Odebírat | ||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Freeman6) RP (26.6.2023 10:05) | reagovat | |
said no one ever | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Vyjebany kokot) (25.6.2023 17:09) | reagovat | |
Vy si jako myslite, ze je konec? Ze Pirozek je v pohode, co jsme si to jsme si? Lol. Mam takovej pocit, ze prave zacal trpet nahodnejma zavratema. Mel by se drzet dal od oken. Starej KGBak si na svoji akci pocka. On na to nezapomene. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Rush) (25.6.2023 10:22) | reagovat | |
mě by zajímalo v jakým paralelním vesmíru žije kokot, kterej si myslí, že kdokoli z těch co podporujou ukrajinu nějak fandil nebo obdivoval tuhle pyroha jinak než v tomsmyslu aby tam udělal co největší bugr a šel na chuj... ale jako nečekám, že lidi co fandí Rusku znají mapu, mají odhad a nebo logický uvažování... A jinak bylo to malý divadýlo, ale Zdrhající putin, rozjebaná infrastruktura pod moskvou, sejmutejch 7 kusů letecký techniky.. no nemusí pršet, stačí že kape | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' ( Dimitry Peskov) (25.6.2023 10:18) | reagovat | |
Ruský megamagor musel prigožinovi líbat prdelku celej den aby mu nepověsil vedení armády | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (cans) RP (25.6.2023 10:16) | reagovat | |
Pirožkin si uvědimil, že přestřelil, a tím to skončilo | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (25.6.2023 10:13) | reagovat | |
@miklos-abdul: O Wágnerovce Prigožin samozřejmě přijde. Tedy přinejmenším oficiálně. A pokud to lidem, jako jsi ty, bude stačit jako vysvětlení, jak byl Prigožin tvrdě potrestán, pak to splní svůj účel. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (miklos-abdul) RP (25.6.2023 10:04) | reagovat | |
Merlin: Samozřejmě nad tím rukou nikdo nemávne. Wagnerovce nejspíš převezme ruská vláda, čímž bude Prigožin zcela odstaven. Nebo tak něco. To záhy uvidíme. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Pepee) RP (25.6.2023 9:58) | reagovat | |
tento strawman argument vymysli vymasteni dezolati a nikdy takovou vec nikdo normalni nerekl... vazne jdete doprdele rusaci | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (ifififiiiffifi) (25.6.2023 0:46) | reagovat | |
a neni snad jasny, ze se na necem museli dohodnout? nebo si fakt myslite, ze si to jen tak v pul cesty nechal rozmluvit, aniz by tim neco ziskal? | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Los Losos) RP (25.6.2023 0:38) | reagovat | |
Tohle je náhodou ftipný | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (25.6.2023 0:29) | reagovat | |
@kvík: Jasně vole. A ruský megamagor nad tím jen tak mávl rukou a řekl: Nojo, tak proti mě vyvolal vojenský převrat. Ale co, však ať si jde, nechám to být. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Direct) RP (25.6.2023 0:27) | reagovat | |
xDDD OK... Víckrát to vyvracet nemusíš... já ti budu věřit | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Quíkošák) (25.6.2023 0:24) | reagovat | |
Merlin: no, to je teda slabota ve stylu "když jsem hajzl já, tak vlastně všichni" ale k tématu : russký magor vytáhl proti russkému supermagorovi, ale běloruský magor ho ukecal, aby se na to vysral a tak tedy magor táhne do prdele. A takhle jsme zase s těmi libratdy vymrdali.... | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (25.6.2023 0:21) | reagovat | |
Naštvalo? Vůbec nic. Jsem si celkem jist, že nejsem naštvaný. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Direct) RP (25.6.2023 0:15) | reagovat | |
O vážně mrdlinku? Awww ....Copak tě naštvalo tentokrát, že jsem se tě tak dotknul mou nechápavostí... | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (25.6.2023 0:09) | reagovat | |
@Direct: Fakt, že neumíš pořádně ani číst, natož abys chápal význam sdělení, mě vlastně vůbec nepřekvapuje. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Direct) RP (25.6.2023 0:08) | reagovat | |
