Odebírat | ||
Obrázek 'my chceme mir' (kmikal) RP (30.3.2023 1:04) | reagovat | |
no, už ho nekrmme | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (30.3.2023 0:27) | reagovat | |
za kazdyho odhalenyho "agenta" na roumingu posle nemecko na ukrajinu dva leopardy | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (:.) (30.3.2023 0:25) | reagovat | |
Ale už je to asi tak, gurbimu prdly bitkojny, utrácení cizích peněz taky nefungovalo, tak ho teďka platí rusácká ambasáda. rusáci jsou už fakt hodně zoufalí. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (30.3.2023 0:23) | reagovat | |
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Stbak) (30.3.2023 0:23) | reagovat | |
Dej tam jeste vic smajliku, budes jeste vetsi kokot. A rusak. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (:.) (30.3.2023 0:21) | reagovat | |
To chce kumšt, přijít sem, zkopírovat toho největšího zoufalce (blmblb), tvrdit, že ho nekopíruješ, a pak ještě předstírat, že jseš Gurbux nebo nějaký jiný podobný exot. Další, prosím. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (30.3.2023 0:17) | reagovat | |
hele jako sorry, jsem ochoten pripustit ze jste paranoidni a uplne vypatlany, ale neverim tomu ze nevite ze prezdivka se da menit muj nejstarsi registrovany nick co je i na kiwipedii je z r. 2011 | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (kmikal) RP (30.3.2023 0:15) | reagovat | |
ok, byls tu už dřív, sorry jako. [odkaz] , ale málo. A teď přijdeš a jedeš moskalskou propagandu, pochválen blblbem, cos čekal? | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (30.3.2023 0:13) | reagovat | |
lol, ne, opravdu tu nejsem prvne vy jste fak klauni, nejprve se sebe snazite presvedcit ze jsem rusak a ted tu vymejslite ze nejsem na roumingu pres dekadu | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (:.) (30.3.2023 0:11) | reagovat | |
Zelenský dělá to, co dělá pořád - prosí o vybavení. Je to jeho role. Nemůže říkat "už máme všechno, zítra na ně vletíme". Před "memeofenzívami" (jak naši místní rusáci rádi říkají) na Charkov nebo na Cherson taky dělal Zelenský úplného žebráka. Je to jeho role, snaží se rusáky zmást, dodat jim falešné sebevědomí. A ukrajinští generálové nejsou pitomci, hrají to s ním a nehrnou se do útoku střemhlavě. Jak v Charkově, tak v Chersonu rusáky nejprve pečlivě zpracovávali vzdálenými údery. Totéž probíhá nyní. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Kokotek gedihovno) (30.3.2023 0:11) | reagovat | |
Urcite. A cim vic mi to cpes, tim vic se smejes. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (kmikal) RP (30.3.2023 0:10) | reagovat | |
ale hovno gedi, ty jsi tu prvně, takže jsi se přišel smát, ale na to, žes to tu prvně, tak jsi velmi dobře obeznámen s moskalskou propagandou a její místní lokální verzí, takže imho jsi jen fake některého místního rusofašouna. A jestli ne, tak to je fuk | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (30.3.2023 0:09) | reagovat | |
neboj, ja se sem chodim jen smat | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (kmikal) RP (30.3.2023 0:07) | reagovat | |
blm, kdybys o tom něco věděl, tak chápeš, že UA má málo munice pro dělostřelectvo, které je v téhle fázi zásadní. Západní zbrojovky jedou pořád na volnoběh, zatímco Moskalové střílí vším, co jim zbylo po SSSR. To jest, jestli Zelenský (nepiš to jak Moskalové s E) jestli žebrá o munici, dělá to nejlepší, co může. Na jeho místě bys to dělal taky. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Kokotek izakovic) (30.3.2023 0:05) | reagovat | |
gedi: Gdyby ti nevadilo oznaceni za rusaka tak sem nelezes brecet, hovnousku | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (30.3.2023 0:02) | reagovat | |
from (alias knikal) ofenziva je na spadnuti, jen Elensky chodi zebrotou a prosi o munici a zbrane, bez kterych ji nemuze spustit. Jak se rekne Ukrajinsky "knuuuuuuuuuuuu"? | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 23:51) | reagovat | |
ale tedy bavím se tou ironií, že někdo kdo prosazuje jeden povinný sdílený názor označuje druhé za rusáky demokrat jak řemen | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 23:48) | reagovat | |
