Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesáttři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (3.7.2023 23:31) reagovat
Meda beda- absolutne s tebou suhlasim. A este dodam, ze EU sice nejde valecnou ekonomiku, ale aj to malo ukraine dost pomaha a nas to nestoji zivoty a ani to, ze musime prepinat fabriky na vojensku produkciu ... Takto na volnobeh EU doda dostatocne mnozstvo municie podla mna.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (meda_beda) (3.7.2023 9:09) reagovat
západ tam poslal především staré verky. Možná pár himarsů a patriotů ale jinak tam nějaká moderní západní výzbroj moc není, max v pár kusech. Trochu problém je munice, ta spotřeba je obří a západ nejede válečnou ekonomiku. Ale jinak ta cena za obří ztráty techniky na ruské straně je vcelku nízká. Bojeschopnost ruska se tím snížila. Každopádně si myslím že nechat Rusáka spolknout Ukrajinu bez zásadního odporu by byl hodně špatný signál, válka by se mohla stát opět výhodnou, což znamená více válek

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (4:15) (1.7.2023 16:13) reagovat
Nemif - přilep tam anglickou frází, ať ukážeš, jakej si světák, ty zaprděný jelito.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 16:11) reagovat
Vyjebany Kokote - ano, podle me by to bylo lepsi, pro nas. Ale budoucnost ukaze kdo ma pravdu - treba mate pravdu vy, a Ukrajina to se zapadni pomoci da... Ale jestli to Ukrajina neda ani se zapadni pomoci, tak to pro nas bude znamenat jen prohru, ztratu techniky, ekonomicke oslabeni, a zneprateleni vychodnich narodu proti nam...

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 16:10) reagovat
Neviem ako to mate v CR s elitami, ale u nas to vyzera, ze v septembri to vyhra Smer a Fico demontuje pravny stat, podporuje rusko na plnu hubu. Bude z nas Orbanovo Madarsko. To budeme 5 kolona ruska v EU ako Madarsko.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Vyjebany kokot) (1.7.2023 16:03) reagovat
WD43: Jasne, ono je lepsi se na ukrajinu vysrat, nic jim nedat a pockat, az je Putin pohlti a nazene je do valky proti nam. To bude vyhodnejsi. Taktiku.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 15:39) reagovat
Wd43 je to mozne, ze Cina caka na vhodnejsiu prilezitost. Ja dufam, ze bude cakat este par desatroci. Lebo pred vojnou na ukraine vystrkovala cim dalej tym viac svoje rozky ... Uz to vyzeralo na spadnutie. Dokonca si myslim, ze ked si cina nieco zacne tak sa nas to dotkne ovela viac ako vojna na ukraine. Dolar je svetovou menou zo zotrvacnosti - zapad tj my, uz ekonomicky nemame taku enormnu prevahu, ale na apokalipticky koniec to podla mna este nie je.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 15:37) reagovat
No, Bene, snad mas pravdu. Ja netvrdim ze do toho vidim zcela. Nicmene obcas si pripadam jako ze nam tu vladne Ruska 5. Kolona ktera nas odzbrojuje, likviduje nasi ekonomiku, a jeste provokuje vsechny nase potencialni protivniky do boje. Takovy mam z teto valky pocit. Misto aby nasi "politici a generalove" meli z Valky s Ruskem "Respekt" jaky si takova akce zaslouzi, chovaji se jako mali kluci co porusuji vsechno - jsou pysni a namysleni, utraci penize zbuhdarma a oslabuji vlastni lidi ve prospech cizincu.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 15:29) reagovat
Bene - Cinani jiste znaji "umeni valky" od Sun Tzu: "Neruste protivnika kdyz dela chybu". NATO momentalne, dle meho nazoru, dela potencialne smrtelnou chybu na Ukrajine. Ted Cinani utocit nebudou. Zautoci az vyciti ze se trajektorie ekonomickeho upadku a socialniho a vojenskeho "vycerpavani" otoci, a zapad zacne posilovat.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 15:26) reagovat
A tu techniku co sme poslali na ukrainu je strasny srot. To je technika co u nas hnila uz niekolko desatroci. Nas to odlahci a my mozme prezbrojit na novu armadnu techniku. Cize nas to oslobodilo. Samozrejme sa tam odoslali aj nejake nove kusky ale zdaleka nie tolko, aby sme ostali uplne bezbranni.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 15:21) reagovat
Wd43 ak by sme boli na tom tak zle ako popisujes, tak by uz Cina na nic necakala a uz by bola na Taiwane. Ale je evidentne, ze ju to trochu pribrzdilo, ked videla, ako dopadlo rusko na ukraine. Nicmenej si myslim, ze Cina nas uz davno precurala, ak zacneme bojovat s Cinou, tak budeme mat velky problem. Co sa tyka Indie, tak ta laviruje, tam nie je jednoznacne na ktorej strane bude. Sice India Rusku nadbieha, ale India s Cinou sa nemaju radi - na spojenectvo vo vojne to podla mna nie je

