Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetdevět:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Bij blm-bolszewika!) (26.4.2023 23:22) reagovat
Nikdo o Ukrajincich napíše že jsou nejlepší na světě, ulhaná ruská filcko. A je rozdíl jestli něco dělají jednotlivci, a nebo státní aparát zavádějící nový světový řád. Panimáješ, moloděc?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (sdaf) (26.4.2023 12:43) reagovat
@Pavel J.: Tak sa prosim unuvaj precitat aj zaciatok diskusie. Alebo si pozri obrazok... v tretej minute bude zelvicka :)

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Pavel J.RP (26.4.2023 11:56) reagovat
Na jakém obrázku? Tady se píše o nějakém obrázku? Možná na začátku, ale posledních asi tak 110 příspěvků je o tom, zda je v pořádku, aby nějaký stát začal vyvražďovat obyvatelstvo jiného státu jen proto, že se mu prostě znelíbili.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (sdaf) (26.4.2023 11:51) reagovat
@Pavel J.: Mily Pavle... Ak si vsimnes, tak na obrazku pisu ze russi su zly, priam najhorsi na svete, a ukrajinci su dobry, priam najlepsi na svete.... Ja sa len tu pritomnym hrdinom snazim poukazat na skutocnost, ze aj ukrajinci nie je su ziadny anielici, vypaluju kostoly, vrazdia ludi, zakazuju media, cenzuruju, palia knihy len preto ze su v nejakom jazyku a nie pre ich obsah. Ak ti to pride divne, tak mas, pravdu, je to tak. Obrazok je silne propagandisticky, nezodpoveda skutocnosti a na picu = kos!

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Pavel J.RP (26.4.2023 11:42) reagovat
bychom viníky války my a taky nám to v té době zahraniční politici, například Chamberlain, vysvětlili.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Pavel J.RP (26.4.2023 11:41) reagovat
(Bij blm-bolszewika!) (25.4.2023 15:23): Jistěže druhou světovou válku rozpoutalo Polsko. Když Němci na jaře 1938 mírumilovně obsadili Rakousko, byl mír. Když na podzim 1938 obsadili československé pohraničí, byl mír. Když v březnu 1939 obsadili zbytel Československa, i nadále trval mír. Ale když v září 1939 začali obsazovat Polsko, to se začalo bránit a tím rozpoutalo válku. Kdyby se nechalo v klidu obsadit jako Rakousko a my, mohl trvat mír. A kdybychom se my bránili v září 1938 nebo v březnu 1939, byli

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Pavel J.RP (26.4.2023 11:38) reagovat
To je zajímavé, že když Rusové rok a dva měsíce bombardovali ukrajinské pravoslavné kostely, tak to bylo v pořádku. Ale jakmile Rusové z útoku na ukrajinský kostel nařknou Ukrajince, tak ze zde přítomní ruští agenti můžou zbláznit.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Bij blm-bolszewika!) (26.4.2023 7:21) reagovat
@Merlin: já si taky myslím. Zfanatizovaní Rusáci se svým kultem smrti se jen třesou na to, až budou moci položit život za svého chcípajícího taxikáře a jeho nový světový řád. A úkolem svobodného světa je zajistit, aby se jim to podařilo v co největších počtech. Protože mrtevj Rus tady pak žádný děcka unášet nebude, nebude krást pračky, ani nebude řezat lidem hlavy zaživa.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (MerlinRP (25.4.2023 18:51) reagovat
psi chlup is blmblb: Tak to tedy hezky lžeš. Aféra s prodejem invalidních průkazek se teď řeší na Ukrajině a ty to buď víš, prolhaná mrdko a nebo to fakt nevíš, tupej kreténe. B-)

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Občan YRP (25.4.2023 18:36) reagovat
to uz tu bylo, ne?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (skepticRP (25.4.2023 18:35) reagovat
V Rusku je nacismus pod kontrolou a s minimálním vlivem na fungování státu. Na Ukrajině je nacismus oficiální ideologie podporovaná politiky, médii a hlavně silovými složkami.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (psi chlup is blmblb ) (25.4.2023 18:14) reagovat
blmblbm: tecka rusko nehaji, co to meles ty zumpo? Btw., ted prej se da v rusku koupit lekarsky lejstro, ze ses kripl,abys nemusel na vojnu. Ale plati se za to v dolarech a ne v rublech, proc?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (25.4.2023 17:16) reagovat
Tecka je totalne vypatlanej a Rusko nenavidi do te miry, ze klidne haji nacky, podpalovani kostelu, cenzuru, omezovani svobody vyznani a klidne i genocidalni maniaky. A to jen proto, ze mu to nakukala mluvici hlava v televizi. Az tohle skonci a pozornost sveta se posune jinam, tak z nej bude nadsenej Cinanobijec.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (sdaf) (25.4.2023 17:13) reagovat
https://t.me/casusbellilive/103861

