Odebírat | ||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (15.6.2023 15:21) | reagovat | |
A mimochodem to "oznacit te za debila" je přesně to dětinské hraní si na doktora, o kterém jsem psal. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (15.6.2023 15:20) | reagovat | |
Takže tys do diskuse zatáhl sprostý primitivismus ale téma jsem ke sprostému primitivismu otočil já? | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (miko) RP (15.6.2023 15:18) | reagovat | |
oznacit te za debila, to opravdu neni sprosty primitivizmus, te je proste konstatovani faktu. ale je hezky, ze snazis z toho pokazde infantilne vykroutit a otocit napsane jinam | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (15.6.2023 15:17) | reagovat | |
A že to platí i v případě typických dětinských pokusů hrát si na doktora? | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (15.6.2023 15:16) | reagovat | |
Už vám dvěma někdy někdo prozradil, že sprostý primitivismus nevypovídá o adresátovi, ale o pisateli? A že to platí i v případě typických dětinských pokusů svalit vinu za vlastní sprostý primitivismus na adresáta? | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (miko) RP (15.6.2023 15:02) | reagovat | |
nj, je to debil. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (15.6.2023 14:58) | reagovat | |
Natož abys to "dokázal". To je jen a pouze tvoje zbožné přání. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (15.6.2023 14:56) | reagovat | |
miko: To, že jsi něco někde plácnul, ještě neznamená, žes to "vysvětlit". Ale hlavně to vůbec nijak nedokazuje ty tvoje lži, že "nabada ke "zruseni rezimu" (jakeho? to nevi" | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (miko) RP (15.6.2023 14:53) | reagovat | |
a ja jsem ti na to nasledne jasne sepsal a dokazal, ze forma vlady absolutne neni apoliticka zalezitost. to jsem si mysle sice taky, ale bylo mi 14 a o svete jsem vedel velke prd. resume: jsi debil, ktery necte fakta, ani odpovedi, ktere se ti nehodi do kramku. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (15.6.2023 14:46) | reagovat | |
miko: Nedávno jsem u psal například toto (cituji): "Je rozdíl mezi v podstatě apolitickou záležitostí jakou je forma vlády (např. zmíněná demokracie) a konkrétní ideologií (např. neomarxismem), kterou všechny vlády prosazují a na základě které dělají politická rozhodnutí." Takže opravdu netuším, odkud máš ten nesmysl, že "nabada ke "zruseni rezimu" (jakeho? to nevi" | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (htrhrht) (15.6.2023 11:37) | reagovat | |
Dezolat: ty jsi debil | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (miko) RP (15.6.2023 11:29) | reagovat | |
jasne, ja nectu, co pises. a odkud to asi tak mam? z toho co pises, i kdyz pak tvrdis, ze to nepises. jasne, logika. dalsi vec: pry nadsazka ... jasne, kdyz s tebou nekdo nesouhlasy, je estebakuv syn. ... proste jsi si zase ukazal, jaky jsi debil | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (15.6.2023 11:24) | reagovat | |
Politické procesy alias trestání za "ideozločiny" se samozřejmě obnovily. Proběhlo a probíhá jich docela dost. Narážka na komunistické fotry je samozřejmě jen nadsázka, ale reálný základ má v tom, že syn - zdejší diskutér - bolševické manýry má. Například "doporučuje" emigraci těm, kdo si "dovolí" mít kritické připomínky k současnému režimu. Což je v principu "měkčí verze" toho, co páchali komunisti. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (15.6.2023 11:23) | reagovat | |
miko: Právě jsi opět předvedl typické podsouvání názorů, které popíráš. Cituji: "nabada ke "zruseni rezimu" (jakeho? to nevi". Přitom jsem nesčíslněkrát uváděl, že režimu liberálně demokratického. A tak je to s tebou vždycky. Zásadně nečteš to, co píšu, a místo toho mi podsouváš svoje vlastní lži. A za tyto vlastní lži mě kritizuješ a urážíš, přestože autorem těch lží jsi ty a ne já. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (miko) RP (15.6.2023 10:48) | reagovat | |
