Odebírat
|
|
Obrázek 'design is dead'
(MSG) RP (5.12.2022 1:57)
|
reagovat
|
Nepraktické, ale zábavné: [odkaz] |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Vidím to jinak) (3.12.2022 6:42)
|
reagovat
|
Ano - při stejné celkové délce lze na trhu nalézt jak pětimístné MPV, tak SUV, kterému někdo do kufru narval dvě - často reálně nepoužitelné - sedačky. Formální počet sedaček ale neurčuje velikost vnitřního prostoru, že ne. Co je sedmička přes celý předek? |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(MSG) RP (2.12.2022 23:19)
|
reagovat
|
A preto máme sedemmiestne SUV a päťmiestne MPV, ja osobne by som radšej autíčko so sedmičkou cez celý predok |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Vidím to jinak) (2.12.2022 3:59)
|
reagovat
|
I na stejné podvozkové platformě lze postavit auta s různě velkým vnitřním prostorem. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(MSG) RP (2.12.2022 1:37)
|
reagovat
|
Vzhľadom na modulárnosť podvozkov, to môže byť SUV, MPV, kombi, sedan aj kočík |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Vidím to jinak) (1.12.2022 12:44)
|
reagovat
|
MSG: To si nemyslím. Nejde jen o sklon přední části, ale hlavně o délku přední části. Neboli při stejné celkové délce auta má Van/MPV větší vnitřní prostor než SUV. Podle mě je SUV spíš vyšší hatchback nebo kombi. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Heteroptera) (1.12.2022 11:50)
|
reagovat
|
Všetky autá okrem Tesly sú aj reálne |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(MSG) RP (1.12.2022 10:59)
|
reagovat
|
SUV sú len vany s iným sklonom prednej časti, ale ak si hlupák, tak si priplatíš, to platilo a platiť bude vždy! |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(MartinezZ) RP (1.12.2022 8:53)
|
reagovat
|
A autor čeká od auta jako co, Originalitu za cenu krabice na třech kolech? A viděl už autor designy moderních mobilních telefonů? Twe, viděl autor designy třeba bot? Nepřijde mu divný, že mají všechny podrážku dole a ne až v nosní dírce? |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(cans) RP (1.12.2022 7:16)
|
reagovat
|
Jauvajs: +1 |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(m*) RP (1.12.2022 0:16)
|
reagovat
|
nevidim skodovku....asi protoze je jedina original |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Jauvajs) (30.11.2022 23:13)
|
reagovat
|
Fyzikální zákony vs design: 1:0! |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Hnidopich ORIGINAL!) (30.11.2022 21:33)
|
reagovat
|
Octagon: Nejlip se nastupuje do autobusu. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(adams) RP (30.11.2022 19:43)
|
reagovat
|
Tak ona ta Tesla nestojí v každé zemi tříletý čistý plat jak u nás ve východní kolonii, že... |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(ElDanny) RP (30.11.2022 19:00)
|
reagovat
|
ale prdy, jízda s Teslou je hrozná sranda. Za cenu Tesly nekoupíš nic s podobnou dynamikou. A většina lidí stejně jezdí hlavně ve městě, takže jim jde hlavně o jízdu v přímce. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(luky_) RP (30.11.2022 18:45)
|
reagovat
|
Prawda: Pokud mas levnou elektrinu, tak by sis to koupil. Znamej bydli ve ve Skotsku na ostrove a ma vlastni vetrnik na 2 elektroauta a ze site musi dobijet jen 2% spotreby. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Prawda . . . ) (30.11.2022 18:35)
|
reagovat
|
Jsem ale trochu zaujatý, a Teslu považuju za omyl automobilismu a selhání vlád po celém světě. Bez všech dotací, slev na daních a jiných benefitů placených z peněz daňového poplatníka, by si to snad za plnou cenu ani nikdo nekoupil. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Prawda . . . ) (30.11.2022 18:33)
