VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny


Nalezeno 68 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetosm:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Chytrá bezdrátová kulma) (16.3.2023 15:53) reagovat
A jakou práci máš, izáku?

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Kurnik) (16.3.2023 15:39) reagovat
Zajimave, sami vzdelani lide s vyssimi tituly z VS a s lepsi praci ... i takovy Izak ma lepsi praci nez vetsina tzv. lepso lidi ... nekteri jako treba Pekarova se vyhoupla z prodavcky telefonu na nadstanrdartne placenou fci, kde dostava mnohem vice, nez je jeji cena na komercnim trhu prace. - tedy bude opakovat jakoukoliv kravinu, jen aby se tam udrzela, nebot az je volici vykoupnou, bude dale prodavat teleofony a jeji mzda klesne na 1/10

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (cyklistaRP (16.3.2023 14:46) reagovat
Milý blbý JM, asi nechtěně jsi se trefil, ruští kolaboranti na obrázcích jsou do jednoho agenti ruského imperialismu.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (JMRP (16.3.2023 12:49) reagovat
Máme to tu zas. Kto nejde s nami, ide proti nám. Opäť sa budú prenasledovať "triedny nepriatelia", "rozvracači" a "agenti imperializmu". Desím sa toho medzi akými luďmi to žijem.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (the quitterRP (16.3.2023 8:56) reagovat
tak po precitani komentov tam kludne mozte doplnit jaceka ako hovorcu :D

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (ruzacz) (16.3.2023 7:42) reagovat
fakulta alkoholicka jeste navic porada kuryz jak bejt nesnesitelna pica B-)

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (cyklistaRP (16.3.2023 7:35) reagovat
Milý Dr.Str. tady právě vidíš, že vzdělání nedoprovázené sociální inteligencí a mravní integritou je ti na dvě věci.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Dr.Str.RP (16.3.2023 7:31) reagovat
Kéž by měl OP alespoň vzdělání jako oni.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (cyklistaRP (16.3.2023 7:14) reagovat
Je tam chyba, Ševčík učil marxismus-leninismus a tam by měl působit, protože o ekonomii nic neví. Ekonomickou fakultu by mohla vést Švihlíková, sice je taky úplně blbá, ale má Ph.D. z nějaké slovenské vesnické univerzity.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (16.3.2023 0:25) reagovat
dokonce tam máš vodoznak vpravo dole, já žádné vodoznaky nikdy nemám

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (16.3.2023 0:22) reagovat
to fakt není nejlepší, zkus někdy sex s teenkou ;). a já to nedělal, ani nenahrál, chill.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (MerlinRP (16.3.2023 0:19) reagovat
@kníkal: Víš co je nejlepší? Že všechen svůj volný čas věnuješ tvorbě dehonestující tvé názorové oponenty a přestože jsi do této koláže vybral slušnou porci magorů, tak ve výsledku to jen ukazuje, že jsi naprosto stejný jako oni, jen na druhé straně barikády. Vlastně bych řekl, že tak půlka lidí na obrázku bude mít o něco vyšší IQ, nežli ty. B-)

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (16.3.2023 0:17) reagovat
resite omezeni svobody slova, viz [odkaz] a prislusne paragrafy obcanskeho zakoniku

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (smradek) (16.3.2023 0:15) reagovat
merlin> ano presne o tom hovorim vsetci co toto pravo obhajuju nepoznaju rozdiel medzi hate speechom a slobodou slova...urobil to majitel? to je akoby si si najal vraha a potom sa obhajoval ze ano ja som mu povedal nech to spravi a dal mu peniaze ale urobil to on :-D jj sudca by ho podla teba mal pustit lebo s tym tym padom nema nic spolocne..no mozno to o nom vykrikujete lebo je naozaj chudé, zaostalé, barbarské a je potřeba ho zničit

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (16.3.2023 0:14) reagovat
putlerův potrat neuvěří z principu, to nereš B-) B-) B-)

