Odebírat | ||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (8.3.2024 1:08) | reagovat | |
Na co to právě koukáte? Jde o komiks prasátka blmátka, všechny díly zde: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (2.8.2023 12:16) | reagovat | |
Já zase nevím, proč pořád lžeš o tom, že to vidím jako občanskou válku, když jsem jasně psal, že to vidím jako o kombinaci války občanské, zástupné a klasické. Holt chceš stále lhát o tom, že západ se na rozpoutání konfliktu vůbec nijak nepodílel, tak si ty provařené lži pro mě za mě užívej. Smysl v tom pokračovat samozřejmě nemá. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (2.8.2023 11:48) | reagovat | |
Jo, tady s diskuzí končím, nemá smysl. Pořád vidíš [odkaz] jako občanskou válku, jedna z moskalských provařených lží, užij si to. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (2.8.2023 9:22) | reagovat | |
Pokud to nechápeš, banderovče, tak tvůj marxistický ideový předchůdce by totéž napsal například i o sovětském plátku jménem Pravda. Čímž by mu udělal úplně stejnou medvědí službu jako ty té neliberálně pseudodemokratické propagandistické s prominutím sračce. A toho, kdo by tu politickou agitku nežral i s navijákem, by nazval kolaborantem přesně stejně jako ty mě. Zkrátka máš smůlu, hňupe, ale bývalého "zkrachovalce a imperialistického zaprodance" na tyhle provařené marxistické nudle neuvaříš... | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (2.8.2023 0:00) | reagovat | |
jj typickej putlerovec, nejlepší zdroj informací na světě nebere. tak si užívej občanskou válku, kde moskálie po celou dobu útočí, kolaborante. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (31.7.2023 15:04) | reagovat | |
To už mi můžeš jako zdroj "pravdy" doporučit Rudé právo ty komiku... | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (31.7.2023 10:11) | reagovat | |
Jestli mermomocí chceš v tom regionu najít nějakou občanskou válku, tak [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (31.7.2023 10:11) | reagovat | |
Od 20. února 2014 je to konflikt dvou států. Proto to nenajdeš třeba v tomto seznamu občanských válek [odkaz] , to jest si vymýšlíš lži pro Moskálii. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (31.7.2023 10:04) | reagovat | |
Nic jiného jsem ani nečekal. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (30.7.2023 21:57) | reagovat | |
Ne. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (30.7.2023 8:09) | reagovat | |
kmikal: Podle mě se do dění na Ukrajině začaly RF a USA vměšovat mnohem dřív než v únoru 2014. Takže klidně můžu souhlasit s tím, že od února 2014 jsou do konfliktu neoficiálně zapojeni "dovolenkáři" z RF a různí "dobrovolníci", "bývalí" vojáci NATO, vojenští "poradci" atd. z USA a jejich věrných mopslíků typu UK a spol. Takže klidně můžu souhlasit s tím, že od února 2014 probíhá na Ukrajině kombinace občanské války a proxy války mezi RF a západem. Souhlasíš? | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (30.7.2023 2:50) | reagovat | |
Rusko na Ukrajinu útočí od 20. února 2014, souhlasíš? Je to přes devět let trvající mezistátní konflikt, souhlasíš? | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (29.7.2023 15:50) | reagovat | |
Čili jsem vždycky tvrdil to, co zde o kombinaci války občanské, zástupné a klasické. Zkrátka se jen v jednotlivých diskusích rozebíraly jednotlivé aspekty odděleně. Když lháři jako ty začali lhát, že k žádnému vraždění "Moskalů" ze strany Ukrajinské armády a "polovojenských jednotek" nedochází, tak se probírala ta "občanská" část. Když jste popírali účast západu, řešila se ta "proxy" část. Atd. Co na tom vidíš za "sračky", netuším. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (29.7.2023 15:49) | reagovat | |
Samozřejmě že si to pamatuju. Tamtéž jsem taky psal (cituji): "Občanská a "klasická" válka jsou něco jiného. Občanská válka na Ukrajině je něco jiného než ruské napadení Ukrajiny." Neboli klasickou válku v podobě ruského napadení Ukrajiny zcela otevřeně přiznávám taky. A o proxy válce jsem v minulosti psal taky (cituji): "Válka na Ukrajině je uváděna jako příklad proxy války i na tvojí oblíbené Wikipedii: https://cs.wikipedia.org/wiki/Zástupná_válka" | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (29.7.2023 13:55) | reagovat | |
