NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  MyMuži  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  MotorGuru





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rusáci se v krvi válí, cope hajmars nezahálí) (3.2.2023 9:42) reagovat
A už víme proč ten ruskej zmrd má nick jakej má: Generální štáb Ukrajiny informoval, že obránci zničili nepřátelský letoun Merlin. Orkové si po Merlinovi pojmenovali samolet

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 23:25) reagovat
Merlin: hezky ses zas ztrapnil, zmrde.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (voodypka) (2.2.2023 21:03) reagovat
“le Daniel Vavra brain stoped working”

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (xeon) (2.2.2023 21:03) reagovat
BLB: proruský buzerant z plzeňska, věk cca 45 let, poznávací znamení: teče mu mrdka z uší, speciální schopnost: polyká čůraky / MRDLIN: proruské vemeno z jížních čech, věk cca 40 let, poznávací znamení: slepený koutek bílou slinou, speciální schopnost: má v prdeli čůráka / NN/A: proruská kundička z moravy, věk cca 40 let, poznávací znamení: je to hovno, speciální schopnost: prosrané kalhoty

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (MerlinRP (2.2.2023 19:44) reagovat
@fakeblm: Hochu hochu, kdyby blbost kvetla, chodili by si tě prohlížet botanici celého světa. A ještě máš odvahu, po všem tvých projevech totálního kokotismu, nazývat jiné lidi čuráky.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 18:57) reagovat
NN/A (ten nejpravější:D): presne, muj nacisticky kamarad Mrdlin jede hrozny dela, ostatni mu nesahaj ani po kotniky. Je to skvele vycvicenej lhar a kolaborantska pica. Jsem na nej hrdej. Btw ty jsk koukam taky kvalitni kus curaka, ze mu takhle lezes do prdele. Jen trochu zarlim, ze nelezes takhle do prdele i me. Ja jsem Merlina vychoval, beze me by dal varil kafe na russky ambasade.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rusák zpátky do Chudobince!) (2.2.2023 18:47) reagovat
izak a všechny jeho deriváty je debil

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (NN/A (ten nejpravější:D)) (2.2.2023 18:44) reagovat
2 Merlin: lol, dobrý stěry. Ale ještě vtipnější je, jak tvoji oponenti evidentně zaseklí mentalně někde v prváku na střední neumí vymyslet nějakou podobnou metaforu a jedou furt nějaký sračky o sexu a násilnosti. Prostě nudný svazácký hovna bez špetky fantazie a kreativity. pff to je teda úroveň, dnešní elfí služba je nějaká slabá, povolejte rychle posily :o)

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 18:27) reagovat
Proc vam vadi ze lzu a ze jsem russka onuce? Copak ja muzu za to, ze moje matka spala s okupantama?

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Mrdlin) (2.2.2023 18:21) reagovat
Koukam, ze BlmZmrdovi staci ke stesti malo - kazdy den ze sebe udela dementa, napise par novych lzi a to mu k zivotu staci. Holt nekteri retardi jako Mrdlin a BlmZmrd moc toho intelektu nepobrali, tak alespon bavi ostatni tim, ze jsou za kokoty.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (avokRP (2.2.2023 18:17) reagovat
Blb: ja se mezi lidi nemusim bat, protoze nejsem russkej kolaborant, jako ty :-D. Nacista Merlin: tim stekanim a behanim se stadem mas na mysli to, ze se vam dvou smeju a ukazuju na to, jaky jste zoufaly kurvy, jako to delaji ostatni? Tak to jo no :-D. Klacik si prines sam, ty lina kurvo. Nebo s nim dostanes po ksichtu, za to tvoje knourani.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (MerlinRP (2.2.2023 17:53) reagovat
@avok: Na místě někoho, kdo poslušně běží se stádem a štěká na to, na co ostatní, máš docela zajímavé poznatky o betasamcích. To ti určitě někdo říkal: Neboj, jsi pořádnej alfa, to se ví. A teď bež a přines klacík. :d

