Odebírat | ||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Asharak) RP (24.4.2023 12:04) | reagovat |
Kdyby bylo dost peněz, postavíš tu trať na mostech ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (al5249) RP (24.4.2023 0:37) | reagovat |
Vzdycky se jako spolehlivy indikator, zda se vyplati stavet vysokorochlostni trat uvadelo, ze se mezi mesty uzivi letecka linka, takovych mest v cr moc neni. Ono je otazkou, zda ma v zemi s jednim mestem, ktere stoji za rec VRT nejaky vyznam. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Joker) (23.4.2023 22:57) | reagovat |
Seňor Loco: To se dá spousta věcí, kdyby bylo peněz dost ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Seňor Loco) (23.4.2023 22:42) | reagovat |
Přejezdy snad nejsou otázka trasování, ale spíš peněz. Kdyby bylo peněz dost, dají se místo úrovňových přejezdů postavit nadjezdy, ne? | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Joker) (23.4.2023 21:41) | reagovat |
To mi vysvětlete, k čemu je vysokorychlostní trať v měřítku ČR. Možná tak úplně nová trať Praha-Brno, zároveň kratší než ta současná, ta by mohla ušetřit víc jak hodinu. Akorát ekonomicky to nejspíš pořád bude nesmysl. Možná by efektivnější bylo u některých úseků zvednout max. rychlost na 200 km/h. To by možná šlo prostě administrativním rozhodnutím, hlavní argument jsou úrovňové přejezdy, ale tvrdit, že v rychlosti 160 místo 200 se úrovňový přejezd stane nějak zásadně bezpečnější je podle mě mimo. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Grrr) (23.4.2023 21:15) | reagovat |
páni, tady je zas expertů na VRT.. Vás je tady škoda, běžte rozdávat rozumy na vládě. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Boring) (23.4.2023 20:35) | reagovat |
Jo, boring company by udelala padesatimetrovej tunel a v nem by byla dopravni zacpa elektrickych aut. ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (cyklistа) (23.4.2023 20:24) | reagovat |
No a mohli by mistři kritici navrhnout tu vysokorychlostní trať? ČR má takovou hustotu osad, stávajících tratí a silnic, že to není kam dát. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Asharak) RP (23.4.2023 19:30) | reagovat |
U nás by to neprošlo, krtek > musk | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Markéta Adamová Pekarová) RP (23.4.2023 17:27) | reagovat |
Boring compeny by už razila tunel. Nikomu by to v podzemí nevadilo. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Merlin) RP (23.4.2023 16:45) | reagovat |
@Georgethebest: Hodně by ses divil, jak by vypadaly silnice, kdyby v republice nebyly dálnice. Jo, celkem jistě se v tom utápí víc peněz, než by bylo nutné, ale rád bych tě viděl na tvé cestě z Prahy do Brna bez D1. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Hnidopich ORIGINAL!) (23.4.2023 15:29) | reagovat |
Problem s VRT je v zasade ten, ze ve stavajicim trasovani ji neudelate, protoze to mimo jine znamena ZADNE zeleznicni prejezdy. A problem noveho trasovani je, ze to - stejne jako dalnici - na svem uzemi zadna obec nechce. Ze je v CR k nicemu a mnohem k vetsimu uzitku by bylo zkapacitneni koridoru (ta predstava, ze po VRT budou jezdit i normalni vlaky a naklady je absolutne nesmyslna) na 3 a u Prahy na 4 koleje, je vec jina. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Georgethebest) RP (23.4.2023 14:47) | reagovat |
(Asharak) RP nemyslím si že je to levicový smýšlení, v podstatě jsem pravicový, jen že ta neustálá snaha o modernizaci všeho možného stojí nehorázné prostředky které pak chybí jinde...a stejně ve výsledku se ta modernizace nikdy nepovede, a jsou s ní spíš spojené problémy kvůli kvalitě, taky dost velká korupce co se zakázek týče atd......po D1 už jezdím pravidelně 28 let, ta dálnice se neustále opravuje a modernizuje ale nemám pocit že bych se po ní dostal do Prahy rychleji a pohodlněji. A co už to stálo.. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Sedmdesátsedm) (23.4.2023 14:29) | reagovat |
