Nalezeno 35 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (ldl2) (9.1.2023 8:38) reagovat
trocha turbofolku https://www.youtube.com/watch?v=R4yA785HT6U

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (8.1.2023 20:57) reagovat
Konstatování faktu, že situace před rokem 2014 byla úplně jiná než po roce 2014, je otáčení témy jinam? Tak ty máš fakt dost. To je jako kdyby ses vyflákal v autě a tvrdil, že to, co nehodě předcházelo, nemá na nehodu žádný vliv a nesmí se o tom vůbec mluvit. Povoleno je řešit jen dění po nehodě. :-D

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (lassireRP (8.1.2023 11:26) reagovat
Jak tu ruSSacke vypatlane hlavy otacaju temu inam. Ano, presne takto vysoke percentu ruSSakov zmysla a su na to hrrdi, ze mozu zabijat, vrazdit, kradnut a mučit.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (ajaja) (8.1.2023 9:51) reagovat
Mutti Merkel: Vyhrál, mužeš začít cinkat rolničkami. Jo to už vlastně děláš.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (8.1.2023 4:32) reagovat
No a pak jsi do diskuse přiletěl ty a popřel si to. Tím tvým ironizujícím srovnáváním s druhou světovou válkou jsi de facto tvrdil, že se o žádnou studenou válku nejednalo. Že to, co probíhalo mezi západem a Ruskem od roku řekněme 1998 do roku 2013 byla klasická válka jako 2. světová válka. Tedy že Rusko západ asi vojensky nějak napadlo čí kýho výra. Takže pokud to nedává smysl tobě, tak mně tedy taky ne.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (8.1.2023 4:30) reagovat
Já to taky nechápu. Kde je chyba, nevím. S Filipsem jsme debatovali o období mezi rozpadem Sovětského svazu a barevnou revolucí na přelomu let 2013/2014. Dění v prvních letech po rozpadu podle mě vypadaly tak, že by západ mohl s Ruskem v rámci možností nějak koexistovat. Jenže po čase se to nějak zadrhlo a začalo se zase chrastit zbraněmi. Já jsem si dovolil označit to za studenou/hybridní válku, kdy obě strany chrastí zbraněmi atd.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (kmikalRP (8.1.2023 4:05) reagovat
a to já se snažím pochopit cca vše. vidím to na problém na vysílači, možná nějaký pokus o ironii od někoho, kdo netuší, co to je

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (kmikalRP (8.1.2023 3:55) reagovat
tohle nechápu

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (8.1.2023 3:53) reagovat
Chápu. Mnoho let se přitvrzující studená/hybridní válka je přesně to samé jako válka "klasická". Takže závody ve zbrojení neboli oboustranné chrastění zbraněmi je prostě přesně to samé jako přímé vojenské napadení jedné země jinou zemí. A kdo v tom vidí rozdíl, je slizký putlerův zmrd.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (kmikalRP (8.1.2023 2:20) reagovat
Fašounští zmrdi by jistě dokázali obhájit, kdyby Německo zaútočilo na ČSSR na podzim 1989, protože přece v ČSSR proběhla revoluce a je třeba ochránit německou menšinu. A ještě byste prvním osmi letem agrese říkali občanská válka a vůbec by vám to nepřišlo divný. Jo už vím, proč jsem ti tehdy, když jsi měl ještě přezdívku Těžko nadával, protože jsi putlerův zmrd a hraješ to víc slizce než blm ;).

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (kmikalRP (8.1.2023 2:17) reagovat
Hele multi aka Těžko. Vinu nesou vždy obě strany. Třeba Poláci v 1939 nechtěli dát Německu kus koridoru mezi Německem a Východním Pruskem. Navíc ještě potvory v srpnu mobilizovali. "Zostřili situaci" [odkaz] . Ve válce se ale hodnotí, kdo zaútočil, a to bylo prokazatelně rusko 20. února 2014 a od té doby útočí dál.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (8.1.2023 2:00) reagovat
ajaja: Pokud tedy to, co jsem napsal, na pozici vrchního klauna nestačí, tak zkusím přitlačit tím, že napíšu nějaký bezobsažný blábol v osobní rovině na úrovni prvního stupně pomocné školy. Třeba: "Jestli se snažíš sebrat blm titul vrchního klauna tak přitlač, tohle je slabota." Tak co - vyhrál jsem?

