Odebírat | ||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (Lammer&Outsider) RP (28.8.2023 19:00) | reagovat | |
ZivaKunda: Tebe v dětství mlátili, co? | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (MSG) RP (25.8.2023 13:40) | reagovat | |
Lohner-Porsche už má viac ako sto rokov (r. v. 1900), bol to pohon Mixte (po novom hybridný), jeho parametre, čo sa týka zrýchlenia boli vtedy neuveriteľné, ale dnes sme na tom stále rovnako, ešte stále to nie je dotiahnuté! | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (25.8.2023 9:54) | reagovat | |
Omg, Mem ze sebe zase zvládl udělat kokota, luxus . | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (Mem) RP (25.8.2023 9:04) | reagovat | |
Tak jsem to tipl správně, chovanec v chráněné dílně, který "díky práci potkává zhruba dvě stovky lidí". Jestli děláš i bižuterii, sáčky z léčivy apod., tak jsem možná v rámci charity něco kupoval i z té vaší! Můžeš se hned cítit na světě potřebně a důležitě, jdi, kundo! | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (ZivaKunda) RP (25.8.2023 7:56) | reagovat | |
Ta sedla, tvl. sem v šoku. Utíkej za fotrem ať ti pořádně protáhne kaďák za odměnu než tě zas na půl roku odložej do Jedličkárny. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (Mem) RP (24.8.2023 16:53) | reagovat | |
Nomen omen. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (ZivaKunda) RP (24.8.2023 16:28) | reagovat | |
Přeně jak říkám. Soukromí uživatelé elektra jsou patetičtí čuráci co neudrží moč, stolici ani vlastní emoce na uzdě. Zařadil ses do houfu a je ti tam pravděpodobně dobře. Argument za kolik se jezdí není funkcí zrychlených odpisů. Ale vysvětlovat to takový afektovaný čuráčí hlavě jako seš ty asi nemá cenu. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (Mem) RP (24.8.2023 15:53) | reagovat | |
„Na ceně nebazíruju, já jezdím za dvacetník a co jako?“ Byl jsi to doslova ty, kdo tady přišel s argumentem o rentování („aby se jim ten krám aspoň trochu rentoval“) A když ti na něj zareaguju, tak tvoje dvě mozkové buňky neudrží informaci, že jsi s tím argumentem přišel ty, a nabubřele odvětíš, že tě takový argument nezajímá. Možná ses jej moc nadýchal exhalací ze spalovacího motoru? Nebolí tě i hlava? (Lol, co by v ní asi tak mohlo bolet ) | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (Mem) RP (24.8.2023 15:49) | reagovat | |
ŽiváDemence: Ty jsi fakt marný jak blábolíš a sám popíráš, co tvrdíš. To namelessovi aspoň nabíhala žilka a byl zábavný. Zmiňovat, že jsou na auta odpisy, jako by na spalováky snad nebyly, to ses asi posral v kině, že. Jinak je mi líto, s kým se v práci potkáváš, to jsi v nějaké chráněné dílně? Starají se tam o tebe aspoň dobře? To je moc tohle... | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (ZivaKunda) RP (24.8.2023 15:46) | reagovat | |
A ještě k těm "fysickým osobám" . Za rok díky práci potkám zhruba dvě stovky lidí. Naprosto bez výjimky, soukr. osoby co si koupí elektro, jsou patetický čuráci, kreténi a notorický potížisti. Většina těch co si ve firemním elektru vozí prdel jsou spíš rozpačití a kdyby měli možnost, vymění ho, převážně za naftu. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (ZivaKunda) RP (24.8.2023 15:41) | reagovat | |
