Nalezeno 63 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesáttři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Soudce z lidu) (2.11.2022 20:11) reagovat
To budeme i tak. Stále jdeme vstříc ku zrušení peněz, soukromého majetku a dalších atributů toho odporného kapitalismu.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (pan odbornik) (2.11.2022 16:32) reagovat
presne, mohl jsme si tu zit v komunistickem blahobytu.. oh wait

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Soudce z lidu) (1.11.2022 15:14) reagovat
Je pravda, že drtivá většina těch dovolených probíhala přes organizace ROH na pracovištích. Třeba dědkovi rodiče pracovali v podniku, kde místní organizace stála za hovno a nebyla schopná zařídit vůbec nic. Podle toho se to ale zobecnit zkrátka nedá. Pokud všichni v rodině drželi hubu a krok a v širší rodině nebyl žádný emigrant na západ nebo nějaký podobný dnešní terminologií "dezolát", tak se zkrátka k moři v rámci východního bloku občas dostat dalo. A nesouhlasil bych s afrineizrou ohledně Jugoslávie.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (nemohl jsem zahodit rudou knížku, když jsem ji ani nikdy neměl) (1.11.2022 14:53) reagovat
Jděte doprdele s těma kecama, jak lidi museli bejt aktivní straníci, aby si vůbec mohli uprdnout. Tak to rozhodně nebylo, bohatě stačilo nevyčnívat a mohl sis dělat cos chtěl - tedy samozřejmě v intencích níže popsaného. Neznám nikoho, kdo by chtěl jet k dederonům a nemohl. Jiná věc je, že tam kdekdo nechtěl, protože je tam chladnějš než na jihu. Jestli dědek říká že nebyl u moře, tak jestli to náhodou není tak, jakože já jsem nikdy neskákal s padákem - prostě jsem neměl tu potřebu :-)

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Soudce z lidu) (1.11.2022 14:08) reagovat
Běžní proletáři bez Rudé knížky samozřejmě nejezdili k moři každý rok ani náhodou. Ovšem to, že vůbec nikdy, taky není pravda. Já jsem byl za minulé totality s rodiči jednou v Rumunsku a jednou v Bulharsku (i když Balaton vlastně není moře, ale tenkrát se to jako skoromoře bralo). Takže v průměru 1x za 10 let.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (afrineizra) (1.11.2022 13:56) reagovat
@Šedivej dědek Většina zahraničních výletů probíhala v rámci benefitů v zaměstnání, kdy nejlepší destinace shrábli náměstci a jiné kurvy, nicméně co zbylo se dostávalo i na řadové zaměstnance. Totéž pak fungovalo i v rámci republiky a podnikových chat. Jen to nebylo jako dnes - kam pojedeme, ale koukni mámo můžeme jet tam a tam, uvolnilo se místo.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (afrineizra) (1.11.2022 13:53) reagovat
@Šedivej dědek Leda hovno. Rodiče byli běžná nestranická pracující inteligence a běžně jezdili do Jugošky, já s nimi pak do Bulharska, sousedi zase jezdili na Rujanu, já byl na dovolené u Berlínských jezer, táta byl s prací v Helsinkách a Leningradě. Problém měli např. příbuzní emigrantů, kdy vždycky jednoho z rodiny nepustili, aby se ti zbylí po dovolené vrátili domů.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Šedivej dědek) (1.11.2022 13:27) reagovat
Ty, co říkají, že jezdili k moři, zapomínají dodat, že je to díky tomu, že byli v KSČ, byli prorežimně aktivní apod.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Šedivej dědek) (1.11.2022 13:23) reagovat
Byl jsem mlčící šedivá masa, ta se k moři rozhodně nedostala. Tam se jezdilo za zásluhy.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (1.11.2022 13:21) reagovat
Jsem ubulenej fasoun a miluju russko.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Šedivej dědek) (1.11.2022 13:17) reagovat
Jsem už starej dědek, nebyl jsem žádnej disident, a k moři jsme se nedostali ani jednou. To jen pro mladou generaci, aby nevěřili lhářům, co tady píšou, že se za komoušů jezdilo každý rok moři.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (vyjetemanRP (1.11.2022 11:22) reagovat
Moderátor: "Ty sem vůbec nechoď Ivane, ty mi nelez na oči". Ivan Vyskočil: "Chci ti něco říct, vlastně vysvětlit..." Moderátor: " Já nechci nic vysvětlit, to se nedělá tohleto...