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 17:48) reagovat
No bodejt, kdyz se bojis mezi lidi a nevylezes ze sklepa.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (avokRP (2.2.2023 17:34) reagovat
Blm: ja znam vetsi zivotni trosky. Tebe a Merlina :-D. Takhle zoufaly beta samce, jako jste vy dva, kteri cely den jen sedi na Roumingu a fnukaj, jsem jinde nepotkal.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (MerlinRP (2.2.2023 16:42) reagovat
@fakeblm: Tu část o tom, že si pícháš hrušku a pak máš fakt divný halušky, to bych ti asi jako jediné věřil.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 16:34) reagovat
To byl asi nejakej dobrej herak, ze mne primel psat hacky a carky. :-D Neznam vetsi zivotni trosky, nez roumenisty, co se schovavaji za cizi nicky.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 16:28) reagovat
Merlin: co kecáš kámo? Posledně v parku sis mi stěžoval, že už nemáš pomalu prachy ani na Braník v akci a že za tvoji chudobu a zkurvenej život může EU, NATO a celkvě západní civilizace. Nebo to jsi jen lhal, abych se necítil tak špatně, protože jsi mě potkal zrovna ve chvíli, kdy jsem si píchal herák? No každopádně jsi pěkně vychcaná kurva, ale odpouštím ti.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (MerlinRP (2.2.2023 16:26) reagovat
@mjhmm: My právě posrané životy nemáme a píšem, co píšem, protože nechceme mít posrané životy ani v následujících měsících či letech. Ale je mi jasný, že tobě a lidem, co jsou ti podobní, moje slova nebudou dávat žádný smysl a budou je nutit reagovat nějakým podobným zvratkem, jako jsi vyblil ty.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (mjhmm) (2.2.2023 15:15) reagovat
BlmZmrd a Mrdlin si tady zase navzajem kourej curaky a fetujou copium :D. Bavi me, jak mate oba dva posrany zivoty :D

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rusáci se v krvi válí, cope HIMARS nezahálí) (2.2.2023 14:36) reagovat
.. ano, díky Ruskému analytikovi blm za upřesnění, žádné abramsy Sam zatím neposlal, pouze deklaroval, že tak učiní. Podobně jako žádné Leopardy ani Challengery atd na Ukrajině zatím fyzicky nejsou. "nějakým mávnutím kouzelného proutku se Německo rozhodlo změnit názor během 24 hodin." Ano, zatlačily na něj Evropské státy a USA. Což se nedá říci, že si dupnul Sam.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (MerlinRP (2.2.2023 14:30) reagovat
Cituji: "Jedním z důležitých témat schůzky bylo možné poskytnutí německých tanků Leopard 2 Ukrajině, k čemuž se však například Berlín zatím staví minimálně rezervovaně a zatím dal najevo, že Ukrajina s nimi nemá počítat, nicméně toto téma není uzavřené". Takže ano, téma nebylo sice uzavřeno, ale nějakým mávnutím kouzelného proutku se Německo rozhodlo změnit názor během 24 hodin.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 14:29) reagovat
Ne, Sam nic takoveho neudelal a zadne tanky nikam neposlal. Rekl, ze je posle, nejdriv tak letos v zime nebo pristi rok. Coz taky vubec nemusi udelat z rady duvodu. Tvrzeni, ze je Sam poslal, je lez.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rusáci se v krvi válí, cope HIMARS nezahálí) (2.2.2023 14:24) reagovat
"nedávná schůzka v Ramsteinu, po které Německo oznámilo, že tanky na Ukrajinu nepošle." - Nic takového neproběhl, zase lžeš, Rusáku. V Rammsteinu pouze nedošlo ke shodě, ale výstup Německa NEBYL, že tanky nepošle. A Sam si nedupnul, na Němce tlačili Evropské státy (záměrně jsi o nich pomlčel?), naopak Němec trval na tom aby Sam poslal abramsy, což nakonec udělal. Takže Sam se naopak podvolil ostatním, do abramsů se mu původně nechtělio. Takže opět ruské zkreslování reality

