VipShow  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  ČasProŽeny  |  Pravda24  |  ČasProBydlení


Nalezeno 72 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátpět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (FilipesRP (24.8.2023 19:45) reagovat
Koukám, že jak se někde zobrazí skutečná tvář Ruska, tak se švábi začnou rojit a hledat svojí pravdu, stejně, jako když se nadzvedne kámen a zasvítí na ně světlo - pak se švábi rojí a hledají stín. :-D

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (mikoRP (21.8.2023 21:09) reagovat
pekne video, jak rusaci nahlizeji na 68 (a i na okupaci ua) [odkaz]

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Vyjebany kokot) (21.8.2023 19:30) reagovat
Ano, to je stejny, jako ti lidi s alobalovalovejma cepickama, kteri vidi, ze je sleduji mimozemstani a v kazdym, koho potkaji, tak mimozemstana vidi.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Dezοlát) (21.8.2023 18:36) reagovat
Neomarxisti se z chyb svých marxistických předchůdců dokázali poučit a represe přitvrzují postupně. Jak známo - pomalu vařené žáby nemají tendenci z hrnce vyskakovat. Tedy většina z nich. Některé žáby si holt růst teploty uvědomují a vidí podobnost marxistických a neomarxistických metod. A za to od neomarxistů dostávají nálepky jako dezolát a proruSSký šváb. Podobnost s marxistickými nálepkami zkrachovalec a imperialistický zaprodanec není vůbec náhodná. ;-)

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Dezοlát) (21.8.2023 18:35) reagovat
Snowflake: "Prací" kolaborantů z bolševické vojenské rozvědky bylo kromě jiného fízlování emigrantů. Neboli "Pávkové" páchali v zahraničí v podstatě to samé, co páchali StBáci na území totalitního Československa. Já jsem za minulé totality prožil skoro polovinu života, takže vím, že bolševici oblbování zmáknuté neměli. Terorem hned na počátku totality a kolaborací se Sovětským svazem v roce 1968 se totálně odvařili. Lidi pomocí represí donutili držet hubu a krok, což je ale něco jiného než získání důvěry.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 17:58) reagovat
Ukrajinci mají na hranicích už několik měsíců dvousettisícovou armádu (na cvičení, hehe), připravenou kdykoliv udeřit a Ukrajinská armáda nemá nic lepšího na práci než začít vraždit donbaské civilisty. Milí Zetkaři. Tohle je typ propagandy určený pro obyvatele ruského světa. Nikdo od západních sympatizantů snad neočekával, že by tomuhle uvěřil. Na vás jsou přece určená jiná oddělení (jako třeba prigožinův institut pro výzkum internetu, atd.)

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 17:54) reagovat
Vzpomínáte, jak odhalili, že jim zlí banderovci nachystali pod železničním mostem ladu napěchovanou výbušninami, aby v pravý okamžik zavraždili evakuující se civilisty? Snad jste tomu někdo nevěřil? A nebo když zveřejnili záznam z body cam od polského záškodníka, jak se s dalšími pokusili přepadnout nějaký pohraniční objekt a pak se ukázalo, že si tam vypůjčili zvukovou stopu z nějakého roky starého videa? Nebo jak banderovci raketovým přepadem zničili pohraniční umakartovou budku?

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 17:50) reagovat
skeptic: Protektorát je něco úplně jiného. Pro vaše vlastní dobro, pane skeptiku, udu raději předpokládat, že jste troll a nebo nebohý důchodce, jehož hlavním informačním zdrojem o světě jsou řetězové e-maily, které pečlivě přelouskává a přeposílá (viz slovo "ofensiva" - už několik desítek let anachronismus). A ne, ukrajinský režim nezahájil masivní ofenzívu týden před útokem. To jen představitelé donbaských separátů byli týden světu k smíchu, jak vypoštěli do světa tyhle vymyšlený zkazky.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Vyjebany kokot) (21.8.2023 17:29) reagovat
Vylity rusky gumy a jejich nohsledi veri jen svejm loutkovodicum z Kremlu a jejich pravde, i kdyz je nerealna. Kazdej takovej clovek je ve sve podstate submisivni devka a ceka, az mu panicek da rozkazy a jeho jedina nadeje je, ze budou obsazovat uzemi a ziskavat dalsi otroky, nad kteryma submisivni devka bude vykonavat nadvladu, jakou predvadi panicek a aspon timto zpusobem se mu priblizi.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (mikoRP (21.8.2023 17:29) reagovat
ano, rusaci se od rozpadu CCCP snazi davat najevo, ze UA neexistuje a je to furt defakto ruske uzemi. a mistni prorusti zmrdi to vesele a poslusne papouskuji