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (cyklistaRP (1.11.2022 7:20) reagovat
Merlin, sorry

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Rus? Ne, děkuji) (31.10.2022 20:16) reagovat
Nemá cenu se hádat. Myslete na pozitivní věci. Třeba o víkendu v sobotu Ukrajinci vyrobili téměř 1000 dobrých Rusů. Je dobré vidět, že molodci už mobilizovame zvládli dopravit na frontu. Tak jen tak dál B-)

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (psi chlup is back baby) (31.10.2022 19:56) reagovat
Merlin: a ty nejsi pro ruska kunda? Mozna jsem se spletl, ze jsem te oznacil za komunistu, protoze v rusku je ted spis fasismus.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Rus? Ne, děkuji) (31.10.2022 19:49) reagovat
@Merlin: No pokud někdo tvrdí, že někoho vyhodili za neaplikovaný nadzor v ČR tak vyloženě a skoro až rusky lže.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Dezolát Merlin brečí) (31.10.2022 19:46) reagovat
Jiste, uz nesu udani na ministerstvo propagandy.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (FilipesRP (31.10.2022 19:45) reagovat
Všichni troubové v diskuzi, co si myslí, že před rokem 1989 bylo líp a nemělo se zvonit klíčema, tak si představte, že chcete prohlížet Rouming na počítačích vyrobených pouze ze součastek z RVHP. A že by Rouming byl na serveru z takových součástek... B-)

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Soudce z lidu) (31.10.2022 19:43) reagovat
Soudce v exekuci: Přesně tak. Za minulé totality ty bolševické nálepky taky vymýšleli "dezoláti" jako Horáková, Píka, Havel a spol. A osobně je nosili na ministerstvo propagandy. :-D A s tím tvým dětinským žvástem, že oponent "brečí", jsem se setkal naposledy na 1. stupni základní školy. A od té doby pak až tady na Roumingu. :-D

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (MerlinRP (31.10.2022 19:40) reagovat
@Soudce v exekuci: Neznáš význam slova debil? Smutné, ale pochopitelné.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Soudce v exekuci) (31.10.2022 19:36) reagovat
To je nejaka komicky stupidni nalepka? Nebo co tim chtel proruskej dezolat rict?

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (MerlinRP (31.10.2022 19:33) reagovat
@Soudce v exekuci: Jsi debil. Neplač, můžeš si za to sám.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (MerlinRP (31.10.2022 19:30) reagovat
@Rus? Ne, děkuji: Tvl, ty jsi natolik mimo, že si pleteš naprosto základní pojmy. Názor je třeba to, že si pingl může myslet, že obsluhovat Ukrajince je špatné a nemělo by se to dělat.Ale dokud zaměstnavatele nepřesvědčí, že jeho názor je správný, musí je dál obsluhovat. Pokud je obsluhovat odmítne, už to není názor, ale praktický čin a porušení pracovní povinnosti, za které třeba může být vyhozen: Vím, že moje otázka asi bude marná, ale ... chápeš ten rozdíl?

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Soudce v exekuci) (31.10.2022 19:30) reagovat
Soudce z lidu: Cim vic si za tyhle "nalepky" muzou sami, tim vic breci. Klasika.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (MerlinRP (31.10.2022 19:26) reagovat
@cyklista: 16:32 Já totiž nelžu. Můžu se mýlit, ale nelžu.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Rus? Ne, děkuji) (31.10.2022 19:24) reagovat
Nadzor může mít jakoukoliv podobu a on nepsal jaký nadzor. Tak jsem mu napsal že jeho případný nadzor o krádežích zaměstnavatel netoleruje. Co na tom nechápeš, polo-ruský ulhanče? Děláš jako kdyby v práci byly nějaké komise kontrolujici přesvědčení zaměstnanců. Například kdy budu mít hospodu, a pingl odmítne obsloužit Ukrajince, protože mu ruská mluvící hlava řekla že jsou zločinci, tak ho vyhodím taky. A můžeš tady brečet a dělat z něj disidenta.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Soudce z lidu) (31.10.2022 19:22) reagovat
Politickej soudce: Přesně tak. Každý režim má pro "protirežimní názory" a jejich nositele spoustu všelijakých nálepek - často komicky stupidních. Třeba dnes oblíbený "dezolát" je něco jako za minulé totality "zkrachovalec": https://www.epshark.cz/clanek/5732/nepritel-socialismu

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (cyklistaRP (31.10.2022 19:16) reagovat
Milý Merline, pokud tedy nelžeš, jako vždy, v kolik hodin to bylo?