dezolat mi pripomina komentatory z novinek: bylo obdobi, kdy do kazdeho clanku (treba, kdyz v zoo chcipl nejaky vzacny ptal) vmontovali kalouska. on taky do kazde debaty vnese: ze mu nekdo neco podsouva, ze vsichni, kdo s nim nesouhlasi, jsou lhari s bolsevickymi manyry, je se obnovily politicke procesy, ze nekoho fotr mu za totace podsouval adoraci zapadu ... a pritom sam svym projevem nabada ke "zruseni rezimu" (jakeho? to nevi. nebo zacne motat 5pres9) | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (15.6.2023 10:31) | reagovat | |
Otázka je, proč by měl někdo někam odcházet jenom proto, že mu nějaký lhář s bolševickými manýry podsouvá adoraci Ruska úplně stejně, jako jeho fotr podsouval kritikům minulého režimu adoraci západního imperialismu: https://cs.wikipedia.org/wiki/Akce_Asanace | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (jajajajajajaja) (15.6.2023 7:36) | reagovat | |
No to by som ani tak netvrdil, ze by sa nemala uplatnovat kolektivna vina na moskalov co odisli, lebo oni nemuseli odist kvoly tomu, ze nesuhlasia s rezimom, ale uplne z inych dovodov. Ja osobne bohuzial poznam jedno ruske hovno co tu zije, obdivuje rusko a putinrezim, ale na otazku, ze preco tu vlastne prisiel, tak jednoduch odpovie, lebo tu je lepsie. Uplne presne to iste ako nase proruske hovna - adoruju rusko, ale nepojdu tam, lebo vedia, ze tu je lepsie. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (fdfgfggggf) (14.6.2023 11:45) | reagovat | |
Striktně vzato ten první sklad ve Vrběticích opravdu vyhodil do vzduchu majitel. Dostal echo, že se někdo hrabal v dodávce, co měl exportovat do Bulharska (a odtud měla putovat do Ukrajiny). Takže ji šel zkotrolovat a přitom odpálil ruský podarok. Ten měl bouchnout až na cestě do Bulharska - stejně jako druhý dáreček ve skladu, co bouchnul několik dní po tom prvním. Stejný majitel, stejný adresát... | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (lmao) RP (14.6.2023 9:39) | reagovat | |
Vsechno jede podle: "Neni clovek, neni problem." Co na tom kdo porad nechape? | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Quíkošák) (14.6.2023 8:51) | reagovat | |
Osvobodili své bratry russy aby je pak mohli utopit jako koťata. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Velký Berezný ) (14.6.2023 8:42) | reagovat | |
Drž hubu vypitej dutohlave | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (ukros-bandera) (14.6.2023 8:38) | reagovat | |
Ja nechapem banderovcov. Ostreluju priehradu a este sa o tom chvastaju vo washington post | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (14.6.2023 8:36) | reagovat | |
Pepee: Pracovat s "důkazy" se samozřejmě dá. Jenže skutečné důkazy se používají při skutečném soudním procesu ke skutečnému usvědčení pachatele. A k tomu - pokud se nepletu - nedošlo. Osobně se domnívám, že kdyby použitelné důkazy skutečně existovaly, tak by soud už dávno proběhl, protože by to z propagandistického hlediska bylo mnohem lépe využitelné než nějaké "důvodné podezření". | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Pepee) RP (14.6.2023 8:27) | reagovat | |
dezolate ne neni vsechno jen podezreni ... ono totiz lze pracovat s takovou veci jako "dukazy", kterou vy dezolati vuubec neuznavate ze existuje... pro vas je prd putinuv svaty a nepochybuje se o nem... nas ostatni co nemame vymeteno v hlave zajima realita | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Dezοlát) (14.6.2023 8:05) | reagovat | |
Všechno je to takzvané "důvodné podezření". | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Pavel J.) RP (14.6.2023 8:04) | reagovat | |
Merlin: Ale že musejí ti Ukrajinci být úžasně koordinovaní, že si loni 24. února začali současně na celém území Ukrajiny od východu až na západ sami bombardovat a zapalovat baráky. A všude naráz v jeden den. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (miklos-abdul) RP (14.6.2023 8:03) | reagovat | |
A existuje nějaký důkaz, co se v těch Vrběticích stalo, nebo je to všechno stylem "řekli to fízli a bylo to ve zprávách"? | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (nojo) (14.6.2023 7:53) | reagovat | |
Merlin: nalože položili Rusové, vypadá to že majitel je možná trochu kryl a nebo jim umožnil vstup aniž by si je pořádně ověřil | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (cyklista) RP (14.6.2023 7:53) | reagovat | |