jestli tě baví kádrování a myšlenka "kdo není s námi, je proti nám", tak to je tvůj problém. mě to označení rusákem nijak nevadí, odkopáváš se tím jako kterén a to je pro mě vše. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 23:47) | reagovat | |
Je hezké, že tvrdíš, že víš dvakrát víc než já, ale ať už víš cokoliv, projevuje se to tím, že meleš prorusácké sračky. Kdybys mlel jen jednu z těch sraček, bylo by to ještě uvěřitelné, ale shodovat se s rusáckým narativem konzistentně a kopírovat známé rusácké trolly v mnoha jejich vyjádřeních, to už lze jen těžko přičítat nějaké náhodě nebo tomu, že máš nějaké vlastní myšlení. Prostě jseš rusák, už ses tu zařadil. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (kmikal) RP (29.3.2023 23:46) | reagovat | |
vole gedi a ty jsi alter ego koho? Blblba, septica, mrdlina, těžkoho? Neříkej, že sem přišel další putlerovec, co ale dělá, že není putlerovec. To už tu ty diskuze budou úplně k hovnu. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 23:45) | reagovat | |
kmikal: fandim ukrajině a posílal jsem jim přes ambasádu peníze, ale to neznamená že vyhraje. pochopil jsi, že to není hokejový zápas? že to není o fanouškovství? | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 23:39) | reagovat | |
tak mysli si co chceš, ale já vím jak je to doopravdy a vycházíš z toho jako dvojnásobný debil. jednou protože čmucháš hopium jako kdyby ti na tom závisel život, a podruhý protože jsi takový omezenec, že označuješ všechny co s tebou nesouhlasí za kolaboranty cizích zemí jako ten nejparanoidnější schizofrenik. holt tragéd, no | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 23:27) | reagovat | |
Když to kváká jako rusák a kope to kolem sebe jako rusák, je to rusák. Nejdřív tady tvrdí, že Ukrajina by se měla vzdát a že to zajistí mír (tady řve bullshit každý s elementární znalostí dějepisu). Pak tvrdí, že je rusáky nemožné porazit (tady řve každý, kdo vidí dosavadní vývoj konfliktu). Potom píše cosi o tom, že Západ nestíhá vyrábět... (a stíhá rusák? ne) A pak napíše blmblbovu sračku o tom, jak Ukrajina nikoho odnikud nevypráskala a rusák se stahoval sám od sebe. Proč si mám myslet, že nejsi rusák? | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (kmikal) RP (29.3.2023 23:12) | reagovat | |
o a gedi tys psal, že fandíš Ukrajině, ale z tvých komentářů fandíš fašistickému rusku, že jo. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 23:08) | reagovat | |
jestli jsi stejne informovany jako jsi mizerny v odhalovani "agentu", tak to potes koste. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 23:07) | reagovat | |
gedi, sleduju konflikt dobře, informace mám z obou stran, dlouhodobě, vzhledem k tomu, co se na bojišti děje, jsou o něco spolehlivější informace z ukrajinské strany, takže tak to beru. Ukrajina jede přes spojence výcvik velkého množství vojáků na nejrůznější technice, a tato technika v posledních týdnech přijíždí na Ukrajinu i s těmi vojáky. Chápu, že se tady snažíš vyvolat dojem, že pomáhat Ukrajině je marné, ale přesně o to se snaží rusácká propaganda od samého začátku. Naser si, agente. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 23:00) | reagovat | |
ano, a ty to zjevne nesledujes, to uz jsme si vyjasnili. protazenou drzku mit budes, jestli se k tobe vubec ty informace donesou. jsi si vedom toho ze zapadni tisk ti nerika vse, ze? a nekdy vylozene lze, viz lopaty. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 22:58) | reagovat | |
Jo, někdo sleduje vývoj konfliktu, a někdo jiný vykládá, jak je Ukrajina v prdeli. Pohled na ty vaše protažený držky bude k nezaplacení. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 22:57) | reagovat | |
jo, rybar uz identifikoval kde to je, mozna se uz z toho kouri | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (kmikal) RP (29.3.2023 22:41) | reagovat | |
[odkaz] pozor idnes, hudry hudry kňůůů kňůůůů! | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 22:20) | reagovat | |
jako srsly https://www.google.com/search?client=trojtecka_je_dement&q=ukraine+enough+ammo | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 22:17) | reagovat | |
