Nalezeno 46 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetšest:
   


Odebírat

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (reborn-czRP (30.6.2023 9:07) reagovat
ha, sem DULEZITEJ !!! :)

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (sabraRP (27.6.2023 19:18) reagovat
Aneb pribeh o tom, jak se z autora, drive bezneho cloveka, stal agent Matrixu, ktery bude branit do roztrhani tela pred temi, kteri se probudili B-)

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 20:40) reagovat
NN/A: Jak to tu bylo dřív, netuším, a je mi to úplně jedno. Když jsem tu začal diskutovat já, tak už tu směšní omílači dětinských "argumentů" o "fnukání" jako ty byli. Takže jsem se začal bavit jejich ubohostí. A můžu tě ubezpečit, že to poslední, o co bych stál, je být "chlap" v očích mentálního děcka tvého kalibru. ;-)

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (NN/A) (26.6.2023 20:25) reagovat
Dezοlát - dřív tohle byl v pohodě web. Nebyl tu dement s nulovou sebereflexí co nedokázal pochopit že je tu už jen pro prdel. Chápu, že v reálném životě není téměř nikdo kdo je ochotný tě poslouchat. Ale co takhle si ten posranej život lečit na jiném webu a nebo s tím něco konečně dělat jako chlap.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 20:08) reagovat
NN/A: Já tady diskutuju necelý rok, ty "roky". To ty ses vychloubal, že tyhle tvoje stupidní kolovrátkové dětinské bláboly o "fnukání" píšeš dnes a denně už 10 let...

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (NN/A) (26.6.2023 20:03) reagovat
sajnik (ten zaručeně pravý :D - přesně tak, je naprostá škoda aby tady každý den zasíral fora od rána do večera :) Já nevím jak u vás mánové, ale dospělej chlap co tady už roky fnuká je jen pro smích

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (sajnik (ten zaručeně pravý :D)) (26.6.2023 19:55) reagovat
Dezoláte obdivuji, že se s těmi arogantními hovady jsi schopen bavit, já bych na tohle nervy neměl. To je jak se bavit s nějakým rozmazleným harantem na vrcholu puberty a odmítání reality.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (NN/A) (26.6.2023 19:28) reagovat
Dezolát - libtardi, EUroprotektorátů, vaxfašisti, scénáře z bruselského Kremlu. Z tebe nikdo už dělat blbečka nemusí, fnukno :)

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 18:25) reagovat
Že je tohle dětinské "řešení" argumentační nouze u vás libtardů oblíbené, je známá věc...

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 17:55) reagovat
Já uz dnes končím, tak priste probereme 5G chemtrails, plochozemi nebo nesmrtelné ČSSR Jany Peterkové, to jsou také moje oblibena dežolé témata...

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 17:36) reagovat
Takhle pěkně by to nenapsal ani soudruh Peskov. Taky jsi si všiml jak to taky šikovne převráceji jako ty? Fašisti =ukrajinci, Kreml =Brusel. Tak vystupme. Byl jsem proti tehdy, budu i ted. Okamura, Zahradniková, Rajchl, Vrabely bez diktatu eufasismu nas ceka zarma budoucnost!

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (O.o) (26.6.2023 17:30) reagovat
ano, jedině tehdy mohou mít pocit, že ví více než ostatní...

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 17:22) reagovat
Nejde o žádné plané sliby, ale o reálná diskriminační nařízení páchaná státem a obhajovaná lhaním. A znovu opakuji, že to nebyl výmysl Bureše. Taková diskriminace probíhala ve většině EUroprotektorátů podle stejného scénáře. Zdejší vaxfašisti naopak kvičeli, že diskriminace byla nedostatečná, protože se nepodařilo donutit k vaxinaci víc lidí. Zkrátka podle mě je podobný russákům ten, kdo považuje za správné, že stát diskriminuje a obhajuje to lhaním podle scénáře z bruselského Kremlu.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 17:06) reagovat
Tak pokud ti některý Burešových "relevantnich" klaunu neco svatosvate slibil, tak ho zaluj. Vy dezolati se vždycky chytnete nějaké hovadiny a pak ji vycitate vsem ostatnim. Jako russaci.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 16:50) reagovat
Quíkošák: Ta věc je jakože u prdele těm, kdo covid fašismus obhajovali. Že se jim nelíbí, když jim to někdo připomíná, se dá pochopit. Já žádný zázračný vliv vaxinace na počet nakažených tedy nevidím. Výjimkou bývají dvě nejvyšší věkové kategorie. Můj názor je, že to slibovanou více než 90 procentní účinnost napříč všemi věkovými kategoriemi asi nezajistí. Ty tam u nakažených vidíš něco jiného? A kdo je podle tebe relevantnější než ministr zdravotnictví?

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 16:26) reagovat
Zrovna tak, jako že nekdo relevantní slíbil u svatého Alláha, že ockovani se nikdy nenakazi. Notabene neockovanym...