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (MerlinRP (31.10.2022 19:14) reagovat
@Rus? Ne, děkuji: Co přesně jsi nepochopil na formulaci "aby se z práce nevyhazovalo za názor", že k tomu píšeš naprosto nesouvisející bláboly o krádežích?

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (MerlinRP (31.10.2022 19:12) reagovat
@psi chlup is back baby: Spletl jsi se ve všem, co jsi napsal. Ostatně, u tebe je to tak vždy.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (psi chlup is back baby) (31.10.2022 19:08) reagovat
Merlin: no ja si samozrejme nepamatuju co jsi kde napsal, ale mam te ve skatulce pro rusti komunisti, takze hadam, ze jsem se moc nespletl. Hlavnim cilem mych prispevku je ovsem, dostat tam, ze blmblb je debil a to se mi, myslim, dost elegantne a nenasilne povedlo.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Rus? Ne, děkuji) (31.10.2022 19:06) reagovat
Milý septiku, když máš nadzor že můžeš okrádat svého zaměstnavatele, tak se nediv že te z té práce vyhodí. Dnešní doba nijak negarantuje, že když se chováš jako prase, že se k tobě nebudou jako k prasečí chovat

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Politickej soudce) (31.10.2022 18:58) reagovat
Politicti vezni? Jako ti dezolati v podmince, co melou sracky na fesbucku a pak dostanou pres prsty a jdou sedet? Wow, hotovi bojovnici proti totalite.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (skepticRP (31.10.2022 18:25) reagovat
Klíčema jsme zvonili, protože jsme chtěli svobodu, demokracii a právní stát. Aby už nebyla cenzura, propaganda v médiích či na školách, dvojí metr (papaláši vs. sprostý lid), aby se nevyhazovalo z práce za názor, aby nebyli političtí vězni - a výsledek po 30 letech? VŠECHNO SVINSTVO JE TU ZPĚT (i bez komoušů)!

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (MerlinRP (31.10.2022 18:15) reagovat
@cyklista: Tak se podívej o pár komentů níže, demente.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (jkl) (31.10.2022 18:14) reagovat
Hrát uvědomělého svazáka v kdejaké mrdce, to byla doba co, Ivane?

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (cyklistaRP (31.10.2022 18:10) reagovat
Merlin je ruská filcka a to, co tvrdí pamětník, by o komančích nikdy nenapsal. Pokud se pletu, prosím doložit citátem, pak se omluvím.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Pamětník) (31.10.2022 18:05) reagovat
A takhle je to tu pořád. Např. Merlin napíše "Komunistická éra stála za hovno" a psi chlup i to "přeloží" jako "Merlin a spol jsou synacci vysokych predstavitelu strany.Samozrejmeze jezdili kazdej rok k mori". :-D

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (MerlinRP (31.10.2022 18:04) reagovat
@psi chlup is back baby: Jako obvykle. Nevíš ani prd, ale protože cítíš nutkavou potřebu exhibovat, vymýšlíš si aspoň nesmysly. Nevím, jak blb, ale o mě píšeš samé lži. Na druhou stranu je třeba přiznat, že to ti jde dobře.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (al5249RP (31.10.2022 17:43) reagovat
Ja ty duvody vidim prevazne jako ekonomicke, zajet k mori do Bulharska nebo treba aspon k nahrazce more/Balatonu do Madarska nebyl az takovy problem z pohledu povoleni. Kdo drzel hubu a krok, tak vetsinou nemel potiz ziskat pas. Jine to bylo s vyjezdni dolozkou na zapad. Vyjezdni dolozky byly zruseny v 89. Nevybavuji si, ze by se v 90. a pote kazdy rok cely narod zvedl a vyrazil po morskych dovolenych, ten nabeh pravidelneho jezdeni prichazel postupne s tim jak se zlepsovala ekonomicka situace.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (psi chlup is back baby) (31.10.2022 17:19) reagovat
cyklista: vsak v klidu. Merlin a spol jsou synacci vysokych predstavitelu strany.Samozrejmeze jezdili kazdej rok k mori, jednak na to meli (narozdil od normalnich lidi) a taky nepotrebovali povoleni, ktery by plebejec nedostal. Takze jim ted nebrani rikat, ze je to dneska jak za komunistu, pro ne vlastne i je. Akorat tenkrat byli elita, ne jak dneska odpad jako blmblb je debil.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (31.10.2022 17:03) reagovat
ochutnal kundičku migrantky a pochopil, že multikulti fungovat nebude.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (al5249RP (31.10.2022 16:45) reagovat
Nevim proc jsem si vzpomnel na film Snatch. "We've got sandy beaches." "So? Who the fuck wants to see 'em?” Nenapada me, proc jsem si na to ted vzpomnel, mozna to snad nejak souvisi s Baltem?