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (skepticRP (21.8.2023 17:24) reagovat
"přepadení suverénní země"? 24.2.2022 Ukrajina suverénní rozhodně nebyla, spíše "protektorát". A fakt, že týden před tím (15.2.) zahájil ukrajinský režim (pod vedením CIA) masivní ofensivu proti ruskému obyvatelstvu na Donbase (a tím de-facto rozpoutal válku proti RF), se také nedá jen tak ignorovat.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (papeš007) (21.8.2023 14:13) reagovat
ty proruský opice nechápou kontexty ničeho.. nedokáží přidělit správně priority.. nechápou psanej text.. jak takovým gumám vylitejm chce někdo neco vysvětlit.. Jestli to nepochopili do teď tak to ty orangutani nepochopí nikdy..

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (The other guy) (21.8.2023 13:42) reagovat
Snowflake: puč má hlavně uplně jinou definici než je to co proběhlo na Ukrajině před skoro deseti lety

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 13:40) reagovat
kdyby i tímhle Putin neracionalizoval přepadení suverénní země a zabíjení jejich občanů. Nevím jak v roce 2013, ale ukažte mi nějaký zákonný puč/revoluci/převrat. Nevím o tom, že by někde v nějakém zákonníku/ústavě připouštěli takhle nestandardní změnu v mocenském uspořádání. Každopádně od roku 2014 na Ukrajině proběhly několikery volby i s přítomností mezinárodních pozorovatelů a v poho. A je otázka, jestli se dá nazývat pučem situace, kdy se parlament postaví prezidentovi.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Y tho) (21.8.2023 13:36) reagovat
haxoř: jo, ty zrovna, jako kdyby jsi nebyl proflaký už dost

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 13:35) reagovat
haxoř. : Domnívám se, že vám trochu uniká podstata ověřeného zpravodajství v případě izraelského premiéra. Tam si novinky tak akorát mohly ověřit, že Bennett něco takového skutečně prohlásil a nikoliv jestli jeho názor na tehdejší vyjednávání je fakticky správný. Každopádně mi na Bennettově tvrzení přišlo velmi vtipné, že Putin byl ochoten k 2 velkým ústupkům, tedy že už nebude chtít odzbrojení a "denacifikaci" Ukrajiny. Požadavky, na které v první řadě neměl absolutně žádné právo a které by byly k smíchu,

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (haxoř.) (21.8.2023 13:22) reagovat
Já věřím jen ověřenému zpravodajství, na trubku si může nahrát co chce kdo chce. p.s. Hele mám dva smajlíky B-) B-) = jsem víc v pohodě než ty, to jsem ti to nandal co? ;-)

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Y tho) (21.8.2023 13:17) reagovat
haxoř: jinymi slovy, věřiš jen tomu co se ti hodí B-)

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Y tho) (21.8.2023 13:16) reagovat
haxoř: skus si to najit z jineho zdroje, nechapu co vedlo pisálka z novinek že do toho článku vypíchl zrovna tyhle věci ale v obsáhlejšich člancích psanými skutečnými novináři citují Bennetta jak tvrdí že putin nechhěl ustoupit a že podle jeho dojmu byla šance na přiměří 50/50. Upozornuji že šlo jen o přiměří, které už Rusko dřive porušilo.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (haxoř.) (21.8.2023 13:16) reagovat
Děkuji, ale nechci, já věřím jen vofuckčekovanému mainstreamovému zpravodajství (viz ty mé linky) a né nějakému dezolátskému kanálu na trubce :-D