yep... Mrdlin z toho vymáčkl rovnou dva komentáře o hrdiném státníkovi | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (25.6.2023 0:06) | reagovat | |
@miko: No jo, já byl dnes přes den holt v práci. Zoufalý způsob, jak se dostat k penězům, já vím. No ale přesto je to důvod, proč jsem se nemohl zůčastnit přiblblých debat na roumingu dříve. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (miko) RP (25.6.2023 0:03) | reagovat | |
evidentne dosli nove propozice, jak se to ma vysvetlovat cely den trapne ticho, maximalne nejaky ten prostoduchy vypad a snaha urazit nekoho ... jinak drzeli huby. a ted uz jsou geroji! | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (24.6.2023 23:59) | reagovat | |
@Quíkošák: A na druhou stranu, kdo projevil silnou nekompetenci a nechal si vlastně úplně bez boje obsadit velitelství jižního vojenského okruhu? A takových otázek je více. Boj o moc je hra. Dost krutá a nemilosrdná. A ano, jak psal kníkal: má nějakou nomenklaturu kolem sebe, tj díky němu zbohatlou vrstvu na něj napojených sráčů ... což platí pro Putina naprosto stejně, jako pro Zelenského. Platí to, byť třeba ne až v takové míře, i pro Fialu, Macrona, Bidena ... to je totiž politika. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (24.6.2023 23:55) | reagovat | |
@Quíkošák: Asi takhle to vypadalo v Rostově: [odkaz] A účel "vzboury"? Hele, kdo jako snad jediný vládní představitel veřejně vystoupil a pronesl fakt dobrý projev, který ho zobrazoval jako skutečného státníka? Projev tak dobrý, jako by ho připravoval už nějaký ten týden. A kdo nemá svou pozici zas tak pevnou a potřeboval by si nějak vylepšit svůj mediální obraz a teď najednou čistě náhodou zažehnal občanskou válku v Rusku tím, že domluvil Prigožinovi? | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Direct) RP (24.6.2023 23:52) | reagovat | |
Jak to místní boti hrajou na to, že se vlastně nic nestalo a odvádějí pozornost strawmenováním. Všechno de podle plánu.... klasika | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Quíkošák) (24.6.2023 23:39) | reagovat | |
Svině jako svině, russáci už lepší nebudou... | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Nehet) (24.6.2023 23:37) | reagovat | |
Me osobne bylo sumak co se stane s Prigozinem. Chtel jsem mit nejakou sondu do toho, jakej je ted mindset beznyho rusa,jakej je potencial, kdyz se objevi silnej leader, kterej se postavi vrchnimu veleni, ze se za nej bezny rusaci, armada, garda budou stavet. Resp. kolik. Jaka je realna vule rusu, pokud by meli alternativu. Bohuzel, tohle je asi ten nejhorsi signal, jakej v tomhle sel poslat. Tyem, co umoznili Prigozinovi obsadit ty dve mesta se asi nedejcha ted dobre. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (ifififiiiffifi) (24.6.2023 23:31) | reagovat | |
merlin: neni oficialni verze, ze se vzbouril protoze mu chcipali lidi, protoze nedostaval munici a jeste mu pri ostrelovani rusove zabili cca 2000 lidi? | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Quíkošák) (24.6.2023 23:30) | reagovat | |
Merlin: no tak nám, hloupym americkým otrokum vysvetli, co je to za super figl, že Prigožin tahl nach Moskau? Přiznám se, že mi to furt nějak nedochází... | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (kmikal) RP (24.6.2023 23:29) | reagovat | |
Merline, fašistické diktatury jako je současná Moskálie mají nějakého vůdce, to ten váš putler. A ten má nějakou nomenklaturu kolem sebe, tj díky němu zbohatlou vrstvu na něj napojených sráčů. Jako tady do 1989. Mno a kdyby Prigouš putlera sundal, tak nemá ani trochu té pochybné legitimity, co má putler. Hele to je symptom fašo režimů, je to na dýl by to vysvětlovat, musel by udělat skutečné volby (první za dvacet let v Moskálii) a prohrál byl. Prostě Prigouš zkusil něco, na co neměl. Ale i tak prdel. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (blmblmblm reloaded) (24.6.2023 23:27) | reagovat | |
from (alias knikal): Jak ze se to rika? Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Quíkošák) (24.6.2023 23:27) | reagovat | |