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (MerlinRP (16.3.2023 0:12) reagovat
@kníkal: Jo, byla to akce Rusů, ale oni se jen s majitelem na nějakém hotelu dohodli co a za kolik. Zbytek udělal už on. A ty pohádky o tom, jak agenti GRU přišli do Vrbětic na vrátnici, kde se představili a nechali si ofotit pasy a podobný píčoviny, to si nech pro děcka na školní besídku.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (MerlinRP (16.3.2023 0:08) reagovat
@smradek: Budeš se divit, ale podle zákonů naší republiky tohle na někoho klidně mužeš řvát pořád dokola a on tě za to nemůže seřezat. Maximálně tě může zažalovat pro urážku, ale to je tak vše. Ale v žádném případě tě nesmí umlčet násilím.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (16.3.2023 0:07) reagovat
ale no tak [odkaz]

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (MerlinRP (16.3.2023 0:03) reagovat
@kníkal: To je na vás právě to nejhorší, ty lži. Sklad ve Vrběticích si do vzduchu vyhodil sám majitel. Sice na popud a za peníze Rusů, ale udělal to on. A že nás Rusko nemá rádo? To je ale překvapení, když tu už roky vyřváváme, že Rusko je chudé, zaostalé, barbarské a je potřeba ho zničit. Ale tohle by byla debata na dlouho, už jsme to spolu i parkrát částečně absolvovali, naprosto zbytečně, protože jsi dogmatik a já už s tebou nebudu ztrácet čas, mimózní debile.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 23:55) reagovat
merline, rusko na čr zaútočilo v 2014 ve Vrběticích, dva mrtví. V hybridná části války na podzim 2021 tisíce mrtvých. rusko nás má mezi nepřátelskými zeměmi a dodáváme zbraně na Ukrajinu, jsme ve válce.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (smradek) (15.3.2023 23:53) reagovat
ach ale budu vzdy branit vase pravo to rikat...no ale ja chcem hovorit ze tvoja mater je kurva nakazena syfilisom a zltackou, ktora da kazdemu na verejnych hajzloch za 5korun a ty si skurvysyn ktoreho mala po tom co ju vyjebalo 12 bezdomovcov pod mostom..a chcem to hovorit jej kolegyniam v praci, vasim susedom a znamym...kazdy den...tak bran poriadne

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (MiroslavRP (15.3.2023 23:52) reagovat
Ijacek: po vojne je kazdy general, hodnotit ex post postupy a kritizovat ich pretoze nejakym sposobom sa ukazuju ako prehnane je jednoduche. po SARSE v 2001 a neskor MERSe ktore sa ukazali ako extremne smrtelne bola myslim opatrnost na mieste a urcite represie na mieste

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (MerlinRP (15.3.2023 23:52) reagovat
@kníkal: My jsme ve válce? To jako v občanské válce? Demokracie je mrtvá a zuří boj typu My nebo oni? ... Tobě už čistě kape na maják, magore.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 22:35) reagovat
Dehonestujících koláží jsem na kolaboranty s putlerem dělal, a klidně s tisícem lajků, klidně urážej ;). Jsme ve válce, ještě uvidíš spoustu věcí, se kterou nebudeš souhlasit, no jo no.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 22:29) reagovat
@kmikal: Bez urazky, ale daleko vetsi sanci "sundat demokracii" maji ti, kteri nechapou ze naprosto zakladnim kamenem demokracie je "Nesouhlasim s tim, co rikate, ale budu vzdy branit vase pravo to rikat" a snazi se lidi s jinym nazorem, politickym, ci ideologickym presvedcenim ostrakizovat, onalepkovat, vyhodit z prace a umlcet. Jedna vec je s nekym nesouhlasit a fakticky jeho nazory vyvracet a druha je delat dehonestujici kolaze atp. Coz samozrejme plati pro vsechy napric spektrem. Trochu kultury please

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 22:23) reagovat
adams: naprosto normální, viz třeba [odkaz] + když seš vyžranej, tak kašleš i na další věci, jako nějaké blbé očkování ;)

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (egal ) (15.3.2023 22:23) reagovat
Adams: # https://echo24.cz/a/Hyg33/komentar-kaiser-covid-nadumrtnost-vakciny

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 22:21) reagovat
ijacek: je to za námi z hlediska nebezpečnosti covidu. Pro 60+ věku asi očkovat do konce života. Ekonomické škody covidu se imho na rusko nehází a jestli, tak to nemá moc smysl. Rok a půl to tu řádilo bez ochrany, ruskem šířené antivax sračky ovlivnily situaci až od léta 2021 do zimy, démonizováním vakcín. V širších důsledcích tu za covidu vznikla proruská kolaborantská scéna, ale ti tu snad nemají šanci sundat demokracii...