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rus? Ne, děkuji) (2.2.2023 14:19) reagovat
No, Vovka může klidně stanout před ruským soudem za rozpoutání útočné války, zatím Rusi ještě tento zákon nezrušili, pokdu se nepletu. A v Haagu nemusí skončit za akt válečné agrese vůči jiné zemi, ale třeba za válečné zločiny ruské armády. Ale souhlas, Blair, Bush mladší a Putin by měli skončit v Haagu za rozpoutání vojenské agrese vůči jiným státům pod vylhanými záminkami, plus Putin navíc za válečné zločiny (pokdu se najdou důkazy proti Bush ml. a Blairovi, pak i oni)

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (MerlinRP (2.2.2023 14:17) reagovat
@Rus? Ne, děkuji: O trom, jak moc dnes už není bipolární, nejvíc svědčí nedávná schůzka v Ramsteinu, po které Německo oznámilo, že tanky na Ukrajinu nepošle. A bum, hned druhý den si strýček Sam dupnul a Německo změnilo názor. To bude tím, že jsou samostzatná země a jejich politika rozhodně nikomu nepodléhá, jak jinak.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 14:06) reagovat
ubulenej psychopat: Rus by to delat nemel. Pokud nekdo vsak rika, ze by Putin mel stanout pred valecnym tribunalem za akt vojenske agrese vuci jine zemi, a takovy lidi je mnoho, pak by meli zacit u jinych, kteri se dopustili tehoz v nedavne minulosti, a vzit to poporade, aby tito nestihli umrit a utect spravedlnosti. Az budou vyporadani s Bushem, Blairem a touto generaci valecnych zlocincu, bude na rade Putin. Zcela opomijet valecne zlocince z vlastnich rad a soustredit se jen a pouze na Rusko je ubohe.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Cool story, bro) (2.2.2023 14:03) reagovat
Hezký příběh o tom, jak je ubohé Russko v obležení zlodějských států, které se jen třesou na jeho "bohatství". Připomínám mi to, jak nějakej ruskej ulhanec šířil na netu, jak nejprve Albrightová, a po ní Merkelová tvrdily, že je chyba, že "všechny" suroviny má jen Rusko a že by se mělo přepadnout - co na tom že to byla jen další ruská lež. Navíc Merkelová je jeden z hlavních klolaborantů s Rusy, tuhle tetku si Rusáci měli hýčkat, ta jim šla dobře na ruku, jak s plynem, tak s migrantama.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rus? Ne, děkuji) (2.2.2023 13:59) reagovat
@KL;DR: Ve tvém pojetí světa neexistujé suverénní státy, ale jen ty, které ovládá Rusácko, a ty, které ovládá USA. Což je pohled, který je dávno překonaný, a skončil ve dvacátám století. "(ti si můžou si představovat, že jednoho dne provedou převrat/revoluci i v Rusku a rozeberou si jeho bohatství" - O jaké bohatství jdem, přesně? Ta ropa a zemní plyn, které Rusi těží pomocí fuj-západních technologií? Tak o ty se už bát nemusí, většina zemí se snaží být na Rusovi nezávislá

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (DQDLMRP (2.2.2023 13:55) reagovat
Prosimtě to tady těm dobroserskejm zkurvencům vůbec nevysvětluj - oni nemaj mozkovou kapacitu to pochopit.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (KL;DR) (2.2.2023 13:48) reagovat
Případů, kdy USA osnovaly převraty/revoluce v jiných zemích, je mnoho. A při tomto "exportu demokracie" nejde až tak o demokracii, ale o prosazování ekonomických a politických zájmů USA. Rusové tedy mají důvod se obávat, že se toto děje i na Ukrajině, a můžou předpokládat, že to je předstupeň pokusu o útok na ně, protože lidí posedlých zničením Ruska je na západě stále dost (ti si můžou si představovat, že jednoho dne provedou převrat/revoluci i v Rusku a rozeberou si jeho bohatství).