|
reagovat
|
@fantomas_:Ještě teda takto, a znám to spíš ze svého okruhu lidí. Ti, kteří si kupují nové auto (mají na to peníze), tak nekupují jízdní vlastnosti, ani kvalitu zpracování. Zajímá je hlavně vzhled, cena, a kolik elektronických hraček to má v základu. Jízdní vlastnosti a kvalita zpracování je ale subjektivní pocit, a pokud člověk nezkusí něco jiného než dostupný mainstream, tak bude spokojený i s něčím, do čeho by si člověk, kterého auta baví, ani nesedl. Hodně mi tak připadá třeba Tesla, aspoň ty první kusy |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(paylot) RP (30.11.2022 18:21)
|
reagovat
|
@adams: Auto Homer. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Prawda . . . ) (30.11.2022 18:12)
|
reagovat
|
@fantomas_: To zrovna ne. Je to dáno tím, že vývoj auta je velice časově a finančně náročná záležitost. Když už si dáš tu práci a čas, tak chceš, aby se tvoje auto prodávalo. Proto to uděláš takové, jako ostatní, ale zkusíš tam dát něco navíc. Třeba nízká cena nebo domnělá kvalita. Důkazem tady toho je Citroën, který si vždy dělal svoje, ale taky na to později dojel a zkrachoval. Dnes pod PSA dělají přebrandované Peugeoty a zase mají dobré hospodářské výsledky. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Abdul_Hasan) RP (30.11.2022 18:02)
|
reagovat
|
Octagon: no, mám hůře mobilní tetu, občas dělám taxika starším sousedům, a víceméně všichni se shodují, že se jim lépe nasedá/vysedá z mojí oktávky, než z těch SUV, co mají příbuzní. Jestli chceš něco aby se ti fakt dobře nasedalo, tak spíš Berlingo, Dokker atd. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Octagon) RP (30.11.2022 17:59)
|
reagovat
|
Unifikované SUV krabice. Ale jo, až budu důchodce, tak si také SUV pořídím, aby se mi lépe nastupovalo a vystupovalo.. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(adams) RP (30.11.2022 17:57)
|
reagovat
|
Jednou to někdo zkusil udělat jinak... a smějí se jim dodnes. Uhodni vůz. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Y) RP (30.11.2022 17:55)
|
reagovat
|
Toyota a Honda v sobe maji alespon trochu transformer feel |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (30.11.2022 17:55)
|
reagovat
|
Žádný zákony aerodynamiky, tím spíš ne zrovna u SUV. Jsou to pouze zákony trhu a naprostého strachu z kreativity, aby se kvůli neotřelému vzhledu nestalo auto prodejním propadákem. |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(osli_hovno) (30.11.2022 17:53)
|
reagovat
|
když nekam jedu tak chci jet a ne se kochat, je to umělá subkultura |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Volkswagon) (30.11.2022 17:52)
|
reagovat
|
Homer Simpson: "SUV neřeš. Blíží se mírná zatáčka.": https://www.youtube.com/watch?v=CTQ-YljDT0I |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(mezikozy) (30.11.2022 17:50)
|
reagovat
|
ten kdo má rád skutečná auta, tak aerodynamiku a standardy neřeší, pro ostatní jsou tu tahle uniformní vozítka |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(Volkswagon) (30.11.2022 17:49)
|
reagovat
|
Volkswagon je překlep nebo záměr? |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(ffz) (30.11.2022 17:49)
|
reagovat
|
Otekle krabice s vysokym tezistem, presto v terenu nemozne, s emisemi vykastrovanou akceleraci, do ceskych mest prilis velke a bez ofiko servisu ani sroubek nevymenis. Svaty gral dementnich ceskych NPC, ktere jsou schopne si na tyhle vehikularni potraty i vzit pujcku |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(zmok) RP (30.11.2022 17:39)
|
reagovat
|
škatule hejbejte se |
|
|
Obrázek 'design is dead'
(fantomas_) (30.11.2022 17:35)
|
reagovat
|
existuju standardy, aerodynamika a design sa im musi prisposobovat. |
|