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (egal ) (15.3.2023 22:21) reagovat
Kmikal, čokoľvek sa ti nehodí je blbina. Iné médium než Čt je vždy a zásadne konšpiračné. 30 rokov po sametovej. Havel sa točí v hrobe.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (adamsRP (15.3.2023 22:18) reagovat
„Lidé s obezitou podle Vrány nepatří ke skupinám, které hojně využívaly možnost očkování proti covidu ke snížení rizika závažného průběhu. "Proč tomu tak přesně je, zatím není zřejmé. Nejnovější studie ale ukázaly, že strach a skepse vůči očkování se zvyšovaly s váhou a byly spojeny s vyšším odmítnutím vakcíny," Tomu říkají střelit se do vlastní nohy. :D

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 22:18) reagovat
@kmikal: V tom, ze jakoliv data jsou trochu cinkla naprosto souhlasim. Ja sam za sebe priznavam, ze nevim. Mam nejaky nazor, ale jistotu mit nemohu. To, ze to je za nami je z meho pohledu nejiste. Ekonomicke skody a dusledky se ted ze 100% hazi na Rusko, coz se mi tedy moc nezda. Zdravotni dusledky pro populaci take nejake budou. Nemluvim o hypotetickych vadach vakciny, ale spis o tom, kolik momentalne vidim kolem sebe lidi s tak dojebanou imunitou, ze jim blba chripka dela vetsi problemy nez covid atp.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (egal ) (15.3.2023 22:17) reagovat
Spä k VŠŽ. Kde bude prednášať nadmagister Novotný?

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 22:16) reagovat
jo egale, nahoď nějakou blbinu z echa a tvař se chytře ;).

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (egal ) (15.3.2023 22:15) reagovat
KMIKAL. !!! # https://echo24.cz/a/Hv3V3/zpravy-domaci-tri-ctvrtiny-starsich-50-let-hospitalizace-covid-nadvaha-studie-brno

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (adamsRP (15.3.2023 22:11) reagovat
Mem. To je asi podobné jako nechat "švédskou cestou" pochcípat čtyřicet tisíc lidí a pak vykládat, jak to vlastně bylo v pohodě, protože ti mrtví, pro které to v pohodě nebylo, už protestovat nemůžou.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 22:10) reagovat
Ijacku no ták, já se jen snažím hodnotit to co BYLO. Zde je třeba akceptovat, že to BYLO a končilo to na přelomu 2021/2022 s nástupem Omikronu, už je to ZA námi, něco nám to vzalo, něco nám to dalo, něco jsme se o sobě a jiných dověděli. Jakákoli data budou trochu cinklá, pokud tato, nebyl to záměr. Měli jsme díky Omikronu štěstí, s Beta variantou bychom (my země se silnou ruskou antivax propagandou) bychom měli v 2022 desítky tisíc mrtvých. Je to za námi, a antivaxerovi bych už ruku nepodal. vím co udělal

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 22:04) reagovat
kmikal: Krasnej mem. Uplne vidim ten vedecky postup za nim skryty. "Vezmeme v uvahu ockovani, dame stranou vsechny ostatni faktory, jako postupna promorenost v case, sireni v case dle lokalit (kupodivu covid nenastoupil vsude ve stejny moment), prodelani nemoci citlivejsi casti populace v prvnich fazich a spoustu dalsich faktoru. A voila - vakcina funguje paradne!!) :-D btw nepopiram prinos vakciny v nejakem meritku. Popiram to, ze to je vsespasne a jedine reseni, ktere je nutne vnutit lidem represi

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 22:01) reagovat
teda, sleduji ty, kteří to přežili ;)

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 22:01) reagovat
ijacek, a tys byl v 2021 veřejně kázající antivaxer? Moc jich není a všechny sleduji jmenovitě. A nepočítám mezi ně hovna jako je blmblmblm, jen větší ryby ;).