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (KL;DR) (2.2.2023 13:46) reagovat
Ad "Uvítal bych například větší snahu" - nevím, jestli má smysl tu vést diskusi a jestli si tu lidi nechtějí spíš jen navzájem nadávat, ale pokusím se. Východ a Západ nepřestaly existovat, přestože svět už není bipolární a těch velmocí je tu víc. A když se pokusím vcítit do pozice Rusa, tak: hranice mezi Východem a Západem se od 90. let posouvá stále na východ a Západ se rozpíná. A když to dospělo až na Ukrajinu, tak to vnímají jako (chystaný) útok na vlastní zemi.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rus? Ne, děkuji) (2.2.2023 13:44) reagovat
S timhle tvym pristupem "it's ok when we do it" - nic takového netvrdím, dalo by se říct, že i naopak. Buď tak laskav a nepodsouvej mi, co jsem neřekl, Ruse. Já se ptal na Obamu, proč odpovídáš Blairem a Bushem? A pokdu připustíme, že Blair a Bush zaútočili na Irák pod smyšlenou záminkou (s čímž souhlasím), může to dělat i Rus? Aneb Pepa vraždil, Franta může tedy vraždit také?

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 13:32) reagovat
Ano, Bush s Blairem a zbytkem jejich tlupy napadli Irak pod smyslenymi zaminkami a okupovali ho, nez je to prestalo bavit. S timhle tvym pristupem "it's ok when we do it" se od Rusu vubec nijak nelisis.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rus? Ne, děkuji) (2.2.2023 13:29) reagovat
O válečnejch zločinech Rusů na Ukrajině je už důkazů víc než dost. Jistě doložíš i ty spáchané příslušníky US Army v Iráku. Jinak jaké válečné zločiny spáchal například Obama? Když už ho vytahuješ? Udělal to co Putin? Napadl nějaký stát pod vylhanými záminkami a anektoval jeho území?

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rus? Ne, děkuji) (2.2.2023 13:27) reagovat
@blm-blb: "Do te doby je ale ukazovani prstem na Rusko jen vrchol pokrytectvi a zmrdstvi lidi, kteri maji podporou agresora v jinych situacich sami maslo na hlave." Typickej Rus, nejprve šmahem odsoudíš všechny lidi kritizující Zkurvený Russko za jeho vraždění, a když tě nekdo upozorní na fail, tak najednou vytáhneš nějakejch "dost lidí" a Haag. Přitom tady o tom není vůbec řeč. Ale pokud bys rád viděl Blaira s Bushem v Haagu za válečný zločiny: dej podnět, nikdo ti nebrání, důkazů máš jistě dost.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 12:45) reagovat
Spatny primer, ubulenej psychopate. I ty neuzavrene vrazdy vysetrovane byly. Nebyl aplikovan pristup "to udelal kamos, ten muze, u toho to nevadi". Fajn, pokud se spokojis s verbalnim odsouzenim casti spolecnosti, tak tim asi muzeme otazku vysetrovani a souzeni valecnych zlocinu na Ukrajine uzavrit. Dost lidi ale sni o tom, jak odvlecou Putina do Haagu, tak u tech bych cekal, ze tam nejdriv dostanou Bushe mladsiho, Blaira, Chiraca, Schroedera, Obamu, a dalsi.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (mikoRP (2.2.2023 12:43) reagovat
je to hezke a mile. my se bavime o rusku jak utoci na ukrajinu, ale blm vytahuje usa a irak. hezky pokus o odklon :-D

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (nejsem ovce, jsem muflon) (2.2.2023 12:41) reagovat
Rus: A v dnešním globalizovaném světě je jak relevantní, že jde zrovna o evropskou zemi? Já osobně z ní mám asi menší prospěch, než třeba z Tchajwanu, kolem kterýho chrastí zbraněma Čína, a vpodstatě nikdo s tím nic nedělá. Navíc ji nemám rád, sebrali nám zakarpatí, a při porcování sajuzu ho nejen nevrátili, ale i odmítli jakékoli snahy o autonomii atd. A proč ta časová hranice má být zrovna "od války v Jugoslávii", předchozí konflikty si žádnou reakci srovnatelnou se současnou nezasloužily?

