ČasProŽeny  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  HobbyDeník





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesáttři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Konkurenční boj) (29.3.2023 20:22) reagovat
Takže to o věznění Bandery jsi napsal pod dojmem z mého následného "působení" na tebe? Zřejmě kromě dojmologie ovládáš i jasnovidectví nebo cestování v čase. :-D

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Radek) (29.3.2023 6:39) reagovat
To se pleteš - kdybys nepůsobil dojmem že si to myslíš tak bych to nezmiňoval…

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Konkurenční boj) (28.3.2023 15:17) reagovat
Myslím si, že to, co si myslím já, nemá na tvoje tvrzení žádný vliv.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Radek) (28.3.2023 6:43) reagovat
A nemyslíš?

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Konkurenční boj) (27.3.2023 7:07) reagovat
Jak jsi přišel na to, že si to myslím? Mě jen zajímalo, proč jsi zmiňoval to věznění v souvislosti s tím, že někdo píše, že byl nacista.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Radek) (27.3.2023 6:47) reagovat
Ok tak proč si to myslíš ty?

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Konkurenční boj) (27.3.2023 6:43) reagovat
Co proti němu měli němečtí nacisti, kteří ho věznili, netuším. Ale hlavně netuším, jak by to mělo souviset s tím, zda on sám byl nebo nebyl ukrajinský nacista.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 23:52) reagovat
@Radek: Já ti taky nevím, proč si někdo myslí, že byl s nacisty. A myslí si to dokonce i Poláci. [odkaz]

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Radek) (26.3.2023 21:07) reagovat
Takže netvrdíš že byl s nacisty co ho věznili? Takže se znovu ptám proč byl nacista?

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Konkurenční boj) (26.3.2023 20:38) reagovat
Tak proč jsi tedy zmiňoval, že ho věznili nacisti? Vyznělo to totiž jako argument vůči tvrzení, že byl nacista.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Radek) (26.3.2023 20:32) reagovat
To sem snad napsal? Ja se ptám proč říkáte že byl Bandera nacista?

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Konkurenční boj) (26.3.2023 20:16) reagovat
Jiní než němečtí nacisti snad nikdy nikde neexistovali?

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Radek) (26.3.2023 19:40) reagovat
Hele proč pořád říkáte že byl ten Bandera nacista? Vždyť ho nacisti věznili ne? A s náckama spolupracovali hlavně rusáci,než si Hitler řek že jsou to spojenci pod jeho úroveň…

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (26.3.2023 15:06) reagovat
Jdem ubulena nacisticka kurva a uz od rana tady zase brecim a lzu. A asi bych si zaslouzil rozkopat ksicht :-)

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Queen's Corgy) (26.3.2023 14:58) reagovat
Jakýmu rusozmrdovi se to nelíbí a dal dislike? Pojď, dostaneš do držky, ty rudý prase!

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (:.) (26.3.2023 14:55) reagovat
Hele, já tady nezkouším se zcela vážnou tváří tvrdit, že husitští bojovníci plenili města, ale nedotkli se při tom ani jedné ženy. Kdybys znal Bibli, tak bys věděl, že nejde o smilstvo, neboť tvůj nepřítel není tvůj bližní. Nemluvě o tom, že sama Bible jasně popisuje případy válek a válečných kořistí, např. Deuteronomium 20:10 až 14. Takže ty tvoje kecy o nějakém nastavení křesťanů... strč si je za klobouk.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 14:42) reagovat
@:. Ano, to je možné. Tak už jsou karty rozdané. Já jsem naivní a ty hloupý.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (:.) (26.3.2023 14:38) reagovat
LOL ty jseš fakt naivní...