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 21:59) reagovat
@Kmikal: Ale druhym dechem rikam "Slava Ukrajine a Putin je zmrd", takze tvou teorii o proruskych antivaxerech zachranuje jen tech tvych alibistickych "90%". Sorry yako

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 21:58) reagovat
ijacku, udělal jsem kvůli tomu i tenhle mem, když tak dej vědět, co na něm nechápeš [odkaz]

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 21:57) reagovat
@kmikal: promin, ale ty "tisice zbytecnych obeti na covid" nejsou zadny fakt, ale jen tvuj konstrukt a nazor, ktery ty nemas jak prokazat, a vzhledem k jeho neprokazatelnosti ho nelze ani vyvratit. Ja s nim vzhledem k jiz prokazane neschopnosti vakciny nakaze zabranit a dale sirit nesouhlasim. Efektivita vakciny byla znacne nadsazena a na zaklade teto nadsazky se delal velmi spatna rozhodnuti typu vakcinace = bezinfekcnost = muzete mezi lidi, ktera zajiste mohou take za spustu zbytecnych obeti.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Cassius) (15.3.2023 21:50) reagovat
Kde je fakulta TV a Lubošek Volný? A kde je Hájek, který se stále ještě nestihl vyvinout z opice?

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 21:50) reagovat
Ijáček, ok k Moravcovi, Moravec byl součástí "vlády" až od roku 1942. V 1939/1941 to byl prostě jen debilní kolaborant, jako jsou tihle. Rozdíl je jinde, on kolaboroval až potom, co to tu Němci ovládli, putlerovci kolaborují ještě před tím v očekávání. Tohle si za první republiky troufli snad jen sudetští Němci. A jaký to má dopad? Akcentací antivax šílenství v rámci hybridní války tihle zmrdi jen v Česku způsobili tisíce zbytečných obětí na covid, například.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 21:48) reagovat
jestli tech 90% "antivaxeru" nebyli predtim neco jineho "anti" a potom zase neco jineho "anti". Pritomnost vecne protisystemovych debilu, kteri se svezou na jakekoliv tendencni vlne, ktera je zrovna IN je myslim naprosto standardnim prvkem demokracie.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 21:45) reagovat
btw k tomu Moravcovi.... diametralni rozdil je v tom, co jsem dole jiz psal. Moravec byl soucasti vlady a jeho nazory a chovani meli primy dopad na celou zemi. Jaky dopad na tebe, ci nasi zemi ma to, ze mikrobiolozka v soukromem sektoru nazorove "kolaburuje" s Putinem? To se ti zda z hlediska dopadu srovnatelne?

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 21:44) reagovat
ijacek 2: asi 90 % (spíš víc) veřejně kázajících antivaxerů z 2021 podporuje od února 2022 ruskou invazi na Ukrajinu. Tohle ti ukážu klidně jmenovitě. Výjimkou byl třeba Landa, který ale už v rámci Zlatého špendlíku křepčí v zastoupení s Rajchlem na Václaváku. Já za to nemůžu, že těch 90+ % se takhle chová, jen nedělám, že to nevidím.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 21:41) reagovat
@kmikal: me zase prijde zajimave, jak muze byt mimo moznosti chapani nekterych lidi to, ze lze nesouhlasit s tim, co se tu kolem covidu delo a zaroven nemit rad rusko a komunisty obecne. Ale asi chapu. Uvazovat stylem "Kdyz se rozchazime v nazoru na jednu vec, tak se zakonite musime rozchazet v nazorech na vsechno" je zivot znacne zjednodusujici filozofie a rozlisovani pritel/nepritel jde prakticky bez namahy.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 21:40) reagovat
Ijacek 2: a rřeba Emanuel Moravec byl politik, legionář, voják z povolání, teoretik válečnictví, publicista a ministr školství, určitě měl vzdělání, zkušenosti i přínos, jen ta kolaborace s něčím jako je dneska putler, no...