Fake and gay. Máme VRT okruh u Poděbrad. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Asharak) RP (23.4.2023 14:26) | reagovat |
@Geo: no to je to levicový smýšlení, co si tu ukázal. Spíš jde o to, že nemáš pocit, že někde nejsi pomaleji :> | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (bohyn) RP (23.4.2023 14:19) | reagovat |
@osli_hovno Petrohrad-Moskva-Nižnij Novgorod, Takže něco přes 1000 km. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Georgethebest) RP (23.4.2023 12:51) | reagovat |
Stejně...k čemu vlastně potřebujeme hustou dálniční síť a vysokorychlostní tratě ? Nemám pocit že bych byl někde díky tomu rychleji, a vlastně ani nechci. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (S) (23.4.2023 12:35) | reagovat |
To už je ten nový plán do roku 2050 po započítání dotací z EU? ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (nornik) RP (23.4.2023 12:33) | reagovat |
Jj, v zemi kde máme 10.8 mio lidí, 6 mio řidičů a 6.5 mio aut hrozně potřebujeme lokálky se stanicí někde v polích a tratovkou 40kmh. To, že nejsou lokálky je chyba SŽ... RSD dálnice aspoň konečně staví, SŽ tak maximálně nějakou tu studii. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Markéta Adamová Pekarová) RP (23.4.2023 12:21) | reagovat |
V Rusku je transibirska magistrála a čuměl bys co všechno se tam musí řešit. To je jinej level než v placaté přímořské Francii postavíš koleje na rovině a jedeš.. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (miklos-abdul) RP (23.4.2023 11:46) | reagovat |
osli_hovno: V Rusku vysokorychlostní tratě jsou, i když se soupravami od Siemensu. Jenže to je mnohem větší země. Ale to je vedlejší, průkopníky vysokorychlostních vlaků jsou Francie a Japonsko, obojí kapitalistické země. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Seňor Loco) (23.4.2023 11:30) | reagovat |
V našem kraji jde pokrok kupředu! Mívali jsme spěšný vlak z okresního do krajského města, jel asi hodinu a čtvrt. Pak to vylepšovali, postupně byla jediná možnost dva osobáky s přestupem. Pak to vylepšili na tři hodně couravý osobáky s dvěma přestupy. Pak tohle spojení zrušili úplně a vylepšili ho novou (a jedinou) možností jet s přestupem přes sousední okresní město, když to dobře vyjde, tak za dvě a půl hodiny tam... pokrok holt nezastavíš. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (poikl) (23.4.2023 11:29) | reagovat |
Máme, co jsme chtěli. Nic. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (osli_hovno) (23.4.2023 11:01) | reagovat |
jj, být v socialismu, sice bysme možná kousek té trati měli. A kolik že to VR tratí mají v russku? | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (MIlda_XX) (23.4.2023 11:01) | reagovat |
ve třetí minutě vysokorychlostní želva ... | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (Asharak) RP (23.4.2023 10:47) | reagovat |
No né zrovna rozpadlo, spíš by se zase odvařila mašina jako se děje častěji a častěji poslední roky ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (:.) (23.4.2023 10:34) | reagovat |
Nekecej, ve 200 už by se dávno rozpadl. | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (petapé) (23.4.2023 10:22) | reagovat |
jel jsem nedávno z Budějovic do Krumlova starým šukafonem a náhodou v tom vlaku to házelo jako bysme letěli 200 ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (jenis) RP (23.4.2023 10:06) | reagovat |
Navzdory absenci mezinárodně uznávaných norem se za vysokorychlostní považuje taková trať, kde je traťová rychlost 250 km/h nebo vyšší (u nových tratí), nebo alespoň nad 200 km/h (u modernizovaných starších tratí) | ||
|
||
![]() |
Obrázek '34 let kapitalismu' (cans) RP (23.4.2023 10:03) | reagovat |
od jaké rychlosti už je třať vysokorychlostní? | ||
|