Odebírat | ||
Obrázek 'okupant' (Vyjebany kokot) (16.8.2023 17:19) | reagovat | |
Maly scvrkly kozy - jses fakt takovej dement, ze neumis odpovedet ani na polozenou otazku? Ty pises ze za penize jini udelaji cokoliv. On se te pta za co teda ty delas. A ty mu odpovidas ze delas v ceske firme? Povolili internet v blazinci? | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (neurazitelny_zmrd) (16.8.2023 16:22) | reagovat | |
Kozy: hřejivý pocit určitě nemáte. Ani pěkný život. Neměl byste takovy komplex. A pokud tak poukazjete na svoji "nadrazenost", soudíte a pohrdate ostatnimi což jsou známky až nacismu který jak sám říkáte nenávidíte. Diagnóza: "Typické proruské nic." Co rusák to nácek.. Nepřející Z komplex. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (tomasek) RP (16.8.2023 16:19) | reagovat | |
to asi nepsal ani starel Pavel ani mladej Petr Pavel ani jeho manželka politručka a soudruh Bureš taky ne | ||
|
||
Obrázek 'okupant' ( . ) ( . ) (16.8.2023 16:11) | reagovat | |
cyklista: neberu peníze od nacistů. Pracuji v RYZE české firmě. To ty prodejné štětky např. v Mladé Boleslavi nikdy nepochopí, jaký je to fajn vnitřní pocit. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (cyklista) RP (16.8.2023 16:04) | reagovat | |
Milé kozy, a za co děláš ty, když ne za peníze? Za diplomy a pochvaly se dělalo za komančů a moc se to neosvědčilo. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' ( . ) ( . ) (16.8.2023 15:23) | reagovat | |
V německých firmách v Česku by si měli všude postavit sochy Hitlera a Merkelové, aby si častěji uvědomovali, jakými prodejnými kurvami jsou. Za peníze cokoliv. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' ( . ) ( . ) (16.8.2023 15:09) | reagovat | |
Smrt Německu a celé jeho páté koloně. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (aseww3) (16.8.2023 13:57) | reagovat | |
Kdyby se putler na chvili dostal az do CR, tak jedine pozitivum vidim v tom, ze bychom nasledne vicemene beztrestne postrileli vsechny tyhle proruske dezolaty a vlastizradce a byl by od toho lidskeho odpadu na chvili klid. Podobne jako nackovy po ww2 | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (kmikal) RP (16.8.2023 13:38) | reagovat | |
na frontu proti komu putlerův potrate? kdyby byla hypotetická konvenční válka NATO versus Moskálie, tak NATO vyhraje za pár dní leteckou válku, prakticky kontumačně. Tak čím, že to zase strašíš? | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (xeon) (16.8.2023 13:34) | reagovat | |
lol jak se libtardi rozjeli, to kňůůů je slyšet až do Maďarska. Mno jak správně tušíte, už vám zvoní hrana blbečkové. Buď vás pošlou jako kanonfutr na frontu a nebo budete v prdeli až tu padne průmysl do sraček k čemuž už nemá daleko. Podlézavost a svazáctví se v dlouhodobém měřítku nikdy nevyplácí. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (Občan Y) RP (16.8.2023 13:28) | reagovat | |
Tak povidejte, na co hrajete? | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (miklos-abdul) RP (16.8.2023 12:29) | reagovat | |
Ano, Němci jsou takové zrůdy, že kdo může, odtamtuď zdrhá. Půlku českého pohraničí už odvlekli na nucené práce. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (neurazitelny_zmrd) (16.8.2023 12:28) | reagovat | |
Který opice soudí někoho za činy 80+let zpět?.. Rusáci si teď s absolutni přesností hrají na Němce. Putin studoval jak němečtí fašouni manipulovali lidi. Od Roku 2012 se buduje kult panslovanismu. Pomalý ale účinný vymejvání mozků v kapitalismu neúspěšným a nespokojeným lidem. Televizni debaty o vyhlazování národů. Země s největší zakladnou nacionalismu a neonacismu bude rikat neco o tom ze je nekdo jinej nacek ???? To stejny s korupcí.. Buzny prorusky. Jedinej vas argument nefunguje | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (cyklista) RP (16.8.2023 12:21) | reagovat | |
Milé povislé kozy, jistě máš nějaký odkaz pro ty svoje obvyklé kydy. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' ( . ) ( . ) (16.8.2023 12:07) | reagovat | |
Ze lva neuděláš býložravce, geny a charakteristické povahové rysy nezměníš ani u Rusáků či Němců. Naše servilita vůči Německu roste a roste, a jedinou obranou je to, že jsme si jako fiktivního největšího nepřítele vybrali Rusáky. I v dnešní době jsou Němci mnohonásobně větší zrůdy než Rusáci. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (náhodný kolemjdoucí) (16.8.2023 11:54) | reagovat | |