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Hereticblood) (21.8.2023 13:10) reagovat
Haxor: jestli chceš zdroj o pozadí maidanu který ti nepřežvýkala ruská nebo ukrajinská propaganda propaganda tak na kings and general kanále na YT o tom ted vyšlo delši video https://youtu.be/cx-RxyyeAjw

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (mikoRP (21.8.2023 13:10) reagovat
haxoř, nuz s tou manipulaci a hrani si na moralni etalony: to zatim vedes jenom ty a tobe podobni prorusti dezolati.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (haxoř.) (21.8.2023 13:10) reagovat
Y tho: výborně děkuji za nahrávku. Takže když už teď konečně fuckčekujeme je tenhle článek v pořádku?: https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-blizky-a-stredni-vychod-rusko-i-ukrajina-staly-o-primeri-zazdil-ho-zapad-tvrdi-byvaly-izraelsky-premier-40422274 určitě je viď? jinak by přece z vočekovaného mainstreamu dávno zmizel :o)

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (haxoř.) (21.8.2023 13:07) reagovat
Však to také nepíšu pro tebe ty retarde :-D Ty jsi kurva takovej narcis, to se jen tak nevidí -pochop už konečně, že všechno dění se netoči kolem tvé osoby ju? Dávám to sem pro pochopení kontextu jinými čtenáři i z opačného pohledu, jelikož ty a tobě podobní zmrdečci tak rádi manipulujete a hrajete si na morální etalony.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Y tho) (21.8.2023 13:04) reagovat
haxoř: dezolati se stále ještě nenaučili co to znamená puč a opakuji ten samý ruský narativ pořád dokola. Pravý puč vypadá třeba jako to o co se pokusil Pirozin v Rusku, aby bylo jasno , ne to k čemu došlo na ukrajině. Btw, ten članek je z doby kdy ještě naše media bez fack checkingu přebirala zdroje ruske propagandy, tedy bud polopravdy, nebo vyloženě lži

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (mikoRP (21.8.2023 13:02) reagovat
nevim proc nazyvas eskalaci, kdyz obcane svebytneho statu se rozhodnou vymanit z podruci ruska. ale chapu, prorusky narrativ. vcetne verklikovani "bipolarity"

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (haxoř.) (21.8.2023 12:58) reagovat
Mno co by bylo, např. propaganda v ČR v současné době velmi zamlčuje důvody eskalace toho východního konfliktu především od nezákonného puče v roce 2013 a následné "protiteroristické operace ATO" Kdysi o tom dokonce psal i mainstream viz. např. https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/ Ty a tobě podobní si to ve své infantilitě projektujete jako nějaký fotbal, ale gopolitika nikdy tak bipolární nebyla.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (mikoRP (21.8.2023 12:40) reagovat
a podle slovniku blud je dezolat, jenom si zmenil (zas) nick

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (mikoRP (21.8.2023 12:39) reagovat
nevim, co je propagandandistickeho na tom, ze rusak napadl jiny suverenni stat a zabiji tam civilisty. ale souhlas, jelikoz rusak zatim nikoho jineho (otevrene) nenapadl, jinde, nez na uzemi UA, to neni tak vyhrocene

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (mediální bludy zhatí naši banderovci boubelatí! ) (21.8.2023 12:39) reagovat
Při čtení diskuze mě napadlo, proč je Pávek tak oblíben. Ztělesňuje totiž typického českého oportunistu se svou sobeckou morálkou, který vždy prahl po moci a majetku, ale zakrýval to fíkovým listem dobra a péče o společnost, aby nevypadal na první dobrou jako kurva. Nemůžete přece morálně odsoudit sám sebe, mno a také platí "svůj ke svému" nebo také "vrána k vráně sedá". A takhle si tu v kotlince žijeme.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (mediální bludy zhatí naši banderovci boubelatí! ) (21.8.2023 12:33) reagovat
Přesně o tuhle asociaci se masové mediální prostředky u nás unisono snaží v podstatě již od vypuknutí toho konfliktu, naštěstí samotní banderovci jim jejich snažení hatí, když nechají volnost své přirozenosti a znásilňují a zmrzačují zdejší ženy. Vůbec je zdejší režimní propaganda velmi agresivní až dryáčnická, připadá mi to jako troubení do války, jelikož v jiných zemích to tak vyhrocené není.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (mikoRP (21.8.2023 12:33) reagovat
dezik podepsal prisahu, ze pod vedenim komousu klidne polozi i zivot a tady ted dela ramena ...

