ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  ČasProŽeny  |  TechSvět  |  VipShow  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátdva:
   


Odebírat

Video 'What Riding The World’s Fastest Train Is Like' Video 'What Riding The World’s Fastest Train Is Like' (ArgentRP (14.4.2023 18:06) reagovat
Optimální rychlost přepravy je volnoběh z kopce, loď plující po proudu... Jakékoli zvýšení rychlosti brutálně zvyšuje náklady. Nejlevnější doprava je vor ze šumavy do prahy, nebo z kopce do údolí na kole. Pokud neplatíte lidi, kteří to musí řídit. Se zvyšující se rychlosti směrem k rychlosti světla, roste cena přepravy k nekonečnu.--- Se s tím smiř.--- V podstatě nultý až třetí zákon termodynamiky. Nemůžeš vyhrát, nemůžeš remizovat a nemůžeš přestat hrát.

Video 'What Riding The World’s Fastest Train Is Like' Video 'What Riding The World’s Fastest Train Is Like' (Karlax2) (14.4.2023 17:39) reagovat
Problém v rychlém a hladkém přesunu je cena údržby. Je to řečené i ve videu. Maglev v Číně silně prodělává (slouží jen jako prezentace - nic víc). Výzkumy v oblasti jsou dobré, ale při implementaci je lepší zůstat u klasických kolejí a ty vylepšit. Například většina našeho železničního systému je ještě z doby dobrého vojáka Švejka.