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Pamětník) (31.10.2022 16:40) reagovat
Ta slova o lži jsou podle mě přehnaná. Vždyť ono je to už drahně let, takže já už bych z hlavy taky nedal všechny režimní obstrukce úplně přesně. Obecně to bylo tak, že: 1) Odpůrce režimu nesměl nikam 2) Běžný proletář mohl cestovat v rámci východního bloku kromě Jugoslávie 3) Prověřený kádr mohl i do Jugoslávie 4) Na západ mohla jen Věrchuška a kolaboranti

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (když nemají na chleba ať jedí koláče) (31.10.2022 16:34) reagovat
"normálně dostal" - pravda, na některé destinace se stály fronty, některé byly podpultovky nebo polopodpultovky (např. šlo tam cestovat jen s ČEDOKem), ale pořád zbejval ten Balt atd., a z těch normálních lidí, co nebyli v hledáčku StB, tam mohl jet opravdu každý - připomínám, že se bavím o situaci před revolucí, čili o čem je obrázek; jak jsem říkal, 80. byly zase jinde než předchozí období

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (MerlinRP (31.10.2022 16:32) reagovat
Když už se bavíte o minulosti, nejlepší byla devadesátá léta. Komunistická éra stála za hovno a to si pamatuju jen osmdesátky, kdy to bylo z celé komoušské doby nejvolnější. V devadesátkách lidé dostali fakt svobodu, až hraničící s anarchií. To proto, aby si čerstvě nabyté svobody mohli dosyta užívat a nevěnovali moc pozornost tomu, co se děje v zákulisí. No a jak ubývalo věcí, které by se daly ještě rozkrást, začaly se lidem utahovat kohouty. A po třiceti letech jsme pomalu zas zpět v osmdesátkách.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Aviatik) (31.10.2022 16:32) reagovat
Další s nereálnými představami o tom, jak bude jenom dobře. Nevím, co čekal, s tím ansámblem, co tady žije. (já osobně bych se nevrátil před rok 1989 ani za zlaté tele, přes všechny nedostatky, které současná doba má)

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (když nemají na chleba ať jedí koláče) (31.10.2022 16:28) reagovat
cyklista: Nějak se ti to po těch letech motá, na konkrétní cestu mimo pár vybraných zemí se nežádalo o pas ale o výjezdní doložku když už. Pas byl normální doklad platnej deset(?) let. A pokud jsi nebyl disident nebo jinej podvratnej živel, tak jsi to normálně dostal (pas, doložku i příslib); živlové to naopak nedostali ani jednou za dvacet let (pokud nebyli lifrováni pryč v rámci níže zmíněné Asanace apod.) Použiji oblíbená slova jedné z internetových legend: Proč lžeš?