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 16:24) reagovat
Dezolat: nejak v nich nevidím, že ockovani bylo k hovnu, ale je to jen muj vlastní názor :-)

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 16:19) reagovat
Dezolat : OK, a co je tady vlastně tedy tvym cilem? Chytas se kazdeho, kdo se s tebou bavi. O veci, ktera je tri roky pryc a je kazdemu u prdele...

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 16:13) reagovat
Popírání konspiračních teorií je taky velmi atraktivní. Ti největší borci jsou schopní označit za vylhané například i oficiální statistiky Ministerstva zdravotnictví tak jako Quíkošák ve 14:36.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (ujep) (26.6.2023 16:06) reagovat
nahodou jsou konspiracni teorie velmi atraktivni i pro velice inteligentni lidi, kteri touzi po tom, vlastnit tajne pravdy o tom, jak svet opravdu funguje. Vemte si napriklad ty Fomenkovo blaboly.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 15:49) reagovat
Quíkošák: Já od tebe žádný souhlas, soucit ani rozhřešení opravdu nečekám. A nečekám od tebe ani relevantní vysvětlení. Jen se holt musíš smířit s faktem, že takovýmhle bezobsažným blábolením nevysvětlíš nic, ani kdybys ho zopakoval stokrát.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 15:22) reagovat
Už jsme se tu o tom bavili dříve, asi si nepamatuješ, když vedes svatou válku, není divu. Dle mého soudu si tímhle dezolátěním otravuješ duši. Ode mě se souhlasu, soucitu ani rozhreseni nedočkáš...

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 15:16) reagovat
Co jsi psal asi pětkrát, netuším. Ale ani jednou jsi ještě nevysvětlil, co je za nějaký "jed" na dobrovolné vaxinaci a co je na tom za jakási "dezolátka". Vaxína aplikovaná dobrovolně je jedovatá?

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 15:08) reagovat
Už jsem ti to psal asi pětkrát, už to nebudu opakovat, to už je jen krmení trolla. S tím russkem tonale souvisí hodně, snaží se nám nalívat jedu s tím, že se nás ten strašlivý západ snaží zničit - koneckonců sám si použil zato dezolátka. A to bohatě stačí aby se lidé obrátili proti vlastním. Vsimni si, že ve vyspělých zemích (neustále vnucované Švédsko) se nechali lidé ockovat bez keců, zatímco v prasostánu málokdo. Divné, co?

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 14:43) reagovat
Quíkošák: Ty "moje" statistiky na webu MZČR jsou vylhané? https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/api/v2/covid-19 ... Zajímavý názor. Takže ty tedy věříš jiným statistikám? Nebo nevěříš vůbec žádným statistikám? To o tom nepomáhání jsi už psal. Ale jaksi jsi pořád nenapsal, v ČEM PŘESNĚ to údajné nepomáhání má spočívat. Ty bláboly o hypotetickém napadení si nech od cesty.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (zať) (26.6.2023 14:43) reagovat
in CNN we trust

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 14:36) reagovat
No, ty tvoje statistiky jsou vylhané, očkování zachranilo tisíce mrtvol, jak by řekl klasik Bureš. Tudíž lidi jako ty nepomohli ostatním, jsou to tedy pěkné kurvy. Nicméně to respektuji. Podobně by to asi bylo, kdyby nás napadli prasolidé z Asie a vy byste odmítli bránit vlast a ještě byste tvrdili, že to vlastně dobře a že si za to můžeme sami a meli bychom se vám omluvit, že jsme se s těmi dobytky nechtěli domluvit.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 14:29) reagovat
Quíkošák: Já jsem nepsal, žes mě do něčeho nutil ty. Ovšem místní vaxfašisti jako kmikal vaxinaci pod nátlakem obhajovali a obhajují a otravovali s tím tady víc než dost. Od té doby, co ten podvod prasknul, tak se od toho snaží distancovat a každou zmínku o tom vydávají za "otravování normálních vaxfašistů". Mimochodem v čem přesně nějaké blbé kurvy a nechtějí pomoci nějakým ostatním?

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 14:25) reagovat
meda_beda: Narativ byl pro odborníky 99,5 procenta, což jsme si my laici měli vysvětlit jako 100 procent: https://www.stream.cz/embed/index?id=RXBpc29kZTo2NDE0NDU3Nw ... Mimochodem ono i těch 90 procent by byl super výsledek a pokud by to tak bylo doopravdy, tak by vaxinace pod nátlakem obhajitelná byla. Jenže reálný přínos je kromě dvou nejvyšších věkových kategorií čistá nula: https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky_srovnani

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 14:21) reagovat
Dezolát: já jsem s tím v pohodě, s principy souhlasím, jen si myslím, že to Bureš ve všem posral. Tak by ses měl asi obrátit na něj, případně se tedy se svými spolupablby pokusit vystoupit z EU. Furt nevidím důvod se svými pitominami otravovat normální lidi. Já jsem tě k ničemu nenutil, chápu, že lidi jsou blbé kurvy a nechtějí pomoci ostatním...

