Odebírat | ||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (švabach) RP (9.8.2023 19:32) | reagovat | |
blm: Uvařit kávičku je taky to jediné, na co se zmůžeš. Pochybuju o tom, že máš odvahu tyhle kecy vykládat na veřejnosti. Tak prdíš doma do křesla a sedíš 8h u Roumingu, gratulky! | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (dsdadssa) (9.8.2023 16:45) | reagovat | |
Blm: a jeje, koukam, ze mas dnes zas brutalni stres z toho, jak vam doma bouchl ten sklad pyrotechniky . No skoda, ze jsi soudne uznany lhar . | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (9.8.2023 16:12) | reagovat | |
A jeje. Koukam, ze cim vic se to ukronackum hrouti pod rukama, tim vice jsou ukrobuzny neklidne. Jdu si uvarit kavicku. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (dsdadssa) (9.8.2023 16:03) | reagovat | |
Blm: nejen ze lzes, ale ty jsi k tomu jeste nacisticka kurva | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (9.8.2023 15:55) | reagovat | |
Znovu se mylis, ja nelzu. Ze ty sis do ted nenastudoval, co znamena "lhat" a tak porad opakujes ty sve naproste nesmysly? | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (9.8.2023 15:43) | reagovat | |
Tak ty lžeš stejně, jako když dýcháš a jestli to máš tak i s tím kradením, tak litují všechny ty, kteří s tebou musí být v kontaktu. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (9.8.2023 13:29) | reagovat | |
Zase se mylis (vsimni si, ze netvrdim, ze lzes. Ja totiz verim, ze ses takovej vypatlanej dement, ze si proste neuvedomujes, ze to, co rikas, neni pravda). Ne kazdy nepravdivy vyrok je lez. Omyl neni lez. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (9.8.2023 13:21) | reagovat | |
Omyl se dá pochopit, nicméně, pokud něco říkám a není to pravda, jedná se o lživé vyjádření a ano, můžeme tomu říkat omyl, ale je to jen kosmetická úprava slova lež. Když nechceš někoho "nasrat" a nebo se ho bojíš, tak mu neřekneš, že lže, ale že se mýlí a nebo je jeho tvrzení nepravdivé, ale pořád jde o lež. Lže úplně každý a také je jistě, že každý člověk někdy něco ukradl. Takže každý je lhář a zloděj....je třeba se s tímto smířit a naučit se s tím žít. Takže kolegové lháři a zloději jděte k čípku..... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Pavel J.) RP (8.8.2023 23:01) | reagovat | |
Kdyby se Zeman hned poté, co se ukázalo, že žádný takový článek nebyl, omluvil a řekl, že se spletl, tak by to byl omyl a ne lež. Lží se to stalo tehdy když na tom trval, i když už musel vědět, že to není pravda. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Pavel J.) RP (8.8.2023 22:54) | reagovat | |
ujo: Tvrzení, že KAŽDÉ přeřeknutí je LEŽ, znamená relativizaci SKUTEČNÝCH lží, které říká například Okamura a které jsou uvedeny například v obrázku nad touto diskusí. Takové tvrzení dělá z notorického lháře Okamury v podstaně obyčejného člověka, který se prostě občas přeřekne jako skoro každý, a je tedy svým způsobem obhajobou Tomia Okamury. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 22:43) | reagovat | |
ty máš pravdu, asi jako Zeman s tim vlevo dole...... nějak ti chybí argumenty pro tu tvojí lež (omyl).....jsi k smíchu, jako Zemana s tou svojí "passy", dokonce máš stejnou úroveň debaty, jako pan prognostik,ale to je tvůj boj, že jsi tady všem k smíchu.... žij tehdy v nepravdě, asi nakonec zjistíš, že jsi žil ve lži.... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 22:06) | reagovat | |
Celou dobu tady jsi ten hlupak ty. Slovo "lez" je zcela bezne pouzivane slovo, ktere zvladnou pochopit i decka predskolniho veku, ale ty ho porad vytrvale nechapes. Ne kazdy nepravdivy vyrok je lez, se stim smir. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 22:00) | reagovat | |
V levo dole, byla také lež a soud to potvrdil. O žádné "nepravdě" se v judikátu nepíše....a už mě nebaví bavit se s hlupákem o hovnu. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 21:56) | reagovat | |
Synonyma slova NEPRAVDA: lež smyšlenka výmysl Antonyma: fakt pravda skutečnost Jestliže to nechápeš, měl by ses dovzdělat. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 21:54) | reagovat | |
