HobbyDeník  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProŽeny  |  Pravda24  |  MyMuži  |  TechSvět  |  MotorGuru


Nalezeno 53 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacettři:
   


Odebírat

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (FilipesRP (6.2.2023 23:22) reagovat
Chybí Ukrajina...

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Typický Roumenista) (5.2.2023 12:15) reagovat
To, že se certifikovaní lháři ve lhaní dál překonávají, má být výhoda? A proč bych neměl uznat, že se klima mění? Slyšel jsi někdy třeba o dobách ledových, nebo si chodil v pátek za školu? Člověk se změnám klimatu zkrátka přizpůsobí, nebo vyhyne. Až takhle jednoduché to je. Pokusy poroučet větru dešti jaksi selhaly. A jak to celé souvisí s nějakými ruskými sviněmi, opravdu netuším. Klima se mění několik miliard let. Pokud se domníváš, že je to vina nějakých ruských sviní, měl by sis zajít k doktorovi.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (5.2.2023 11:30) reagovat
Hokejkový graf je ovšem dávno překonaný. Nevím proč z něj děláš current thing. A je hezké, že si uznal, že se klima mění. Teď ještě vytáhnout hlavu z prdele a přemýšlet, jestli ta změna klimatu bude kompatibilní se zachováním lidské civilizace. Asi ne, tohle je ruskejm sviním jedno. Ty dovedou jen ničit a vraždit.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Typický Roumenista) (4.2.2023 23:08) reagovat
Ne každý Ukrajinec: Ano - podobně. A ke změně klimatu samozřejmě dochází. A to od doby, kdy má země klima. Čili několik miliard let. Rozhodně k té změně ale nedochází tak, jak lžou podvodníci z IPCC: https://cs.wikipedia.org/wiki/Hokejkový_graf

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu) (4.2.2023 22:32) reagovat
@Typický Zmrd: podobně jako občané neposílají demokratickým procesem "šmejdy" do instituce zvaná Česká vláda. Tu si jmenuje jeden člověk, kdy jsi naposledy volil ministra vnitra? Ale jestli se bavím s někým kdo tvrdí ze nedochází ke klima změně (at už vyvolané čímkoliv) tam asi ani už nebudu reagovat

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Typický Roumenista) (4.2.2023 20:03) reagovat
Ne každý Ukrajinec: Tím "Do této instituce státy svoje zástupce opravdu neposílají" jsem myslel, že je neposílají občané států nějakým demokratickým procesem. Zkrátka si ty sprostý primitive zjisti, jakými čachry se tam ti šmejdi dostávají. A pokud tobě nevadí, že EU přihlíží k názorům certifikovaných podvodníků z IPCC, tak ti asi nic neříká pojem "Hokejkový graf".

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Merlin nemá svůj den) (4.2.2023 16:40) reagovat
Merline, ty opravdu nemáš svůj den. Přestaň prosím předstírat že ruská nostalge po SSSR vznikla "ze dne na den" za poslední rok. Zejména když Vovka na to myslí posledních 30 let

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (MerlinRP (4.2.2023 15:53) reagovat
@Merlin nemá svůj den: Co přesně jsi nepochopil na slovech "S pokračujícími sankcemi a nátlakem na RF tam přibývá lidí ...", že cítíš potřebu mluvit o tom, co bylo před sankcemi a ještě mi za to nadávat do dementů. Jasně jsem vysvětloval, proč poslední dobou stoupá nostalgie po minulém režimu. Nemůžu za to, že nejsi schopen pochopit smysl napsaného textu.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (kmikalRP (4.2.2023 15:27) reagovat
zrůdné státy jako bylo nacionálně socialistické Německo a putlerovo fašistické Rusko si důvody k útoku vždy najdou. Takhle vysvětlovalo Německo, proč napadá svého spojence SSSR, samé vylhané peachoviny, stejně jako má rusko vůči Ukrajině teď, ale pro tehdejší i dnešní kolaboranty asi dobrý [odkaz]

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (smradek) (4.2.2023 15:20) reagovat
tiez by ma zaujimalo ako zapadne staty sikanovali rusko? chodili tam autobusy a lietadla plne europanov co sa tam chodili dennodenne rehotat ludom do tvare? a jedneho dna tohobolo dost tak isli zmasakrovat vedlasi stat len tak aby sme ich respektovali? ehm ok