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (ajaja) (7.1.2023 23:10) reagovat
Jestli se snažíš sebrat blm titul vrchního klauna tak přitlač, tohle je slabota.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 20:24) reagovat
Já osobně si myslím, že díl viny nesou obě strany. Ale pochopitelně je mi jasné, že podle vás je veškerá vina úplně za všechno vždycky jen a pouze na straně Ruska. Neboli Ukrajinský shitstorm nechť započne. :-D

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 20:24) reagovat
Prostě celé je to o tom, že tu chvíli ta atmosféra jakés takés opatrné důvěry umožňující nějakou koexistenci a spolupráci byla a pak se někam vypařila. Otázka je proč. Můj názor je, že úplně přesně se to určit nedá, protože o průběhu zákulisních jednání žádné hodnověrné reporty neexistují. Během současné nepřátelské situace to totiž každá strana interpretuje po svém tak, jak je to v takových situacích naprostým standardem.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 20:24) reagovat
Je samozřejmě pravda, že žádná smlouva na téma (ne)rozšiřování NATO na východ uzavřena nebyla. A s tímto faktem teď horliví zastánci srovnání Ruska se zemí operují. V té "přátelské" atmosféře se to holt bralo tak, že když západní politici něco říkají, tak tím vyjadřují postoj západu a v přátelské atmosféře není potřeba házet všechno na papír tak, jako když jednáš s prolhaným šmejdem.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 20:23) reagovat
A útoky odjinud vyřeší to, že je východní Evropa ze západu jištěna vojensky silným západem, z jihu vojensky silným Tureckem, z východu vojensky silným Ruskem a nebezpeční lední medvědi vojensky moc silní nejsou. Jenže pak se NATO na východ rozšiřovat začalo, začaly přibývat americké vojenské základny blíž a blíž k Rusku a s přátelskými debatami byl taky konec. Celé to začalo nápadně připomínat předchozí Studenou válku.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 20:23) reagovat
Filipes: Já zase vím, že západ sice s Ruskem ekonomicky jakože spolupracoval a dokonce i nějakou dobu po rozpadu Sovětského svazu bylo Rusko bráno jako vojensky "polepšená" země. Takové to poplácávání se po ramenou jako že teď už to bude dobrý a tak. Všichni se scházeli a rokovali spolu o všem možném. A kromě jiného se mluvilo i o tom, že se NATO nebude rozšiřovat směrem na západ, protože to vlastně není potřeba, protože od Ruska žádné nebezpečí nehrozí.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (MerlinRP (7.1.2023 20:01) reagovat
@Filipes: Jsi výstavním příkladem lidí, o kterých Mutti psal. ;)

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (MerlinRP (7.1.2023 19:59) reagovat
@blub: Pobavils. Neznal jsem, fakt dobrý. :D

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (FilipesRP (7.1.2023 19:40) reagovat
Mutti Merkel - Kdyby dostali přes držku hned, tak by sekali latinu a byl by v Evropě klid a pohodové ekonomická spolupráce. B-)

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (FilipesRP (7.1.2023 19:39) reagovat
Mutti Merkel - A čemu jinému Rusák rozumí, než síle? Pokud vím, tak Evropa s ním chtěla mírově obchodovat a začlenila ho do evropského ekonomického rámce. Co si z toho Rusák vzal? Rozhodl se západ oslabit a zkoušel kam až může zajít. Západ protestoval, ale jinak se nic nedělo, tak si vzal Krym. Západ protestoval a nasadil lehké sankce, ale smířil se s tím. No tak Rus došel k názoru, že mu nehrozí, že by dostal přes hubu a že západ je slabý, takže si Rusáci mohou dělat, co chtějí. Výsledek? Válka na Ukrajině

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (NN/A) (7.1.2023 19:17) reagovat
Mutti Merkel - neskutečnej sranec izaku :-D

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (blub) (7.1.2023 18:31) reagovat
wtf? Vazne nikdo neda link na https://youtu.be/6TwioIc6a_8 ?