psals sračky jako "(Těžko) (15.8.2022 13:40) vocoko: Ta města jsou obývaná převážně "proruskými separatistickými" civilisty, proti kterým vede ukrajinská armáda občanskou válku už od roku 2014." Nepamatuješ? [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (29.7.2023 7:32) | reagovat | |
To, že něco tvrdí západní propaganda, není důkazem, že tomu tak skutečně je. Já jsem psal, že to jako občanská válka začalo a postupně se z toho stala kombinace války občanské, zástupné a klasické. Mně jsou kolaboranti se současným režimem stejně ukradení jako kolaboranti s režimem minulým. V obou případech jde o nevychované prolhané sprosté primitivy sžírané nenávistí k lidem s "nesprávnými" názory, z nichž se pomocí takovýchto lží a podsouvání názorů snaží dělat kolaboranty s nepřátelským režimem. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (28.7.2023 22:42) | reagovat | |
ne kdokoli na cokoli, ale třeba když ty schválně lžeš, že od 2014 do 2022 byla na Ukrajině občanská válka (je tam devět let tohle [odkaz] ) tak jsi pro mě putlerův póvl a tak se k tobě budu chovat, stejně jako k ostatním kolaborantům. Vaše jiné názory jsou mi v podstatě fuk, ano vaší podporu antivax sraček považuji za putleření též. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (28.7.2023 16:09) | reagovat | |
Neměl bys být, ale jseš. Chováš se jako typický libtard. Kdokoli má "nesprávný" názor na cokoli, je automaticky kolaborant s nepřátelským režimem. V současnosti je to ruSSko, za minulé totality to byl imperialistický západ...zkrátka vy prorežimní kolaboranti jste jako přes kopírák za každého režimu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (28.7.2023 16:00) | reagovat | |
Ze se moskalove na ua chovaji jak zrudy, vi asi 95 % populace, tak proc bych mel byt libtard? To vy, fandici fasisticke moskalii jse zrudy. Mate max vrabla a rajchla, i ten okac vi, ze stranu s 5 procenty neudrzi, navic tu valku po zasluze prohrajete | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (28.7.2023 12:21) | reagovat | |
Samozřejmě že jsi prorežimní kolaborant. Papouškuješ stupidní lži oficiální propagandy přesně stejně jako to dělali kolaboranti s režimem komunistickým a nacistickým. A pokud se chceš ukájet jako malé děcko sebeklamem, že tím tvým dětinským blekotáním a infantilními malůvkami dokážeš někoho rozbulet, tak si beze všeho posluž. Pro mě jsou tyhle vaše libtardované halucinace nevyčerpatelným zdrojem zábavy. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (28.7.2023 2:15) | reagovat | |
Lol to je diskuze. Jak jsem já prorežimní? Jaký je parlamentní demokracie vlastně režim a zaslouží si vůbec takové označení? Dělat si z vás putlerovo zmrdů a moskalských stereotypů srandu prostě budu, vzhledem k tomu, jaké "hodnoty" zastáváte, za to co děláte na Ukrajině, za Gruzii, Bělorusko... za omlouvání zfašizované Moskálie, za Vrbětice, za akcentaci antivax sraček a už jen proto, jak nad tím kvičíte, jste něco jako kolaboranti s nácky za druhé světové, tak tu Dezoláte nebul. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Jekslsk) (28.7.2023 0:51) | reagovat | |
Dezolat: takze jsi proste komunisticka mrdka, ktera v zabavnem komixu vidi utok a dehonestaci konkretnich osob. Nojono. Proste bys byl rad, kdyby podobny humor nemohl vznikat (to jsi zatim nevyvratil, takze s tim souhlasis) a byla by tu cenzura. Jsi komunisticka mrdka. V tvoji dutine lebecni je sovetske sperma. Jsi holt stejnej komous, jako ty zmrdi z KSCM. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (27.7.2023 19:06) | reagovat | |
ewecwecwc: Já v komiksu vidím typické pokusy o dehonestaci lidí s "nesprávnými" názory. Propaganda minulého režimu se v principu pokoušela o totéž. A zjevně jsi nepochopil, že srovnáváním komoušské a libtardované propagandy v podstatě kritizuji i propagandu komoušskou. Pokud se domníváš, že by komouš kritizoval komoušskou propagandu, tak máš v dutině lebeční pořádnou bramboračku. Stejně jako tvůj soudruh "Blij bolsevika". | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Bij bolsevika) (27.7.2023 16:38) | reagovat | |
Není se čemu divit, Dezolátovi rodiče byli za minulého režimu prominentní komoušové, tak se mu holt po té době stýská | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (ewecwecwc) (27.7.2023 16:32) | reagovat | |
