Nalezeno 150 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátsedm:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (:.) (4.11.2022 1:15) reagovat
rusák se z Chersonu jen tak nestáhne, to je pravda. Něco tam bude muset nechat, protože těžká technika ten Dněpr nepřeplave.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Občan YRP (3.11.2022 22:29) reagovat
Chybi konec, ten s nejakym vtipnym momentem.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 18:19) reagovat
blm ok, tedy to, že rusko neuteče do pár dní z Chersonu nemyslíš jako vtip, dobře. Uvidíme. Já tomu dávám tak 50 %, že jo i ne ;)

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (NN/A) (3.11.2022 18:10) reagovat
blm - souhlasím s tím, že jsi dement uplne vygumovanej propagandou. co tam máš dál

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 18:04) reagovat
Nepotvrdi. Rusko totiz Cherson jen tak neda. To, ze to stale nechapes, jen znovu dokazuje, jakej ses dement uplne vygumovanej propagandou. Jinak z te tve bezvyznamne osady uz jen 52 km na predmesti Chersonu. To maj teda co delat.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 18:01) reagovat
Takže až se třeba zítra potvrdí, že rusofašouni fakt utekli z Chersonu, bude tvé dnešní tvrzení také vtip? Pak vlastně nemůžeš prohrát, že jo B-) B-) B-)

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 17:58) reagovat
Frome ty ses vazne traged. Situace s Limanem byla nahnuta, ale kazdy, kdo neni tak zoufalej suchar, jako ty, v tom pochopil ten vtip a narazku na tvuj vlastni nick. To, jakej ses dement bez spetky smyslu pro humor, je pro tebe nejvetsim zivotnim trestem. Jo Mala Seidemynukha, aha, tak to je fakt zlom. :-D Pico vzdyt to je osada tak dvaceti baraku. Ty uz fakt nevis, jake vetsi picoviny se chytnout.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 17:56) reagovat
A zatím se rusáci dál stahují, Ukrajina jim v tom tedy významně pomáhá ;) [odkaz]

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 17:55) reagovat
Ano, stahlo. Ale nestahlo se z vyznamneho mesta, ktere plne kontrolovalo, kde prepojilo Internet a mobilni komunikace pres Ruske operatory, kde zavedlo vyplatu duchodu a ekonomiku v rublech, atd. Cherson proste nelze s poli okolo Charkova srovnavat. Cherson bez boje neopusti. To je naprosto zrejme uz pul roku.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 17:54) reagovat
nejlepší stejně bylo, jak ses tu během charkovské ofenzívy na pár dní odmlčel, k tomu nebyly noty, že jo, jen brekoty rusofašounů na telegramu. Pak se mi moc líbilo, jak jsi nevěřil, že ztrácíte Lyman. Lhal jsi o jeho udržení ještě pár hodin před osvobozením. I kdyby Cherson rusáci fakt opouštěli, budeš zase lhát dokud to půjde, směšný putlerův kolaborant.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 17:46) reagovat
myslím z poloviny toho, co drželo na západním břehu Dněpru.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 17:45) reagovat
blm: rusko už se stáhlo cca z poloviny území, které drželo koncem srpna. To je tvoje "úplně trapná" ofenzíva (ano pamatuji si, co píšeš).

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 17:44) reagovat
Postavil. Rozbil jsem ty vase lzi konkretnimi timestampy, kde byly zretelne videt vyznacene hlasy. To video jste zcela zjevne ani nevideli, jinak byste nemohli o tech prazdnych listcich tak nepokryte lhat. from: To, ze se Rusko z Chersonu jen tak nestahne, je zcela jasne nejmin od kvetna, pokud ne driv. To jen vypatlane ukrobuzny veri, ze neco takoveho se stane. Nestane.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 17:40) reagovat
Teď zase hájí parodii na referendum, co dělalo fašistické rusko na okupovaných územích? To je fakt nezmar. Tohle je hezkej text, platí i na tebe blm [odkaz]