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 14:09) reagovat
@:. Je to divný, ale křesťanská morálka už je takto postavená dodnes, natož ke konci středověku. Vést válku a zabíjet v božím jménu je vlastně svatá věc, ale zašukat si mimo manželství je hřích, dokonce i když to oba zůčastnění dělají dobrovolně. Mě to nevyčítej, já to tak nevymyslel. Ano, husité vedli válku a zabíjeli. Naprosto stejně, jako jejich katoličtí protivníci. Ale znásilňování u husitů, snad až na výjimky, neexistovalo. To by se trestalo smrtí.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Hrochhroch) (26.3.2023 13:56) reagovat
Ja, ja, ja to vim! To byla ta komunisticka mrcha, kolaborant ruska a ciny, soudem uznany lhar Zeman, ze?

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Rozšlápnout Rusa jako rusa domácího) (26.3.2023 13:43) reagovat
Alespoň že Jeremiášek nezklamal, a výrok o humanitárním bombardováním jako správný stachanovec neustále připisuje Havlovi. Který nejen že ho nikdy neřekl, ale ani účast ČR ve válce v Jugoslávii na straně NATO nemohl vzhledme ke kompetenci prezidenta ČR nijak reálně ovlivnit. Tu schválil tehdejší vláda, a její předseda. Schválně, Jeremiášku, jestli víš kdo to tenkrát byl. B-) ;-)

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (jeremias) (26.3.2023 12:46) reagovat
Aspon ze mate letisko Vaclava humanitarne bombardovanie :)

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Jdkelek) (26.3.2023 12:25) reagovat
Prvni komentarod nacisticke ubulene kurv BlmZmrda...jak jinak :-D

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (egal ) (26.3.2023 12:23) reagovat
https://www.france24.com/en/live-news/20230323-blinken-suggests-role-for-diplomacy-on-ukraine-borders # Sa teším na veltoče "mienkotvorných" médií v oboch našich chcivojnových vlastech.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Hnjm ) (26.3.2023 12:20) reagovat
@kníkal: Mrdlin je Izak, to všichni víme. Sice Haličsko-Vladimírské (Volyň podle Wolodomerye podle města pojmenovaném po Wolodemarovi/Waldemarovi/Vladimíru) království bylo jediné, ktdo dokázal Mongoly porazit, přesto později zaniklo při Polské invazi. To Litevská Rus přetrvala déle. Ale máš pravdu, že k ukrajinskému "národnímu obrození" došlo v Haliči za Habsburgů...

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (26.3.2023 12:17) reagovat
Pro USA je proxy valka s Ruskem jen takove zpestreni dlouhe chvile, ktere se vymklo z rukou a ktere musi dat brzo k ledu, protoze se musi chystat na valku s Cinou a neni schopne vest obe najednou. Kdyz za rok touto dobou ve Washingtonu reknete "Ukraine" tak se lidi budou ptat "Ukraine? What Ukraine?"

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (egal ) (26.3.2023 12:12) reagovat
Debata = mlátenia prázdnej slamy. Keď osekáte diplomatickú vatu, chystá sa ďalší Afganistan. Pre mňa jasný od začiatku horúcej fázy desaťročného konfliktu. # https://echo24.cz/a/HKnEq/zpravy-svet-blinken-pripousti-diplomaticka-jednani-ukrajinske-hranice

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (:.) (26.3.2023 12:05) reagovat
LOL, prej náboženský fanatik coby voják ve středověku plenící města zásadně neznásilňuje. Protože jaksi zabíjení lidí a plenění měst nejsou smrtelný hříchy, že jo... větší kravinu mrdlin fakt napsat nemohl.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 11:50) reagovat
@kníkal: Já vím, jak se tomu říká. Ale je to termín pro mazáníá historie. Jo, vím taky, že historii píšou vítězové, což platí. A proto je pro mě cokoliv na wiki jen nepodložený názor bez objektivní informace. Něco, co je potřeba ověřit z jiných zdrojů, než jsou ty s možností ovlivňovat, co se na wiki dostane, co ne a co se tam připíše, i když se to nikdy nestalo. A debilní výmluvy, že všechno je odzdrojované, to nemůže myslet nikdo vážně, když je zdrojích jsou věci jako "podle zprávy britské rozvědky ..."