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Merlin nemá svůj den) (4.2.2023 13:37) reagovat
... vy Rusáci rádi mluvíte o tom jak vám každý ubližuje, a přitom máte na rukou krev všech okolních národů. A divíte se, že chtějí vstoupit do NATO, když vám kdykoliv rupne v kouli a začnete zpochyňovat jejich hranice. Viz pobaltské státy, viz útok na Ukrajinu. A pokud nějaký stát napadne svého souseda kvůli tomu, že ho údajně JINÝ státy uráží, tak je plný vypatlaných dementů

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Merlin nemá svůj den) (4.2.2023 13:34) reagovat
Merline, ty demente, dokud Rusák nezačal budovat svoje Novorussko tak se do něj nikdo nenavážel. Vy Rusi v čele s Putiem rádi mluvíte o tom, jak vás údajně Západ "nepřijal do klubu civilizovaných států", a tím ospravedlňujete to že se chováte jak prasata. Ale je to opravdu tak? Před zahájením budování NovoruSSka mol Rus kupovat cokoliv a Západě (a že to prachatí Rusi zgusta dělali, namísto rozvoje svojí země), a naopak Západní firmy investovaly v Chodubici. Takže tvoje kecy o šikaně jsou jen další ruský lži

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (4.2.2023 13:31) reagovat
@Ruskej nuzák: Pár firem možná skončilo, ale ty by položilo cokoliv. Spousta firem nalezla řešení. Vy rusáci rádi o Evropském úpadku mluvíte dlouhodobě, od tebe to není žádníá změna

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (MerlinRP (4.2.2023 12:51) reagovat
@Ruská Federace je vřed: pokud sis zatím nevšiml začínajícího úpadku evropského průmyslu, pak máš ai špatné oči ... v Evropě se propouští, firmy se kvůli cenám energií začínají stěhovat na jiné kontinenty atd.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (MerlinRP (4.2.2023 12:46) reagovat
@Merlin nemá svůj den: To není úchylka, to je normální vývoj. Když si najdeš někoho, koho začneš šikanovat, každý den mu budeš říkat, že na rozdíl od tebe je to chudák, že žije v noře, že sere do díry v zemi, že je špinavej ochlasta, atd atd, tak i když tebou říkané věci budou nebo nebudou pravda, dotyčného to jednoho dne nasere tak, že po tobě vyjede. Jestli vyhraje ten či onen je fuk, ale vznikne konflikt. A přestože ho rozpoutá ten urážený, skutečným tvůrcem konfliktu budeš ty.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (smradek) (4.2.2023 11:39) reagovat
rus terorista: členové EK jsou zcela nezávislí – nesmějí přijímat instrukce od státu, ze kterého pocházejí, ani od jakéhokoliv jiného státu a jsou povinni prosazovat výhradně zájmy unie. blm na to: lzes Oni totiz nejen ze nesmi prijimat instrukce, oni se musi dle pravidel rozhodovat v zajmu EU a ne v zajmu sveho statu. :-D ty si proste kralovsky kokot boha jeho ty musis byt strasny curak v reale kamo dokument by som o tebe chcel natocit

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (4.2.2023 11:38) reagovat
hele, blmblb. Kdy konečně přijde ten rozvrat Evropskýho průmyslu, a lidi začnou hromadně mrznout, jak jsi tady nedávno sliboval? To bylo furt keců, jak se bez MOCNÉHO RUSSÁCKA neobejdeme, a ona zatím ta slibovaná apokalypsa nikde. Tak to bude příští měsíc?

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (4.2.2023 11:35) reagovat
To že musí prosazovat zájmy Unie jsem jasně uvedl, zastánče ruských teroristů. Na řízení EU se podílí všechny členské státy, pomocí mechanismů, se kterými všechny členské státy souhlasily. Jen proruský zmrdi předstírají, že EU tady něco ovládá proti vůli jednotlivých států. Jaký to je, podporovat Ruský teroristický vrahy, a snažit se rozesírat v jejich zájmu Evropskou společnost, Ruse?