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 15:16) reagovat
...pokracovani: NATO podle me tuto valku nakonec mozna prohraje, protoze si politici a mnozi lide mysleli, ze staci "zaplatit cizince" a "dat jim zbrane" a "ono se to nakonec vyresi." Nevyresi. Dnes je Rusko, Cina, a Indie silnejsi, a jejich Armady jsou daleko lepe pripravene k boji, a vyhody zapadu - jako jsou Javeliny a penize - postupne mizi s tim, jak se Rusove uci proti zapadni technice bojovat.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 15:13) reagovat
Praveze si myslim ze USA a Evropa absolutne nejsou pripraveni na to co nas ceka. Opet - rad se budu milit, ale presto - prijde mi ze to co "Valka na Ukrajine" dokazala jsou veci jako "vyburcovani Rusu do boje", "kvalitni vycvik Ruske Armady v boji proti zapadni technice", "zniceni zapadniho vybaveni za biliony", a "znechuceni zapadniho obyvatelstva, ktere nyni ani nechce rukovat do "woke" Armady". A proto NATO tuto valku, podle me, mozna nakonec skutecne prohraje. Jestli krachne Dolar - tak je to konecna.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 15:11) reagovat
Ja sa v principe spolieham na to, ze minimalne 10% populacie je militantne naladenych ako ty a pojdu do boja hlava nehlava. Ja samozrejme ich budem podporovat zo zalohy, ale umierat v prednej linii s pohladom na vlastne creva rozmetane po poli granatom nemienim.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 15:03) reagovat
Wd43 a tu v europe si myslis, ze ludia este su v stave sa niekam hodit do zakopu a bojovat? My sme si uz davno navykli na podlahove vykurovanie a ine vymozenosti. Zomierat krutou smrtou to nie je ani moja najoblubenejsia cinnost - cest vynimkam. Jedna vec jenked si tu o tom piseme a druha vec je prezivat to na vlastnej kozi. Ludia ktori presli tvrdymi bojmi podla mna uz nikdy nebudu normalni v civilnom zivote - zase cest vynimkam.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 14:47) reagovat
Bene - valka je spinava a lide pri ni umiraji krutou smrti. Nicmene, kdo chce mir, musi se na ni pripravit. Me zase idea, ze budu posilat zbrane nejakym chudakum na vychode - at jako "bojuji za me" - pripada podobne hloupa jako kdyz Staroveky Rim zrusil obcanskou povinnost "vyzbrojit se", a misto toho najal "Germanske Zoldaky". Kdyz dosly penize, chleb a hry - Germani se otocili proti Rimanum - a Rimani zhyckani v luxusnich vilach s podlahovym vytapenim absolutne neobstali v boji se zkusenymi vojaky...

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 14:42) reagovat
Wd43: ja by som do mokreho zakopu pri 5 stupnoch neliezol ani za nic. Keby sa vojna presunula na nase uzemie, fest by som s tym mal problem. Niekde daleko od fronty pomahat vyrabat nabojnice, to hej, ale nechat si padat granaty z dronov zatial co lezim a mrznem v zakope, tak to ne.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 14:34) reagovat
Bene, co se Ukrajiny jako takove tyce, popravde me to nezajima, a sere me ze se tam cele NATO sere. Radsi se budu branit sam, nez abych dal kvera sousedovi. Ukrajinske "vlade" neverim ani nos mezi ocima, a podle me mame dobre nakroceno tuhle valku celou prohrat, protoze zapadni bankovnictvi je v prdeli, stejne jako sveho casu Spanelske bankovnictvi kdyz Spanele chteli dobyt Britanii, a proto ocekavam podobny vysledek. Armada za biliony se rozpadne v rozbourenem mori, a nashledanou. Ale rad se budu milit...

