Odebírat | ||
Obrázek 'safety standards 1960' (c1lockworker) (23.7.2023 10:59) | reagovat | |
(HAHA) podle toho, co píšeš, si asi myslíš, že setrvačnost v momentě zastavení lanovky najednou způsobí, že zavěšená sedačka se bude pohybovat výrazně pomaleji než na ní umístěné břemeno. Pokud to tak je, tak asi opravdu nerozumím fyzice. Nebo se fyzikální zákony změnily a kyvadlo už se kýve podle hmotnosti a ne podle délky, předměty různé hmotnosti mají najednou různou rychlost v momentě, kdy na ně přestane přestane působit síla a děti musejí být přikurtované k houpačkám, protože se pohybují jinou v | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (the quitter) RP (22.7.2023 9:25) | reagovat | |
dupla, kos! | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (Piotr) (22.7.2023 8:04) | reagovat | |
V Pražskej ZOO su retiazky na sedačkách ako zabezpečenie | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (Filipes) RP (21.7.2023 14:58) | reagovat | |
a) Dupla, b) Jsou kousek nad zemí, c) koukněte se do Pražské ZOO | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (ZivaKunda) RP (21.7.2023 14:32) | reagovat | |
Ono to tam není pořádně vidět ale podélný houpání je hodně tlumený vícekolovým pojezdem, kdy se kyv přenáší do napnutí lana. Příčnej kyv je tlumený druhým lanem a trolejovým sběračem, který je vidět vlevo u kloubu. Ten kloub má takový divný dvoubodový uložení. Nwm jaxe tomenuje. Když se kývne jedna osa, druhá se zvedne a váha sedačky ten kyv prakticky hned utlumí. Jedinej způsob jaxe to může kývat je pružnost lana. | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (aseww3) (21.7.2023 14:07) | reagovat | |
Aspon nemaji tendenci delat na sedacce picoviny | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (luky_) RP (21.7.2023 14:01) | reagovat | |
Podle me jsou obe zeny v bezpeci, protoze na obrazku nevidim zadneho negra, ktery by je ohrozil. | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (aseww3) (21.7.2023 13:49) | reagovat | |
Co s tim mate, podobna lanovka je nekde na valassku a jede k nejaky zkurveny sose co ne na kurevskym kopci. Uz si nepamatuju jak se to jmenovalo. | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (HAHAHAHAHA) (21.7.2023 13:46) | reagovat | |
clockworker: stejna setrvacnost? si spad z visne? ty holky nemaji stejnou hmotnost jako sedacka. svaly podvedome udrzuji rovnovahu, takze budou houpani vyrovnavat a opet jine chovani nez sedacka. teziste slecen je v jine vzdalenosti od osy houpani nez sedacky, jina perioda kyvu. Kdyz tomu nerozumis, tak bud zticha. | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (Zoltan) RP (21.7.2023 13:06) | reagovat | |
Takže za to můžou zase dementi a velryby | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (ZivaKunda) RP (21.7.2023 12:48) | reagovat | |
Uz to tady bylo. Ta sedacka je hodne skloněná dozadu a hmotnost sedící osoby je soustředěná do opěrky, takže pokud na tom jezdec nedělá píčoviny, cítí se relativně komfortně a posez je bezpečný. Překvapivě hlavní problém tohoto typu posazu není bezpečnost při jízdě ale moment vystoupení, kdy mají obézní nebo starší osoby s méně pohyblivými kloiuby, problém zvednout se ze zakloněné pozice. Proto se začali dělat vyrovnaná sedadla se zajištěním. | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (ombudsman) (21.7.2023 12:34) | reagovat | |
Fotka fajn, ale jaká je reálná výška sedačky nad zemí která je přímo pod ní? | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (Třicetšest) (21.7.2023 12:33) | reagovat | |
SPO: mně taky výšky nevadí. Mně vadí hloubky... | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (Ifin1) (21.7.2023 11:51) | reagovat | |
Tak teď sem koukal, že už si taky h...o pamatuju, sedělo se bokem... | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (Ifin1) (21.7.2023 11:44) | reagovat | |
Na nečem hodně podobným sem jezdil v dětství v Krkonoších... A přežil jsem. | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (miklos-abdul) RP (21.7.2023 11:41) | reagovat | |
Zen: Naprostá většina ceny takové lanovky bude v těch lanech a pohonu. Sedačky relativně k tomu stojí nic a s bezpečnostní pásem nebo závorou by stály dvakrát tolik. | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (Quíkošák) (21.7.2023 11:34) | reagovat | |
Zen: tak určitě a ve chvil, kdy z toho nějaký debil fakt spadne tak bude žalovat stát o 50 milionů, že nezajistil bezpečnost a Okamura bude kvílet, že ho shodil Fiala... | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (enjk) (21.7.2023 11:21) | reagovat | |
Narodny park Teton (mestecko Jackson) | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (Zen:) RP (21.7.2023 11:17) | reagovat | |
Tohle mohlo být taky levný, bez všech těch safety standardů, takže by si to teoreticky mohlo dovolit víc lidí. Povinnej safety standard to pak jenom zdraží, žejo. Ale nic proti tomu, kdyby někdo chtěl levně nahoru na tomhle a riskovat zdraví/život, tak proč ne. Já bych se ale asi docela dosral | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (clockworker) RP (21.7.2023 11:11) | reagovat | |
Když drcne, bude jejich setrvačnost stejná jako setrvačnost té sedačky, takže se prostě společně zhoupnou. Pokud na tom nebudou dělat blbiny, pokud je dostatečnej servis a pokud kolem nelítá nějakej magor v Prowleru nemají se čeho bát. | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (BookBurner) RP (21.7.2023 11:06) | reagovat | |
tak ono to taky párkrát drclo proto dneska máme lepší safety standards | ||
|
||
Obrázek 'safety standards 1960' (SPO) (21.7.2023 11:03) | reagovat | |
zas tak se výšek nebojím, ale tohle...však stačí, aby to trochu drclo. | ||
|