Odebírat | ||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (Metzgermeister) RP (24.3.2023 17:58) | reagovat | |
Spolehlivost, pohodlí při používání a šetření energií, takovéhle kapitalistické libtardí výmysly v mocném Sovětském svazu nemáme zapotřebí. | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (jeffer) (24.3.2023 17:54) | reagovat | |
No, v tomto prípade Škoda Plzeň vyrábala lokomotívy s rýchlo zastarávajúcou odporovou reguláciou výkonu, lebo polovodiče sa u nás ešte poriadne nevedeli. V 80. rokoch potom prišli ES499.1, ale teda, naladiť tú analógovú tyristorovú reguláciu, to musela byť tiež chuťovka. A stále to nevie pri brzdení rekuperovať energiu do siete, to vedia poriadne až moderné 4Q meniče. Btw: V kabíne je vraj na nevydržanie – aerodynamický hluk a infrazvuk pri vyšších rýchlostiach. | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (Filipes) RP (24.3.2023 12:49) | reagovat | |
MAP: Je piča, protože píše o věcech, kterým zjevně nerozumí. Stejně, jako ty. | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (Markéta Adamová Pekarová) RP (23.3.2023 19:51) | reagovat | |
Proč je uploader piča? Protože adoruje, že jsme si sami vyráběli super lokomotivy které jezdí dodnes? Já jen jestli nebude piča ten kdo to tady píše... | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (meh1234) (23.3.2023 14:14) | reagovat | |
Všechny podvozky druhé generace lokomotiv Škoda vyhovují do 200km/h. Viz Cerhenická 124.601 na které jsou nasazeny jako na nejstarším kuse. Všechno je o kolejích. Jízdní doba 8MW ČS200 s provozní rychlostí 200km/h a šestnácti vozy se od ICE2 9.6MW s provozní rychlostí 250km/h by se, řekněme na teoretické trati Berlin-Hamburk lišila nanejvýš v jednotkách minut. Zrychlení mají prakticky stejné... Taky bych chtěl u nás alepoň 200km/h. Ale k čemu to je, když pak jeden stojí 15min v tunelech pod Vítkovem... | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (vocas) (23.3.2023 12:40) | reagovat | |
JebatKlišé: byl to nejspíš brejlovec Velmirád: kyvadlo je pendolo, pendolino je zdrobnělina, tedy kyvadélko | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (JebatKlišé) (23.3.2023 9:29) | reagovat | |
Tedy, omlouvám se fajnšmekrům, Sergej to nebyl, něco trochu novějšího. Ale každopádně něco poměrně ze staré školy. | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (JebatKlišé) (23.3.2023 9:22) | reagovat | |
Jednou jsem jel do Ostravy náhradním spojem, Pendolino bylo rozbitý, tak jel Sergej a stará rychlíková souprava. V pohodě podle jízdního řádu. Limity jsou fakt spíš v tratích. | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (Modus) RP (23.3.2023 0:18) | reagovat | |
je to o trati, Krysa uměla uhánět nad hranicí 200 kmh/h, ale povolenou max. provozní měla dle trati - tedy 160Km/h.... | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (Grrrr) (23.3.2023 0:00) | reagovat | |
Uploader je piča. | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (Zářič) (22.3.2023 23:38) | reagovat | |
Podle pravidel také při traťové rychlosti nad 160km/h nesmí být na trati úrovňové přejezdy. | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (tdkb) RP (22.3.2023 23:07) | reagovat | |
nie nahodou 8000000000000 μW? | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (osli_lejno) (22.3.2023 23:01) | reagovat | |
uploader nikdy nepotřeboval na 100kmh vyjebany Audiny nebo Hondy, protože mu stačí orezlej 40 roků starej žigul. | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (HyperMAX) RP (22.3.2023 22:16) | reagovat | |
Škoda, že se neujal asynchron a zůstalo jen u prototypů. | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (Velmirád) (22.3.2023 22:15) | reagovat | |
Miklos: ta naklápěcí skříň dala tomu vlaku i název. Je to totiž kyvadlo, proto Pendolino. | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (Nedos) RP (22.3.2023 21:59) | reagovat | |
A nešlo u pendolina o to, že to nevypadalo jako sovětská pojízdná maringotka? | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (Nerrg) (22.3.2023 21:53) | reagovat | |
Jenže půlka Pendolín je mimo provoz a nové se nevyrábí, jsou s nimi v pasti. Teď budou brát „stejné” vagony jako u stávajících rychlíků, ale do 230km/h. https://zdopravy.cz/ceske-drahy-objednaly-az-180-vozu-u-konsorcia-siemens-skoda-za-125-miliardy-zvladnou-rychlost-az-230-km-h-78789/ | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (Jarouš Crhouš) (22.3.2023 21:50) | reagovat | |
Mašinkaři jsou téměř všichni do jednoho latetní buzny, ten zbytek není latetní | ||
|
||
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy' (miklos-abdul) RP (22.3.2023 21:47) | reagovat | |
U pendolin šlo o naklápěcí skříň, díky které můžou jet rychleji, aniž by byly modernizovány tratě. Původní plán byl, že se takový vlak vyvine v ČR, ale pak krachl jeden z hlavních členů dodavatelského konsorcia, tuším ČKD, a z plánu sešlo. Jinak na [odkaz] lze vidět, že naše koleje stejně nejsou na 200 km/h uzpůsobeny ani dnes. | ||
|