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (:.) (3.11.2022 17:38) reagovat
Takže nepostavil. Ok. Prej komprese. Žádných timestampů od tebe si nejsem vědom, asi ses hádal s někým jiným, nebo měsíc po skončení diskuse. Kamera jde prakticky až k papíru, jsou tam jasně prázdné čtverečky. Komprese, ty vole. To vyplňovali neviditelným inkoustem, nebo co? Byls někdy volit třeba tady? Viděls, jak vypadá u nás křížek? Fakt si myslíš, že z metru není vidět? Vy rusáci už neumíte ani lhát.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 17:38) reagovat
Blm to nevíš, může to být lest i nemusí. Tohle ví jenom putler, co tam u Chersonu blbnou.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 17:36) reagovat
Asi si mne s nekym pletes. Muzes mi ukazat, kde jsem tohle tvrdil? Jinak uz i Ukrajinska armada popira, ze se Rusove stahuji z Chersonu se zamerem ho opustit. Zase jste papouskovali stupidni propagandu, tak jako vzdy. :-D https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/cherson-rusko-ukrajina-stahovani-dnepr-stremousov.A221103_125407_zahranicni_aha

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Cope hajmars trhá Rusy na kusy a blm se tomu směje) (3.11.2022 17:31) reagovat
blm, když už ji tady. Před nedávnem jsi tvrdi, že Rusko po desetiletí nabízelo řešení neutrálních států vzhledem k NATO, ale bylo vždy Západními politiky arogantně odmítáno. A že o tom majnstrýmová médyja neinformují. Ruská média o tom ale určitě informovala. Pošli mi prosím nějaký odkaz třeba z roku 2000, jaký byl Ruský návrh na záruky pro neutrání země. Docela by mě to zajímalo, jelikož čas ukázal, že Rusko smlouvy nedodržuje (zejména ne Budapešťské memorandum, jehož je signatářem). Díky

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (cyklistaRP (3.11.2022 17:22) reagovat
A vzhledem k tomu, že rusáci už asi pětkrát vyhrožovali, že odstoupí od smlouvy na vývoz obilí z Ukrajiny a nakonec smlouvu potvrdili, tak je jim ta černomořská flotila opravdu k ničemu.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (cyklistaRP (3.11.2022 17:18) reagovat
Mě fascinuje místní ruská pátá kolona. To takhle přijde jeden z nich domů, manželka se ptá, co v práci a on hrdě: "To jsem jim dneska nandal! Osm nových lží, které nedokázali hodnověrně vyvrátit! A mám pokyny jak postupovat v šesti dalších!"

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 17:15) reagovat
Myslis tech listku, kde v tom samem videu byly na pulce z nich videt krizky a u zbytku je sezrala komprese, a kdyz jsem ti dal i konkretni timestampy tak jsi se na to odmitl podivat a dal jsi lhal, ze ty listky byly nevyplnene?

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (:.) (3.11.2022 17:01) reagovat
Už se blmblmblm nějak postavil ke sčítání prázdných lístků v rusáckých referendech? Ne, ale bude nás poučovat o tom, že Ukrajinci údajně chtěli spolupracovat s rusáckem, ale amíci jim tam udělali převrat. Byly tam už několikery volby, blbečku, kde máš to prorusácký směřování Ukrajiny?

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Cope hajmars trhá Rusy na kusy a blm se tomu směje) (3.11.2022 16:55) reagovat
"Tak zrovna s recmi o "vytváření protivládních nálad" bych byl opatrnej" - A to ostatní co :. vyjmenoval - zopakuji - "rusák poslal zelené mužíčky na Ukrajinu, ... Mezinárodní právo má nějaké jasné principy, postupy, procedury. rusácko samotné podepsalo Budapešťské memorandum. Rozkládání států skrze infiltrace, vytváření protivládních nálad a deportace, to je praktika, kterou uplatnilo např. nacistické Německo v Sudetech." ti přijde cajk, že ses chytil jen toho USA údajného vlivu na Majdan?