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (sdaf) (25.4.2023 17:08) reagovat
@:. : A ked o tom vies, tak je jedno z akeho zdroja to pochadza. Kazdopadne cin podpalenia nabozenskeho miesta je samotny akt nenavisti, a nie nejaky komentar... /// A ked k teme, tak ako som pisal: Fakt na ukrajine nekontroluju media? Fakt mas pocit ze je to slusna, kulturna, demokraticka, mierumilovna krajina ktora bola napadnuta zlym agresorom len preto ze voloda ma neukojene imperialisticke chutky? Chod radsej makat...

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (sdaf) (25.4.2023 17:03) reagovat
@:. : "ty vole, myslíš, že nevím?" Takze o tom vies, tak robis zo seba kokota? Ked sa kostol nachadza na uzemi ktore je obsadene ukrajincami, tak akoze kto by to tam mohol podpalit, ked ako tvrdis, patriarcha je pod vlivem rusaku? Akoze si to podpalil sam? A nikto nepise ci ukrajina za konflikt moze alebo nie. Ja pisem, ze najhroznejsou obetou su obycajny ukrajinci ktori uverili vo volbach Selenskemu, ze zastavi boje na donbase.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Rusák po nakrmení olovem čvachtal) (25.4.2023 15:52) reagovat
@:. Udělám to samé. Ať mají za co střílet ruské okupanty - protože až odejde Putin, podle Merlina přijde někdo horší. A bude se hodit, když bude mít Rus co nejméně "živé síly", kterou by ohrožoval okolní svět ještě více, než dělá teď

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (:.) (25.4.2023 15:48) reagovat
Já se pak nedivím, že jste zavšivený rusácký onuce, když ani nechápete psaný text či cokoliv proneseného v diskusi, a jedete si zkrátka volný styl, kdy reagujete na věci, které nikdo neřekl. Sbohem, jdu dělat něco užitečného pro lidstvo a podíl z toho poslat Ukrajincům.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (:.) (25.4.2023 15:46) reagovat
Teda Vaše schopnosti chápat psaný text bych nechtěl. Nejdřív někdo cituje rusácký zdroj, který už rovnou označuje za pachatele nějaké demokraty (jasně, aby vyvolal nenávist), pak mě tady tentýž napadá, že jásám nad zapálením kostela, a pak si ještě přisadí mrdlin, že si myslím, že se to neděje... ty vole, myslíš, že nevím? Diskuze původně vůbec nebyla o nějakých hořících kostelech, ale o chování ukrajinské vlády podle kritérií v obrázku. Jste fakt všichni tak mimo, že už nedokážete ani diskutovat k věci?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (MerlinRP (25.4.2023 15:43) reagovat
@:. Že ty o tom nevíš, neznamená, že se to neděje. Ukrajinci vypálili už několik kostelů.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (:.) (25.4.2023 15:42) reagovat
sdaf, kde přesně se raduji nad zapálením kostela? Ty jseš fakt vypatlaný pako.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Je Rusko dle blm sváprávná stát? Nebo ho prostě jen nějdo donutil?) (25.4.2023 15:41) reagovat
"Ukrajina je obet cele situace, za kterou muze zapad" - Takže podle Tebe Ukrajina je oběť. A přesto je tady Merlin, který Ukrajince označuje za nacisty. A i když je pběť, tak Rusi volají po větším vraždění Ukrajinců. A páchají na Ukrajině válečné zločiny. Podle tebe je tedy za Ruské váleční zločiny odpovědný kdo? Rusy také někdo nutí, aby řezali lidem hlavy zaživa? Aby stříleli po děteh, a znásilňovali ukrajiský ženský? Aby unášeli jejich děti na převýchovu? K tomu je zlý Západ také donutil?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Bij blm-bolszewika!) (25.4.2023 15:33) reagovat
Ukrajina za válku nemůže, a proto Rusi vraždí Ukrajince po tisících, ničí jejich města, a na sociálních sítích oslavují ruské válečné zločiny? Proto Medvedev a další Ruské mluvící tlamy říkají že Ukrajina nemá právo existovat? Proto ty děláš vtipy, že by měli být více fyzicky napadány Ukrajinské ženy a děti, které utíkají před válkou?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (bohynRP (25.4.2023 15:31) reagovat
Zplynovat/zavrhnout všechny národy, co se podíleli na holokaustu by znamenalo vyvraždit 3/4 Evropy, milé, blbé @Merline. Z druhý války nemá čistý triko skoro nikdo. Co tam máš dál?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Fašistické Rusko) (25.4.2023 15:30) reagovat
Přesvědčení o vlastní nadřazenosti, právě prezentuje blm-blb. Podle Rusů se žádný národ nerozhoduje svobodně, ale je vždy ovládán. Buď Rusy, což je podle Rusů v pořádku, nebo ovládán Rusy není, a v tom případě ho ovládají USA. A v tom případěje legitimní na takový národ zaútočit. Seznamte se s Ruskou nadřazenosti v přímém přenosu