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rus? Ne, děkuji) (2.2.2023 12:32) reagovat
"Do te doby je ale ukazovani prstem na Rusko jen vrchol pokrytectvi a zmrdstvi lidi, kteri maji podporou agresora v jinych situacich sami maslo na hlave." - Podobně tupý argument jako říkat, že nemá cenu vyšetřovat vraždy, protože existují vraždy, kde se pachaele nepodařilo najít nebo usvědčit. A napřílad v době útoku USA na Irák toto spousta lidí odsuzovala, stejně jako teď odsuzuje Rusy. Mnozí z nich jsou i tady na Roumingu. takže zase jen někoho osočuješ ze Zmrdství, zkurvený Ruse >-O

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rus? Ne, děkuji) (2.2.2023 12:30) reagovat
@Trollini: "Uvítal bych například větší snahu o vysvětlení jakou měl Rusák skutečnou motivaci k útoku." Rusové poskytují každý týden jiný důvod, můžeš si vybrat. No a diskuzi na toto téma někdo v ČR zakazuje? Nevšiml jsem si, takže pokud máš za potřebí spekulovat nad motivací násilníků v parku, kteří okrádají kolemjdoucí, protože "za to může společnost", tak prosím.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Trollini) (2.2.2023 12:07) reagovat
Rus? Ne, děkuji: Uvítal bych například větší snahu o vysvětlení jakou měl Rusák skutečnou motivaci k útoku. "Protože Putin je šílenec" je stejně blbý důvod jako "Pomoc utlačovaným Rusům na UA".

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (2.2.2023 12:05) reagovat
Svet je vic, nez Evropa, tak si pojdme rozebrat, jakym pravem USA se spojenci zautocili na Irak, Lybii, Syrii, atd, jake tam pachali zlociny a naplanovat datum tribunalu s lidmi, kteri za tyto utoky byli zodpovedni. Az to budeme mit, Rusko je dalsi na rade. Do te doby je ale ukazovani prstem na Rusko jen vrchol pokrytectvi a zmrdstvi lidi, kteri maji podporou agresora v jinych situacich sami maslo na hlave.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rus? Ne, děkuji) (2.2.2023 11:55) reagovat
"Dneska se řeší primárně to, kdo danou věc navrhl " - Jako třeba nějakej libtard, nebo volič pirátů? @Muflon: "protože jsou nám tím zdůvodňovány různé věci, po kterých jindy, když se to netýká Rusa, ani neštěkne pes." - Což není tak překvapivé, Rus je jediný, kdo od války v Jugoslávii zaútočil na jinou Evropskou zemi a netají se tím, že vede válku s celým Západem, do kterého patříme. to se jaksi předtím nedělo

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (nejsem ovce, jsem muflon) (2.2.2023 11:49) reagovat
Rus: Krása, předvádíš principielně totéž, o čem píše v první reakci už Carloss. Nicméně stejně ti odpovím: Mně osobně ta diskuse o tom "právu vraždit v cizí zemi" velmi chybí, protože jsou nám tím zdůvodňovány různé věci, po kterých jindy, když se to netýká Rusa, ani neštěkne pes. Ale mnohem víc mi chybí, resp. chyběla, teď už je to pasé, diskuse, jak předejít tomu, aby Rus vraždil v cizí zemi - když zmiňuješ Hitlera, tak úplně stejně taková diskuse chyběla před 2. sv. válkou a víme, jak to dopadlo ...

