Nalezeno 30 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetdva:
   


Odebírat

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (AsharakRP (24.4.2023 12:04) reagovat
Kdyby bylo dost peněz, postavíš tu trať na mostech 8-)

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (al5249RP (24.4.2023 0:37) reagovat
Vzdycky se jako spolehlivy indikator, zda se vyplati stavet vysokorochlostni trat uvadelo, ze se mezi mesty uzivi letecka linka, takovych mest v cr moc neni. Ono je otazkou, zda ma v zemi s jednim mestem, ktere stoji za rec VRT nejaky vyznam.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (Joker) (23.4.2023 22:57) reagovat
Seňor Loco: To se dá spousta věcí, kdyby bylo peněz dost :-)

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (Seňor Loco) (23.4.2023 22:42) reagovat
Přejezdy snad nejsou otázka trasování, ale spíš peněz. Kdyby bylo peněz dost, dají se místo úrovňových přejezdů postavit nadjezdy, ne?

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (Joker) (23.4.2023 21:41) reagovat
To mi vysvětlete, k čemu je vysokorychlostní trať v měřítku ČR. Možná tak úplně nová trať Praha-Brno, zároveň kratší než ta současná, ta by mohla ušetřit víc jak hodinu. Akorát ekonomicky to nejspíš pořád bude nesmysl. Možná by efektivnější bylo u některých úseků zvednout max. rychlost na 200 km/h. To by možná šlo prostě administrativním rozhodnutím, hlavní argument jsou úrovňové přejezdy, ale tvrdit, že v rychlosti 160 místo 200 se úrovňový přejezd stane nějak zásadně bezpečnější je podle mě mimo.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (Grrr) (23.4.2023 21:15) reagovat
páni, tady je zas expertů na VRT.. Vás je tady škoda, běžte rozdávat rozumy na vládě.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (Boring) (23.4.2023 20:35) reagovat
Jo, boring company by udelala padesatimetrovej tunel a v nem by byla dopravni zacpa elektrickych aut. :-D

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (cyklistа) (23.4.2023 20:24) reagovat
No a mohli by mistři kritici navrhnout tu vysokorychlostní trať? ČR má takovou hustotu osad, stávajících tratí a silnic, že to není kam dát.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (AsharakRP (23.4.2023 19:30) reagovat
U nás by to neprošlo, krtek > musk

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (Markéta Adamová PekarováRP (23.4.2023 17:27) reagovat
Boring compeny by už razila tunel. Nikomu by to v podzemí nevadilo.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (MerlinRP (23.4.2023 16:45) reagovat
@Georgethebest: Hodně by ses divil, jak by vypadaly silnice, kdyby v republice nebyly dálnice. Jo, celkem jistě se v tom utápí víc peněz, než by bylo nutné, ale rád bych tě viděl na tvé cestě z Prahy do Brna bez D1.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (Hnidopich ORIGINAL!) (23.4.2023 15:29) reagovat
Problem s VRT je v zasade ten, ze ve stavajicim trasovani ji neudelate, protoze to mimo jine znamena ZADNE zeleznicni prejezdy. A problem noveho trasovani je, ze to - stejne jako dalnici - na svem uzemi zadna obec nechce. Ze je v CR k nicemu a mnohem k vetsimu uzitku by bylo zkapacitneni koridoru (ta predstava, ze po VRT budou jezdit i normalni vlaky a naklady je absolutne nesmyslna) na 3 a u Prahy na 4 koleje, je vec jina.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (GeorgethebestRP (23.4.2023 14:47) reagovat
(Asharak) RP nemyslím si že je to levicový smýšlení, v podstatě jsem pravicový, jen že ta neustálá snaha o modernizaci všeho možného stojí nehorázné prostředky které pak chybí jinde...a stejně ve výsledku se ta modernizace nikdy nepovede, a jsou s ní spíš spojené problémy kvůli kvalitě, taky dost velká korupce co se zakázek týče atd......po D1 už jezdím pravidelně 28 let, ta dálnice se neustále opravuje a modernizuje ale nemám pocit že bych se po ní dostal do Prahy rychleji a pohodlněji. A co už to stálo..