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (25.4.2023 15:28) reagovat
Ne, Ukrajina za tu valku nemuze. To sis fakt prekroutil uplne blbe. Ukrajina je obet cele situace, za kterou muze zapad, predevsim USA sekundovane EU.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Kap kap kap...) (25.4.2023 15:26) reagovat
@Kapajíci ruská nuzota: hele nuzoto. Tuhle lež tady opakuješ jak gramofonova deska. Proč tvrdíš že se sami Ukrajinci nemohli rozhodnout, jestli chtějí Janukovyče nebo ne? Proč to podle tebe musel zinscenovat Západ? Podle vás Rusů jsou Ukrajinci nesveprávní? A tenhle nadřazený pohled shora (viz obrázek) aplikujete na všechny národy?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Bij blm-bolszewika!) (25.4.2023 15:23) reagovat
Uvrtal do války? Takže za dobyvačnou válku nově nemůže agresor ale napadený? Takže podle blm-blba to byla Polská vláda, která "uvrtala Polsko do války proti silnějším nacistickému Německu, kterou nemělo šanci vyhrát ". Možná proto bylo Polsko napadeno ještě z druhé strany Rusy, aby si pamatovalo, že nemá uvrtávat. Blm blbe, tak proto Rusi zavraždili 22 tisíc Poláků? Za to že podle vás "Polsko rozpoutalo II. Světovou válku"?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (MerlinRP (25.4.2023 15:10) reagovat
O Ukrajincích vám něco poví člověk, který se s nimi setkal. A dodnes se na tom moc nezměnilo: [odkaz]

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (sdaf) (25.4.2023 14:55) reagovat
@:. Len chudacik ako ty dokaze plesat radostou nad zhorenym kostolom...

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (25.4.2023 14:54) reagovat
vypatlana tecka: Ukrajina prohrala v roce 2014, kdy si nechala zapadem zinscenovat nelegalni statni prevrat a skoncila tam demokracie. Novy loutkovy rezim ji pak uvrtal do proxy valky proti souperi, ktereho nema silu porazit. To je ta skutecna prohra. Byt tu valka, tak zmrdum jako ty, co si valku preji, fakt jde o zivoty. Normalni lidi by te za ty tvoje kecy a podporu valky utloukli nejblizsim klackem.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (sdaf) (25.4.2023 14:52) reagovat
@cyklista: Chod radsej sportovat... Aky stat bola zapadna ukrajina do konca 2ww? Preco by tam nemohli byvat madari? Sak este aj rodina matky Babisa z tade pochadza...

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (:.) (25.4.2023 14:46) reagovat
sdaf: To cituješ z nějakého prorusáckého zdroje, že tam někdo hned označuje viníky? No hlavně že máš jasno, debile.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (sdaf) (25.4.2023 14:45) reagovat
@:. : To tvoje "se holt postarají jiní kněží" znamena toto? "Na Ukrajine demokrati podpálili pravoslávny chrám Joba Pochajevského v obci Milijevo. "Chrám bol zapálený profesionálne, bez šance na záchranu," uviedla Černivsko-bukovinská eparchia. .....skratka kokoti... do rady.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (:.) (25.4.2023 14:45) reagovat
blmblbe, být tu válka, tak by kvůli takovým jako ty šlo o životy. Ano, máme svobodu slova, můžeš ze sebe dělat kokota, jak se ti zlíbí, ale bejt tu válka, tak takoví jako ty jdou pod zámek jako první. Ne kvůli nějaký svobodě, ale kvůli ochraně životů, kterým by kvůli takovým jako ty hrozilo reálné nebezpečí. A přesně tohle dělá Ukrajina, kdy před válkou nebyl až takový problém fandit rusákům, šířit propagandu atd., ale poté jsou tihle kolaboranti zavírání. Modli se, ať Ukrajina vyhraje a rusák nevleze sem.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (cyklistaRP (25.4.2023 14:15) reagovat
Podpora války a rusáků coby agresora je sakra nepohodlný názor!

