ho rozhodne v nejblizsi budoucnosti (jednotky let) neocekavam.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (31.10.2022 14:40) reagovat
"Připadá ti vojensky na úrovni třeba té zmíněné KLDR?" Ano, přesně tak mi připadá. " Znovu opakuji, že vybudování sovětské základny na Kubě málem skončilo 3. světovou válkou." Naštěstí už Sovětský Svaz neexistuje. A na Kubě šlo o jaderné zbraně - nějak to asi záměrně ignoruješ. NATO může mít základnu poblíž Rusa, ale nemusí tam mít jaderné zbraně. Na základě mezinárodní smlouvy s Rusem. Plus Finsko požádalo o vstup do NATO, a očekává se, že bude přijato. Bude chtít pak Rusko za trest vraždit Finy?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (31.10.2022 14:26) reagovat
vřed na tváři: A proč bych tak o Rusku mluvit nemohl? Připadá ti vojensky na úrovni třeba té zmíněné KLDR? Pobaltské země sice do NATO vstoupily, ale už v té době Rusko jasně hovořilo o tom, že mu přibližování se útočného paktu NATO k jeho hranicím vadí. Znovu opakuji, že vybudování sovětské základny na Kubě málem skončilo 3. světovou válkou. Připadá ti "pouhé" vybudování základny srovnatelné se 3. světovou válkou?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (31.10.2022 13:33) reagovat
Proč stále tvrdíš že je Rusko (asi mluvíš o Rusku) jako o vojenské velmoci? V čem se to údajné ruSSké velmocenství má projevovat? Jinak s Ruskem uz NATO sousedi - Pobaltske zeme, a NATO nikdy Rusko neohrozovalo, je to obranna aliance, ktera bez predchozi agree ani zautocit nemuze. Sice Rusaci radi tvrdi, ze jsou ve valce se Zapadem, ale ta by vypadala jinak. Ruska agresivita ve spojeni s udajnym vstupem UA do NATO ke plne neobhajitelna. Navic Finsko brzy vstoupi do NATO. Pokusi se Rus vrazdit i Finy?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (31.10.2022 13:11) reagovat
Ano - pár kousků jaderných zbraní mají i některé malé zemičky. To ti to přijde jako relevantní argument do diskuse o vojenských velmocech schopných se navzájem pokud ne kompletně vyhladit, tak minimálně dost vážně poškodit?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (31.10.2022 12:55) reagovat
Poblíž jaké velmoci leží Ukraina (Rusko není velmoc, má jen jaderné zbraně, jako KLDR)? Vedle KLDR mají také amíci základny, a také mají jaderné zbranš. Amíi mají základny v Japonsku i Jižní Korei. A zatím Kim kvůli tomu nikoho nenapadl.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (31.10.2022 9:51) reagovat
Poblíž které velmoci leží Sýrie?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (31.10.2022 9:48) reagovat
Rusáci si udělali v Sýrii svojí základnu, a svět to akceptoval. Žádný stát kvůli tomu jiný stát nenapadnul, takže není pravda, že hrozba vybudováí nějaké vojenské základny musí vést k dobyvačné válce. Ale však v pohodě, Rusi to zkusili, tak teď chcípaj a budou chcípat po tisících. Vovka si Rusáky dobře namazal na chleba B-)

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Rus? Ne, děkuji) (31.10.2022 9:46) reagovat
Rusko ovšem není velmoc. Jediné co má, je jaderný arzenál, jinak je to velká země plná bahna a zemního plynu. Kubánská krize není z dnešního pohledu relevantní, nebo je podle tebe stejná geopolitiká situace, tedy Studená válka, nyní mezi Rusy a Západem? Takže by se mělo k Rusům automaticky přistupovat jako občanům nepřátelské země? No, asi mělo, podle toho co Rusi nyní dělají

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (31.10.2022 9:40) reagovat
Z mého pohledu je to tak, že nepřátelské základny vadí každé velmoci. Nejen Rusku. A každá velmoc na to nějak reaguje. Viz Kubánská krize. Odporné mi to samozřejmě připadá, ale zkrátka to beru jako smutný fakt. Popírání tohoto faktu podle mě ničemu nepomáhá.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (31.10.2022 9:36) reagovat
"Poslední "kapkou" byl puč na Ukrajině" Takže z pohledu Ruského světa, který tu zastáváš, je že když není někdo Rusovi po vůli, tak začne vraždit lidi a krást jejich majetek? Tohle většinou dělají gangsteři a teroristi, což sedí - Rusko je teroristický stát. Dost odporný postoj, kdyby jednotlivec dělal to co dělá Ruská Federace, tak je už dávno ve vězení neno v penále