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 14:29) reagovat
Dezolat: ano mas pravdu. Preto ja vzdy hovorim, ze nez budes kontrolovat spinave spodne pradlo ostatnym okolo seba, najprv si skontroluj svoje trenky. A tak ako som bol proti nasej pritomnosti v Afganistane, tak som za to aby sme dodavali zbrane na Ukrainu. Staci sa len pozriet, co sa stalo s celou tou vojenskou technikou po odchode z Afganistanu- ostala Talibanu. Zatial co nasa vojenska technika na ukraine bojuje proti agresorovi, s ktorym by sme museli bojovat my, ak by nebol zastaveny.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 14:27) reagovat
to bylo na komentar 14:11...

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 14:24) reagovat
Bene - s tim souhlasim, podle me by bylo nejlip kdyby se lidi na vsechny ty valky vysrali, slovy Miss Universe: "Kez by uz na svete zavladl mir!" :-D Naopak, obavam se ze se USA od roku 1990 svymi valecnymi dobrodruzstvimi vycerpali natolik, ze ted realne hrozi ze "nas" ti Rusove s Cinanama a Indama potopi. Zkratka jako se SSSR snazili udrzet celou sibir a vsechny "-stany", a uzbrojit USA a tim se vycerpali, ted to vypada ze se NATO vycerpalo snahou "znicit teroristy v Iraku a v Afghanskych jeskynich".

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 14:21) reagovat
Wd43 Ukraina je teraz vo vojnovom stave, to sa neda porovnavat s nami. Pravoslavna cirkev na ukrajine nie je zakazana, len sa odstrihla od moskovskeho patriarchu pod ktoreho administrativne patrila a dalej funguje autonomne s kyjevskym patriarchom. Zelensky vyrastal v rusky hovoriacej ukraine. Nenavist k rustine vdaka agresii dorastla do miery, ze bola zakazana. U nas sa tiez prevazne prestalo v nemeckych rodinach hovorit po 2sv vojne po nemecky. O tom asi budes nieco vediet

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Dezοlát) (1.7.2023 14:17) reagovat
Bene: Jenže takových lidí, kteří odsuzují všechna vojenská napadení včetně těch "našich", je minimum. A hlavně: pokrytečtí prolhaní příznivci "našich" (reálně amerických) válečných tažení takové lidi lživě označují za příznivce ruSSkých válečných tažení. Neboli i v tomto případě platí staré bolševické bipolární pravidlo "Kdo nejde s námi, jde proti nám."

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 14:11) reagovat
Wd43: ako som uz uviedol nizsie, tak odsudzujem aj to, ako cesi a slovaci boli branit cesku a slovensku demokraciu v Afganistane. Z tohto uhlu pohladu si bol aj ty aj ja okupant Afganistanu. Sice sprostredkovane ty cez CR - NATO a ja cez SR - NATO. Presne pre toto bolo Finsko aj Svedsko proti NATO. Bolo.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 13:59) reagovat
"akykolvek rezim, ktory napadne inu krajinu a pod akoukolvek zamienkou tam vrazdi a nici majetok napadnuteho statu" - Tim myslis staty NATO kdyz bombardovali Srbsko, nebo Irak? Nebo snad Zelenskeho, ktery zakazuje Rustinu a Pravoslavnou Cirkev, a zrusil svobodne volby? :-D PS: Samozrejme predpokladam ze se chces dostat k oslavovani "Ukrajinskeho Boje za Svobodu", ale tomu ja neverim. Vsichni jsou to zmrdi, dojednoho ;-)

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Peter .RP (1.7.2023 13:57) reagovat
wd43) Akurát že sa tak aj chováš. Najvtipnejšie je, že tvoje chovanie odsudzuješ.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 13:50) reagovat
No vidis dobry zaklad diskusie, v tomto sa zhodneme, tiez som kapitalista. Naviac odsudzujem aj Autokraciu. A kedze si ctim vsetku tu slobodu, co si vymenoval, tak odsudzujem aj agresorov, ktori znacne obmedzuju vsetky spomenute slobody. Agresor rozumej akykolvek rezim, ktory napadne inu krajinu a pod akoukolvek zamienkou tam vrazdi a nici majetok napadnuteho statu.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 13:49) reagovat
Furt lepsi vyjadrovat se jako pleska s ortopedickymi topankami, nez se v diskuzi chovat jako sprostej zmrd, Petere ;-)

