Nalezeno 75 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátdevět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (Dr.Str.RP (16.7.2023 23:42) reagovat
Když nejsou normy, je z toho jeden velký bordel.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (brnonymova reinkarnace 7) (16.7.2023 22:40) reagovat
Mrkvot nam zacal trpet samomluvou.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (autokratorRP (16.7.2023 22:32) reagovat
Toto vůbec není téma hodno načítání v parlamentu. Nezájem. Zamítnout a další.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mrkevRP (16.7.2023 22:16) reagovat
*ani v jednom tvém příspěvku

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mrkevRP (16.7.2023 22:15) reagovat
Komouši, komouši. Četl jsem tady toho od tebe hodně, realita, logika nebo pravda nebyla ani v jednom.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (brnonymova reinkarnace 7) (16.7.2023 22:15) reagovat
Ale ale, to nam tu slunicka zacala kejhat jak potrefene husy... No jo, vsak oni chlapci usati moc dobre vi, ze logika, pravda a realita jsou jejich nejvetsi nepratele. To je jak kdyz po cloveku s arachnofobii hodim hrst pavouku.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mikoRP (16.7.2023 22:11) reagovat
to je asi letos nejlepsi vtip, co jsem slysel: nejaky dezolat hlasa o realite, logice a pravde! :-D a jak mam ted usnout? vzdyt to ma grady jak supersilne kafe ...

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 22:00) reagovat
realita, logika, pravda a brnodebil. Jako viděl jsem leccos, takže mě to nějak ani nevzrušuje. Až budeš mít nějaké argumenty, tak přijď. Nesouvisející hovna o nějakých muslimech a další wtf oslí můstky mě fakt neberou.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (brnonymova reinkarnace 7) (16.7.2023 21:56) reagovat
"realita, logika, pravda" - to neres, takove pojmy ani neznas.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mrkevRP (16.7.2023 20:39) reagovat
"realita, logika a pravda" - Ty vole, to je fakt totální dement :D :D :D :D :D :D :D :D

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (brnonymova reinkarnace 7) (16.7.2023 20:25) reagovat
Dvojteckovi dosly argumenty taky. ALe ja vas, kluci, chapu. Je tezke verit necemu, co nedava zadny smysl, kdyz proti vam stoji realita, logika a pravda, nemate sanci v zadne debate.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 20:18) reagovat
Dík za potvrzení. mrkev je kokot, ale ty jseš debil.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (brnonymova reinkarnace 7) (16.7.2023 20:16) reagovat
Dobra pripominka s tou blavou - Ta strelba byla v nejvic "progresivnim" state ve V4. No a jiste, pokud se chces chlacholit tim, ze sebevrazdy homosexualu jsou zpusobeny "zlym, zlym okolickem co je utiskuje", nikoli dusevnimi chorobami tak casto pritomnymi u LGBTQP jedincu, klidne muzes. Ale zase to nevadi, muslimove akorat usetri za munici a nikoho jineho to nezajima.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 20:10) reagovat
Opravdu sem mám házet tu hromadu sebevražd LGBT lidí a střeleb v/u LGBT klubů (včetně ne až tak dávno v Bratislavě), nebo se shodneme na tom, že br7 je debil?

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (brnonymova reinkarnace 7) (16.7.2023 20:02) reagovat
Nedivim, se, ze nedokazes rozeznat fakt od blabolu. A legrace je hodne https://en.wikipedia.org/wiki/Orlando_nightclub_shooting

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mrkevRP (16.7.2023 19:58) reagovat
Argument? A co bych ti tak měl vyvracet, když jsi tady nic kloudného nenapsal? Tvoje dementní bláboly o Hromadovi, nebo ten pokus vztáhnout hrstku pomatených amerických dětí na stokrát větší skupinu lidí?

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (brnonymova reinkarnace 7) (16.7.2023 19:44) reagovat
Mrkvot jako vzdy nema argument, tak jen keca z hladu.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mikoRP (16.7.2023 19:43) reagovat
helemese, nastoupila dalsi ruda krava - dezolat? jak to, ze jeho jeste nesezral zadny zralok? :-D

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mikoRP (16.7.2023 19:42) reagovat
zombiku, takze arabaci jsou liberalove? kdyz zacnou trestne stihat cizince za nadsazku? [odkaz] ( [odkaz] )

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (Dezοlát) (16.7.2023 19:39) reagovat
Ty libtardované bláboly o tom, že lidé s "nesprávnými" názory "rozvracejí a rozeštvávají společnost", jsou jak vystřižené z Rudého práva: https://www.epshark.cz/clanek/5732/nepritel-socialismu ... https://domaci.hn.cz/c1-58617150-agitovat-ano-ale-jen-v-zajmu-pracujiciho-lidu-rozvraceci-nemaji-na-namestich-misto :-D