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Rus? Ne, děkuji) (3.11.2022 16:53) reagovat
"USA podporujici statni prevrat na Ukrajine" - Tadu je koukám někdo arogantní a potlačuje realitu, kdy si Ukrajinští občané sami vybrali cestu směr Západ, a ne zkorumpovaný Ruský svět kdy se za nadzor vypadává z okna. A za vším vidí vrahy z Vólstrýtu sypající mandelinky

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 16:49) reagovat
Tak zrovna s recmi o "vytváření protivládních nálad" bych byl opatrnej, protoze zadna zeme na svete o tom nevi vic, nez USA. Aby z toho nebylo zase pokrytectvi a dvoji metr, kdy USA podporujici statni prevrat na Ukrajine je koser, ale kdyz neco podobneho dela nekdo jiny, tak je to nejvetsi zlo v dejinach. Proste tecka je kokot a keca picoviny jako vzdy.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (:.) (3.11.2022 16:38) reagovat
V momentě, kdy rusák poslal zelené mužíčky na Ukrajinu, přišel rusák o jakýkoliv morální nárok na jakýkoliv kus ukrajinského území. Včetně Krymu. Mezinárodní právo má nějaké jasné principy, postupy, procedury. rusácko samotné podepsalo Budapešťské memorandum. Rozkládání států skrze infiltrace, vytváření protivládních nálad a deportace, to je praktika, kterou uplatnilo např. nacistické Německo v Sudetech. A vedlo obětování území k uklidnění Hitlerovy chuti? Ne. rusák nemá na Ukrajině nárok na nic.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 15:30) reagovat
Jde ukrajinsky vojak po Chersonu a vidi ruskyho vojaka, jak se vali na strese ve slipech. "Co tam delas mobíku?" "No, chytam bronz." "Tak ruky věch a polez dolu, nebo chytnes olovo!"

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Hrrr na ně!) (3.11.2022 15:29) reagovat
cype hajmars: ""Ale prověřit se to zkrátka musí." - Ty jedna zasraná ruská svině..." Aneb jak jsem dostal hysterický záchvat proto, že jsem nedokázal pochopit tak zjevnou narážku na americké hledání zbraní hromadného ničení... :-D :-D :-D

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Rus? Ne, děkuji) (3.11.2022 15:24) reagovat
"Lidi ve statnim zrizeni udrzis tim, ze jim ukazes, ze spolu vam bude lip. Ne tanky, ne vojaky" :-D :-D :-D Pyčo ty dneska jedeš. Tohle sis měl nechat na informační kampaň před pseudoreferendy na Rusy okupovaném území pomocí vojáků a tanků.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Pyca_ZlaRP (3.11.2022 15:24) reagovat
... protože nějaký ruský lempl na základně nedodržoval protipožární předpisy. Tady vidíš, jak se Rusi starají o Krym. Nedodržováním protitipožárních předpisů ztratili nárok na svojí přítomnost na Krymu.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 15:23) reagovat
Soucasny pohled fasistickeho ruska na mezinarodni pravo je velmi podobny pohledu vilemovskeho nemecka v 1914 a nacionalne socialistickeho nemecka od 1933. A stejne dopadne.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 15:23) reagovat
Navic si vemte, jak ty ciny souhlasi ci nesouhlasi s Ukrajinskou retorikou. Pokud rikaji "Krym je cast Ukrajiny, lide na Krymu jsou Ukrajinsti obcane", tak by jim meli zakladni zivotni potrebu jako vodu poskytovat dal. Ale tim, ze ji prerusili, vlastne Ukrajina priznala, ze Krym Ukrajinsky neni, ze ti lide tam nejsou jejimi obcany, a ze se ma tedy starat nekdo jiny. Proste tim hloupym krokem si to totalne posrala a naprosto ztratila na Krym jakykoliv narok. A ted jen buli a ukrobuzny s ni.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Pyca_ZlaRP (3.11.2022 15:23) reagovat
"zvolili cestu toho hladomoru misto toho aby se snazili ukazat, ze jim na Krymu zalezi." blm-BLB, Ukrajina nemusí nic ukazovat, Krym podle mezinárodně uznávaných hranic patří jí, nehledě na vojáky a tanky, které tam Rus poslal. A ani není povinná Ruským občanům na Krymu dodávat zadarmo vodu (protože ty Ukrajinské mírumilovná Ruská armáda z Krymu vyhnala, a do jejich domů se nastěhovali Rusi, kteří tam spokojeně žili až do letoška, kdy s brekem odjížděli zpátky do Chudobice...