Merlin: že russáci bojují s russáky? Že mesta obsadi zoldnerske hordy? Že je v moskve "protiteroristicky režim" a zablokované dálnice smerem k okupovanym mestum? Podle rusských blogerů Prigožinovi hordy sestřelili 7 russko-armadnich vrtulníků, kde zahynulo 20 členů posádek, tedy vycvicenych specialistů, kteří se pratkicky nedaji hahradit. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Nehet) (24.6.2023 23:26) | reagovat | |
Btw. video z kvetna, kde se ptaj rusu na ulici co si myslej o Prigozinovi. Ta zeme je fakt tragedie, ty lidi se tam evidentne bojej rikat co si myslej. Kdyz se objevi nejakej macho, kterej se velkohube postavi proti vrchnimu veleni a oni se k nemu zacnou stavet, tak za par hodin zdrhne do Belor. a ostatni, at si to tam vyzerou. https://www.themoscowtimes.com/2023/05/24/what-do-russians-think-of-yevgeny-prigozhin-a81255 | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (24.6.2023 23:25) | reagovat | |
@kníkal: Ne, stále ti nedochází nic. Dokonce tu básníš o tom, jak mohl Prigožin zachránit miliony životů ... myslíš toho Prigožina, který se podle oficiální verze vzbouřil proto, že se mu zdálo, že ministerstvo obrany zabíjí Ukrajince moc pomalu a málo efektivně, že? | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (miko) RP (24.6.2023 23:22) | reagovat | |
to je kec - nepritel meho nepritele mi jenom pomaha oslabit meho nepritele. pritele si prece vybiram sam a ne na zaklade toho, ze jenm (nahodou) jde proti memu nepriteli | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (24.6.2023 23:20) | reagovat | |
je to tak, nepřítel mého nepřítele je můj přítel. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (kmikal) RP (24.6.2023 23:19) | reagovat | |
Hele upřímně, kurevsky mě to mrzí, že Prigouš nedojel do Moskvy, nic mu reálně nebránilo. Celou noc z pátku na sobotu jsem to sledoval, šel jsem spát v 7 ráno, odpoledne to ještě vypadalo ok, šel jsem chilovat na cvičební stroje kus tady k rybníku, ale poslední jsem vynechal, když to odpískal, ani jsem nešel plavat. Demotivace.Kdyby to dotáhl, mohlo to ušetřit možná miliony životů, co v té válce ještě asi shoří. Ale, vím, že to je zmrd. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (24.6.2023 23:17) | reagovat | |
@Quíkošák: Proč by asi lidi v Rostovu, Voroněži a v Moskvě měli být nasraní? | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (brnonymova reinkarnace 7) (24.6.2023 23:12) | reagovat | |
Tak jim to vydrzelo jen nekolik hodin. Otocil kolonu a je to pro ne zase zlocinec. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Quíkošák) (24.6.2023 23:05) | reagovat | |
Já si tak úplně nemyslím, že heslo "tak jsme zase kámoši a jdem osvobodit nebohy zapad od utrpení desetinasobnych platů co v russku" je úplně na místě. Přinejmenším lidi v Rostovu, Voroněži a v Moskvě budou asi nasraný a budou si říkat "co se to kurva děje?" | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Ono-rogta) (24.6.2023 23:04) | reagovat | |
Kurva dobry. Libtard: KŇUUUUUUUUU | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (haxoř) (24.6.2023 23:03) | reagovat | |
uz doslo coupium ? | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (miko) RP (24.6.2023 22:56) | reagovat | |
presne, vitejte v rusku. a zapadni analytici se v tom snazi najit nejakou logiku jak ai spadli z visne, vzdyt jim to rikame uz desitky let - s rusakem se musi jednat jinak, protoze on mysli jinak. tedy mysli ... sorry, asi mirne vzletny vyraz | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (švabach) RP (24.6.2023 22:53) | reagovat | |
Jenom v Rusku se fakt může stát, že se v noci pohádají generálové s majitelem žoldnéřské armády, po pár panácích vodky v naštvání se rozkáže táhnout na Moskvu, ráno obsadí dvě milionová města velikosti Prahy, zabijí 15 vojáků a sestřelí několik letadel, vytáhnou na hlavní město a v podvečer kdy odezní kocovina a vychladnou hlavy si zavolají a ,,co jsme, to jsme si", zapomeňme na to a život jde dál jako by se nechumelilo... | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Quíkošák) (24.6.2023 22:47) | reagovat | |