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Rus? Ne, děkuji) (31.10.2022 9:34) reagovat
"Poslední "kapkou" byl puč na Ukrajině kvůli zrušení její neutrality a snaze o vstup do NATO." - Ukrajina měla dvoje svobodné volby, a co má být tou "kapkou"? Ukraina si podle tvého nadzoru nesmí sama vybrat cestu? Musí se pořád na něco ptát Rusa? Stejně tak je Ukrajina suverénní sát, a její vstup do NATO je poze věcí Ukrajiny a ostatních států NATO, Rus v tomto nemá žádné právo veta, Ukrajina není žádný Ruský vazal. Ani nikde nebylo řečeno že by UA musela být neutrální. Tvůj argument je nesmyslný.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (31.10.2022 9:06) reagovat
Ano - na současných amerických základnách jaderné zbraně pravděpodobně nejsou. Ovšem i konvenční zbraně jsou dnes mnohem účinnější než před 60 lety. Zkrátka za minulé studené války USA vybudovaly základnu v Turecku, SSSR na to reagoval vybudováním základny na Kubě a v USA vypukla hysterie. Za této studené války USA budují základny čím dál blíž k RF už čtvrt století a RF na to holt reaguje tak, jak reaguje. Poslední "kapkou" byl puč na Ukrajině kvůli zrušení její neutrality a snaze o vstup do NATO.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Rus? Ne, děkuji) (31.10.2022 8:43) reagovat
@proti Demokracii: Nechápu souvislost s Ukrajinou. Na Ukrajinu přece nikdo jaderné zbraně neinstaluje. Jediný národ, kdo je tam nainstaloval, byli právě Rusi. A vojenské základny mohou existovat i bez jaderných zbraní, na to existují mezinárodní smlouvy, kvůli tomu není třeba vraždit lidi a krást jejich území. Ačkoliv si Rus mezinárodními smlouvami vytírá prdel, viz Budapešťské memorandum, když už mluvíš o těch jaderných zbraních

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Nakrmit Rusáka) (31.10.2022 8:39) reagovat
#RusakNakrmenyChutnymOlovemSeUzNecitiVyprovokovany B-)

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (31.10.2022 8:31) reagovat
Já ale nikomu nezakazuji účastnit se stupňování napětí přesně stejně jako za minulé studené války. Já jen a pouze upozorňuji na to, že v přesně stejné situaci už jsme byli. A 3. světová válka tehdy nevypukla jen a pouze proto, že se tehdejší vlády USA a SSSR dohodly na stažení jaderných zbraní. Je na každém, zda se z historie poučit chce, nebo ne.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Nakrmit Rusáka) (31.10.2022 8:27) reagovat
"považuješ za moudré provokovat Rusko" - Jediná věc, která na Rusáky funguje, je nakrmit hladové je olovem. Pokud bude Rus vědět, že za sousedním plotem schytá dávku, tak přes něj nebude lézt. Sice to bude stát tisíce Rusáků, kteří se přes ten plot pokouší lézt, než to dalším Rusům dojde, že to není dobrý nápad, ale to je cena, kterou jsou Rusi vždy ochotní zaplatit. Viz pokus o demilitarizaci Finska - stačilo hladové Rusáky nakrmit vkusným olovem a ty zmrzlé zahřát molotovem, a už se necítili vyprovokováni

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Pyca_ZlaRP (31.10.2022 8:22) reagovat
"Hrrr na ně!" - No zatím jediný kdo předvádí Hrrr na ně je právě Ruská svoloč, která vede dobyvačou válku proti údajným satanistům a nacitům na Ukrajině, ale ve skutečnosti krade její území, děti a suroviny. Prostě to co Rus dělá po staletí, pokud mu někdo nedá přes držku. Rusa vyprovokuje i to, že někde mají splachovací hajzly. Máme proto srát do děr, aby se Rus necítil vyprovokován? Co to je za dementní nápad?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Rus? Ne, děkuji) (31.10.2022 8:19) reagovat
Rusa nido neprovokuje, ale upřímně americká základna na území daného státu je záruka, že tam nebude Rus dělat referenda o připojení území k RuSSku, Proto o ní například Poláci tolik stojí. A chceš Polákům ubírat právo si vybrat, jestli a jejich území bude mít USA základnu nebo ne? Zase o tom má rozhodovat mluvící hlava v Moskvě? Ale to už tady 40 bylo, a rozpadlo se to. Rusovi to nefungovalo, lidi nechrějí aby o nich rozhodoval Rus, chtějí si rozhodovat sami