Ukázka ruské propagandy. Zničili už tolik západních tanků, že když potřebují ukázat nějaký vyřazený v televizi, tak nafilmují vlastní, kokoti: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Tjefuk) RP (14.6.2023 7:37) | reagovat | |
A další mrdka z tebe vypadli. Popíráš tam narativ, že to udělali rusové a tu ho potvrzuješ. Navíc majitel dal rusáčkům vstup a volný pohyb po skladu, aby si to zaminovali jak chtějí. Opět polopravda, co tu zkoušiš. Takže mrdka... | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Merlin) RP (14.6.2023 7:28) | reagovat | |
@Tjefuk: Děkuji, že jsi to potvrdil. Já totiž nepsal, že v tom nebyli Rusové zapojeni. Možná nebo spíše určitě majiteli za čin i zaplatili. ALe nálože položil Čech. Neudělali to Rusové. Takže asi tolik o tom, kdo je tu mrdka. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (MildaX_) (14.6.2023 7:22) | reagovat | |
k myšlení je potřeba mozek .... | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Tjefuk) RP (14.6.2023 7:19) | reagovat | |
Ano, majitel firmy je podezřelý, že v tom jel společně s rusáčkama. Ne, že v tom jel místo nich, debile.. Klasická ruská mrdka, řekne půlku pravdy a ještě si stěžuje na ostatní. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (cyklista) RP (14.6.2023 7:18) | reagovat | |
Jasně, rusáci jsou sluníčka milá, nevyhodili do vzduchu Vrbětice, nevyhodili do vzduchu podobné tři sklady v Bulharsku, neotrávili pana Skripala a dva bezdomovce v Anglii, neotrávili jednoho zbrojaře v Bulharsku, který obchodoval s Ukrajinou. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Pichus) RP (14.6.2023 7:17) | reagovat | |
Merlin: děkujeme za krásnou sebereflexi v druhé větě. Aneb všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Merlin) RP (14.6.2023 7:09) | reagovat | |
Úžasné komentáře, opravdu. Značná část obyvatel Země jsou prostě debilové. Ne že by to tak nebylo odjakživa, ale v poslední době jich nějak přibývá. Například ty Vrbětice. Bylo to ve zprávách, psalo se to nakonec i na Seznamu, že sklad vyhodil do vzduchu majitel, český občan z Ostravy. Stejně se tu pořád pojede narativ, že to udělali Rusové. A tak je to se vším, čím tu argumentujete. Snůška bludů a lží. Buď jste opravdu kreténi, kteří tomu věří a nebo pokrytečtí hajzlové, kteří dobře vědí, že lžou. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Markéta Adamová Pekarová) RP (14.6.2023 6:53) | reagovat | |
Ty že nemáš posraný život? Tak výstupné z EU a uvidíme jak se ti bude líbit, když ti Němec přestane posílat almužnu | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Lincolt) (14.6.2023 6:50) | reagovat | |
Za muj posranej život ne,ale sousedce co musela utéct s dětma z ukrainy, posral život celkem slušně | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Modus) RP (14.6.2023 6:43) | reagovat | |
Greywolf: v jak hlubokém omylu žiješ... uvedu třeba jeden exemplární případ - pozůstalí po obětech ruSSkého útoku ve Vrběticích.... další názorná ukázka - několik dedemošek zpět - viz ruSSo-náckovství některých účastněných..... fakt ještě nevidíš nos mezi očima? | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Velký Berezný ) (14.6.2023 6:39) | reagovat | |
Greywolf - ty čuráku, my nemáme žádné posrané životy, to vy rusáci žijete po krk ve sračkách a hrozně vás sere, že jiní mají uklizeno. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' ( . ) ( . ) (14.6.2023 6:11) | reagovat | |
Rusáci se mydlí s jinými Rusáky. Což skvěle odvádí pozornost od toho, jak Západ vyjebává s náma. Jsme opravdu až tak moc vypatlané ovečky? | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Greywolf) (14.6.2023 6:10) | reagovat | |
lol další materiál do desetiminutovky nenávisti Něco vám prozradím: Putin opravdu nemůže za vaše posrané životy | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Anjinsan) (14.6.2023 2:27) | reagovat | |
To že se jim zrovna nechce do války z nesnímá kolektivní vinu. Když se bavím s rusákem, kterej žije 30 let v ČR, tak stejně chce aby bylo rusko velký a mocný, aniž by se změnilo. Tohle uvažování vždycky povede ke stejným důsledkům. Pomůže jedině rozebrat na menší kusy, jinak tu ta osina v prdeli bude dalších sto let škodit. Od VŘSR ty kurvy jen rozesíraj celej svět. Jak je někde problém, tak ho zvětší. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (kmikal) RP (14.6.2023 1:05) | reagovat | |