Libanon: taky už nezávidím rusofilním filckám, že musí tohle vysvětlovat jako super hyper taktický fígl, kterému libtardi natož pak zvraceny západ a NATO fakt nemůžou rozumět, páč nejsou tak vyspeli jako asijšrí mohamedánští zloději hajzlíků... | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Libanon) (24.6.2023 22:39) | reagovat | |
Rusové si sestřelili pět vrtulníků a zničili sklad paliva ve voroněři - tak to je super léčka - vše jde podle plánu | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Joker) (24.6.2023 22:33) | reagovat | |
Rusáci opět nepochopili, „libtardi“ si nepřáli aby Prigožin vyhrál. Proč by si asi přáli nějaký Prigožinův úspěch? Akorát je fajn když se Rusáci alespoň mydlej mezi sebou místo aby útočili na ostatní země. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (24.6.2023 22:33) | reagovat | |
@kníkal: Jo ty jsi viděl vojenskou rebélii. Tak to pak jo, to je v pořádku, vše je, jak má být. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (nehet) (24.6.2023 22:31) | reagovat | |
Nechapu potrebu tohohle zjednodusovani porad. "Nechapu Prigozina, chvili vrazdi/nesnasi ukrajince, pak je chvali" (jakoby se to vylucovalo). "Libtardi nesnasej Prigozina a zaroven mu fandej" (jakoby se to vylucovalo). | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Quíkošák) (24.6.2023 22:30) | reagovat | |
BTW: nevím, kdo jsou libtardi, ale pro mě platí furt to první a řekl bych, že pro ostatní taky, svině jako svině, Putler, Prigožin, Girkin... No a zbytek russáků taky. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Quíkošák) (24.6.2023 22:27) | reagovat | |
A přitom to měla vlastně být pro russoblby slastná chvilka naděje, že nějací russáci nějakou válku vlastně vyhrají.... A zas nic. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (kmikal) RP (24.6.2023 22:22) | reagovat | |
Jistě, vojenská rebélie v zázemí určitě k něčemu bude, žít Moskálii musí být fantastické | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (24.6.2023 22:20) | reagovat | |
@Modus: Ty se naporcuj, dobytku. Medvěd naopak začal chodit do posilky. Teď se jen uvidí, jestli to k něčemu bylo a nebo to vyšumí naprázdno. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Modus) RP (24.6.2023 22:19) | reagovat | |
Merline: tohle je zákulisní boj o moc, medvěd se začal porcovat | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (kmikal) RP (24.6.2023 22:18) | reagovat | |
to je prdel, jak se vám to hroutí a ty to ani nepobíráš . Hele a Ukrajinci získali nějaké vsi, co byly Moskaly okupované od 2014, kňů. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (24.6.2023 22:15) | reagovat | |
Jasně. A oni ho za to nechali jít, jen tak ... Jo, určitě, to dává smysl. Tobě a podobným blbům. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (kmikal) RP (24.6.2023 22:09) | reagovat | |
ne Merline, Prigouš za to něco dostal, rozklad moci v Moskálii v přímém přenosu. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Merlin) RP (24.6.2023 22:06) | reagovat | |
@kníkal: Tobě, ty pitomče, stále vůbec nic nedochází. Ty si vážně myslíš, že Prigožin si fakt jen tak řekl Seru nas to, jdu domů? | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (poikl) (24.6.2023 22:05) | reagovat | |
Pokud ještě je málo definicí slova "libtard", tak toto rozhodně sedí jako prdel na hrnec | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (SmejemeSeRusakum) (24.6.2023 22:03) | reagovat | |
Knu knu, jen bulte rusacci | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (kmikal) RP (24.6.2023 22:03) | reagovat | |
radši buďte rádi, že se na to Prigouš vykašlal, můžete vraždit Ukrajince ještě třeba rok | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Woyta) RP (24.6.2023 22:02) | reagovat | |
Omyl. Pořád chtějí aby chcípnul. Jen se smějí tomu chaosu v rusku. | ||
|
||
Obrázek 'kam-vitr-tam-libtard' (Občan Y) RP (24.6.2023 21:57) | reagovat | |
Tak mozna chorobna predstava mistnich dementu. | ||
|