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (4.2.2023 11:29) reagovat
Zase lzes, manipulativni Bruselsko kolaborantska svine. Oni totiz nejen ze nesmi prijimat instrukce, oni se musi dle pravidel rozhodovat v zajmu EU a ne v zajmu sveho statu.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (4.2.2023 11:17) reagovat
Už zase manipuluješ, rusáku. -- členové EK jsou zcela nezávislí – nesmějí přijímat instrukce od státu, ze kterého pocházejí, ani od jakéhokoliv jiného státu a jsou povinni prosazovat výhradně zájmy unie. -- Takže z nezávislosti členů, což je přednost, děláš něco negativního. Typickej zkurvenej manipulativní Rusák. Navíc byly doby, kdy belké státy měly víc eurokomisařů, ale to se změnilo, Aby to bylo spravedlivé podle jednotlivých členských státům, a ne podle počtu obyvatel. Zmrde Ruskej

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (4.2.2023 11:07) reagovat
miko: Ano, maji explicitne zakazano zastupovat svou vlast (rozhodovat se v jejim zajmu). Nemaji narizeno hlasovat proti. To, ze nic z toho nevis a nedokazes to ani pochopit, je pro EUrobuzny priznacne. Doporucuji se dovzdelat, aby ses dal neztrapnoval, jako jsi to prave udelal. Zacni treba u slibu, ktery eurokomisari skladaji.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (4.2.2023 11:01) reagovat
Hele, jaká ruská kurva přiběhla. Asi záleží jak vnímáš slovo "zástupce", ruský zmrde. EK také není o zastupování jednotlivých členských států, ale o společném směřování EU, a na tom se jednotlivé státy díky svým Eurokomisařům podílejí. Ostatně pravidla, která EK vymýšlí, neznevýhodňují jeden nebo skupinu států proti ostatním. Vždy jde o kompromis, byť se nám nakonec nemusí 100% líbit. Ale o tom je Evropskská spolupráce. To holt není Russko, kde Vovka zavelí a Rusi hned lezou do tanků

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (mikoRP (4.2.2023 11:00) reagovat
blme, takze oni maji vylozene zakazane zastupovat vlastnou vlast? takze rikas, ze maji primo narizeno hlasovat proti zajmum vlasti? uff - takove myslenkove pochody nejak nedokazu s uspechem sledovat ...

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (mikoRP (4.2.2023 10:57) reagovat
totiz to je takova logika: kdyz nekdo tvrdi, co si myslim ja, je to odbornik, i kdyuz v dane oblasti nema zadne vedomosti. kdyz letity odbornik si mysli neco jineho, nez ja, tak je to jenom nejaky agent, placeny sorosem na nasi likvidaci. a uplne vsichni nas chteji ovladat, i takove monako, andora ... delaji to pres narizeni EU. cokoliv prijde z eu, je zlo! rikal to kamos, ktery to ma od putina. a ten by prece slovanum zle nechtel.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Merlin nemá svůj den) (4.2.2023 10:56) reagovat
"Stalin byl vzor vůdce, kterého by Rusko potřebovalo i teď". Souhlas s Rusy. Tenhle Gruzínec měl neobyčejnou schopnost udělat ze spousty Rusů mrtvé Rusy, nebo je nahnat do gulagů. Vovka se sice snaží, ale na Josifa nemá. Jinak i na tom co jsi napsal je vidět, jak je Rusko úchylný. Asi také existují Němci, kteří si myslí, že za Hitlera bylo líp. Ale rozhodně jich ani relativně, ani absolutně není tolik, jako Rusů se Stalinem. Tak třeba po Vovkovi nastoupí lepší úderník, co si namaže Rusy na chleba