A k "osobne bych rozlisoval" - tohle chce ale přímou soudobou zkušenost k adekvátnímu soudu. Mělo smysl rozlišovat třeba mezi sudetskými němci, co "jen" pomohli rozbít v 1938 zdejší demokracii volbou nazi SDP (asi 90+% z nich)? Od těch, co se pak podíleli na represích? A když je naši předci skoro všechny odsunuli, je nějak relevatní GB/US pohled, co to úplně nechápali, protože nezažili heydrichiádu, Lidice atd, stejně jako my ne Buču, Izjum, Kramatorsk... nechme soud nad Moskaly na Ukrajincích. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Jančo) RP (14.6.2023 0:46) | reagovat | |
@Miko jj, presne. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (kmikal) RP (14.6.2023 0:46) | reagovat | |
miko: jo, ale Moskalové nezavřeli hranice. Stále platí (při troše snahy), že kdo s tím nesouhlasí, může odejít. Loni to udělalo cca milion obyvatelů Moskálie. Nevím jak bych na ně uplatňoval kolektivní vinu za vyhlazovací a kořistnickou válku proti UA, ale ti, co zůstali, jsou prostě kolektivně zodpovědní. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (miko) RP (14.6.2023 0:44) | reagovat | |
a mrdlinka neplette, jeste bude mit bordel v hlave. on veri v placatou zemi. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (miko) RP (14.6.2023 0:42) | reagovat | |
pro mne neni rusak, jako rusak. osobne bych hodne rozlisoval mezi odvedencemi (povolavakem, nebo nasilne z rad civilistu), kteri jsou pak nasazovani do prvni linie, bez poradneho vystroje, kterym je vyhrozovano zastrelenim (kezby jenom), kdyz ustoupi, nebo se zrani, nebo se vzdaji. a pak mezi "zoldakama" z rad extremistu, vrahu z vezeni a podobne. ty prvni dokazu i litovat (samozrejme do urcite miry), ale to druhe vubec ne, temto zviratum bych pral nekolikanasobne vse, co delaji jinym. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (kmikal) RP (14.6.2023 0:41) | reagovat | |
Merline to ví každý. Přirozený stav je tma. Pak mocní Moskalové na východě vymysleli Slunce. Protože jsou tak hodní, poslali ho na západ. Ale zlí lidé na západě každý večer Slunce zničí. Naštěstí mocní Moskalové vyrobí přes noc další Slunce a pošlou ho znovu... | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Smradek) (14.6.2023 0:38) | reagovat | |
Co si tym chcel povedat merlin? Ze je predsa jasne ze rusaci su uplne zvratene evil kurvy ktore maju radost len ked ostatni okolo nich trpia a umieraju a este vacsiu ked im to priamo sposobuju takze je to uplne pochopiteľné? | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Jančo) RP (14.6.2023 0:36) | reagovat | |
Vezmi si, že ruskí vojaci (ok, nie všetci) sú pozbieraní z kadejakého Prdelákova, kde žili ako zvieratá v takej chudobe akú si my nevieme predstaviť. A zrazu im niekto povie, že dostanú zaplatené a dostanú najesť, keď pôjdu tam a tam a budú sa správať ako prašivá zver. Tak OK, veď aj tak som žil ako potkan, čo už bude horšie. A ešte sa mi možno podarí znásilniť nejaké dievčatko. To nie je film, že "rusi bojujú za nejakú vec" - to sú naverbované zvieratá, čo chcú jesť, srať a sexovať. To je tak všetko. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (:.) (14.6.2023 0:35) | reagovat | |
Autor názvu obrázku zvolil chybnou premisu. Nelze pochopit něco, co neexistuje. | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (wasd) (14.6.2023 0:34) | reagovat | |
vsak rusak dela vsechno poradne, kdyz uz niceni tak kompletne, zadni svedci, nikdo neprezil. Ruska ruleta, rusky chlastani, ruska bida, ve vsem jsou nejlepsi | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Anjinsan) (14.6.2023 0:24) | reagovat | |
Tak především je špatně už ta predikce, že rusáky musí někdo chápat. Švába nebo klíště přece taky rozlápneš a nesnažíš se ho pochopit. Když se bude tento přístup dostatečně dlouho aplikovat i na rusáky, tak se ten zbytek třeba bude snažit opustit uvažování otroka Zlaté hordy a místo toho bude chtít patřit mezi civilizované národy. Ale těch několik stovek let zpožděného vývoje prostě jen tak nedoženou... | ||
|
||
Obrázek 'Nemohu pochopit mysleni nekterych Rusu' (Merlin) RP (14.6.2023 0:17) | reagovat | |
To se nedivím. Pro autora bude problém pochopit i to, kam se večer ztrácí Slunce. | ||
|