tak to je fajn, kdybys věděl za co tě mám já sorry,opravdu není problém najít si zdroje kolik má kdo armádních zásob, jak se spotřebovávají a kolik se jich produkuje, řeší to dnes prakticky každý osint analytik. ale trojetečka má ZKUŠENOST | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 22:14) | reagovat | |
O astrální zkušenosti mele akorát gedi. O tom, že mu vyšly nějaké předpovědi, mele akorát blmblb. A ani jeden neumí nic doložit. Ještě furt se divíte, že vás mají lidi za hovna? | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Modus) RP (29.3.2023 21:21) | reagovat | |
100x radši budete volt tu "dřínu" na směnách jako škodováckej dělňas s lepším platem, než blbě placenej kantor s jednou nohou v kriminále... od děti sady, od vedení kartáč a od rodičů jen céres....co z těch mladej vyjebanců pak může bejt? Tik-tokeři a jůtůbáci... eh, už se těším, až si budu muset svůj vlastní důchod ještě sám odpracovat | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Modus) RP (29.3.2023 21:18) | reagovat | |
jojo, kdejakej dělňas s účňákem má víc jak učitel, co musel maturovat a 4-6 let se "flákat" na VŠ....pak si ale nestěžujte, až bude vaše dítě učit komustická píča co si při důchodu chodí odučit ještě něco k dobru, nebo "pomocný" učitel - můžeme si za to sami, čemu dáváme přednost | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Kokùtek) (29.3.2023 21:17) | reagovat | |
Never gonna happen wishful thinkers (wankers) | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (broskvový kompot v plechovce, co stával 19 a už je za 99) (29.3.2023 21:06) | reagovat | |
zdroj informací: youtuber. no tak to sedí | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (kmikal) RP (29.3.2023 20:58) | reagovat | |
tak schválně [odkaz] , kňůůůůůůůůůůůůůůů | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 20:10) | reagovat | |
Matematická jistota jen pokud jsi nedochodil základku, to už se rovnou odvolávej na astrální zkušenost jako trojtečka “železná zásoba je nedotknutelná! a kromě toho jsme ji minulé léto poslali ukrajině” | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (kmikal) RP (29.3.2023 20:07) | reagovat | |
Klid gedi, není jen Francie, Ukrajina vyhraje, to je matematická jistota [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 20:07) | reagovat | |
Asi tak. Jako za co dnes, 29. brezna leta pane 2023 vubec Ukrajinci bojuji? Za moznost splacet valecnou pomoc na desitky generaci dopredu a byt ovladani veriteli z USA, EU a IMF? Vzdyt nejlepsi by pro ne bylo to jeste dnes vecer slozit, nechat se prevzit Ruskem a kompletne prebudovat jako Mariupol. Jakoze this, akorat bez ironie. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (jjjxxx) (29.3.2023 19:59) | reagovat | |
gedi: ukrajina dopoledne vystreli ... a niekto poriadne zaarobi ... a niekto zaplati ... a niekto sa zadlzi | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 19:57) | reagovat | |
pico tecko ze zrovna ty, mistr chucpe, se ozves. Tak co utok na Polohy a Tokmak? Nic, co? Osvobozeni do Chersonu do konce leta taky kulovy. Samotnemu ti vyslo hovno, tak drz hubu a soupej nohama. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 19:47) | reagovat | |
lol, francie ted oznamila ze planuje navysit pocet 155m strel vyrobenych a dodanych na ukrajinu na …… 2000 za mesic tzn co ukrajina momentalne vystrili dopoledne. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Pičuskáček) RP (29.3.2023 19:42) | reagovat | |
Nebudte na Blma zli. Jelikoz nema zadne realne kamarady (protoze je to kreten), tak mu nezbyva nic jineho, nez vsechny vecery a vikendy travit v diskuzi na Roumingu...vic v tom nehledejte | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 19:41) | reagovat | |
Můžeš zmínit nějakou, která ti vyšla? | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 19:41) | reagovat | |
Ukrajina jako stat mi je vcelku ukradena, Ukrajincu jako lidi mi je lito, protoze se nechali zatahnout jako proxy do cizi valky a protoze jsem s radoun Ukrajincu pracoval a mam mezi nimi pratele. Nenavist k Ukrajine ani Ukrajincum neprojevuji, protoze ji necitim. S vyjimkou tech par, kdo z okoli Avdejivky ostreluji jiz pres osm let Doneck a kterym nepreju nic mene, nez vymrdat do prdele zrezlym bajonetem. Par predpovedi mi nevyslo, par vyslo, jako kazdemu. Neni proc se veset. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 19:38) | reagovat | |