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 11:47) reagovat
I u nás máme docela inteligentní lidi, kteří věří putinovské propagandě. Z nejrůznějších důvodů. A to dnes máme mnohem lepší přístup k informacím.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 11:45) reagovat
Za socíku jsem žil jenom pár let, ale předpokládám, že měli oblbování vlastních lidí dobře zmánknuté. Možná že většina věděla, že poměry nejsou tak růžovoučké, jak se psalo z oficiálních míst, ale třeba mohli věřit, že se to dá zlepšit reformami, glasnostěma a podobnejma blbostma a nebo že na západě se maj ještě hůř, tak můžou být rádi. Tehdy lidé měli omezený přístup k informacím. Dnešní Rusáci a tehdejší Němci byli tak zpracovaní, že vážně věří/věřili ve správnost oficiální vládní politiky

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 11:42) reagovat
Dezolát: Pokud jste státní zaměstnanec, tak jste vždycky kolaborant režimu. Jedno jestli za minulého nebo po revoluci. Pávek nebyl bolševický špion. Byl ve vojenské rozvědce. Je rozdíl v tom být vysazen za frontovou linií a zjišťovat pozici např. generálního štábu pro navedení leteckého útoku a v tom se infiltrovat do jiného státu, předstírat že jste třeba jen obchodník s doutníky a vytvořit si síť agentů za účelem získávání citlivých informací. A nepodceňoval bych účinnost vnitřní propagandy.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (21.8.2023 11:34) reagovat
Kompote: další lež, kterou ti vyvrátí každý kdo umí číst. Jsi chudák.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (///) (21.8.2023 11:21) reagovat
Jedno se těm proruským švabům musí nechat. Ohánět se v boji za narativy Ruské propagandy kritikou komančů je dost dobrej vtip. Kamarádi zlatí! My s vámi souhlasíme, jen to není argument pro podporu dnešních totalitních zmrdů. Sorry jako.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (MSGRP (21.8.2023 11:02) reagovat
Z 22 urobiť Z nebude problé, ale dumám ako zo 68 urobiť kosák a kladivo, následne urobím obrázok bez vlajok a dám si to na tričko, určite oň bude veľký záujem!

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (dqwdqdwq) (21.8.2023 10:56) reagovat
Dezolat: jj, my tvrdime to same - proto jsi taky byl oznacen za kolaboranta, protoze za minuleho rezimu jsi donasel na sousedy. Komunisticka kurvo B-)

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (the quitterRP (21.8.2023 10:47) reagovat
hmm... mam dojem ze tie tanky tam maju rovnake ako v 68

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Dezοlát) (21.8.2023 10:44) reagovat
Snowflake: V době, kdy se Pávek rozhodl kolaborovat s minulým režimem, už totalitnímu režimu nevěřila ani většina komunistů. I IQ 107 mohlo stačit na to, aby věděl, čeho se dopouští. Navíc v době, kdy se rozhodl, že obyčejná guma mu je málo a že bude bolševický špión, mu bylo už skoro 30. Takže svalovat vinu na mládí opravdu nelze. A argument, že jednou bolševik, pořád bolševik, já nepoužívám. Já tvrdím, že jednou kolaborant, pořád kolaborant.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (tomasekRP (21.8.2023 10:43) reagovat
chybí Vám tam v 68 . ten zbytek spojenců, Poláci, Maďaři, Němci.. Uvídíme. co dnes bude tvrdit duo elitních kolaborantů Pávek a Bureš, vítači vojsk varšavské smlouvy. Zase převlečou kabáty

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (broskvový kompot v plechovce, co stával 19 a už je za 89) (21.8.2023 10:41) reagovat
Kourite_curaky_za_dva_bramboraky, nech už ty deváťačky pedofile :-D :-D :-D :-D :-D zatím jsi nevyvrátil nic, jen máš pěnu u huby :-D :-D :-D :-D

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (hardy23hardy) (21.8.2023 10:39) reagovat
tak neako ta odhadujem..