Kde vidíš, že by komix na někoho útočil? Takže já, když si z někoho udělám legraci, tak to znamená, že na něj útočím? Ty jsi fakt píča. Jsi typická komunistická mrdka, která by prostě nejraději omezila svobodu slova a svobodu umělecké tvorby a schováváš to za nějaký tvůj domělý boj proti "prorežimní propagandě" . Takhle nějak podobně u nás začíli tenkrát komančové - taky útočili na podobné principy, jako to děláš ty. Jsi komunistickej debilní primitiv . | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (27.7.2023 15:44) | reagovat | |
Pokud prorežimní kolaborant pomocí komiksu osobně útočí kvůli názorům na lidi, kteří mají režimu nepohodlné názory, tak se zkrátka jedná o prorežimní komiks. To, že se autor komiksu schovává za různé přezdívky, nehraje roli. A to, že se mi trapáctví prorežimních kolaborantů nelíbí, je jen tvoje další dětinská halucinace, sprostý primitive. Mně se naopak líbí víc než dost. Je to pro mě to nejvtipnější na celém Rouingu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (fwqdwqd) (27.7.2023 15:24) | reagovat | |
"Prorežimní komix" . Ty jsi fakt čůrák. O svobodě slova jsi nepsal nic, ale nelíbí se ti, když si někdo na internet umístí malůvku, která se vysmívá neurčitým lidem, kteří se schodvávají za přezdívkou a označuješ to za "prorežimní komix" . Ty máš tu hlavu dobře vymrdanou russkou propagandou, spíčený primitive . | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (27.7.2023 15:12) | reagovat | |
d,qwpd,qwp: Srovnávám prorežimní komiks s prorežimním komiksem. O represích, svobodě slova atd. jsem nepsal vůbec nic, sprostý primitive. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (d,qwpd,qwp) (27.7.2023 14:55) | reagovat | |
Dezoláte, jsi debilní píča . Srovnávat komix na soukromém webu s tvrdými represemi, které tu byly proti nepohodlným lidem za socíku - to chce fakt komunistickej žaludek, kterej ty máš. Zmrdi, jako jsi ty, budou vždy řvát proti svobodě slova - tobě by vyhovovalo, kdyby se nikdo nesměl nikomu smát, aby se náhodou neurazil, že? Mrdko . | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (27.7.2023 14:42) | reagovat | |
fake DQDLM: A ty si snad myslíš, že vaši lidtardovaní předchůdci měli na nepřátele systému lepší názor než vy libtardi? Vždyť podle vašich předchůdců lhala a podsouvala imperialistickou propagandu i doktorka Horáková. A mimochodem v kníkalově komiksu jsem už byl, Kalouskova "jedničko". | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (DQDLM si vás povodí jak maIinkatý děvky) (27.7.2023 12:47) | reagovat | |
Dezolát: ježišmarja nebul zase, ty kriple. Tohle není komix o nějacích nepřátelích systému, ale o vymrdanejch čůrákách, kteří záměrně lžou a podsouvají nám sovětskou propagandu. Stejně, jako to děláš ty. Ale ty jsi natolik zbytečnej, že se do komixu ani nedostaneš, nulo. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (27.7.2023 12:42) | reagovat | |
Vašim předchůdcům připadaly karikatury "nepřátel socialismu" taky vtipné jako svině ty "génie": https://antisemitismus4589.dejepis21.cz/kapitola/antisemitismus-1945-1952/procesy-antisemitismus/ ... http://fresh-eye.cz/obrazy-nepritele-ve-stalinskem-ceskoslovensku/2022/05/ | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (perfector) (27.7.2023 8:56) | reagovat | |
Jsi hloupý, je to vtipné jako svině. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (27.7.2023 2:37) | reagovat | |
V tomto dílu žádný vtip není, takže žádný. Je to jen mlácení prázdné slámy navazující na dříve okopírovaný vtip s kachnami. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (27.7.2023 2:25) | reagovat | |
Dezoláte, jaký vtip jsem tady okopíroval? Buď klidně konkrétní. To bude zase mlčení, co? | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Dezοlát) (27.7.2023 1:59) | reagovat | |
Když už zase nevíš co s tím, tak okopíruj nějaký cizí vtip tak jako vždycky. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (27.7.2023 1:26) | reagovat | |
S tím že mám dopředu vymyšlený díl, že roztomilá kozička Merlin postaví most, ale jako co s blmátkem na ostrově, co ho zkusí sežrat atd. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (27.7.2023 1:23) | reagovat | |
Most bude časem, ale teď je prostě blmátko na ostrově. Co se stane v noci? | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (:.) (26.7.2023 23:48) | reagovat | |
Tak krymský most. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (26.7.2023 23:39) | reagovat | |
to je řeka, teče, přehradu spíš ne, moc graficky náročným ach jo, nevím | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (:.) (26.7.2023 23:22) | reagovat | |
kmikal: Tak ať kozička mrdlin odpálí přehradu, co je pod tím. Zapoj bobry | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Merlin) RP (26.7.2023 22:08) | reagovat | |