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (gergerg) (3.11.2022 15:21) reagovat
BlmBlb: chcipni, kolaborantska pico B-)

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Rus? Ne, děkuji) (3.11.2022 15:18) reagovat
:-D:-D:-D "Za to patri pred soud a na Krym ztratili narok."Za to patri pred soud a na Krym ztratili narok." To je nějaký ruský pohled na mezinárodní právo? Jako že státy mají nárok na území, pouze pokud ho zásobují vodou? A když někde dojde voda, tak to území automaticky propadá Rusovi? :-D :-D Neuvěřitelný co si vy Rusi o sobě myslíte

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 15:16) reagovat
Nema. Ale taky nema zadne pravo delat si na Krym narok. Lidi ve statnim zrizeni udrzis tim, ze jim ukazes, ze spolu vam bude lip. Ne tanky, ne vojaky, a rozhodne ne zamerne vyvolanym hladomorem a suchem. Bohuzel i pres vlastni historickou zkusenost si Ukrajinsti nackove zvolili cestu toho hladomoru misto toho aby se snazili ukazat, ze jim na Krymu zalezi. Krym je pro Rusko dulezity z hlediska bezpecnosti. To, co tu tvrdis, je nanejvys detinske a smesne.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 15:14) reagovat
Blm referendum na krymu ma pravne asi takovy vyznam jako nedavne referendum v dalsich okupovanych castech Ukrajiny. Nulitni. Ale to vis, jen to zase zkousis.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (gregrege) (3.11.2022 15:11) reagovat
Blm: Ukrajina nema zadnou povinnost zasobovat znepratelene uzemi vodou ani nicim jinym. Russko schvalne zabralo Krym, aby tam vyvolalo chudobu, hladomor a teror. Za to patri pred soud a na Krym ztratily narok - to sem ale nenapises, protoze russko milujes. Chcipni, ty kolaborantska mrdko. Patris pred soud a pred popravci cetu.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 15:07) reagovat
rus: Kanal existoval a bral vodu z prehrady. Naklady nula. Naopak stalo extra naklady ho zabetonovat. Ukrajina vynalozila extra usili, aby prerusila hlavni privod pitne vody na Krym s umyslem vyvolat tam sucho a nedostatek vody. Za to patri pred soud a na Krym ztratili narok.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Rus? Ne, děkuji) (3.11.2022 14:55) reagovat
A jakej vyvolanej hladomor? Byl to Rus, co Krym odžíznul od Ukrajinského území, ne Ukrajina. Ujisti si pojmy a dojmy. Analogie s (rusem) mlácenou ženou je nesmyslná, na Krymu Ukrajinci nikoho nemlátili. Spíš ta žena zahýbala s Ruským sousedem, manžela vyhnali z jím vlastněného bytu, a když jim přestala téct voda (neplatili za ní) tak se dovolávají aby jí ten původní chlap zaplatil, že mají žízeň. Ruský svět

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Rus? Ne, děkuji) (3.11.2022 14:51) reagovat
Starani se o zdroj pitne vody nic nestoji? Jinak nikdo se obyvatele Krymu nepokusil zabít, kromě Rusů, kteří tam vraždili lidi co nechtěli aby to tam Rusko ovládlo. Třeba pronásledované Krymské Tatary. Přestaň tak trapně lhát. Jinak pokud se žízniví "Krymští Rusové" cítili že to pod Ruskou správou není dobré, mohli se přestěhovat někam do Ruska. proto si ostatně brali ty Ruské pasy, ne?