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (mikoRP (2.2.2023 11:39) reagovat
KL;DR ale to pak nemluvis o novinarich, vime? anop, novinarina se dnes uz malokde vidi, s tim souhlasim. akorat nesouhlasim vydavat za novinare kdejakeho smejda (bez skoly, bez znalosti, bez skurpuli), co napise "clanek" na net

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (KL;DR) (2.2.2023 11:33) reagovat
Co se týče novinářů, tak naprostá většina z nich nejsou nezávislí pozorovatelé, ale naopak aktéři politického a jiného dění, kteří se snaží měnit realitu dle svých představ. Novinařina je pro ně nástroj, jak toho dosáhnout. Jednotlivé redakce pak fungují spíš jako takové buňky politických aktivistů. Mezi zprávou a komentářem nerozlišují resp. ten svůj názor a zájem promítají už do toho, o jakých věcech napíší a o jakých ne, případně jakým tónem - vůbec není nutné explicitně lhát, aby docházelo k manipulaci.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (KL;DR) (2.2.2023 11:29) reagovat
nehodici-se-skrtnete: přesně tak. Trochu mi chybí ty diskuse s 90. let, kdy se skutečně a upřímně diskutovalo o tom, jak má ta demokracie a nový systém fungovat. Dneska se řeší primárně to, kdo danou věc navrhl a jak ten který politik vypadá a jestli mu to pomůže nahnat politické body - v podstatě permanentní volební kampaň.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (tomash) (2.2.2023 11:28) reagovat
Kdo ma opodstatnene vyhrady k pluralitnimu nazoru spolecnosti, je diskutujicimi ihned oznacen za priznivce protistrany. Vetsina se takto vyporadava s nazory, ktere se ji nelibi a proti kterym tezko hledaji protiargumenty.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rus? Ne, děkuji) (2.2.2023 11:19) reagovat
Čemu říkáš "pluralita názorů"? Má to být "Pět minut Hitler, pět minut Židi"? Tj, chybí ti v mainstrýmu nadzor, že je Rus v právu tím, že vraždí v cizí zemi lidi?

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (Rusáci se v krvi válí, cope hajmars nezahálí) (2.2.2023 11:17) reagovat
"Místo řešení politických témat a alespoň zdání plurality názorů se dnes v mediálním mainstreamu tlačí jediná správná pravda a pohled jak si nýnější události vysvětlovat a kdo je automaticky nepříjmá, je vykreslován jako nebezpečný člověk a je různě dehumanizován a dehonestován." --- Nic takového se něděje. Pokdu si myslíš, že média "tlačí pravdu" tak jsi dement. Média informují o tom co se ve světě děje. Pokdu nejsi schopný odlišit zpravodajství a komentáře, jsi debil.

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (toulacuv toulac) (2.2.2023 11:15) reagovat
hele me prijde ze se furt mluvi o pluralite nazoru a vubec se neresi co je objektivne pravda a co objektivne lez... kdyz babis mele totalni nesmysly kterejma se nejaky casti volucu zalibi tak to ze to sou nesmysly nikdo neresi...

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (nehodici-se-skrtnete) (2.2.2023 11:11) reagovat
Ono to platí ale i naopak. Problém je v tom, že nyní v ČR existuje velká snaha pojímat politické otázky emočně a vytvářet zdání souboje dobra a zla. Místo řešení politických témat a alespoň zdání plurality názorů se dnes v mediálním mainstreamu tlačí jediná správná pravda a pohled jak si nýnější události vysvětlovat a kdo je automaticky nepříjmá, je vykreslován jako nebezpečný člověk a je různě dehumanizován a dehonestován.Propaganda se tak podbízí konzumentům a jejich egu. To je velmi nebezpečný mindset

Obrázek 'Insert-society-meme' Obrázek 'Insert-society-meme' (CarlossRP (2.2.2023 11:06) reagovat
Dobrej slamenej panak, s tim ALWAYS a EXACT OPPOSITE



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...