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 17:32) reagovat
Takže požadovat po tomto typu lidí, aby se pokusili vcítit do pověstné ruské duše, je vlastně nefér. To je jako požadovat po homosexuálovi, aby ho rajcovala ženská. Důsledkem je dokola omílaná mantra, že ruSSák rozumí jen síle a jediné možné řešení je rozšlápnout ho jako švába. Opravdu vtipné je poslouchat výčitky násilnosti od někoho, kdo jiné než násilné řešení problému nezná. Viz reakce od kremena v 17:24

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 17:31) reagovat
Pokud někdo není "od přirození" schopen empatie k vlastnímu partnerovi/partnerce, tak po něm de facto nelze ani požadovat, aby se pokusil zhodnotit situaci optikou svého nepřítele. Je to vlastně něco jako lehká forma sociopatie. Po sociopatovi taky nemůžeš požadovat, aby se do tebe vcítil. On tu schopnost prostě nemá vrozenou. Nelze to změnit ani vůli a snahou.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 17:29) reagovat
Merlin: V podstatě s tebou souhlasím s jednou poznámkou: nejsem si jist, zda to tak opravdu chtějí. Možná je problém v tom, jak jsou od mala vedeni k "individualismu", což je jen progresivistický newspeakový výraz pro starou "dobrou" sobeckost. Proto jich tolik žije single a nebo v mizerných vztazích. Základem úspěšného vybudování kvalitního partnerského vztahu je totiž přestat myslet v jednotném čísle. Zapomenout na JÁ. O všem začít přemýšlet v poloze MY.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (kremen) (7.1.2023 17:24) reagovat
souhlas, ruskym filckam nikdy nedojde, nepochopi, nechteji pochopit, jak ten rusky system likviduje lidi. jaky je ten rusak zmrd, kdyz se mu nekdo nechce podvolit, jak ho obsadi, znici infrastrukturu, jenom aby dokazal, ze neni sobestacny a suverenni

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (MerlinRP (7.1.2023 16:39) reagovat
Zbztečné. Těmto to nedojde nikdy. Oni totiž ani nechtějí, aby jim to došlo. Vlastně, oni jsou připraveni říct, nakreslit nebo udělat cokoliv, aby jiím to nemohlo dojít.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 14:17) reagovat
Nebo rozpoutat barevnou revoluci alias občanskou válku a tu pak ukončit vojenskou intervencí. A pak tam vybudovat svoji vojenskou základnu kvůli "ochraně" před znovuvypuknutím občanské války. Připomíná ti to něco? Už ti to konečně začíná docházet?

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 14:17) reagovat
Ne, děkuji: Vy libtardi jste s tím "zabíráním území" jako na klíček. Takže znovu: například za minulé totality byla Ukrajina součástí Sovětského svazu, ale my ne. Znamená to snad, že na nás kremelští mocipáni neměli žádné páky, protože naše území nikdy formálně nezabrali? Zkrátka kvůli vlivu opravdu není nutné překolíkovávat hranice. Stačí v cizí zemí například zinscenovat puč a dosadit loutkovou vládu.

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Rus? Ne, děkuji) (7.1.2023 12:33) reagovat
No jo, ale USA a obecně demokracie ty německý, slovenský a japonský nácky porazili, a porazíme i russký nácky. A opravdu ne, každý velmoc nedělá co dělají Ruský Zmrdi (která velmoc namátkou zabírá cizí území?). Navíc Russko opravdu není velmoc, pokud to nepočítáme v dírách v zemi na sraní

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (Mutti Merkel) (7.1.2023 11:38) reagovat
Naštěstí se dá Evropa zlikvidovat více způsoby než jen tradiční formou války. Wir schaffen das!

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (jareslavRP (7.1.2023 11:37) reagovat
Přesne tak, USSA suxx!

Obrázek 'russia mindset' Obrázek 'russia mindset' (slipknotRP (7.1.2023 11:31) reagovat
keby som vedel photoshop tak tam dám USA my father is a war hero... ono každá veľmoc si ide svoje, záleží len z ktorej strany barikády sa pozeráš...