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (cyklistaRP (3.11.2022 14:49) reagovat
Tak když si rusáci a blm myslí, že Krym patří Rusku, tak ať si ho zásobujou, jak chtějí? Klidně ať tam tu vodu vozí vlakem po mostě, který neutrpěl při výbuchu žádné škody a je dávno opravený.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Fjkdkdk) (3.11.2022 14:45) reagovat
Blm: pred soud bys mel jit ty, ty kolaborantska pico. A souda by te mel hned poslat pred popravci cetu, abys konecne chcipnul, ty fasoune ubulenej.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 14:43) reagovat
Protoze ty dodavky vody ji nic nestaly, naopak musela vynalozit naklady na to, aby je prerusila. A pro ten moralni rozmer, ze si nemuzes delat narok vladnout milionum lidi, ktere se pokusis zabit. Jako kdyz zena pozada o rozvod, tak tim, ze ji zmlatis a zabijes jeji kocku ji fakt nedostanes zpet. Jen ji utvrdis v tom, ze jeji volba byla spravna. Ukrajina se naprosto zdiskreditovala a ztratila na Krym jakykoliv narok. Jeste bych ty kurvy poslal pred soud za pokus o vyvolani hladomoru.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Rus? Ne, děkuji) (3.11.2022 14:33) reagovat
Nechápu proč by měla Ukrajina dodávat pitnou vodu a elektřinu ZADARMO na nelegálně okupované území. Případné problémy jsou samozřejmě za tím, kdo tam narušil pořádek, a to jsou Rusi. Je to jako když Rus ukradne telefon a vzteká se, že původní majitel nechce platit za účty telefonování. Argumentace válečným zločinem je úsměvná, v té době přece z pohledu Rusů Ukrajina ve válce nebyla a není ani teď. Mohli to milí Rusi zkusit dát k mezinárodnímu soudu. Jo aha, oni je vlastně neuznávají. Tak nic no B-)

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 14:31) reagovat
Krymska autonomni republika se sama rozhodla prejit pod Rusko. Pouzivat slova jako "kradez" je jen levicacka taktika, kdy se voli slova citove zabarvena, aby se presunul duraz z faktu na emoce. Ne, zadna kradez to nebyla. Jinak ja byl proti valce od zacatku. Naopak ti, kdo chteji, aby Ukrajina trpela, jste vy. Falesni dobroserove, co si Ukrajince vydrzuji na zabijeni Rusu a na Ukrajincich a Ukrajine jim nijak nezalezi.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (hthrhrt) (3.11.2022 14:27) reagovat
Me se libi, jak russka pica Blm s nadhledem prechazi to, ze rusove Krym ukradli, ale nadava na to, jak jsou Ukrajinci zli a delaji Krymu naschvali po tom, co ho russove ukradli :D. Blm: jsi pica a preji ti, aby te na ulici nejakej ukrajinec umlatil za to, jak si prejes, aby jejich zeme trpela :)

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 14:19) reagovat
rus: No treba se pokusila vyvolat na Krymu neurodu, hladomor a nedostatek pitne vody, protoze zablokovala kanal, ktery privadel skoro 90 % pitne vody na Krym. Ukrajina nema uz absolutne zadne moralni pravo si Krym narokovat. To, co udelala, je na urovni valecneho zlocinu. To se proste nedela, zamerne vyvolavat hladomor a sucho. Zrovna Ukrajinci by o tom meli neco vedet.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (FilipesRP (3.11.2022 14:17) reagovat
Musím říct, že mne Russáci tuhle celkem pobavili, když zahájili boj proti satanismu a vzápětí zabili Taktického Ježíše. To je takové Ruské. Měli by zkusit pevně sjednotit všechny státy své federace - znamenalo by to její rozpad do jednoho týdne. :-D

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Rus? Ne, děkuji) (3.11.2022 14:15) reagovat
@kmikal: "relikvie nejakyho svetce" to byla hlava knížete Potěmkina. Na jeho počest staví Rusi v Chudobinci tzv. Potěmkinovy vesnice