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (25.4.2023 14:09) reagovat
Oznacit kazdy nepohodlny nazor za propagandu, oponenty za agenty nepritele, a pak je za jasani dementu jako tecka v souladu se zakonem zrusit. Taktika stara jak diktatura sama. Tecko, ty ses tak vypatlanej kokot, ze na to uz ani nemame tabulky.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (cyklistaRP (25.4.2023 14:09) reagovat
Milé ruské filcky, nepřeháníte to trochu? Na co potřebují ukrajinští Romové maďarské pasy, když je stejně Orbán nikdy do Maďarska nepustí a používá je jen k vydírání?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (:.) (25.4.2023 14:03) reagovat
Tak co se týče církve, Ukrajina podnikla dost rázné kroky proti církvi řízené z Moskvy. O Pečerskou Lavru a jiné se holt postarají jiní kněží, kteří tohle propojení nemají, tedy nejsou agenty rusácka. Totéž platí pro zmíněné televize, které byly provozovány rusáckými agenty a šířily rusáckou propagandu. Zmíněné věci by udělal každý rozumný stát, který by byl napaden nepřítelem - agenti nepřítele a kolaboranti s ním jdou prostě první, protože dokud válka nezačla, tak kvůli té kolaboraci ještě lidé neumírali.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (sdaf) (25.4.2023 14:01) reagovat
@Ne každý terorista: Spravne! Rusi to volaju "Specialna operacia". Kdezto Ukrajinci to volali "Antiteroristicka operacia". Ciel je rovnaky... "oslobodit" rusky hovoriace obyvatelstvo z donbasu (po vacsine majitelov ruskych pasov). Za zmienku stoji nova moda nutenych mobilizacii z madarsky hovoriacich kutov (zvacsa majitelov madarskych pasov), cim sa zabezpecuje cistenie aj zapadnej ukrajiny od "nie uplne ukrajincov"

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (cyklistaRP (25.4.2023 13:59) reagovat
Milý D_Ji! Víš, že to není vůbec vlastenecké, jako ruský kolaborant používat emerické nicky? Nikdo ti pak ty tvoje lži a pomatenou ruskou propagandu neuvěří.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občan teroristického státu.) (25.4.2023 13:28) reagovat
Ne, ruskej kriple. Speciální operací nazývá vraždění lidí tvůj oblíbený Ruský svět

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (D_J) (25.4.2023 13:28) reagovat
Autor toho pamfletu hore je buď propagandistický klamár alebo debil. Kontrola masmedii na Ukrajine - kde zmizli televízie 112, NewsOne.. ? Zakázal ich ten hrdina svaty Volodymir Z. dávno pred vojnou? Xxx Prepojenie cirvi a statu - akoze vyhananie povodnych knazov napr. Pečerskej Lávry a ich nahradzovanie ukrajinským štátom kontrolovanou cirkvou, ktorá veleby nacisticke orasa Banderu - to sa nazýva ako? A takto mozem pokracovat na kazdom jednom bode tohoto "zoznamu".

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Bij blm-bolszewika!) (25.4.2023 13:27) reagovat
Na jaký "svoje občany"? Na ruský teroristy! Všichni představitelé tzv. separatistických republik jsou agenti FSB a mají ruské pasy. Stejně jako ty oenoznačený zelený molodci, který tam Vova vyslal a nedávno přiznal. Blm, už zase používáš staré notičky? Ty jsi fakt nuzáček B-) ;-)

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (vosat) (25.4.2023 13:20) reagovat
Největší píča je Zelí

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (karel (neprihlaseny)) (25.4.2023 13:16) reagovat
vsechny zeme stojej za hovno, je cas na marsy a venuse!

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (krisbi2) (25.4.2023 13:15) reagovat
zdroj?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (25.4.2023 12:51) reagovat
Myslis tu "protiteroristickou operaci", jak eufemisticky rezim v Kyjeve nazyval vojensky utok na sve vlastni obcany?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Pavel J.RP (25.4.2023 12:44) reagovat
No hlavně že byly předem známy dlouhodobé účinky "speciální teroristické operace".