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Rus? Ne, děkuji) (31.10.2022 8:17) reagovat
Takže podle tebe se musí každá země zeptat Rusa, jestli si smí na svém území vybudovat nějakou základnu nebo ne? Ptá se Rus svých sousedů? Nebo to mám brát tak, že si státy podle tebe nemají být rovné, že Rus je pokaždé něco víc než osatní? Každý se musí Rusovi klanět ptáse se ho, prosit ho - aby po něm Rus nestřílel, až go bude okupovat. Takhle si představujete ten koncept Ruského světa? Ruský teror a nadvládu nad ostatími?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (31.10.2022 7:34) reagovat
@Ne, děkuji: Jinými slovy považuješ za moudré provokovat Rusko tím, že se budou americké vojenské základny stavět čím dál blíž k Rusku. Kubánská krize přece prokázala, že nepřátelské základny vojenským velmocím vůbec nevadí, takže riziko 3. světové války ani jaderné apokalypsy nehrozí. Hrrr na ně! : https://cs.wikipedia.org/wiki/Karibská_krize

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Rus? Ne, děkuji) (31.10.2022 6:20) reagovat
@proti demokracii: bohužel ke dnu úplně nešly, ale i tak to člověku udělá radost. Ukazuje to, jaký jsou rusáci nuzáci, a že se lze ubránit expanzi Ruského světa. Ukrajinu je třeba podporovat, čím více Rusů na prkně , tím menší pravděpodobnost zavádění Ruského světa v ČR - tj. Ničení měst, elektráren, vraždění lidi, nadávek Čechům do nacistů za údajnou kolaborace s Hitlerem atd

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (30.10.2022 20:29) reagovat
Líbí se mi ty hrdinské žvásty zdejších virtuálních bojovníků. Jako kdyby ty křižníky potopili oni. :-D

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Rusáci se v krvi válí, cope hajmars nezahálí) (30.10.2022 20:10) reagovat
Hezky tu kvokáte, molodci, ale ubránit si ty svoje raketový křižníky v Sevastopolu, to ne. Nebo zase nějaký Rus nedodržoval požární předpisy? Jste pěkná ruská svoloč, víte o tom?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (30.10.2022 20:06) reagovat
@Merlin: To není žádné překvapení že chceš aby ČR odešla z EU a NATO. Protože když je ČR v NATO a EU, tak se snižuje pavděpodobnost že tady Putler bude zavádět "Nový světový pořádek" jako na Ukrajině, tedy ničit civilní infrastrukturu, vraždit české lidi a říkat tomu "plnění úkolů". Jen dodám že co se týká vraždících Rusů: Jedinej dobrej Rusák je mrtvej Rusák!

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Dement) (30.10.2022 19:28) reagovat
Ano, presne to delam, jak jsi to uhodl?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (30.10.2022 19:07) reagovat
Dement první jako druhý: Když považuješ za naprosto nezbytné přidávat další a další stupidity, které mají jakože zdůvodnit nepřijatelnost demokratického hlasování, tak přidej, přidej, ... :-D

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Dement) (30.10.2022 19:00) reagovat
Ano, kazdej flastenec, kterej neni proruskej chce vystoupit z EU a NATO, nic novyho. Pak budou litat peceni holubi na talir, exekuce zrusi a zubar bude zadarmo.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (30.10.2022 18:58) reagovat
Dementi: A tohle psal kterej z vás? Ten co tu diskutoval od začátku, nebo ten co přišel diskutovat v 18:29?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (MerlinRP (30.10.2022 18:56) reagovat
@Dement: Hele Demente, ale já chci vystoupení z EU a NATO. Takže sorry, ale lžeš, když tvrdíš, že to tu nikdo nechce. :)

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Dement) (30.10.2022 18:53) reagovat
"Vážně to není tak složité k pochopení. Snaž se trochu. To dáš" :-*

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (30.10.2022 18:46) reagovat
Takže ty předchozí příspěvky pod přezdívkou Dement psal jiný dement? No - to ve zdejších diskusích není nic neobvyklého. Tak třeba mi na to odpoví ten původní Dement.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Dement) (30.10.2022 18:29) reagovat
Milion chvilek z exekuce: Nevim o cem mluvis, prisel jsem diskutovat ted. ;-) Radsi si najdi brigadu, muzes treba prispivat na exekuci tomu dezolatovi na fotce a nemusis marnit cas v diskuzi kde nikdo nechce tvoje demokraticky vystoupeni z EU a NATO.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (30.10.2022 18:18) reagovat
Dement - proste nomen omen.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (30.10.2022 18:17) reagovat
Můžeš citovat příslušnou pasáž z nějakého mého příspěvku, ve kterém údajně tvrdím, že to nikdy nepsal, ty "liberální demokrate"?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Dement) (30.10.2022 18:09) reagovat
Jiste, nemuzes si prece pamatovat vsechno, jednodussi je tvrdit, ze to nikdy nepsal i kdyz vis picu, ty "demokrate".

