Odebírat | ||
Obrázek 'selsky manual pro' (Kalda) RP (10.7.2023 13:03) | reagovat | |
hele a co to tvrzeni jak tam popisujou pri vyvraceni dezinformaci: K zastavení šíření covid-19 je potřeba dosáhnout 60-70% imunizace společnosti. a pritom se zjistilo [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 19:55) | reagovat | |
Dezοlát: ultimáta se dávají proto, abys někoho k něčemu dotlačil.....je jenom na tobě, jestli máš argument a chceš diskutovat a nebo máš jen názor a chceš, aby i ostatní věděli jaký máš názor, ale diskuzi odmítáš....OK, nemáš argumenty, děláš z obyčejné otázky divadlo a vyhýbáš se odpovědi.... přesně, jak jsem popsal níže...... mě nevadí, že mi neodpovíš, pro mě to je jen důkaz, že nemáš pravdu.... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 18:53) | reagovat | |
ujo: Vždyť já vím, že tě moje názory nezajímají. A mě zase nezajímají ta tvoje dětinská ultimáta, po jejichž splnění bys byl ochoten mi "milostivě" dál podsouvat ty tvoje stupidní názory a dávit na mou adresu další primitivní sprosťárny. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 17:35) | reagovat | |
Dezοlát: když nemáš argumenty, tak proč diskutujes.... udělej si profil na Facebooku a lži si tam jak chceš, dokonce svým oponentům můžeš dát ban, jak to dělají všichni ti, kteří křičí, že je tu cenzůra.... Až mi odpovíš, jak by jsi léčil obrnu, můžeme diskutovat dál, jinak..... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 17:31) | reagovat | |
Dezοlát: ne, tvoje názory mě nezajímají... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 17:30) | reagovat | |
dsadsa: když to nikdo nemapoval, jak můžeš říct, že se to šířilo stejně???? Každopádně, úmrtí ta musela být vyšší, ale to je taký fabulace, to taký nikdo "nemonitoroval" | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 16:37) | reagovat | |
Ale protože po zkušenostech s tebou vím, že na rovinu se ptát nikdy nebudeš, protože skutečné odpovědi tě nezajímají, tak ti rovnou i odpovím na všechny ty tvoje minulé, současné i budoucí dětinské bezobsažné bláboly typu "ukázkovou frustraci, "chudák malej" atd.: Do těch tvých dětinsky průhledných hádek se zkrátka zatáhnout nenechám a ty si z toho vyvozuj, co uznáš za vhodné. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 16:37) | reagovat | |
ujo: Jak jsem psal - na stupidní otázky ti zkrátka odpovídat nebudu. A to z toho prostého důvodu, který jsi sám přiznal: z mojí případné odpovědi bys tak jako vždycky lživě vyvozoval něco, co by v té odpovědi obsaženo vůbec nebylo. Narážím tím na ten tvůj žvást "protože by jsi musel popřít to, co jsi tvrdili". Takže opakuji: pokud tě moje názory skutečně zajímají, zeptej se smysluplně a na rovinu. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (dsadsa) (4.7.2023 15:59) | reagovat | |
V Africe se to sirilo uplne stejne, jako kdekoliv jinde...akorat to nikdo nemapoval. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 15:58) | reagovat | |
V Africe se to tolik nesirilo, páč tam nebyli dezolati, kteří lezli po demonstracich a chodili ko obchodu ohmatávat rohlíky, protože je to kurva jejich svoboda!!! | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 15:43) | reagovat | |
blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem: ano, máš pravdu, stejně se tak vyřešila v Evropě nákaza moru a nebo španělské chřipky..... prostě vymizela, jako ten Covid v té tvojí Africe..... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 15:36) | reagovat | |
Btw: těm negrům jsme pomohli taky my, vy ne... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 15:35) | reagovat | |
Dyť to taky bylo míněno jako demagogicka sračka. Já taky nevím, proč by měli mlít hovna jenom "protirezimni bojovníci" a normální lidé by meli za každou cenu mluvit pravdu (což jim dežolé stejně nevěří) Když sračky, tak pro všechny!!! | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (4.7.2023 15:24) | reagovat | |