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (4.2.2023 10:55) reagovat
Jak tady zase EUrokurvy lzou. Staty do komise nominuji cleny, ti ale svuj domovsky stat nezastupuji a dle pravidel ani nesmi - proto nelze hovorit o zastupcich.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (4.2.2023 10:50) reagovat
"Do této instituce státy svoje zástupce opravdu neposílají." Jasně, kriple, Jourovou do EK tam namísto Čechů poslali Poláci. A to, že v EK má každá stát EU svého komisaře je taky jenom náhoda :-D. Jinak se snažíš trapně, bylo to Rusko, které parlamenty Evropských zemí označují za teroristickou zemi, ne Ukrajina. Já si to nevymyslel. No a pokud ti vadí že EU přihlíží k WHO nebo IPCC, tak musíš do EP volit svoje zástupce, kteří toto podporovat nebudou. Snadné. Ale lepší je nadávat že je EU IV. Říše, chápu.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (MerlinRP (4.2.2023 10:21) reagovat
@Merlin nemá svůj den: Svým způsobem máš pravdu. S pokračujícími sankcemi a nátlakem na RF tam přibývá lidí, kteří s začínají mluvit o tom, že za SSSR, kdy se jich svět bál, to bylo lepší a že Stalin byl vzor vůdce, kterého by Rusko potřebovalo i teď. Dost z těchtopodporovatelů bývalého řežimu si ho už nepamatuje a tak nikdy nezažili, jak hrozné to ve skutečnosti bylo. Proto říkám, že čím víc tlačíme na Rusko, tím víc tam ty lidi radikalizujeme. A to není dobře.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Typický Roumenista) (4.2.2023 10:16) reagovat
Ne každý Ukrajinec: Nejvyšším řídícím orgánem EU je EUropská komise. Do této instituce státy svoje zástupce opravdu neposílají. Navíc se na řízení různými způsoby podílejí i organizace a jednotlivci, kteří oficiálně do řídících struktur nepatří. Například na EUropském vaxinačním teroru se podílí WHO, na ekoteroru IPCC atd atd. A o lobbingu jsi už možná taky někdy slyšel. Takže pokud je to centrální ovládání lež, tak to znamená, že EU nemá na EUropské státy vůbec žádné páky něco jim vnucovat? Zajímavé...

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (4.2.2023 9:56) reagovat
Jinak za mě má EU spoustu chyb, netvrdím, že je dokonalá (třeba jena z jejích chyb je, že dovolí Rusům, aby se po ní svobodně promenádovali. Rusi by měli být odlifrovaní zpátky do toho svého Chudobince). Ale tvrdit že slouží k centrálnímu ovládání je naprostý nesmysl. A záměrná lež.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (4.2.2023 9:54) reagovat
@Typický Rus: Prosím vysvětli mi, jak jsou státy EU centrálně ovládané, pokud každá země do institucí EU posílá svoje zásupce. A to jak do Evropské komise, tak do Evropského parlamentu, kam se členové volí dokonce přímo obyvateli jednotlivých zemí EU. Tvrdit že je EU centráně ovládaná je stejná demence jako tvrdit, že je ČR centrálně ovládaná z Prahy. Ano, v Praze je sídlo vlády a obou komor parlamentu, ale členové pocházejí z celé republiky. Poser se z toho, že parlament není rozesraný po celé ČR

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Typický Roumenista) (4.2.2023 9:50) reagovat
každý terorista: Podle mě byla EU založená proto, aby bylo možné státy centrálně ovládat i bez jejich předchozí vojenské porážky.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Typický Roumenista) (4.2.2023 9:47) reagovat
fakenefakeMerlin: Takže všichni ti, kdo v diskusi dávají rovnítko mezi Rusko a Sovětský svaz, jsou Rusáci? Nebo se jako Rusáci chovají? Ale že jich tu je, neřádů, co?

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (4.2.2023 9:47) reagovat
Takže podle tebe je EU, která byla založená aby v Evropě mezi členskými státy nebyla válka, stejná jako nacistická říše, způsobující teror v celé Evropě? Podle čeho tak soudíš?

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Typický Roumenista) (4.2.2023 9:43) reagovat
každý terorista: Změnilo se to, že místo 3. říše máme 4. říši. Sláva!

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Merlin nemá svůj den) (4.2.2023 9:36) reagovat
Ten fakeMerlin mám být já? Co je na mojí přezdívce fake? Možná by ses měl doučit česky, abys věděl, co ta oznamovací věta v mojí přezdívce znamená, a zbytečně nebyl za debila. Jinak moje ztotožnění není podstatné, podstatné je vědět jak se chová Rusák. A Rusák na SSSR vzpomíná s láskou - Ruský pohled je "všichni se nás báli, to yla krásná doba". Jeden z těchto Rusů tady postnul ten obrázek medvídka, jak učí obyvatele okupovaných území, jak mají prosit své Ruské pány, aby po nich nestříleli. Špíny jedny!

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (upupp) (4.2.2023 9:34) reagovat
ta rusácká čísla byla prý hodně nadsazená, aby mohli fňukat, jak se obětovali pro světový mír a jací jsou chudáci a nemuseli platit repatriace za útoky na Polsko a splácet zbraně dodáme od usa

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (4.2.2023 9:32) reagovat
@Typický Rus: Takže podle Rusa jsou Němci a Španělé nacisti? Nic se podle tebe od roku 1945 nezměnilo? A proč o Italech tvrdíš, že jsou nacisti kdy podle tebe proběhla změna od fašizmu k nacismu?