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Hádky poražených lokajů) (26.3.2023 11:43) reagovat
Chcáč from: Já píšu o tom, co je Přírodažel "normální" ve smyslu většinové. To, že ty osobně máš tak jako vždycky všechno jinak, nehraje žádnou roli.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (kmikalRP (26.3.2023 11:43) reagovat
yep, říká se tomu upřesňování ;)

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 11:42) reagovat
@kníkal: No a jaký je tvůj názor na Čornejův životopis Žižky?

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 11:41) reagovat
@kníkal: Hele, odkazy na alternativní historii, která se přepisuje libovolně podle současných požadavků, to sem ani nedávej. Víš, třeba popis Kyjevské Rusi je nyní na wiki absolutně jiný text, než tam byl před pěti lety. To nejsou nějaké úpravy, upřesnění informací nebo tak něco. Tam je komplet nový text s úplně jinými informacemi.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (kmikalRP (26.3.2023 11:38) reagovat
merlin: mno, než ti vypisovat, co vše jsem četl o husitství a dokládat tvrzení, tak se radši zeptám ai, nojono

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (kmikalRP (26.3.2023 11:37) reagovat
jo sorry, ještě spím, změna času no ;)

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (kmikalRP (26.3.2023 11:36) reagovat
" Bandera je otcem myšlenky ukrajinské nacionalistické idee" - Merline, tohle je píčovina. Nacionalistická idea Ukrajiny, respektive, že to nejsou Moskalové, se rozhodovalo ve 13. století v důsledku mongolské invaze, možná už dřív, kdy se Kyjevská Rus rozpadla na víc "států". Přímým pokračovatelem Kyjevské Rusi bylo [odkaz] , zatímco Moskalové do 16. století mongolská država.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 11:34) reagovat
@kníkal: Jinak bychom tu nebyly ...? To by se blm nestalo ... :-D

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 11:33) reagovat
@kníkal: Takže teď přišla doba, kdy se nebudeme řídit jen tím, co někdo napsal na wiki, dnes už bude zásadní i to, jaký má na věc názor umělá inteligence, která je při vhodně položených otázkách schopna svůj názor třikrát obrátil o 180 stupňů během pěti minut? :-D

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (kmikalRP (26.3.2023 11:32) reagovat
Těžko: já teda chilluju spíš nad bitvami, kde Češi vyhráli. Svého času jsem třeba bitvu u Brůdku (1040) lokalizoval jinam než Palacký, k Pivoni. A tam dostal na prdel sám německý císař. Těch bitev jsme vyhráli hafo, jinak bychom tu nebyly, nemá smysl se hnípat jen v porážkách.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 11:31) reagovat
@Ruská Federace: Srovnáváš nesrovnatelné, používáš argumentační fauly a ani si toho nejsi vědom. Bandera je otcem myšlenky ukrajinské nacionalistické idee a byl aktivním spolupracovníkem nacistického Německa. Samotný nacionalismus by nebyl nic špatného, kdyby ovšem nešlo o Banderovu cestu masivního vyvražďování všeho, co nebyl Ukrajinec. Naproti tomu Žižka vedl skupinu heretiků od katolictví a od první bitvy u SUdoměře se vlastně jen bránili. Někdy dost aktivně. Ale nejde to spolu srovnávat.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Hádky poražených lokajů) (26.3.2023 11:29) reagovat
Tak ještě že máme tu čest poklonkovat humanitárním bombarďákům. Ti ve své současnosti ani historii žádné vraždění ani loupeže majetku nemají. :-D