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (adamsRP (15.3.2023 21:37) reagovat
Řečeno slovy klasika: „90 % tzv. antivaxerů se plynule změnilo ve chcimíry, odpůrce Ukrajiny a proruSSké dezinformátory a dezoláty. Něco na té hybridní válce asi bude.“

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 21:35) reagovat
Ne, me sere, ze schopni lide, se vzdelanim, zkusenostmi a faktickym prinosem spolecnosti skrze jejich praci jsou dehonestovani a pronasledovani za sve politicke nazory. Proste jsi vzdelany, schopny a prinosny, ale odmitl jsi vstoupit do strany, na prvniho Maje nechodis mavat, deti jsi do jiskricek taky nedal a sousedi rikali, ze mas blbe kecy o CCCP, takze jdes na "seznam" s idioty typu Vrabel a Rajchl... to je fakt level dobry svazak

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (kmikalRP (15.3.2023 21:27) reagovat
proruští zmrdi budou pořád nutit covid, protože skrze ruský prachy na antivax sračkách v 2021 "vyrostli" a je mimo možnosti jejich chápání, že to na začátku roku 2022 zmutlo na řádově mírnější omikron a nikoho už to nezajímá. říkal bych jejich kvičení o covidu "cargo kult" ale není to přesná analogie ;)

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Pepek nespenat) (15.3.2023 21:25) reagovat
Takze te sere, ze clovek, ktery mel blbe kecy, ktere ve finale nemaji vliv na nic je na seznamu lidi kteri meli blbe kecy? :-D

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 21:21) reagovat
Ale chapu, covid je zalezitost minule sezony. Ted se jede Rusko, takze jedine, co je pro hodnoceni lidskeho charakteru podstatne, je nazor na valku na Ukrajine. Na to, co bylo predtim, sere bilej tesak.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 21:19) reagovat
:. - A to je pro me fascinujici (negativne). Kdyz nekdo v pruseru fakticky prilozi ruku k dilu a maka, coz v rozjezdu covidu nepopiratelne delala a ponekud hmatatelneji, nez "vzal jsem si rousku, zustal doma a dal si tecku, takze pomaham" a to je pro vetsinu lidi, kteri krom v uvozovkach psaneho udelali pro reseni covidu naprostou , naprosto marginalni oproti tomu, ze ma Pekova blbe kecy, ktere ve finale nemaji vliv na nic. Ty hodnotove priority jsou fakt dost zvlastni.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Pepek nespenat) (15.3.2023 21:15) reagovat
Nevim jestli konstatovani, ze pcr test nemusi byt predrazeny ovlivni ceny pcr testu, takze to necham byt a mozna to slo dolu kvuli ni (i kdyz tomu neverim), ale to do toho fakt musi cpat toho Putina? To je jak kdybych si povesil na balkon ruskou vlajku a tvrdil, ze nejsem proruskej. Tak trochu picovina, ne?

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (adamsRP (15.3.2023 21:13) reagovat
A víte, kdo je jedním z prvních absolventů české vysoké školy života? A rovnou nejslavnějším?

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (:.) (15.3.2023 21:13) reagovat
Kdyby se Peková držela svého oboru a netahala do něj konspirační teorie, tak budiž. Ale sama působila v ČR v biologické laboratoři, takže nechápu, jak mohla vypouštět kydy o biolaboratořích na Ukrajině a děkovat za jejich ničení putinovi, když sama věděla, co se v takové laboratoři dělá a že jich je v každém větším městě v ČR klidně i deset.

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ijacek 2) (15.3.2023 21:12) reagovat
@ptakopysk: ja nehodnotim jeji nazory na geopolitiku. Pokud je to v clanku pravda, tak s ni nesouhlasim. Ale i kdyby, tak to, ze je nekdo, kdo neni v zadnych ridicich funkcich statu ideologicky pomyleny, pro me neprebije to, ze kdyz slo pri nastupu covidu do tuheho a obvodni doktori a jim podobni, byt ideologicky neposkvrneni, zamykali pred pacienty hystericky dvere, tak ona jako jedna z prvnich drepela v laborce a hrabala se v obrim mnozstvi vzorku. Kde je ta solidarita s heroickou prvni linii ted?

Obrázek 'vsz' Obrázek 'vsz' (Ptakopysk_Perry) (15.3.2023 21:07) reagovat
https://hlidacipes.org/konspirace-o-laboratorich-na-ukrajine-se-dal-siri-ceskem-z-agresora-putina-delaji-zachrance/

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...