Ta informace je nepravdiva, muze byt lziva ale ne vzdy automaticky lziva. Lziva by byla, kdyby ten clovek lhal. Tedy kdyby vedome rikal neco, co neni pravda. Kdyz se ale nekdo jen splete, spatne si neco vybavi z pameti, interpretuje poskytnute informace od treti strany kterym veri, tak se nejedna o lhani. Cemu na tom porad nerozumis? Normalne to chapou decka od peti-sesti let veku. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 21:52) | reagovat | |
Aha, takže kdyz někdo řekne co není pravda, tak informace je lživá a pokud to dělá úmyslně, tak z tohoto můžeme usoudit, že se bavíme třeba o Tomovi a nebo Andrejovi a nebo o jiném lháři, že? | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 21:49) | reagovat | |
nicméně, když se podíváš na obrázek nad diskuzí, věřím, že jsi natolik inteligentní, že chápeš, že se celou dobu bavíme o lháři, který lže a nikoli o popletovi, který se spletl, že..... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 21:48) | reagovat | |
Kdyz se nekdo pouze myli, tak nelze. Proste rekne neco, co neni pravda, ale to neni vzdy a automaticky lez. Lez by to byla v pripade, ze ten clovek vi, ze to, co rika, neni pravda, ale presto to rika. Coz prosty omyl neni. A ty ses fakt totalne vypatlanej kokot, ze tohle nejsi s to pochopit. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 21:46) | reagovat | |
To myslíš omyl??? Ano, někdo se mýlil a řekne lež.....na to nepotřebuješ matematický výraz... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 21:43) | reagovat | |
V matematice je 0 a 1 nepravda a pravda ....náckové, jako ty, si tento výraz přivlastnili, aby mohli lhát, to je celé........ | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 21:42) | reagovat | |
Opet se mylis. Slovo "lez" ma svuj vyznam a neni to opak pravdy. Clovek klidne muze rict neco, co neni pravda, a pritom nelhat. Uz jsem ti to vysvetlil nize, ale ty zjevne nemas mentalni kapacitu na to to pochopit. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 21:39) | reagovat | |
Buď je něco pravda a nebo lež....tak jednoduché to je......jinak máš opravdu, největší lháři jsou levicoví a pravicoví extremisté a nacionalisti...... zajímalo by mě, kam se zařazuješ ty, asi někde mezi "chcimír" a SPD...... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 21:31) | reagovat | |
Proste u vas zkurvenych levicaku neexistuje nic jako "benefit of the doubt". Prerekl se clovek? LZE! Spatne si neco vybavil z pameti a rekl nepravdu, ale nevi o tom, ze to je nepravda, protoze tak si to on pamatuje? LZE! Opakuje politik neco, co mu nachystal asistent a on veri, ze jsou podklady spravne? LZE! Desim se, ze by nekdo z vas mohl byt ucitel a za spatnou odpoved pri zkouseni u tabule zacnete na nebohe dite jecet "CO MI TU LZES?!?!?!" Ses dementni vymrdanec, co nechape ani bezna slova. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 21:27) | reagovat | |
Ne, nechapu, protoze to co rikas, je snuska totalnich sracek, ktere nedavaji zadny smysl. Stale ti unika, ze chapes vyznam slov "lez" a "lhat" spatne a z tohoto nespravneho zakladu pak logicky nemuzes dojit ke spravnym dusledkum a tak si myslis, ze kazdy nepravdivy vyrok je lez, coz neni pravda. Z psaneho (ale ani mluveneho) projevu neni vzdy jasne, zda dotycny rika nepravdu umyslne, jinymi slovy zda lze. Ale levicacke kurvy vse, s cim nesouhlasi, oznacuji za lez, cimz prisuzuji danemu cloveku zly umysl. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 21:23) | reagovat | |
Takže, když ti řeknu, že jsi lhář, tak je to pravda, lež a nebo nepravda? Jak dokážeš z psaného textu vydedukovat nevědomost, omyl a nebo úmyslnou lež??? Když se informace nezakládá na pravdě, je lživá. Tvé tvrzení by platilo v případě 2+2=3,5, už to chápeš? | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 21:05) | reagovat | |
Nemas pravdu. Nepravda neni totez co lez. Pokud chybi umysl a vedomi, ze dana vec neni pravdiva, pak se nejedna o lez. Kolik ti je, ze tohle nechapes? Pet? | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 20:59) | reagovat | |
jinak, stejnou mantrou, své lži "nepravdy" obhajovalo NSDAP, nic nového pod sluncem..... už to bylo i vyvráceno, ale bohužel, na svět se rodí noví a noví debilové..... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 20:54) | reagovat | |
Lež bude lží, ač se bude jednat o omyl, chybu, chybou dedukci a nebo selhání......nepravda má také svůj význam v slovníku jazyka českého, nicméně, význam je stejný, jako lež. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 20:46) | reagovat | |