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Peter .RP (1.7.2023 13:47) reagovat
Bene) Spomínal som že sa vyjadruje ako skinhed (pleška s ortopedickými topánkami). Nácek je skratka pre národného socialistu, čo nie je k tomu synonymum.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 13:34) reagovat
Jestli te to zajima tak ja sem Kapitalista. Fasismus, Socialismus, a Komunismus povazuju za zlocinne ideologie, protoze necti osobni vlastnictvi, svobodu slova, svobodu pohybu, svobodu shromazdovani, svobodu nabozenstvi, a znemoznuji svobodnou hospodarskou soutez. Ale vic ti o sobe nereknu, snad jen ze bys nam o sobe taky mohl rict neco ty? Co jsi zac? Povidej, prehanej, nebo tu jinak mlatis pouze prazdnou slamu! Ty jeden lovce nacistu na internetovych diskuzich! :-D

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 13:27) reagovat
Wd43: no tak nie si nacek. A ja som to ani nikde nespomenul, to peter. Chcel som pocut len akykolvek tvoj nazor na globalnu temu. Kazdy si o tebe spravi nazor sam ci si liberal alebo konzervativec pripadne laviciar alebo praviciar a ako si vysvetlujes historicke udalosti. Len uz nieco povedz, lebo inak mlatis len prazdnu slamu.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 13:20) reagovat
Ja si tady nebudu, kvuli tobe, vymyslet nejake argumenty. Tyvole ty jsi jak kolovratek, snazis se me tady napasovat do role nejakeho nacka, a ted po me chces fundovanou diskuzi na tema valky na ukrajine, ruska, nemecka, od dvacateho stoleti az dodnes?? Neblazni, tyvole! Ja nejsem tak blbej abych si myslel ze diskuze s tebou ma nejakou cenu :-D

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 13:17) reagovat
Wd43: porozpravaj mi o tvojich myslienkach bez mojich sugestivnych vymyslov. Pocuvam ta. Co Rusko vtedy a dnes? Co Nemecko vtedy a dnes? Amerika, NATO, Ukraina. Pokojnensi vyber temu sam. Pocuvam.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 13:14) reagovat
Bene - muzes mi rict co sis vymyslel, je je jako "moje argumentace"??

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 13:12) reagovat
Wd43: ked som bol mladsi mal som tu prilezitost poznat celkom intenzivne juhokorejcana. Opytal som sa ho aj na 2sv vojnu. Opisoval mi hrozy, kt pachali japonci na korejskom obyvatelstve vratane znasilnovania korejskych zien. Potom som spoznal tiez intenzivne jednu japonku a ked som sa spytal na 2sv vojnu a koreu, tak mi povedala: "Kde by ti korejci bez nas boli, ved my sme im tam priniesli civilizaciu, postavili zeleznicu atd atd, same benefity." Nevidis tam nejaku podobu s tvojou argumentaciou?

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 13:11) reagovat
Bene - ja ti na tvoji otazku ani nebudu odpovidat, protoze je silne zavadejici. Nikde jsem netvrdil ze je to ok, to si jen vymyslis picoviny kterymi bys vyhral svoje argumenty proti argumentum ve tve vlastni hlave. Jak se bavit s nekym kdo si "vymysli co si ten druhy mysli?" To proste nejde...

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 13:04) reagovat
Wd43: no vidis, urazka so sympatii voci hitlerovi ta uraza, ale ze po 1945r by sa v rusku premavali na mercedesoch len nacisti zatial co rusov by viezli prvymi vlakmi do koncentrakov je pre teba ok. Take uvazovanie je pre teba vporiadku?

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 12:55) reagovat
Bene - vis, my "Cesi", ackoliv treba Germanskeho puvodu, povazujeme obvineni ze "sympatii k Hitlerovi" za urazku vetsi nez onkologicke pacienty s ortopedickou obuvi, takze si me urazil docela hrube. Presto, abychom to nezamluvili, opet se te zeptam: "Co chces slyset za argumenty??" Co si myslis ze zde propaguju, co si mam jako obhajit, podle tebe??? S tim ze by v pripade vitezstvi 3. rise na vychodni fronte jezdily v Rusku Mercedesy souhlasis, tak co po me chces obhajit dal????