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Nakrmit Rusáka) (3.11.2022 14:06) reagovat
@kmikal "Ale ro mesto uplne vybrakovali" - Protože to byli hladoví Rusi. Kdyby je někdo pořádně nakrmil, tak krást nebudou #RusNakrmenyChutnymOlovemNekradeCiziVeciAniUzemi

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (gtggrtg) (3.11.2022 14:06) reagovat
Russke geny u zmrda Blm se nezaprou. On ma tu chut krast a okupovat cizi zeme proste v krvi.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (kmikalRP (3.11.2022 14:03) reagovat
U chersonu nevim, zda utikaj. Je to divny. Ale ro mesto uplne vybrakovali, odvezli i relikvie nejakyho svetce. To se obvykke dela pri ustupu. Ale jak se rika, rusakovi bez krompace do hlavy nevjdis

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Ruská socka) (3.11.2022 14:03) reagovat
"Do Chersonu Rusko nainvestovalo ... " Takže když si Rus pronajme byt, nakoupí do něj vlastní nábytek a vybavení, tak najednou ten byt patří Rusovi? No ty vole.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (blmblmblm jiz byl 2.7423416x nevakcinovan Roumenem) (3.11.2022 14:01) reagovat
propeditika: A ty si hlavne slovenskej fasistickej odpad, kterej by zaslouzil vyhostit do russka. A potom si uvedom, jak to asi vypada, ze tady zacnes psat vsem ostatnim, kdo nemilujou russko jako ty, ze jsou ukrobuznicky. Napovim ti. Vypada to uboze a je zrejme, ze to je ta posledni moznost, co ti zustava, protoze argumentacne na to proste nemas. Cobole vymrdanej B-)

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Rus? Ne, děkuji) (3.11.2022 13:59) reagovat
" Do Chersonu Rusko nainvestovalo prilis kapitalu ... aby z jen jen tak odeslo" - Z pohledu Ruského světa lze ukrást jakékoliv území, do kterého Rusi údajně něco investují? Dobré vědět. Ruským sviním by mělo být zakázané cokoliv vlastnit, protože je jen otázka času kdy se pokusí ukrást celé území, na které jsou jejich investice. Vypráskat tuhle zlodějsou chamraď z civilizovaného světa! >-O

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (propediotikaRP (3.11.2022 13:56) reagovat
fake blm ukrobuznicka: ty si hlavne ukrobuznicka a potom si uvedom, ze ako asi vyzera to, ze zacnes pisat pod cudzim nickom. Napoviem ti. Vyzera to uboho a je zrejme, ze to je posledna moznost co ti zostava, kedze argumentacne na to proste nemas.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Rus? Ne, děkuji) (3.11.2022 13:54) reagovat
"Ukrajina se sveho uzemi uz davno vzdala pote, co se pokusila lidi na tech uzemich zabit." - Jaké lidi? Myslíš ty bojovníky co tam poslalo Rusko? Kteří útočili na Ukrajinské bezpečnostní složky a civilisty? Neposral ses? Proč by se někdo měl vzdát svého území za to že likviduje teroristy?

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (Cope hajmars trhá Rusy na kusy a blm se tomu směje) (3.11.2022 13:50) reagovat
@blm-odpad: Ano, jím že je to historický fakt. Ale já psal, jak si myslím, že byt to komunikoval ty. Tedy by jsi podsouval že se židi vraždili navzájem - a z vlastní vůle. Prostě bys napsal "Židé se vzdali jakéhokoliv soucitu, protože v sonderkomandech to byli oni, kdo vraždil jiné židy." Tvrdím to protože jsi lidský odpad. Na základě toho co píšeš o napadené Ukrajině.

Obrázek 'was I good fleet' Obrázek 'was I good fleet' (NN/A) (3.11.2022 13:49) reagovat
blm tvl to je fakt tragédie. Všichni tě tu stejně mají za ubožáka, tak proč sem furt lezeš...

Strana 1/3. 1 2 3 následující