kvik: po kovidu je i v Africe, kde proockovanost nepresahla jednotky procent. Neco mi rika, ze konec kovidu s dosazenou urovni proockovanosti populace vubec nijak nesouvisi a ze ty jen meles sracky jako vzdycky. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 15:22) | reagovat | |
Dezοlát: ty jsi v koncích ... takovouto ukázkovou frustraci jsem už dlouhou dobu neviděl... Normální otázka a ty na ní ;nechceš; odpovědět, protože by jsi musel popřít to, co jsi tvrdili.... žij blaze, chudák malej.... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 15:21) | reagovat | |
Quíkošák: Aha. Takže ten efekt vaxinace není medicínský, ale byrokratický. Faxfašistická vláda nás nevaxinované "laskavě" přestala diskriminovat. A to kvůli tomu, že vy jste se nechali vaxinovat. A nevaxinovali jste se kvůli vlastnímu strachu z virózy. Vaxinovat jste se nechali kvůli lásce k lidem, které nenávidíte. Och vy laskavci. Ještě doplňující otázka - co přesně znamená to "vysrání se na vás"? Zase něco byrokratického, nebo medicínského? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 15:10) | reagovat | |
ujo: Věcnou odpověď na takto stupidní dotazy ani reakce na bezobsažné bláboly typu těch v 15:00, 14:55, 14:46, 14:45 atd. ode mě opravdu nečekej. Buďto se zeptej normálně na rovinu, nebo si trhni hnátou. Opravdu nemám zájem o další několikadenní diskusi jako tu na téma "zaměstnanci nemůžou podvádět na firemních daních, protože žádné firemní daně neplatí". | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 15:08) | reagovat | |
A vlastně proč ne, byl kovid, 65% lidí se nechalo očkovat a je po kovidu. Vše funguje jak má a pozitivní efekt to má i pro neockovane, kteří se na nás vysrali, páč mohou žít bez omezení. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 15:06) | reagovat | |
Dezolat: dyt jsem psal, že to byla sranda, ja nevím, že vy dezolati jste jako roboti bez smyslu pro humor. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 15:01) | reagovat | |
Takže očkování je prevence a nebo léčba? A Jak bys léčil obrnu? Díky za vecnou odpověď.... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 15:00) | reagovat | |
Dezοlát: taháš pořád za kratší stranu provazu, příteli.....je to jako chcát proti vetru, né, že by to nešlo, ale většinu toho budeš mít na sobě.... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:59) | reagovat | |
ujo: Ptáš se mě na rozdíl mezi prevencí a léčbou? To jako vážně? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:57) | reagovat | |
Dezοlát: ty máš tetan? né a proč jsi se nechal očkovat, když ho nemáš? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:55) | reagovat | |
Dezοlát: zajímavé věci jsem si u tebe všimnul, nikdy neodpovíš na věci, kde se ti odpověď přímo nabízí, ale musel bys přiznat, že věci nejsou tak,jak tvrdíš, že jsou..... něco to o tobě vypovídá......to je takový problém typu lidí, jako je Trump, Babiš, Okamura...... že mě to vůbec nepřekvapuje.....kdyby jsi dělal kolektivní sport, tak přesně tý jsi ten hráč, který bude tvrdit, že ti to ostatní kazili.... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 14:53) | reagovat | |
Treba pomoci ostatním, ale to asi ne, viď? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:53) | reagovat | |
Quíkošák: Ptám se na tvoje pologramotné tvrzení ze 13:30 "vakcíny zabrali úžasně a pozitivní efekt se přenesl i na neockovane". Jak přesně se ten "pozitivní efekt se přenesl"? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:51) | reagovat | |
ujo: Smysl prevence je podle mě strach z vysokého rizika závažného onemocnění. A smysl braní léků je snaha vyléčit se nebo si ulevit od bolesti. Jaký je podle tebe smysl prevence či léčby zdravého člověka, který netrpí panickým strachem z virózy? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 14:47) | reagovat | |