Nedivam se na to jako matematik ale vychazim z vyznamu slov "lez" a "lhat". Ne kazdy nepravdivy vyrok je lez. Je fascinujici, ze to nechapes a budes se do roztrhani tela hadat za svuj nespravny vyklad a dezinterpretaci tech slov. Nepravdivy vyrok muze byt prereknuti, prosty omyl, chybna dedukce, selhani pameti, opakovani informaci dodanych treti stranou atd. Pokud se dany vyrok odehraje v dobre vire a ne vedome, pak nejde o lez. Fakt jsi tak vypatlany dement, ze tohle proste nechapes, nebo to chapes a lzes? | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 20:16) | reagovat | |
Ano, pokud mluvíš o výroku nepravda, mluvíš jako matematik, mluvíš-li jako idiot o nepravdě v případě, že někdo lže, jsi opravdový idiot a to je nelež.... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 20:12) | reagovat | |
jinak synonymum pro slovo nepravda je výmysl a synonymum slova výmysl je nepravda..... nechám na tobě, jestli slovo výmysl/nepravda chápeš jako názor a nebo lež.....to už je tvůj boj..... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 20:06) | reagovat | |
Bingo, vzdyt to je to, o cem tu celou dobu mluvim a z ceho se vy NPC dementi muzete posrat. Ne kazdy nepravdivy vyrok je lez. Ale vy jste tak vypatlani kokoti, ze to proste dokola rozporujete, ac je to tak jednoduche. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 20:04) | reagovat | |
Slova, mají význam.....je rozdíl jen v tom, jestliže někdo lže úmyslně a nebo nevědomě.... můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat. Díky faktu, že soudy rozhodli, můžeme si říct pravdu, že jsou tady lháři, kteří lžou proto, aby z tohoto měli prospěch a tím pádem to jsou lži úmyslně a manipulativní. A mám pravdu a tudíž dle tvého vidění reality nelež. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 20:02) | reagovat | |
cringe | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (miko) RP (8.8.2023 19:59) | reagovat | |
blme, a kdyz tedy chapes vyznam slova lez, tak proc permanentne lzes ty? to jeste nemas 5 let? | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 19:53) | reagovat | |
Ale jiste, ze kdyz nekdo lze, tak se jedna o lez. Ale proste ne kazdy nepravdivy vyrok je lez. Nerozumim, cemu na tom nerozumis. Slova "lez" a "lhat" maji svuj vyznam a ty je pouzivas nespravne ve vyznamu jinem, nez jaky skutecne maji. Pokud si jim nejsi jist, tak si ho dohledej. Bezne to slovo chapou i petileta decka, tak bys to snad mohl zvladnout. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 19:51) | reagovat | |
Okolností u Okamury posoudil nezávislý soudu a vysvětlil to i u dalších lhářů přesně pro takové, kteří nechápou jak někdo neumí pochopit rozdíl mezi pravdou a lži. Nepravda je matematický výrok a je treba s tím počítat. Takže, když Babiš, Okamura a další "čecholslováci" lžou, soudu jim to spočítá naprosto přesně i s všemi proměnnými...... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 19:35) | reagovat | |
Zalezi na okolnostech, protoze ne kazdy nepravdivy vyrok je lez. Ja fakt nechapu, jak to muzete stale nechapat, nebo jestli to chapete ale dokola o tom lzete. Jedna moznost horsi jak druha. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 19:25) | reagovat | |
Takže, když říkám, že je něco pravdivá informace a ona ta informace je lživá, tak lživá není, je jen nepravdivá a tím pádem to lež není,jo? Zvláštní, to neplatilo ani v Československu....... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (8.8.2023 16:40) | reagovat | |
Nikoliv. Jen to, ze nekdo nerika pravdu, automaticky neznamena, ze lze. Pro ty, kdo to stale nechapou, doporucuji obstarat si slovnik a najit si, co slova jako "lez" a "lhat" znamenaji. Je fakt trapne, ze to ve svem veku stale nevite. A nebo to vite, ale dokola lzete a lzete. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (ujo) (8.8.2023 16:36) | reagovat | |
Okamura to má dokonce soudně potvrzené, že lže, takže, o čem se tu debatuje...... když nekdoz neříká pravdu, tak lže.....pokud vím, tak je to obchodník s nudlemi, nikoli matematik, takže výraz nepravda z jeho úst je lež, nikoliv matematický výraz....... | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Pavel J.) RP (8.8.2023 8:39) | reagovat | |