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mrkevRP (16.7.2023 19:36) reagovat
Se tak dívám, že brnokomouš se nám už úplně pojebal.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 19:36) reagovat
miko: Chtěl 3 až 5. Nechci ho zahlcovat, i vzhledem k tomu, jaké názory zastává.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mrkevRP (16.7.2023 19:35) reagovat
@voldemort Bez toho se totiž stávají takové krásné situace, jako např: Partner má autonehodu, převezou ho do nemocnice, kde je potřeba udělit souhlas s operací. No a ten ty, jako člověk který s ním v monogamním vztahu strávil posledních dvacet let života, nemůžeš udělit a místo toho začnou shánět jeho matku, která se s ním kvůli jeho orientaci třicet let nebaví.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mikoRP (16.7.2023 19:32) reagovat
jeste jsi zapomel krome dedicstvi i vdovske (nebo jak se to vlastne bude jmenovat), pak danovy odpocet za clena domacnosti ...

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 19:25) reagovat
voldemort: Dosáhneš dědictví, hypotéky, v nemocnici ti řeknou, co tomu druhýmu je. Když má někdo dítě z předchozího manželství (třeba je to vdovec), můžete se o ně postarat společně. Stačí?

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (voldemort) (16.7.2023 19:16) reagovat
Mohl bysem nekdo hodit 3 az 5 bodu, jake ma manzelstvi vyhody pro muze? A pak totez pro dva gaye? Ja furt vidim spis tu moderni rodinu - dve jakoze lesby, zasukaj si v klubu, porodi, bio otcove plati 20 let alimenty, dve materske, nizsi dane., go girls. Ale pro ty borce, proc to tak nutne potrebujou?

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (brnonymova reinkarnace 7) (16.7.2023 18:56) reagovat
Je legracni, jak se buzeranti vztekaji, kdyz jim nekdo prestane odkyvavat kazdou kravinu se kterou prijdou a kdyz poukaze na to, ze prosazujou presne to, co jeste nedavno odmitali. Ale jeste vetsi legrace je, jak v tech liberalnejsich zemich s pokrokovejsimi nazory buzeranty muslimove strili a jinak vesele trestaji. Inu, https://i.ytimg.com/vi/O8OCvT4ysLI/sddefault.jpg

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mrkevRP (16.7.2023 18:40) reagovat
@cyklista Odpověděl jsem ti "WUT?", protože jsem doufal, že tě trkne, že nedáváš smysl. Netroklo. Rusku je úplně u prdele, jestli u nás manželství pro všechny projde. Jejich záměr je poštvat proti sobě lidi a v tom budou úspěšní nezávisle na tom, jaký zákon se přijme. Mimochodem, co s tím má společného pandemický zákon?

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (cykIista) (16.7.2023 17:45) reagovat
Mrkev: Prostě ruSSko nemá šanci, kráčí od porážky k porážce. Hodnoty kráčí od vítězství k vítězství.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mrkevRP (16.7.2023 17:34) reagovat
@cykIista WUT?

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (cykIista) (16.7.2023 17:30) reagovat
Mrkvi, ruSSku jsme vytřeli zrak přijetím pandemického zákona, ruSSku vytřeme zrak i inkluzivním pojetím manželství!

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mrkevRP (16.7.2023 17:26) reagovat
@brnokomouš Argument: "Jeden z politických zástupců homosexuálů před patnácti lety něco říkal, proto by teď měli všichni držet huby," je hloupý i na tebe.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (Quíkošák) (16.7.2023 17:24) reagovat
xp2: no a co mi s tvýma hovadinami tady u nás? Vrat se s nimi do Čobolstánu a hlásej si je tam. Proto jsme se vás zbavili, abyste nám sem netahali východní moresy.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mrkevRP (16.7.2023 17:24) reagovat
tady je zas nablito... Co jiného čekat, od zdejšího dezolátstva. @xp2 Tenhle tupý boj proti sňatkům homosexuálů žádné "tradiční rodiny" nechrání. Akorát rozeštvává společnost a komplikuje cca milionu lidí u nás život. A to přesně je ten Ruský zájem. Ostatně, podívej se k nim.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 16:40) reagovat
... nevidím ...