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 12:54) reagovat
Mrzi ma len jedna vec, ze vacsina uzivatelov roumingu su len konzumenti a nie prispievatelia. A potom si tu vacsina cita tieto srackove diskusie a mladsi a viac ovplyvnitelni jedinci si spravia z toho zivotny nazor. Aj by som sem tam nieco napisal, ale ma to zmysel? Diskusia podo mnou je toho prikladom.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 12:48) reagovat
wd43: vsetky urazky, kt si vymenoval nevysli odo mna, okrem sympatizacie s hitlerom, kt vychadza z tvojho prveho prispevku. Nehnevaj sa, ale opat si pridal prispevok, v ktorom si nepovedal nic. Argumentacia 0 bodov. Fakty su kde? Ked nezacnes pisat k veci, tak si stojim za svojim predchadzajucim prispevkom, ze natahovat sa tu so slaboduchymi ludmi naozaj nestoji za tu namahu.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (MerlinRP (1.7.2023 12:45) reagovat
@KING_OF_OKENA: Z toho si můžeš udělat slogan: KING_OF_OKENA - co slovo, to lež.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (KING_OF_OKENARP (1.7.2023 12:33) reagovat
russák díky pomoci konečně dostal svoje první boty, poznal jak vypadá náklaďák a spoutu dalších vymožeností ze Západu, za který pak ani nezaplatil pod vykňouranými a vylhanými obětmi z jejich strany

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 12:30) reagovat
Bene - ja jsem se zde behem 30 prispevku v diskuzi dozvedel ze jsem untermensch, z rodiny kolaborantu s nacisty, onkologicky pacient s ortopedickou obuvi, cechackovsky skinhead co posloucha ortel a pije branik, "tajny sympatizant s Hitlerem", a tak dale... A ty se citis urazen? Nebo jak to mam pochopit?? Co se mercedesu tyce - tak vidis ze se mnou souhlasis, nakonec, dekuju! :-D PS: Ze by Mercedesy byly hned pro obycejne Rusy jsem netvrdil, tak nevim komu to rikas?

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 12:20) reagovat
wd43: a pre toto sa tu na roumenovi do diskusie casto nezapajam, lebo tu komentuju len takyto prizemni ludia. Vsetkych len pourazat a hotovo. A ked ma ist diskusia do hlbky, tak stiahne chvost skryje sa za urazky a necha tak. Moja reakcia: jasne zeby v rusku jazdili mercedesy, ale v nich by jazdili nacisticky pohlavari a protektori. Ci si myslis, zeby si razom obycajni rusi mohli taky luxus a privilegium dovolit? Ale zbytocne sa tu s tebou vybavujem, ked mi odpises, ze de facto mercedesy jazdit budu

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 11:59) reagovat
Bene - ja sem to neotocin na "ironiu" - ona to byla ironie od zacatku. Presto ti reknu jeste jednu vec: Myslim si, ze skutecne, pokud by 3. Rise dobyla SSSR, tak ze by v Rusku jezdily Mercedesy uz od 40. let minuleho stoleti. Nebo myslis ze ne?

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 11:57) reagovat
to ze Ukrajinci a cely Zapad chteji dobyt Moskvu - to je muj vseobecny pocit z propagandisticke cinnosti kterou zde kazdy den vyvyjeji proukrajinsti chcivalci, pokud to Ukrajinci nechteji tak je to podle me dobre, protoze srat se do nuklearniho Ruska je podle me o hubu.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 11:57) reagovat
wd43: ty si sa tu chcel rozumne bavit a argumentovat, tak som ta vyzval aby si obhajil tvoje tvrdenie s mercedesmi a ty si to otocil na ironiu. Tak neviem, chces sa rozumne bavit, alebo sa budes krutit ako had? Argumentuj!

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 11:50) reagovat
Wd43: tak za prve ukrainci nemaju v umysle dobyvat rusko, neviem kde si to pocul. Ani by na to nikdy nemali a Este by im to uskodilo v medzinarodnej sfere. A civilizaciu do ruska si musia priniest samotni rusi, nikto im tam nic nenanuti. Presne tak ako americania a nato (cize cesi a slovaci tiez) chceli nanutit demokraciu v afganistane a stacilonlen zdvihnut kotvy a taliban je tam po 20r demokratizacie opat nainstalovany a zeny opat nesmu chodit do skoly. co tam mas dalej?