cyklista: Já to trochu sleduju, a to, co píšete, vím a je to tak. Já jsem jen oponoval zde uivedenému trvzení, že "každý nepravdivý výrok je lhaní". | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Markéta Adamová Pekarová) RP (8.8.2023 8:25) | reagovat | |
Fijala lže když otevře hubu a přitom na toto téma tady není ani čarka. Dvojí metr libtardův. Ten druhý metr je seznam zprávy,, co tam nenapisou není pro libtardy pravda | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (cyklista) RP (8.8.2023 7:06) | reagovat | |
Milý Pavle, kdybys to trochu sledoval, tak bys věděl, že na nesmyslné předpovědi je expertem Rajchl. Okamura nic nepředpovídá, ten lže normálně o minulosti nebo současnosti. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Fox) RP (8.8.2023 4:40) | reagovat | |
A dostal se už konečně Okamůra z té posilovny a nebo za něj vystupuje jeho jednokuklové dvojče, tohle je důležité. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Pavel J.) RP (8.8.2023 1:14) | reagovat | |
O tom, že Okamura je lhář, nemůže být pochyb, ale to, že "každý nepravdivý výrok je lhaní", to není přesná definice. Když řeknu šéfovi, že zítra přijdu do práce včas, a v noci napadne sníh a já uváznu někde na silnici nebo na železnici, byla to lež nebo ne? Ne, byl to omyl. Nepravdivý výrok může být nejen lež, ale i omyl. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Alipaša) (8.8.2023 0:10) | reagovat | |
Takže Okamura klamal len 8x. Ti ostatni kokoti klamu vkuse, napr. to hovno Petr Pavel, takze O. je na tom super, no nie? | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Bitch Please) (7.8.2023 23:16) | reagovat | |
Obrázek tu visí už tři hodinky, ale Crha se ještě neobjevil, divné. Nespadl na něj ten jeho ručně sestavený polohovací stůl? | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Quíkošák) (7.8.2023 22:45) | reagovat | |
MAP: Tak nelži ani dnes, ani za půl roku ani nikdy jindy a budeš spravedlivým člověkem. Dezoláti stejně žádného štěstí nedojdou. Zlo plodí jen zlo a ze semen bodláků se mango neurodí. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Markéta Adamová Pekarová) RP (7.8.2023 22:18) | reagovat | |
Jaký je rozdíl mezi lhaním a pravdou? V dnešní době asi půl roku. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (miko) RP (7.8.2023 21:50) | reagovat | |
ale to je presne o tom ... jak se rika, rus lze i kdyz se pta. i kdyz nemusi to byt zrovna rus: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Quíkošák) (7.8.2023 20:48) | reagovat | |
Pokud Elon Muck řekne, že "Blatný řekl, že kdo se naočkuje, neonemocní", tak je lhářem zas jen Elon Muck. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (7.8.2023 20:42) | reagovat | |
Aneb když lhář má přednášku u významu slova lež | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (miklos-abdul) RP (7.8.2023 20:35) | reagovat | |
První komentář obhajuje Pitomia, druhý vytasí whataboutismus. A takoví nás tady budou poučovat o tom, jaké jsme ovce žeroucí mainstreamové lži, a ani si neuvědomí, že kdyby byla opravdová cenzura, tak by svou moudrostí mohli oblažovat maximálně tak bachaře. Ne že by se Fiala a jiní o cenzuru nesnažili, to ano, ale vůbec jim to nejde. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (miko) RP (7.8.2023 20:34) | reagovat | |
jj, kakamura je populisticky lhar, blm je rusky lhar | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Občan Y) RP (7.8.2023 20:31) | reagovat | |
To nic nemeni na tom, zle Okamura je populista, kterej lze pomerne bezne. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (7.8.2023 20:30) | reagovat | |
vypatlana tecka nechape ani vyznam naprosto bezneho slova, ktery je obecne znam detem od cca peti let. To je fakt sila, co ten vypatlanej dement je schopnej vyplodit za kraviny. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Scarabeus) RP (7.8.2023 20:27) | reagovat | |
Proruská špína. | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (Elon Muck) RP (7.8.2023 20:23) | reagovat | |
miko: Pokud Blatný řekne, že kdo se naočkuje, neonemocní ... je to nepravdivý výrok? Pokud Fiala řekne že jeho vláda nezvýší daně a pak je zvýší, je to nepravdivý výrok? | ||
|
||
Obrázek 'pro lhare je vsechno cenzura' (:.) (7.8.2023 20:23) | reagovat | |
Dnes je sobota, dnes ti na to seru, miko. | ||
|