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (30.10.2022 18:03) reagovat
Já tu diskutuji, ale ne 8 měsíců. Chápeš ten rozdíl? A na mou adresu to blmblmblm nenapsal nikdy, takže u něj si to zkrátka nepamatuji, protože proč bych si měl pamatovat úplně všechno, co tu kdy kdo napsal někomu jinému, že. Ale například u NN/A si to pamatuji z toho prostého důvodu, že tu dětinskou píčovinu vyzvrátil na moji adresu naposledy před 5 hodinami. Vážně to není tak složité k pochopení. Snaž se trochu. To dáš... https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=Ski_centrum_Osek_nad_Becvou.jpg

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Dement) (30.10.2022 17:54) reagovat
Jiste, ty tu nediskutujes, proto ti to uniklo a proto "konkretniho nic". A proto vis, co tady NN/A pise. Protoze tu tak dlouho rozhodne nediskutujes. Nejak ses do toho zamotal, nemyslis?

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (30.10.2022 17:52) reagovat
Prolhaný dement: Aha. Takže konkrétního nic. Jinak ono samozřejmě je možné, že blmblmblm někdy něco takového napsal. Já tu takhle dlouho rozhodně nediskutuji, takže mi to uniknout mohlo. A třeba to taky byla záměrná parafráze těchto žvástů, které tu Ukrajinci omílají dnes a denně od rána do večera. Třeba takový NN/A nepíše de facto nic jiného než právě ty zmíněné dětinské stupidity o pláči. ;-)

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Dement) (30.10.2022 17:42) reagovat
Milion hoven z ruska: Blbtard, teda tvuj multinick, tu psal o ubulenych psychopatech za poslednich osm mesicu tolikrat, ze vetsiho lhare ze sebe udelat nemuzes, ale jinak dobry. Muzes se vratit k diskuzi o demokracii.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (MerlinRP (30.10.2022 17:35) reagovat
@:. No vidíš. Lžeš, lžeš a lžeš ... O mě, o tvém zájmu o demokracii, o nacizmu na Ukrajině, nemůžeš si pomoct a pořád lžeš. A tohle, chlapče, tohle je skutečná diagnóza ...

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (30.10.2022 17:34) reagovat
:.: A všichni čeští kritici minulého režimu zase vyrůstali v USA byli tam školeni k témuž účelu. :-D

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (:.) (30.10.2022 17:31) reagovat
mrdline, ale ty nejseš Čech, ty jseš rusák. Chápu, že přijmout realitu je těžké, když jsi celou dobu vyrůstal v Petrohradu a připravovali tě na infiltraci nepřátelského státu.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (30.10.2022 17:28) reagovat
Dement: Můžeš uvést datum a čas příslušného příspěvku blmblmblma, ve kterém údajně psal něco o pláči? Nebo zase jen tak blábolíš, protože jak si psal: "Proc bych si mel neco cist? /// :.: "Rusák" je stupidní nálepka jak vystřižená z Rudého práva: https://www.epshark.cz/clanek/5732/nepritel-socialismu :-D

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (MerlinRP (30.10.2022 17:28) reagovat
@:. To je možné. Ale já jsem Čech. To ty jsi Ukrajinec ...

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (:.) (30.10.2022 17:24) reagovat
Tak rusák je diagnóza, na kterou nepotřebuješ psychiatra, ale veterináře s uspávací injekcí.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (MerlinRP (30.10.2022 17:17) reagovat
@Pyca_Zla: A ty jsi odborně způsobilý stanovovat něčí duševní stav a nebo podsouváš ostatním jen svou amatérskou pseudodiagnózu? :)

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Dement) (30.10.2022 17:17) reagovat
Takze "blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem" je tvuj mene bystry spoluzak ze zakladky? Dobry vedet.

Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' Obrázek 'prevezmeme tuto zemi' (Milion chvilek proti demokracii) (30.10.2022 17:14) reagovat
"Argumenty" "demokratů", proč se o něčem nesmí hlasovat, jsou čím dál geniálnější. Budeme hlasovat obden, vystoupíme ze země, připojíme se k Rusku, blbec, debil, pláč, ... :-D :-D :-D

Strana 1/3. 1 2 3 následující