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (Sedmdesátsedm) (23.4.2023 14:29) reagovat
Fake and gay. Máme VRT okruh u Poděbrad.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (AsharakRP (23.4.2023 14:26) reagovat
@Geo: no to je to levicový smýšlení, co si tu ukázal. Spíš jde o to, že nemáš pocit, že někde nejsi pomaleji :>

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (bohynRP (23.4.2023 14:19) reagovat
@osli_hovno Petrohrad-Moskva-Nižnij Novgorod, Takže něco přes 1000 km.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (GeorgethebestRP (23.4.2023 12:51) reagovat
Stejně...k čemu vlastně potřebujeme hustou dálniční síť a vysokorychlostní tratě ? Nemám pocit že bych byl někde díky tomu rychleji, a vlastně ani nechci.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (S) (23.4.2023 12:35) reagovat
To už je ten nový plán do roku 2050 po započítání dotací z EU? B-)

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (nornikRP (23.4.2023 12:33) reagovat
Jj, v zemi kde máme 10.8 mio lidí, 6 mio řidičů a 6.5 mio aut hrozně potřebujeme lokálky se stanicí někde v polích a tratovkou 40kmh. To, že nejsou lokálky je chyba SŽ... RSD dálnice aspoň konečně staví, SŽ tak maximálně nějakou tu studii.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (Markéta Adamová PekarováRP (23.4.2023 12:21) reagovat
V Rusku je transibirska magistrála a čuměl bys co všechno se tam musí řešit. To je jinej level než v placaté přímořské Francii postavíš koleje na rovině a jedeš..

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (miklos-abdulRP (23.4.2023 11:46) reagovat
osli_hovno: V Rusku vysokorychlostní tratě jsou, i když se soupravami od Siemensu. Jenže to je mnohem větší země. Ale to je vedlejší, průkopníky vysokorychlostních vlaků jsou Francie a Japonsko, obojí kapitalistické země.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (Seňor Loco) (23.4.2023 11:30) reagovat
V našem kraji jde pokrok kupředu! Mívali jsme spěšný vlak z okresního do krajského města, jel asi hodinu a čtvrt. Pak to vylepšovali, postupně byla jediná možnost dva osobáky s přestupem. Pak to vylepšili na tři hodně couravý osobáky s dvěma přestupy. Pak tohle spojení zrušili úplně a vylepšili ho novou (a jedinou) možností jet s přestupem přes sousední okresní město, když to dobře vyjde, tak za dvě a půl hodiny tam... pokrok holt nezastavíš.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (poikl) (23.4.2023 11:29) reagovat
Máme, co jsme chtěli. Nic.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (osli_hovno) (23.4.2023 11:01) reagovat
jj, být v socialismu, sice bysme možná kousek té trati měli. A kolik že to VR tratí mají v russku?

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (MIlda_XX) (23.4.2023 11:01) reagovat
ve třetí minutě vysokorychlostní želva ...

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (AsharakRP (23.4.2023 10:47) reagovat
No né zrovna rozpadlo, spíš by se zase odvařila mašina jako se děje častěji a častěji poslední roky :-/

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (:.) (23.4.2023 10:34) reagovat
Nekecej, ve 200 už by se dávno rozpadl.

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (petapé) (23.4.2023 10:22) reagovat
jel jsem nedávno z Budějovic do Krumlova starým šukafonem a náhodou v tom vlaku to házelo jako bysme letěli 200 :-D

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (jenisRP (23.4.2023 10:06) reagovat
Navzdory absenci mezinárodně uznávaných norem se za vysokorychlostní považuje taková trať, kde je traťová rychlost 250 km/h nebo vyšší (u nových tratí), nebo alespoň nad 200 km/h (u modernizovaných starších tratí)

Obrázek '34 let kapitalismu' Obrázek '34 let kapitalismu' (cansRP (23.4.2023 10:03) reagovat
od jaké rychlosti už je třať vysokorychlostní?