@kníkal: No, už jsem chtěl. Ale když jinak nedáš ... shoř v pekle, debilní nácku. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (26.7.2023 21:46) | reagovat | |
jo, navíc já tohle nechávám tak nějak plynout, vůbec jsem nečekal, že blmátko skončí na ostrově, jen to graficky šlo udělat posunem teď zase nevím co s tím, jako teda vím, dostat ho zpátky je snadný, ale je nějaká šance vytěžit tuhle situaci? Jako, že by třeba připluli ukrodýli nebo tak něco? Většinou vymyslím téma, ale né pointu, škoda, a drž tlamu Merline. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (:.) (26.7.2023 21:04) | reagovat | |
mrdline, žádná nekonzistence s potokem v komiksech není. Prostě vidíš jen ten kus tak akorát, aby si tvůj mozek domyslel druhý břeh. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (hexus) RP (26.7.2023 19:39) | reagovat | |
Jj, Merlinovi je to všechno jedno, proto každý den pošle 30 komentářů, ve kterých zmiňuje, že je mu to všechno jedno. Kdyby místo kňučení raději řekl, co si myslí o vztahu Severní Koree s Ruskem. Protože nikam jinam už ruské delegace nejezdí. Jestli se mu takové vztahy jeho země zaslíbené líbí, lol. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Fufufu) (26.7.2023 18:08) | reagovat | |
A Merlin kvičí, kňoura a kňučí, ale vuuuubec mu to nevadí ????????. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (gregeger) (26.7.2023 15:52) | reagovat | |
Merlin: naopak - kmikal totiz dava moznost ostatnim nezainteresovanym lidem poznat, co jsi za debila ty. My ostatni uz nastesti vime, ze jsi proruskej curak . | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Kmikal keryho to ma mobilu porad odhlasuje) (26.7.2023 15:32) | reagovat | |
Merline podivej se poradne. Ve dvou predchozich dilech je videt prave jen ten breh ostruvku. Ty vidis stejne blbje jak roztomila kozicka Merlin. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kobol) (26.7.2023 15:31) | reagovat | |
podporujem ukrajinu a neznasam putlera a napriek tomu mi toto pride vtipne kazdy den | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Merlin) RP (26.7.2023 15:22) | reagovat | |
@Modus: Mě je celkem jedno, jestli tam jsem nebo ne. A celkově jsem docela rád, že kníkal tohle pouští ven. Dává tím totiž příčetným lidem možnost poznat, co je to za debila. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Spimfurt) RP (26.7.2023 15:15) | reagovat | |
tyo merlin uz ty argumenty taha az z prdele, bozi! | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Spimfurt) RP (26.7.2023 15:12) | reagovat | |
tyo ja se pristil jak fandim guroslovi aby tem zkurvenejm kolaborantum rozmrdal genitalie | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Modus) RP (26.7.2023 15:10) | reagovat | |
boží Merline: nebul a raduj se, že jsi stále ještě v komixu | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Pepřák) (26.7.2023 15:02) | reagovat | |
Jediný důvod proč chodím na roumen jsou tyto komiksy. Pokračovat. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (Merlin) RP (26.7.2023 14:57) | reagovat | |
Jo, tenhle díl se mi líbí. Objektivní ztvárnění kníkalova pojetí faktů a argumentace. Kde je na jednom obrázku potok, kde vidíš druhý břeh kousek od sebe, hned na druhém onen břeh zmizí někde v nedohlednu a kníkal v tom nevidí žádný problém. On totiž nemá mozek a podobným stylem argumentuje zcela běžně. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (26.7.2023 14:39) | reagovat | |
chápu to správně, že jsem ho dovezl na ostrov odkud není návratu ? | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (DQDLM si vás povodí jak malinkatý děvky) (26.7.2023 14:25) | reagovat | |
dgfsdfda: jenže takhle to tady nefunguje. Musí ti to připadat vtipné, protože to podle plusek připadá vtipné i ostatním dobroserům. Pokud jdeš proti, jsi prorusská onuce a putlerův slouha. | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (dgfsdfda) (26.7.2023 14:03) | reagovat | |
@Sukalavyfukauta: Podporujem ukrajinu a neznasam putlera a napriek tomu mi toto pride totalne nevtipne | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (kmikal) RP (26.7.2023 13:29) | reagovat | |
Dqlm si vás povodí: tady to máš něco ve stylu knižně [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb32 - charonslik Crha' (xeon) (26.7.2023 13:26) | reagovat | |
Ty vole tak tohle je luxus... | ||
|