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (25.4.2023 12:37) reagovat
Pavel J: spatne je nefunkcni meme "ockovani" na mRNA technologii, ktera nikdy drive (a ani pozdeji) nebyla uvedena do komercni praxe a ackoliv je ta technologie nejakych 30 let stara, nikdy se nepodarilo s ni vyvinout komercne nasaditelny produkt. Pri nasazeni mRNA pri kovidu bylo rezignovano na bezne bezpecnosti procedury, faze, ktere jindy trvaji roky, byly zkraceny na tydny. O dlouhodobych ucincich tak nikdo nemohl ani z principu vubec nic vedet. No a ty "vakciny" nakonec ani nefunguji.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Burn, Rus, Burn) (25.4.2023 12:37) reagovat
Jak například Ukrajina potlačuje inteligenci a umění? A Ukrajina je také přesvědčena o svojí nadřazenosti, a hlásá nutnost změnit světový řád, aby byl v souladu s Ukrajinskými zájmy? Tak jak to dělají ruský špíny?

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Kendum_duplum) (25.4.2023 12:29) reagovat
:-D tenhle je fak dobrej. Az na to ze ty fajfky jsou v realu na obou stranach. Ale jo pro volice 107 urcite topry. B-)

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Pavel J.RP (25.4.2023 12:22) reagovat
DQDLM: Vlastně to, co píšete, má jistou logiku. Ruské vedení vyvinulo vakcínu, když samo hlásalo, že vakcinace je smrtelná; v úmyslu zabít co nejvíc Rusů. Ale protože to nezabralo, tak teď posílá Rusy umírat na Ukrajinu. I časově to sedí: Takzvaná "speciální teroristická operace" byla zahájena přesně v době, kdy se ukázalo, že smrtící účinek vakcín nebyl dostatečný.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Merlin na Rusa má obřího ptáka. Víc než je ruský třinácticentimetrový průměr) (25.4.2023 12:16) reagovat
Jako netvrdím že Ukrajince nemůže někdo zradit, a opravdu něco Rusákům prodat. Byť v případě HIMARS je to málo pravděpodobné. Ale pak bych takového jedince nenazýval Ukrajincem, a neříkal, že to udělali "Ukrajinci". Nejspíš by to byla podobná ruská špína, jako jsi ty, Merline.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Merlin na Rusa má obřího ptáka. Víc než je ruský třinácticentimetrový průměr) (25.4.2023 12:10) reagovat
A prodat jí někomu, kdo tě chce vyhladit. A dovézt jí na zadní sedačce Lady. A nějakými důkazy se jako správný Rusák neobtěžuješ, taky proč. V Ruském světě je možné i z medvěda doznat přiznání, že je zajíc, a že jeho rodiče byli oba zajíci. Proto je třeba vás Rusy zastavit, ať se ten váš ruskej svrab neroztahuje mimo tu vaši Balšóju Russ. Na což dobře slouží mimo jiné i ten HIMARS. Zejména když se sleze hodně zastánců nového ruského světového řádu pohromadě ;-) B-)

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (pambu) (25.4.2023 12:10) reagovat
..aneb podařilo se mi tu diskusi o hovně odlehčit na celou jednu minutu.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (MerlinRP (25.4.2023 12:06) reagovat
No jasně. Ulít jednu raketu, kterou odepíšeš jako vystřelenou (teda, píše se o dvou) a prodat ji za několik set tisíc dolarů, to rozhodně nedává žádný smysl.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Merlin na Rusa má obřího ptáka. Víc než je ruský třinácticentimetrový průměr) (25.4.2023 12:03) reagovat
Merline, ale ty jsi Rusák. Píšeš jak Rusák,l myslíš jak Rusák, Ukrajine nenávidíš jako Rusák, podporuješ Ruský svět jak Rusák, lžeš jak Rusák. Možná ses narodil mimo Nuzákov, ale znáš to: krysa která se narodí ve stáji také není kůň. Aneb můžeš dostat Rusáka z Chudobince, ale Chudobinec z Rusáka nikdy. A je to zjevně dědičný

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Merlin na Rusa má obřího ptáka. Víc než je ruský třinácticentimetrový průměr) (25.4.2023 11:59) reagovat
:-D :-D :-D To přece dává naprosto smysl, prodat ukázaku strategické technologie národu, který chce ten tvůj národ vyhubit.

Obrázek 'znaky fasismu' Obrázek 'znaky fasismu' (Ruska mentalita: lhat, krast, vrazdit ) (25.4.2023 11:58) reagovat
Don-Kokote, to ani nikdo netvrdí, zase někomu něco podsouváš, umíš něco jiného? Ukrajina byla dost zkorumpovaná, dílem díky lůidem napojených na Ruský Chudobinec. Ale ani akorumpovanou zemi není normální napadnout a vraždit v ní lidi. Což ty jako správný prorussák ovšem nechápeš. Proto sem slintáš tyhle ruský cancy

Strana 1/3. 1 2 3 následující