Dezolat: ja jsem se v tom nejak ztratil. Jaky máš dotaz, příteli? Rád poradim... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:46) | reagovat | |
odpověděl jsem ti už otazkou.... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:45) | reagovat | |
začínám mít dojem, že ty jsi studoval dálkově a to ještě po schválení INKLUZE v školství ČR.....bez urážky | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:44) | reagovat | |
ujo: Tak se na to Quíkošákovo tvrzení zeptej chytře, pokud ti můj dotaz připadá hloupý. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:43) | reagovat | |
blmblmblm: Já bych řekl, že vaxinace měla smysl u všech lidí 65+, u lidí obézních a u lidí chronicky nemocných. U ostatních to mělo být jen a pouze na jejich vlastním uvážení. A hlavně se vše mělo dít bez lhaní a diskriminování těch, kteří nepatří do rizikových skupin a rozhodli se vaxinačního experimentu nezúčastnit. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:43) | reagovat | |
Dezοlát: jaký smysl má očkování proti černému kašli a nebo proti zarděnkám a nebo proti obrně??? Proč lidi vlastně užívají léky proti bolestí a nebo teplotě, když jde pouze o přirozenou reakcí těla na určitý problém??? Taková otázka na tvé úrovni..... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:39) | reagovat | |
Dezοlát: tak sorry, ale to je velmi hloupá otázka..... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:36) | reagovat | |
Dezοlát: ano, proto jsme v EU skončili jako nejhorší jak na úmrtí, tak ekonomicky.....proto, že to tu vedl samozvaný"krizový manager" | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:36) | reagovat | |
ujo: Samozřejmě že je to zajímavá otázka. Proto taky nepatřila tobě, ale autorovi toho vskutku zvláštního tvrzení - Quíkošákovi. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (4.7.2023 14:35) | reagovat | |
ujo: Spis by mne zajimalo, z ceho lze dovozovat, ze ty nefunkcni meme "vakciny" nejak fungovaly. Pro vetsinu vekovych skupin byl kovid nebezpecny tak pro jednoho z tisice nebo jeste min, tam se jakykoliv pripadny ucinek (ktery stejne nebyl) potkava se statistickou chybou. Jedina skupina, pro ktere to mohlo mit jakys takys smysl, byli obezni duchodci 80+, jenze misto zamereni na ne vladni propaganda tlacila ockovani vsem (a na zapad od nas i detem zcela bez rizika). | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:34) | reagovat | |
ujo: Můžeš se zeptat. Podle mě je vztah přínosu vaxinace a zdravotního stavu a/nebo věku ze statistik docela zřejmý. Co na tom vidíš za shazování? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:33) | reagovat | |
Dezοlát: hmm, zajímavá otazka.... jaký efekt má očkování na člověka, který není očkovaný? To myslíš vážně??? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:31) | reagovat | |
Ale teď vážně: na jakém konkrétním principu proběhl ten "pozitivní efekt co se přenesl i na neockovane"? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:29) | reagovat | |
Dezοlát: já také z tebe žádný mindrák nemám, k vůli tvojí hloupostí si starostí nedělám......a odpovíš mí na mou otázku a nebo je to od tebe jen únik od odpovědi??? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:27) | reagovat | |
Dezοlát: můžu se zeptat z jakého titulu hodnotíš účinnost očkovacích látek na každého jednotlivce i s ohledem na zdravotní stav každého možného člověka? Prozraď, jaké vzdělání jsi utrpěl krom tohoto technického..... že by i VŠŽ, která ti dává právo shazovat vše jen z pohledu člověka, který si umí hrát s Merkurem??? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:26) | reagovat | |
Quíkošák: Já chápu, že je to pokus o "humor". Jen je to zkrátka k uzoufání obehraný "humor" na úrovni 1. stupně pomocné školy... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:24) | reagovat | |