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (kmikalRP (26.3.2023 11:28) reagovat
Husity nedokážete bez jistého know how ani vzdáleně pochopit. Navíc, co si budeme povídat, bylo to prakticky jen české hnutí, Moravu spíš jen dobyli. Samozřejmě prováděli i etnické čistky, leckde udělali z poněmčené oblasti českou, jak asi. Jen se zeptejte chat ai [odkaz] "vyháněli husité německé obyvatele?" B-) B-)

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (26.3.2023 11:26) reagovat
@Hádky poražených lokajů - Kde vidíš dneska nějaké okupanty, Těžko? Ty máš zase trauma z toho, že nežiješ v minarchistánu, co? Já osobně myslím, že české dějiny mají více zajímavějších událostí, než bylo vradění lidí. A sorry jako, zrovna Husiti zabíjeli lidi ne podle národnosti, ale podle víry. Boj za český národ z toho udělalé až Národní obrození a hlavně komunistcký svině. Kterým docela nadbíháš, Těžko. Měl by ses nad sebou zamyslet

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Dávka vkusného olova udělala za zlodějskou kariérou Rusa točku) (26.3.2023 11:22) reagovat
@:. Jj, souhlas, taky moc nechápu tu posedlost, asi ještě pozůstatek z komunistickejch let, kdy komouši viděli v Hustitech první pokus o vybudování komunismu (imponovalo j eto vraždění a krádeže majetku). Ale je to bohužel hluboko zakořeněné v národním povědomí jako pozitivní období (asi osnovy ve školách). Analogie s dnešníme ruskejma šmejdama sedne jak prdel na hrnec

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Hádky poražených lokajů) (26.3.2023 11:20) reagovat
Taková typicky "česká" diskuse. Z dob dávno minulých, kdy naši předci "za vlast" ještě bojovali, si připomínáme hlavně debakly: na Moravském poli, u Lipan, na Bílé hoře atd. A za posledních 100 let se už jenom vzdáváme a odevzdáváme okupantům. Dalo by se říct, že jsme si zvolili za národní symboly porážku a lokajství.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (26.3.2023 11:18) reagovat
Copak, kriplíku, ať ti nepraskne cévka. Jako by nestačilo že rusáci chcípaj po stovkách při pokusu vybuvovat Ruský svět od Vladivostoku po Lisabon. Všimni si že já Husity vůbec nehodnotím. Jen poukazuju na skutečnost, jak sis jako správný Rus mohl všimnout, protože Rusi se vždy zajímají hlavně o cizí národy a ne ten svůj,že v ČR je veřejých prostor pojmenovaných po postavách z Hustitství jak nasráno.A je tedy optikou Ruských kurew, kterou aplikují na Ukrajinu,Češi uctívají masové vrahy.Ty panimáješ, moloděc

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (kmikalRP (26.3.2023 11:15) reagovat
vvolis fake to není, je více fotek těch cedulí, kdybych tomu věnoval tak deset minut, tak ti najdu přesné místo na google maps streetview [odkaz]

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 11:10) reagovat
@:. Husitské vojsko bylo vojenské seskupení náboženských fanatiků, pro které bylo smilstvo smrtelným hříchem, ty tupej debile. Bež i se svým znásilňováním zpátky do prdele, ze které jsi přech chvílí vylezl, ty vymaštěnej impotente.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (:.) (26.3.2023 11:07) reagovat
Žižka byl vrah, husitská vojska vraždila, znásilňovala, plenila, u nás i v cizině, nemají si co vyčítat s dnešními rusáky. To, že ho ctíme, sám nechápu. Nejde mu upřít, že byl schopný vojevůdce s mnoha zajímavými nápady, ale to je asi tak všechno. Nicméně to je můj pohled někoho, koho nechávají státní symboly a modly vlažným.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 11:07) reagovat
@ruSSko & injekce: Spanilé jízdy? Se podívej, kdy proběhla první. To byla až následná reakce na události, po křižových výpravách nebyla žádná úroda a tak za to musely zúčastněné strany přeci zaplatit nějaké reparace, ne? A taky je to mělo odradit od pořádání podobných dobrodružství, kdy si jejich lidé jezdili do Čech trochu porabovat. Sankce, vole, sankce ... .)