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 11:46) reagovat
Bene - tyvole ty jsi psycholog? "Moje skryte sympatie k Hitlerovi a jeho politice??" Povidej, prehanej, co o me jeste "vis"? :-D Tim me vytocil uz Peter kdyz me a moji rodinu obvinil z kolaborace s Nacisty, ty jeden psychologu co odhaluje "nacisty"

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 11:43) reagovat
Petere, ty smejde s ortopedickou obuvi, ktera svoje slova myslis ze popiram? Ale to je jedno, s tebou se stejne nelze rozume bavit. PS: Sudetaci urcite nebyli podle nacisticke rasisticke "vedy" "Untermensch" jako treba Zidi nebo Cigani nebo Slovani.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 11:39) reagovat
Wd43: Stalin a Hitler boli rovnake zvery v tom s tebou suhlasim. Ale nevelebim hitlera, ze pod jeho vedenim by vsetci v rusku jazdili na mercedesoch. Tu sa ukazuju tvoje skryte sympatie k hitlerovi a jeho politike a to je problem, kvoli ktoremu vznikla tato diskusia. Ci si slovan, Arab, German je v tejto diskusia jedno.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Peter .RP (1.7.2023 11:35) reagovat
wd43) TakŽe popieraš tvoje slová. A neuvedomuješ si že hitlerova eugenika považovala aj napr. sudetských nemcov za untermensch. Sprav si genetický profil, možno objavíš aj svoje židovské korene ako mal Hitler. Po babičke.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 11:30) reagovat
Bene - vsak to si mysli vsichni "Chcivalci" dnes, nebo snad ne? Ze az Ukrajinci dobyjou Rusko - konecne tam prinesou civilizaci a rad, pracky, lednicky, splachovaci zachody... Muj prvni prispevek byl myslen napul ironicky, ale misto abysme se o tom slusne bavili, uz tu lita Ortel, Branik, vyholene hlavy, propaganda nacizmu... Zkratka s debilama se o slozitych otazkach nelze bavit, sorry jako.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 11:27) reagovat
Petere - to ze jsem se narodil v Ceskoslovensku nutne neznamena ze jsem puvodem Slovan. Vis - my "Cesi" mame takovou zajimavou historii, ale o tom s tebou skoda mluvit protoze ty me jen chces obvinit a hledas jak to nasroubovat ze jsem "Nacek", ackoliv jsem ti uz napsal ze nejsem a ani nase rodina nekolaborovala. Ale ty to ted opet otocis v neco jako ze ja tady propaguju Hitlera, prestoze Stalin byl podle me jeste vetsi debil nez Hitler, a v bitve 4. rise proti SSSR nevidim zadnou ideologickou vyhru.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 11:23) reagovat
Wd43 no tie argumenty o tych mercedesoch v rusku pod vedenim hitlera nejako podloz. Som same ucho.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Peter .RP (1.7.2023 11:23) reagovat
wd43) Takže popieraš tvoje slová ktoré sú prohitlerovské a ktorými tvrdíš že navzdory eugenike hitlerovej tretej ríše niesi untermensch? Vráť sa na základku, a nestrápňuj sa.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (nemifRP (1.7.2023 11:21) reagovat
Argument typu Rusové jsou špatní, Američané dobří, zdoj: trust me bro B-)

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (Bene) (1.7.2023 11:19) reagovat
Jjj444: kazdy v Europe si jasne spocital, ze ked budeme podporovat ukrainu finance a zbranami, tak tam nemusia umierat nasi ludia. Ale tebe to asi Este nedoslo.

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 11:16) reagovat
bene - jake argumenty bys chtel slyset?

Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' Obrázek 'chcivalkove v roce 1941' (wd43) (1.7.2023 11:15) reagovat
Peter - je hezke jak o sobe mluvis - "bez dukazu obvin oponenta" - zacal jsi tim ze nase rodina kolaborovala s nemci, pokracoval si onkologickym pacientem s ortopedickou obuvi, a dal si tomu korunu tim ze zde delam nejakou prohitlerovskou propagandu, aniz bys k tomu mel nejake dukazy. A nakonec o me rikas ze vyholena hlava, branik, ortel... Zkratka jsi proste kokot co kdyz nema argumenty vytahuje Ad Hominem, docela evidentne, a takovym ja rikam "untermensch" - tak cau ty kokote! :-D

Strana 1/2. 1 2 následující