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 16:37) reagovat
sfd: Nějak nevydím v tvém výpotku argument. To, že by buzny a lesby mohli mít manželství, nemá na tebe žádný reálný vliv, tradiční rodiny budou manželstvím chráněny pořád. Ten návrh nezní: "Manželství je svazek osob stejného pohlaví.", ale "Manželství je svazek dvou osob." A co se týče toho tvého trollingu o tom, že i buzerant si může vzít holku, ten hlavně neříkej před buzeranty, dostal bys od nich držkovou. A zaslouženě.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (Dobrý) (16.7.2023 15:51) reagovat
sfd: jak moc se potřebuješ připravovat na něco co se tě v konečném důsledku vůbec nebude týkat?

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (xp2) (16.7.2023 15:42) reagovat
presne tak, ked je buzerant, nech drzi hubu, alebo si do nej nieco strci, ja tiez nebeham v slipoch po namesti aby ma respektovali - ked chces byt futbalista, dodrzuj ich pravidla, chces mat manzelstvo, tiez ma pravidla, si chlap a chces pretekat v zenskej skupine - nedovolia ti ? diskriminacia na zaklade rodu ? no DEMENTI a liberali Z EU by sa tym mozno aj zaoberali a urobia vynimku ze teda zenska disciplina ostane diskriminacna

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (sfd) (16.7.2023 15:41) reagovat
A mimochodem - už dnes je legální manželství pro všechny od 18 let (výjimečně níže) - manželství je právní, nikoliv emocionální vztah. Gay chlap si klidně může vzít nějakou ženskou a nikdo mu neřekne ani popel.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (sfd) (16.7.2023 15:39) reagovat
Nejsem na něj ani připravena ani nepřipraven - prostě s ním nesouhlasím. A není to proto, že bych byl křesťan nebo homofob - prostě manželství je státem chráněný a privilegovaný právní stav, a je tomu tak proto, že má sloužit k plození dalších generací občanů a také jako prostředek stability společnosti. Pokud by se uzákonilo "manželství pro všechny", tento institut by se vyprázdnil a v tom případě bych upřednostňoval jeho kompletní zrušení jako státem chráněné instituce.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mikoRP (16.7.2023 15:12) reagovat
jinak: tam se muzes citit podle sveho. na druhe strane ale nikoho NEMUZES NUTIT, at se na tebe nediva podle sveho. so easy. pokud se tam citis jako kun, bud si kun. ale lidi ti stejne budou rikat: debile, nebo kokote, nebo pico - podle svych preferenci. a o tom ta svoboda a volnomyslenkarstvi je.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mikoRP (16.7.2023 15:10) reagovat
blb se citi konem, takze je kun. change my mind :-D

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (87) (16.7.2023 14:54) reagovat
"zeme, ktera neni zatizena kdejakym "...izmem". tam , poukud se citis zenou, jsi zenou. pokud se citis konem, tak jsi kun" :-D :-D :-D

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (16.7.2023 14:52) reagovat
miko je zase kokot, ktery nechape, co znamena globohomo a "vyvraci" neco pomoci prikladu, ktere to jen potvrzuji. :-D

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (paralabuť) (16.7.2023 14:50) reagovat
Hej, vedeli jste, ze kdyz mate s nekym manzelstvi a ten nekdo si pujcuje a vy o tom nevite a kdyz umre, tak jsou to vase dluhy?

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mikoRP (16.7.2023 14:41) reagovat
hlavne takovim, co fandi rusku ... ti si pak radi prisadi a vyhlasujou polopravdy, pololzi a jine picoviny, jenom aby udelali mezi lidma bordel a zacali se hadat mezi sebou. to se jim pak libi. nejlepsi je, jak jeden kremlobot zacne hlasat "jednu svatou pravdu" druhy okamzite energicky zacne hlasat jinou "svatou pravdu" (samozrejme vylucujici tu prvni), a lidi? ti se na to chytnou a uz se rezou ...

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (mikoRP (16.7.2023 14:38) reagovat
Irsko neni pod zadnym vplyvem globohomo - je to prave docela svobodomyslna zeme, ktera neni zatizena kdejakym "...izmem". tam , poukud se citis zenou, jsi zenou. pokud se citis konem, tak jsi kun. akorat docela hlidaji vek, kdy mas na co uz pravo - jinak je to ciste tvoje vec. vcetne dusledku - v tomto ohledu taky nikoho neprotezujou. jenomze nasim "ruznokonzervativcum" nejake svobodne mysleni evidentne docela vadi ...

