Odebírat | ||
Video 'Lucid Air Sapphire v Bugatti Chiron v Tesla Plaid' (HAHAHAHA) (21.12.2022 19:11) | reagovat | |
Zkurvene historicke emericke jednotky. Prawda: dyt to rikal v tom videu, ze staci mit delsi drahu a bugatti je trumfne. | ||
|
||
Video 'Lucid Air Sapphire v Bugatti Chiron v Tesla Plaid' (MSG) RP (20.12.2022 0:35) | reagovat | |
Pre zvýšenie výpovednej hodnoty testu by tam mohli zaradiť Lohner-Porsche Mixte! | ||
|
||
Video 'Lucid Air Sapphire v Bugatti Chiron v Tesla Plaid' (Mem) RP (19.12.2022 10:30) | reagovat | |
„Ty EV, a hlavně Tesla, se přehřejí“ Právěže Plaid a i tenhle Lucid už zvládají opakované starty (první s tím přišel před lety Porsche Taycan). Takže pokles výkonu nastane asi později, než tě to přestane bavit. U obyčejnějších EV typu BMW i4 M50 se boost vyplýtvá samozřejmě dřív i rychlou jízdou po dálnici. | ||
|
||
Video 'Lucid Air Sapphire v Bugatti Chiron v Tesla Plaid' (sin) (17.12.2022 17:25) | reagovat | |
Dejte závod na větší vzdálenost a obě elektrická auta dostanou na prdel, nelíbí se mi ani ten zvuk, co to vydává. Jak vysavač z doby komunismu. | ||
|
||
Video 'Lucid Air Sapphire v Bugatti Chiron v Tesla Plaid' (Prawda . . . ) (17.12.2022 12:29) | reagovat | |
S jedním rozdílem, že to Bugatti po takovém rozjezdu bude dál fungovat bez problému. Ty EV, a hlavně Tesla, se přehřejí, skočí do nouzového režimu a pár desítek minut, možná i hodinu, dvě se to auto bude plazit. Ale teď vážně. Ten wow effect EV omrzí celkem brzo, a budoucnost, když už elektrická, tak bude VW ID a podobné takové ''rozumné'' EV, stejně jako nejběžnější spalovací auto na silnici má motor mezi 1.3L až 2.0L. | ||
|