Blmblbe, tohle už jsme tu řešili, tak jenom připomenu případným zdejším nováčkům. rusák se stahuje jen když jasně vyhrává, ne když Ukrajina provádí ty svoje memeofenzívy, při kterých získává zpět území. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gdfgdgdf) (29.3.2023 19:37) | reagovat | |
Blm: netvar se, jako ze ti zalezi na ukrajinskych zivotech, kdyz uz to nekolik mesicu otevrene projevujes naklonost k russku a nenavist k ukrajine, ty mrdko jedno. Nevysla ti ani jedna predpoved, protoze o te valce vis uplny hovno, russka kryso. Jsi typickej cechacek, co umi akorat tak sedet doma na prdeli a nadavat na to, jak ti ukrajinci zkurvili zivot . Jdi se zabit | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 19:27) | reagovat | |
A nejlepší když si rusové postavili plovoucí most přímo pod ním a nazdar | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 19:22) | reagovat | |
Ukronackove na ten Chersonsky most vymrdali rakety do cope hajmarsu za mnoho milionu dolaru a stejne ho nedokazali znicit, to je dnes nejdrazsi stavba na Ukrajine. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 19:15) | reagovat | |
Utekli, to tak nekolik mesicu se rusove stahovali a ukrajinci si akorat vylamali zuby a nic z toho. Korist jako u charkova se nekonala, protoze rusko melo vsechen cas na svete se v poklidu stahnout. Po vsech strankach prohra pro ukrajinu, meli nechat rusko postoupit a potom jim utnout ty dva mosty, ne kdyz byli hned u nich | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Velký Berezný ) (29.3.2023 19:15) | reagovat | |
24 ruských mrdek se může posrat | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 19:11) | reagovat | |
Dkdksk: no predevsim by si mel kapitulaci Ukrajiny prat kazdy, kdo tvrdi, ze mu na Ukrajincich zalezi. Protoze alternativou je nechat jich pred tou kapitulaci jeste par desitek tisic pobit uplne pro nic a to je presne to, co tady vy psychopati podporujete. from (alias pedofilni ulhana kurva knikal): v te memeofenzive zarvaly tisice Ukrajincu, aniz by dobyli vic, nez par drobnych bezvyznamnych vesnic. Tohle ti dela dobre na curaka? Kdyz se Rusove rizene stahli, byli Ukrajinci jeste 50 km od mesta. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (kmikal) RP (29.3.2023 19:09) | reagovat | |
Ten blb rikal memeofenziva i te u Chersonu. A pak z Chersonu Moskalové utekli jak vypraskane krysy. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Dkdksk) (29.3.2023 19:07) | reagovat | |
BlmZmrd: jj my vime, ze by sis oral, aby se Ukrajina vzdala, protože jinak Russaci nemaji sanci na zadnej dalsi postup. Ale to mas docela smulu, ty ubulena kurvo . Jdi se zabit, beta-male zmrde | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 19:02) | reagovat | |
Rusum uplne staci odrazit chystanou memeofenzivu, dorazit Avdejivku/Bachmut, zbytek fronty na Donbase se slozi jak domecek z karet a po kratke mezizastavce ve Slavjansku dojet az k Dnepru. Vubec pro Ukrajinu by bylo nejlepsi, kdyby Elenskeho konecne poslali za Banderou a zastavili tu zbytecnou valku, do ktere ji zapad skrze sve post-Majdanove loutky uvrtal. Snad jiz brzy. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x omrdan do prdele) (29.3.2023 19:02) | reagovat | |
Koukam, ze Blmblba hodne sere, jak uz Putin priznava, ze jsou rusove uplne v pici . Bavi me, jak maji zdejsi putlerovci v cele s Blm posranej zivot a myslej si, ze za to muze zapad | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Joker) (29.3.2023 19:00) | reagovat | |
Ale ono je to úplně jednoduché, významný úspěch Ukrajinců je teď jediná cesta k míru. Putin si už sice uvědomil, že v dohledné době nevyhraje, ale pořád zřejmě doufá, že dlouhou válku vyhrát může. Takže jsou dvě možnosti: Ukrajinský úspěch do té míry, aby Kreml přestal věřit v konečné vítězství a začal vyjednávat, nebo dlouhá válka. | ||
|
||
Obrázek 'my chceme mir' (Mrdlin) (29.3.2023 18:59) | reagovat | |
Skeptic: co by nam melo docvaknout, ty russka kurvo? Ze dostavate na prdel? | ||
|