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 14:09) reagovat
Na to je těžký jakýkoliv argument vymyslet, tak přeji blmblbovi tak nádherné léto, jako mám já.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (16.7.2023 14:03) reagovat
tecka: Irsko je pod tezkym vlivem tzv globohomo, ktere jeste CR tolik neovlada, proto.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 13:57) reagovat
Aliance pro rodinu - Ordo Iuris - Konstantin Malofeev. Začni třeba zde: https://www.extra.cz/zpravy-aliance-pro-rodinu-ultrakonzervativni-hnuti-ma-vazby-na-tajemny-zahranicni-spolek-ordo-iuris-usilujici-o-zakaz-rozvodu--90c38

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (uz to nekur) (16.7.2023 13:54) reagovat
hele, trojtecko, bud dokaz, ze Aliance pro rodinu je placena Ruskou federaci, nebo zklapni

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 13:52) reagovat
A znova se ptám: jak je možný, že v ateistickém Česku řvou konzervativní kreténi jak pominutí, zatímco v silně katolickém Irsku problém neměli a manželství buzen schválili?

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 13:49) reagovat
Ne, rusáci investují peníze, aby jednak různě rozeštvávali skupiny obyvatel proti sobě, jednak se snažili proměnit společnost na rusáckou. rusácko pronásleduje LGBT (takže 4 % HDP dolů), vymývá lidem hlavy šíleným nacionalismem (není špatné být hrdý na svůj národ, ale to, co u nás předvádějí dezoláti, je čirý šovinismus; v rucáku to znamená odliv inteligence a další HDP dolů). Porusáčtěná společnost by mohla chtít vystoupit z EU a NATO... a rusák by si tak rozšířil chudobinec. Naštěstí je vás max 15 %.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (xp2) (16.7.2023 13:40) reagovat
rusi teda investuju peniaze aby sme mali rodiny ? to je uslachtile, super !!!. LGBT podporuju peniazmi z USA, zvlastne, co chcu aby sme tu mali tisice buzerantov ? Aby moj syn uz v 10rokoch vedel ze si nemusi hladat dievca lebo chlapec je tiez normalne a vnucata mozu byt adoptovane 25rocne deti z Ugandy. ...... Som rad ak Rusko mina peniaze na podporu RODINY na Slovensku, v Cesku uz netreba to je sam buzerant, co Cech to buzerant.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 13:37) reagovat
No jestli si myslíte, že rusák nezneužívá demokracii a svobodu u nepřítele k jeho rozvracení, tak jste naivní. A ten značný překryv mezi antivaxery, prorusáky/protiukrajinci, konzervativními kretény a dalšími druhy debilů je opravdu pozoruhodný. Tak si študujte: https://denikn.cz/876373 A opravdu doporučuju zamyslet se nad tím, jak je možný, že silně katolický Irsko s manželstvím buzen problém nemá. Prostě konzervativní kreténi (nejen) u nás jsou šikovně navedení a manipulovaní rusákama.

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (uz to nekur) (16.7.2023 13:24) reagovat
"Za organizacemi typu Aliance pro rodinu se skrývají rusácké peníze, je to i prokázané." :-O

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (xp2) (16.7.2023 13:21) reagovat
ok, pises rusacke peniaze (ako vsetko, komu sa nepaci nieco na Ukrajine, je automaticky RUSOFIL) (ked nepisem destilaty tak som automaticky PIVAR, no nie nepijem pivo), kto nefandi Trnave je PresovFil ci RuzomberokFil ci kto ? ... ak si niekto nechcel pichnut nejaky roztok do seba tak bol antivaxer hoci ma v sebe 20 inych overenych vakcin. .... OK, NAPIS kto dostal rusacke peniaze !!! Evidentne vies kto(z Ruska) dal komu(v Cesku) .... alebo len TREPES ako slnieckarsky liberalny progresivny vymlety blb

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (:.) (16.7.2023 12:58) reagovat
xp2: Jedna věc je názor, druhá věc je papouškování rusácké propagandy. Za organizacemi typu Aliance pro rodinu se skrývají rusácké peníze, je to i prokázané. Chápu, že někomu vadí LGBT aktivismus (mně v některých aspektech taky), na druhou stranu vzhledem k síle, proti které stojíme, si dovoluji položit otázku: chcete tu mít rusácko? Chcete určité skupiny lidí vyštvat tam, kde z toho konzervy nedělají scény? Homosexuálové fakt nedělají (jen) v neziskovkách, naleznete je všude. Chcete se připravit o 4 % HDP?

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (ifififiiiffifi) (16.7.2023 12:43) reagovat
liik: nekde asi jo, ale tenhle obrazek to nedela. otazku prilis zjednodusuje a vynechava slozitejsi temata s tim spojeny, takze vlastne manipuluje k tomu aby si clovek rekl "vzdyt jde JENOM o manzelstvi, tak proc ne?"

Obrázek 'mnamzelstvi' Obrázek 'mnamzelstvi' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (16.7.2023 12:39) reagovat
Potrefená husa, co se ozývá, se asi účastní více takových debat, co? :-D

Strana 1/2. 1 2 následující