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (xxxxxxxxxxxx) (31.10.2022 16:16) reagovat
K Baltu nebo do Bulharska jsi devizový příslib nepotřeboval. Nicméně pas ano, stejně jako vyjádření vojenské správy a zaměstnavatele. Plus při vydávání pasu šel dotaz na domovní důvěrnice a základní organizaci KSČ v místě bydliště a pracoviště.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (cyklistaRP (31.10.2022 16:07) reagovat
Tvl, koláče, ty jsi Babišův nick? Ten jezdil za komančů jako estébák každý rok k moři, normální lidi ani náhodou, ti museli žádat o pas a o devizový příslib, který dostali třeba jednou za dvacet let.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (3.14) (31.10.2022 15:55) reagovat
No vsak ty leta se opkau, kdy byla 1. svetova? kdyz druha? pak byly henty gulagy v CSSR, pol. procesy, pak revouce zacala pozirat vlastni deti, pak se to mega uvolnilo, pak prisla normlizace, ale uz neprisly represe, spise uplazeni blahobytem a ziv. jistotami, aby lidi drzeli hubu, kupovali si ty svoje chtaicky, meli zahradky a nepletli se do politiky - a bylo ji vlastne taky fajn, jen stat byl totalne napicu, zase byla sranda ;-)) - dnes je stat taky totalne napicu, jen ted uz zase zavira do vezeni.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (když nemají na chleba ať jedí koláče) (31.10.2022 15:53) reagovat
al5249: Pro spoustu lidí by to lepší bylo. Pro ty jednodušší proto, že měli jednodušší život - zaměstnání jistý, žádnej stres z vyhazovu pár let před důchodem, každej víkend na chatu, každej rok k moři. Co na tom, že s tím mořem nebylo moc na výběr, kdežto teď můžou po celým světě, když už na to nemaj, aby vycestovali. A pro nás angažovanější ... bylo rozhodně lepší vyhrabávat se ze sraček (normalizace byla lepší než 50., 80. byly lepší než normalizace ...) než bezmocně koukat, jak do nich teď padáme.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (3.14) (31.10.2022 15:51) reagovat
Vyskocil ale neni v SPD ;-)) - to si jen mladi SPDaci vzali jeho vyrok a dali tam logo SPD - bez jeho svoleni samozrejme ;-) Ale Martin Koler mel lepsi projev. Vyskocila ma pravdu pokud by revoluci nastalo to co ted, jenze ono bylo po revoluci moc fajn, komunzmus byl stejne svinstvo, jako co ted prichazi, jen ted ty svine maji moderni technologie a vseobecne smirovani.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Pamětník) (31.10.2022 15:49) reagovat
al5249: Podepisuji do písmene.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (cyklistaRP (31.10.2022 15:48) reagovat
Dement, kterej je schopnej vzít si Anife za ženu, si soucit nezaslouží.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (3.14) (31.10.2022 15:48) reagovat
jj 90' byly top, absolutni svoboda, zadne stihani za jakekoliv verbalni projevy, treba io blbe, hanlive, i skupiny si mohly zpivat co chteji, vedla se diksuze, zda je ORLIK ok nebo ne, nakonec se reklo ze je OK, a ze se fanousci nemaji uchylovat k nasili. Stat si tolik nevyskakoval, nezvadel bodove systemy a ani se neodvazoval davat drakonicke pokuty za nesmysly, police resila jen skutecne trestne cinny, zadne verbalni kecy a ze jste se dotkli nejake skupiny - a cikan byl cikan.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (al5249RP (31.10.2022 15:40) reagovat
90. leta byla vcelku fajn, v novem tisicileti se to zaclo kazit, az do dnesniho marasmu. Nejsem si jist zda uz jsme se vratili do predrevolucnich sracek, ale domnivam se, ze jeste ne zcela. Zhorsovani stavu je samozrejme neprijemne. Nevyhnutelnost propadu do socialistickych sracek, ze kterych jsme vzesli je demotivujici, ale bylo by lepsi v tech srackach zustat bez prestavky? Na to si kazdy musi odpovedet sam.

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (xeon) (31.10.2022 15:31) reagovat
A co je za problém, znám pár solidních lidí, kteří taky říkali, že kdyby věděli, co bude následovat, tak by rozhodně klíčema necinkali a nejedná se o flastenecké dezoláty...

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (assew) (31.10.2022 15:31) reagovat
Jak vypadaji stari spdaci ? :-)

Obrázek 'vyskocil perli' Obrázek 'vyskocil perli' (Pouč se z historie soudruhů soudruhu) (31.10.2022 15:30) reagovat
kucir: S tímto postojem k lidem s odlišnými názory najdeš poučení u těch, kteří na tom byli v tomto ohledu stejně jako ty: https://cs.wikipedia.org/wiki/Akce_Asanace

Strana 1/2. 1 2 následující