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (meda_beda) (26.6.2023 14:17) reagovat
narativ byl že vakcína snižuje pravděpodobnost šíření o 90%. Tedy ne že je to 100% to není nic. Ale je to dost na to aby to bylo považováno za bezpečné a plošná vakcinace dávala smysl. Mutace to změnili a ta pravděpodobnost prudce klesla, tedy to přestávalo dávat smysl. A fakt je ten že ty páky alá vstup do hospy byla páka jak snížit alespoň počet lidí v hospitlu. A to proto že nikdo neměl koule na to říct důchodci ať jdou 100% lidi pod 60 dobrovolně což by mělo větší efekt ale na důchodce se tady nesahá.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 14:06) reagovat
Myslím si, že názor současného ministra vaxinace je výmluvný víc než dost: https://twitter.com/vlvalek/status/1554361356303929346

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 14:00) reagovat
Quíkošák: Jak přesně jsem si vyvrátil to, co tvrdila "naše" vax propaganda? A proč bych se měl obrátit na Bureše? Koncept diskriminace nevaxinovaných je EUropský projekt. Bureš jenom svědomitě plnil "doporučení" z bruselského Kremlu. Ty si snad myslíš, že by Pětikolaboranti nezavedli v podstatě totéž?

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 13:57) reagovat
Dezolat: než jsem stačil něco napsat, tak sis svoje bludy vyvrátil sám. Jistě uznáš, že po tomhle by na podobné bludy věřil jedině debil. Takže tě jako obvykle vyzývám: přestaň s tím otravovat normální lidi, kteří s tím nemají nic společného ani je tvoje fňukání nezajímá a obrať se na své "trýznitele" : agenta Bureše a jeho tlupu, socany a bolševiky a jejoch voliče.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 13:48) reagovat
Cituji z dalšího článku Protičeské televize, u kterého je podle mě to lživé tvrzení o 95 procentní účinnosti myslím si nezpochybnitelné: "očkovací látky od firem Moderna a Pfizer umí zabránit asi 95 procentům infekcí, podobnou spolehlivost naznačuje i ruská vakcína Sputnik. Malé procento lidí se přes očkování covidem nakazilo" https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3242782-jak-zmeni-vakciny-proti-covidu-svet-v-prvni-polovine-roku-2021

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 13:47) reagovat
Zde je příklad typické manipulace, kdy už samotný název článku jednoznačně podsouvá oběti propagandy to, co si má myslet - tedy že "Vakcína Pfizeru brání i přenosu covidu". A to přesto, že první data toto lživé tvrzení pouze "naznačují": https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3254566-vakcina-pfizeru-brani-i-prenosu-covidu-naznacuji-prvni-data-z-izraele

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 13:46) reagovat
Quíkošák: Sám ministr vaxinace tlumočil tyto odborné názory odborníků z vaxinologické společnosti: https://www.stream.cz/embed/index?id=RXBpc29kZTo2NDE0NDU3Nw ... A diskriminace nevaxinovaných byla zdůvodňována právě tímto narativem. Elektronická verze EUropského covid pasu se ještě stále jmenuje doslova "Tečka - průkaz bezinfekčnosti". Co podle tebe znamená bezinfekčnost?

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (haxoř) (26.6.2023 13:42) reagovat
@Lhotse to neviem, hlavne v obore matematiky

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Quíkošák) (26.6.2023 13:40) reagovat
Dezolát: akorát, že tohle nikdy nikdo netvrdil, to si vymysleli dezoláti jako strawmana aby měli proti čemu bojovat a cítit se ukrivděně.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Dezοlát) (26.6.2023 13:08) reagovat
meda_beda: NN/A nepsal o klinických studiích, ale o přebírání mainstreamových postojů. Třeba takové to "inteligentní" a "důležité" papouškování narativů, že covid můžou šířit jenom nevaxinovaní apod.

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Lhotse) (26.6.2023 13:00) reagovat
To su ti, ktori nepoznaju historiu ;)

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (haxoř) (26.6.2023 12:57) reagovat
poznam profesorov co ficia na konspiraciach, nie je to pravidlo

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (meda_beda) (26.6.2023 12:42) reagovat
otázka je jak chcete ověřovat klinické studie? A hádání jak se bude vir chovat při mutacích je už úplné věštění z kříšťálové koule... Teda na diskuzích to všechno samozřejmě věděli páč po bitvě je každý internetový diskutér generál....

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (NN/A) (26.6.2023 12:38) reagovat
celkem fajn, ale já mám taky dobrou, která byla populární hlavně při covidu: Pouhé přebírání mainstreamových postojů k událostem bez ověření či kritického myšlení, umožňuje hloupým lidem se cítit inteligentně a důležitě B-)

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (meda_beda) (26.6.2023 12:36) reagovat
Hlupák bude vždycky hlupákem. To neznamená že hloupí lidé nejsou na obou stranách. Ale konspirační desolé jsou to největší bahno...

Obrázek 'hlupi dolezitymi' Obrázek 'hlupi dolezitymi' (Markéta Adamová Pekarová) (R) (26.6.2023 12:33) reagovat
Rozdíl mezi hlupákem a inteligentem je půl roku?