ujo: Já ale nemůžu za tvůj mindráček, že tak běžnou věc zmíněnou v souvislosti s diskutovaným tématem považuješ za chvástání... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 14:23) | reagovat | |
Kmikal: však jsem již proplakal nejednu noc, že se mi nedostalo té cti. A to tu píšu píčoviny skoro každý den! | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 14:22) | reagovat | |
Dezolat: to byl takzvaný "humor" čili taková ta věc, která může být i nadsázka či nepravda, co budí veselí u posluchače. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:22) | reagovat | |
Quíkošák: Zjevně ti to co píšu zajímavé přijde, když máš potřebu na to reagovat stupidním žvatláním o "fňukání" jak děcko inkludované na 1. stupeň základní školy... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:21) | reagovat | |
Dezοlát: na to, že se chvástáš, že jsi utrpěl vysokoškolské vzdělání, jsou tvé argumenty na úrovni MŠ... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ujo) (4.7.2023 14:20) | reagovat | |
Dezοlát: nevím, co jsi chtel na můj komentář říct o tom, že jsme se dohodli na tom, že vláda Babiše lhala o tom, že očkování lidé nemohou nakazit ostatní, že před volbami a hlavně před ruskou agresí na UK a před energetickou krizí slibovala petikoalice nezvyšování ranní.....to bych mohl argumentovat tím, že Ano a ČSSD nikdy neříkali, že nás budou zavírat doma, omezí nás na osobní svobodě a osobních právech a to nemluvě o zavírání všech obchodů, krom těch, které měli ekonomickou vazbou na Agrofert..... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:18) | reagovat | |
"pozitivní efekt se přenesl i na neockovane" ... jo jo - nebýt tebe, tak jsem neměl horečku 37 stupňů, ale 37,5. Moc děkuju, můj spasiteli... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (kmikal) RP (4.7.2023 14:16) | reagovat | |
a to jsi ještě ani nebyl v příbězích prasátka blmátka, tak ani nevíš, co to je pravé dobrodružství | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 14:14) | reagovat | |
Vcelku nic, jen že jsem za ty dva roky prožil spoustu dobrodružství a zážitků, takže už mi to tvoje fňukání nad "diskriminaci" nepřijde zajímavé, natož abych se nad takovou blbostí ještě dneska dojímal... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 14:11) | reagovat | |
Quíkošák: A co já s tím? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 14:01) | reagovat | |
Dezolat: tak pro me to nebyl vrchol života, kdy bych zahořknul... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Jjnvu) (4.7.2023 13:33) | reagovat | |
Kolaborantsky kurvy Dezolat a Blm si mohou v denicku odskrtnout, ze ze sebe zvladli udela curaky i dnes | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Dezοlát) (4.7.2023 13:31) | reagovat | |
Quíkošák: Pokud si nepamatuješ, co se dělo před dvěma lety, tak jsem opravdu rád, že moje mysl utrpěla alternativně a ne prorežimně. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 13:30) | reagovat | |
Navíc blm nemá pravdu, vakcíny zabrali úžasně a pozitivní efekt se přenesl i na neockovane. Kovid se podařilo porazit a vse je ok, díky rozumným lidem, kteří se nechali ockovat. | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (ukulele24) RP (4.7.2023 13:17) | reagovat | |
Chudák blm, co se mu složit na zaplacení školného, aby se naučil aspoň nějaký základy matematiky a nepsal tu takový sračky? | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (Quíkošák) (4.7.2023 13:04) | reagovat | |
Dezolat: nevím, já už tím nežiju, ale počítám, že vás poslali do prdele, protože jsem ani moc nepochopil, v čem ta diskriminace spočívala a co jste vy alternativně myslící utrpěli... | ||
|
||
Obrázek 'selsky manual pro' (kmikal) RP (4.7.2023 13:03) | reagovat | |
joo blmátko koukalo kolem sebe, takové to, když pro stromy (pro něj spíš pro rákosí) nevidíte les | ||
|