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (kmikalRP (26.3.2023 11:06) reagovat
Když si pročtete protektorátní noviny (dny kolem útoků na Polsko, na Francii, na SSSR, vyhlášení války USA), [odkaz] vždy tam Německo snese mrak důvodů, proč muselo útočit. Všechno to byly vymyšlené kraviny a nikdo tomu nevěří a nevěřil. Rusko chce být větší, než je, to je jediný důvod útoku na Gruzii, faktickou anexi Běloruska a útoku na Ukrajinu. Fašouni nehrajte, že máte oprávněné důvody.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (vvolisRP (26.3.2023 11:05) reagovat
IMHO FAKE. Do Minsku se odbocuje doleva, ne doprava.... B-)

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 11:04) reagovat
@Ruská Federace: Tak zatím tu lžeš jen ty. Já o nějakých holubech a podobných blbostech vůbec nepsal a ani se na to nechystám. Ty sám si vymýšlíš nesmyslné argumenty, které se vzápětí snažíš podsunout mě, abys mě mohl obvinit z něčeho, co já nikdy neřekl. Jak typicky ukrajinské ...

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (26.3.2023 11:01) reagovat
Vidíš, Merline, nezapomeň pak bulet že lidi o tobě píšou že jsi zkurvenej Rusák. Husitské války byly spíše náboženské, ale podnět přišel ze zahraničí. Podobně jako Zkurvený Rusi (ke kterým tě laskavě řadím také) zaútočili na cizí stát, protože chtěli dosáhnout svého. Já vím, od svině jako jsi ty se maximálně dozvíme, že Ukrajinci vypěstovali covid a infikovali jím zmutovaný holuby, aby vybili Rusy, a Rusi se jen brání, tím že odváží Ukrajinský děcka na převýchovu, ale co čekat od zkuvený ulhaný ruský svině

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (ruSSko & injekce) (26.3.2023 11:01) reagovat
no branit, spanile jizdy bylo co?

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 10:55) reagovat
@Ruská Federace: No a ti lidé v Českém království umřeli hlavně proto, že sem Evropa poslala několik křížových výprav, které to tu masakrovaly hlava nehlava. Tedy intervence zahraničních vojsk, kterým se Žižka musel bránit, ne? Hotový Zelenskyj.

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (MerlinRP (26.3.2023 10:53) reagovat
@KING_OF_OKENA: "a kde jsou ti náckové? Ti co tam bojují, je prý nikde nenašli" ... Tohle nikdo nikdy neřekl. Jsi malá prolhaná mrdka, víš. :)

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (26.3.2023 10:51) reagovat
Jeremiášku, netvrdím že byl Bandera nějaký dobrák od kosti, a ani nezpochybňuju že kvůliněmu zařvalo dost lidí. Ovšem to samé Žižka a Husiti, během Husitských válek na českém území zařvalo 2/3 populace. Jasně, můžeme se bavit: je to málo, je to moc? Ale to nic nemění na tom že jsou po nich pojmenované čtvrti, ulice, stace metra atd. Jsou proto Češi uctívači vrahů civilistů, a měli by se "denacifikovat"? Zničit naše města a odvést děti na převýchovu?

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (KING_OF_OKENARP (26.3.2023 10:45) reagovat
a kde jsou ti náckové? Ti co tam bojují, je prý nikde nenašli? :-D :-D Hej chcimírové, nějak se vám ty vaše vize bortí, ale vydrže než dorazí aktuální notičky na sputnika

Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' Obrázek 'Minsk  28occupied by Kremlin 29' (BoomerRP (26.3.2023 10:29) reagovat
Tak Bandera byl jasně superhero, když tohle všechno zvládal sedě v německém koncentráku.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...