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Fghjjnbffff) (4.2.2023 9:29) reagovat
Tak, a teď těch 20 milionů rozpočítejte mezi Ukrajinu a Bělorusko. A budete valit bulvy. Jen ukrajinských vojáků padlo přes 5 milionů a německé vyvražďování civilistů také probíhalo na jejich (současném) území. Největší oběti WW2 měliprávě Ukrajinci a Bělorusové. Etničtí Rusové jen přicmrndávali...

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Typický Roumenista) (4.2.2023 9:26) reagovat
Ne každý terorista: EUropské národy ale s nacisty kolaborují. S těmi německými a španělskými a italskými...

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Typický Roumenista) (4.2.2023 9:24) reagovat
fakeMerlin: To jako že se ztotožňuješ s ruským pohledem?

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (4.2.2023 9:20) reagovat
Ale že se Sověti se svým bývalým spojencem pěkně porvali, co? A ještě budou současný Rusi osočovat Evropské národy z kolaborace s nacisty, přitom sami společně vraždili Poláky, a Rusáci gratuloval náckům ke vzniku Protektorátu Čechy a Morava >-O. Škoda že USA neposlechli Churchila, mohl být dnes od Rusáků pokoj

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Merlin nemá svůj den) (4.2.2023 9:16) reagovat
A chápou rozdíl mezi Sovětským Svazem a Ruskem samotní Rusi? Není pravda, že se Russko považuje za pokračovatele SSSR, není pravda, že Russ měl vedoucí úlohu v SSSR, není pravad, že Russ uctívá ikony SSSR (Stalina, Lenina), a v současnosti se ho pokoušejí obnovit? Vovka považuje rozpad SSSR za největší tragédii 20. století, tak se na něm podepsalo vození ožralých Rusáků po Moskvě v taxiku (paradoxně, je to doba kdy naposledy dělal něco užitečného)

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (KING_OF_OKENARP (4.2.2023 9:13) reagovat
20 milionů vylhaných obětí, aby nemuseli platit USA v rámci L&L. Bolševik bude vždycky lhát, ostatně vidíme dnes a denně i tady

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Typický Roumenista) (4.2.2023 9:02) reagovat
Vtipné, kolik Roumenistů nechápe rozdíl mezi Sovětským svazem a Ruskem.To je jako tvrdit, že Německo je totéž co EU.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Jauvajs) (4.2.2023 8:27) reagovat
k polským obětem sovětského imperializmu připočtete ještě Finsko, Litvu, Lotyšsko a Estonsko.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (pc2005) (4.2.2023 8:26) reagovat
dědek123: tak zrovna vygumovat hakenkrojc u mapky co přímo dokumentuje ztráty z druhý světový je na facepalm :-P navíc by to mělo projít i tam kde jsou povolený jen použití v historických kontextech

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Jan ZachrtaRP (4.2.2023 8:18) reagovat
Kolik z toho si Rusáci zabili sami, ať přímo nebo nepřímo, by tam nebylo?

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu) (4.2.2023 7:50) reagovat
Kolik Rusáků z těch 10% padlo při vraždění těch 17% Poláků? Mapka mimo jiné ukazuje, jak si určitý státy "vážily" životu svých spoluobčanů

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (tronRP (4.2.2023 7:45) reagovat
dědek123 to nejsou formální chyby, to jsou úmyslné chyby. Vzhledem odkud ty mapky pochází. Proč tam nejsou ztráty Španělska u WW2? Oni bojovali po boku Adolfa, ale nehodí se přiznat, že jejich jednotka působila i pod RA a měli i piloty co bylo v SSSR. Co taková mapa řekne? No Československo bylo jen takové, bylo by dobré aby se s tím něco opět udělalo. Stačí se podívat na pšonky co chtějí, přitom dle smluv na to nemají nárok.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (dědek123) (4.2.2023 7:20) reagovat
Formální chybky. Zajímavé, že pro někoho jsou důležitější, než ta čísla a nechápou smysl sdělení.

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (tronRP (4.2.2023 7:00) reagovat
Mapa z roku 38 jo? To byla ČSR ještě na původních hranicích. Opět účelovka...

Obrázek 'WW II' Obrázek 'WW II' (pc2005) (4.2.2023 5:51) reagovat
nacistické německo mělo za vlajku bílé kolečko na červené ploše? >-O



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...