Odebírat | ||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (cern0usek) RP (19.8.2023 10:28) | reagovat | |
To neni krok, to je jen způsob zápisu. | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (aligátor) (19.8.2023 2:55) | reagovat | |
Ono je to ale trochu komplikovanejšie, ak a/b=0 a keď je a/b záporné. | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (Garfield) (19.8.2023 0:52) | reagovat | |
ten třetí krok je tam jako k čemu? | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (x14) RP (18.8.2023 23:50) | reagovat | |
major Zeman: tak je to | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (temper) RP (18.8.2023 23:08) | reagovat | |
jakej matfyz? tohle je gymnaziální matematika. | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (franta) RP (18.8.2023 22:07) | reagovat | |
Az na priority . U tehle vyrazu je to teda stejny, ale pokud to nejsou promene ale vyrazy ... | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (anonykrysa) RP (18.8.2023 20:31) | reagovat | |
Tak ono to dava smysl i ted, vsak scitani/odcitani radu je naprosto bezny postup pri odhadu a nebo dim. analyzy, ze ano. Spis malinko nemile bude, kdyz ten podil tam bude zapornej a budeme to resit v R ... | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (Dr. Hunpolec) (18.8.2023 20:23) | reagovat | |
Zacina to nadejne, ale ten posledni tomu da radne na prdel. Samozrejme jedine, jak pise mjr Zeman! Ono to pak i za urcitejch okolnosti dava smysl, jako napriklad v 200 letech pred vynalezem slusnejch kalkulacek. | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (major Zeman) (18.8.2023 19:57) | reagovat | |
wí nýd tu gou dýpr: exp(ln a - ln b) | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (Metzgermeister) RP (18.8.2023 19:55) | reagovat | |
s tímhle humorem to dotáhne nejdál do čtvrtý do čtvrtýho semestru | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (Scarabeus) RP (18.8.2023 19:41) | reagovat | |
Náhodou tohle je celkem dobrý. | ||
|
||
Obrázek 'matfyz druhej semestr' (Hnidopich ORIGINAL!) (18.8.2023 19:36) | reagovat | |
Pri pohledu do kalendare mne naplnuje nadeje a ocekavani. | ||
|