lepšočlověk: padlo to tady už niže, ale v Rusku můžeš vybrat někoho namátkou a stejně vybereš člověka který podporuje válku a okupaci, volil putina, nebo se mu libi ruský imperialismus. To neni svalovani kolektivní viny, to je kolektivní vina. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (cyklista) RP (16.8.2023 11:40) | reagovat | |
Milý lepšočlověku, máš naprostou pravdu. Rusko jsou stát a kolektivní vina je naprosto na místě. Je to vlastně obdoba nacistického Německa. Kdyby Němci nechtěli, tak si toho Hitlera nezvolili, rusáci to mají naprosto stejně s Putinem, taky ho mohli nezvolit a vyhnout se agresi vůči sousedům. Na druhé straně na Ukrajině žádní nácci ve vládě ani v parlamentu nejsou, i když se ruští kolaboranti snaží. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (Jsem morální, slušný a inteligentní prostě lepšočlověk) (16.8.2023 11:24) | reagovat | |
Ale notáákk už zase tu máme to nehezké uplatňování kolektivní viny? nezapomeňte ale že pro ukronazibanderovce to neplatí, tam se vždy jedná jen o vyjimky a kolektivní vina je naprosto nepřípustná! | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (cyklista) RP (16.8.2023 10:53) | reagovat | |
Info o poměrech v milované zemi místních ruských kolaborantů: [odkaz] překlad pro ruské kolaboranty, co neumí rusky: My vás naučíme milovat vlast! | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (Osmdesátosm) (16.8.2023 10:35) | reagovat | |
. ) ( . : ano, to po válce rozhodně platilo. Invazi nebo genecodu nelze provést bez podpory vlastního (vyvoleného) obyvatelstva. Až na výjimky (např. někteří němečtí sociáldemokraté) všichni Němci podporovali nacismus a genocidu Slovanů i Židů. Každý ze svých vlastních důvodů, takže nejde o kolektivní vinu, ale o vinu téměř všech jednotlivců. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (MSG) RP (16.8.2023 10:08) | reagovat | |
kvíík: USA obsadili koľko zemí? A koľko z tých dvoch chce z US vystúpiť? | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (kvííík) (16.8.2023 9:46) | reagovat | |
len američanom je dovolené okupovať polovicu sveta | ||
|
||
Obrázek 'okupant' ( . ) ( . ) (16.8.2023 9:25) | reagovat | |
co Němec, to nacistická zrůda | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (tak určitě) (16.8.2023 8:57) | reagovat | |
PeterHajliczekBohowski: zrovna ta zpěvačka je na sankčním seznamu | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (PeterHajliczekBohowski) (16.8.2023 8:46) | reagovat | |
Tabee: jsem rád, že jsi proti kolektivní vině a tedy i proto, aby se mohli účastnit sportovních akcí, závodů, olympiády, aby mohli vystupovat operní pěvkyně atd. z Ruska. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (miklos-abdul) RP (16.8.2023 8:40) | reagovat | |
Tarbee: Rozdíl je v tom, že znásilnění je čin jednotlivce, který je odsuzován státem i většinou obyvatel jak v Česku, tak na Ukrajině. Zatímco invaze vyžaduje dlouhodobou podporu či aspoň tichý souhlas podstatné části národa. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (16.8.2023 8:34) | reagovat | |
Tarbee: Je rozdíl v tom házet do jednoho pytle uprchlíky před okupací a okupanty jako takové. Okupanti přišli hromadně a cíleně páchat trestné činy. | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (Dezοlát) (16.8.2023 8:24) | reagovat | |
Y tho: Cituji typický komentář z Roumingu: "taky nechapu jak někdo muže věřit té ruské propagandě". | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (Tarbee) (16.8.2023 8:16) | reagovat | |
To už si vymýšlíš další podmínky tak jak ti to vyhovuje! | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (Y tho) (16.8.2023 8:06) | reagovat | |
Tarbee: podivej se na pruzkumy kolik Rusů podporuje válku proti ukrajině a pak mi skus najít nějaký pruzkum jestli někdo na Ukrajině podporuje znásilnovaní, pak se mužeme pobavit o tom co za hloupost jsi to vyplodil | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (Tarbee) (16.8.2023 8:01) | reagovat | |
Pár citátů z diskuse ohledně Ukrajince který znásilnil 15r Češku: "když je někdo zmrd, tak je jedno jaký je národnosti a musí se soudit ten zmrd a ne národ." "charakteristika jednotlivce se nedá přenést na celý národ." "Ou, lidi se zlobí, že nemůžou vzít celou skupinu obyvatel a odsoudit je na základě jednoho člověka. Chudáčci fašisti, zase to nevyšlo." | ||
|
||
Obrázek 'okupant' (Dr.Str.) RP (16.8.2023 7:53) | reagovat | |
Ještěže nás Bulhaři, Maďaři, Poláci a Rusové přijeli navštívit na konci srpna. Kdyby to udělali na začátku července, spousta lidí by se rozhodovala, jestli jet na dovolenou nebo dávat vzpomínky na rouming. Mimochodem, začalo to až jednadvacátýho. | ||
|