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 10:38) reagovat
Dezolát: Jo a taky Pávky. Kdo nebyl mladej a blbej? Předpokládám, že když jste za socíku byli z lampasácký rodiny, tak jste těm socialistickým kecům i věřili. Ale Pávkovi kritici argumentují přes 30 let starou minulostí. Jenže lidé mají tendenci se ze svých chyb poučovat a vyrůst. Argument, že jednou bolševik, pořád bolševik, je s prominutím blbost.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (21.8.2023 10:34) reagovat
Kompote to víš, že jo :-* za tu dobu, co používáš tenhle nick, jsi neřekl nic co by nevyvratil žák 9. třídy

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (DD64) (21.8.2023 10:34) reagovat
Na tej pravej strane ten tak nebolo treba dorabat

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 10:33) reagovat
Lidi, vy jste na sebe jak Cukrhora s Mlaskem. To už si rovnou můžete zajet jako turisti do Říma a servat se v Koloseu. Jeden si vezme mečík a velký štít a druhý trojzubec a síť. Předpokládám, že prorusák nebude chtít trojzubec a nebo mu to nebude vadit a bude říkat něco o raroších.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Dezοlát) (21.8.2023 10:30) reagovat
Snowflake: A taky svého Pávka.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (broskvový kompot v plechovce, co stával 19 a už je za 89) (21.8.2023 10:25) reagovat
a kdy s tím začneš, to mají být tyhle neurotický výlevy? :-D :-D :-D tak to jo, užij si svátek :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Snowflake) (21.8.2023 10:24) reagovat
Československo se rozhodli okupovat bolševici a je jedno, jaké byli národnosti. I my dodnes máme své Semelové a Skály. A na tu okupaci poslali záklaďáky, kteří ani pořádně nevěděli, kde jsou a že to není cvičení, či jim nakecali, jak je tady budou vítat jako osvoboditele (což je zajímavá analogie s 2022 na Ukrajině).

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (21.8.2023 10:22) reagovat
Tvl, ten byl dobrej broskvičko:-D mě nic nedojde. Tvou lež a demenci ti vždy omlatim o držku i bez not.

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (broskvový kompot v plechovce, co stával 19 a už je za 89) (21.8.2023 10:19) reagovat
neboj, počkám až ti dojdou noty od rakušana :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (21.8.2023 10:16) reagovat
Broskvičko: zatím tu řešíme jen rok 68 a 22. Jsi v píči, nevíš co placat tak začneš o 2. světové:-D

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (broskvový kompot v plechovce, co stával 19 a už je za 89) (21.8.2023 10:14) reagovat
čecháčkovství v r. 2023 :-D :-D :-D :-D nacisty porazili samí ukrajinci a žádní rusáci a na československo útočili jen rusáci :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (21.8.2023 10:14) reagovat
To víš, dnes mají kolaboranti, trollové, dezoláti a ostatní zmrdi pohotovost :-D

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (hardy23hardy) (21.8.2023 10:13) reagovat
ty takzvany sudruzi budu drzat svetovu ekonomiku za 30 rokov az dojde ropa, bez ruskeho alebo iranskeho plynu sa lode velmi nepohnu. syntticke palivo bude prilis draha zalezitost (neda sa vyprodukovat v takom mnozstve, je potrebna minimalne 4nasobna produkcia elektrickej energie).

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (ModusRP (21.8.2023 10:10) reagovat
lol mantra "ale to Ukrajinci v 68" koukám stále živá :-D

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (21.8.2023 10:06) reagovat
No nekecej, soudruzi tě naučili i pár slovíček anglicky, aby jsi mohl trollit na netu? To asi tě asi velmi považují :-D

Obrázek '68 a 22' Obrázek '68 a 22' (hardy23hardy) (21.8.2023 10:01) reagovat
sense the irony..

Strana 1/2. 1 2 následující