To je blábol. Kdyby z těch aut nebyly odpisy (minimálně DPH, což z tý sračky sundá 20%) nebo na ně dotace do bussines fleetu by se nikdy nedostaly. To za prvé. Zadruhé já naprosto bezpečně znám 3 mil lidí kteří elektro nechtějí. Důvody jsou pravda, různé ale nechtějí. Na ceně nebazíruju, já jezdím za dvacetník a co jako? | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (Mem) RP (24.8.2023 15:25) | reagovat | |
Dokazuje to, že to lidi i firmy (to je v ČR aktuálně asi 70 % nákupů, flotily atd.) kupovat chtějí, a nikoliv jako tvrdil předřečník, že to nikdo nechce. V ČR přitom teď přímá dotace na nákup elektromobilu není. Byla před lety pro podnikatele (a možná zase bude), něco teď nakupoval v nějakém programu stát (pro municipality a sociální služby). A i tak si i fyzické osoby EV kupují, protože jsou na ježdění fajn. Osobně cenu neřeším, ale na kilometr ve městě i z veřejných nabíječek jsem na 70 haléřích. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (ZivaKunda) RP (24.8.2023 15:14) | reagovat | |
neQED. A co to dokazuje? Že těch pár elektro ryjou rypákem jak červený myši aby se jim ten krám aspoň trochu rentoval? Většina těch krámů je stejně nějak dotovaná nebo odepisovatelná firemní flotila, tam je vysoký nájezd normální. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (Mem) RP (24.8.2023 14:43) | reagovat | |
ZivaKunda: Jo, ale elektropohon je zase mnohem efektivnější než spalovací motor, takže tam dostaneš zase část násobků zpátky. Denní nájezd v ČR je méně, než 30 kilometrů. Elektromobily v ČR najedou víc, než benzíny, a to i když vezmeme jen novější moderní auta s euro 6. QED. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (Mem) RP (24.8.2023 14:41) | reagovat | |
"to nikdo nechce kupovat" Ty tak krásně nahráváš na smeče, děkuji ti. O moderní elektropohon byl a je organický zájem i bez (přímých) dotací. Prius od roku 1997, Nissan Leaf 2010, Tesla Model S 2012. Lidé, kteří na EV přešli, se podle průzkumů v drtivé většině už nikdy nechtějí vracet ke spalováku. Proč taky, kdo by si chtěl pohoršit. Ty budeš muset holt počkat, až to ještě zlevní, a do té doby se samozřejmě klidně dál ztrapňuj, že to nikdo nechce. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (ZivaKunda) RP (24.8.2023 14:37) | reagovat | |
Mem: což je pouze 25x méně než benzínu. Bravo! Kde se ten pokrok zastaví... | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (nameless_one) RP (24.8.2023 13:46) | reagovat | |
Ja se s nicim smirovat nemusim. Staci se podivat na realitu, ze bez dotaci a kurevskeho tlaku to nikdo nechce kupovat. Teda krom idiotu, jako jsi ty. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (Mem) RP (24.8.2023 12:57) | reagovat | |
Nürburgring (resp. Nordschleife) má délku skoro 21 kilometrů, na těch 10 jsi přišel kde? Jinak Nevera je produkční auto s největším zrychlením na světě, žádný spalovák se nechytá ani omylem. Na okruhu ještě dejme tomu, protože v zatáčkách hraje úlohu o dost vyšší hmotnost baterek, ale to je otázka evoluce, energetická hustota se zvyšuje (současný standard okolo 270 Wh/kg už letos překonal CATL s 500 Wh/kg). Prostě se smiř s tím, že elektro je superiorní pohon, spalováky do muzea. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (nameless_one) RP (24.8.2023 10:48) | reagovat | |
Auto ma kolem 2000 koni a stejne mu natrhne na okruhu prdel spalovak s nejakyma 700 kobylkama. Jo a baterku to ma samo po tech 10km naplno na Ringu prazdnou. | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (M..) (24.8.2023 9:36) | reagovat | |
Pekne elektroauto! | ||
|
||
Video 'Rimac Nevera (1914 koní, 2360 Nm)' (Mem) RP (24.8.2023 8:30) | reagovat | |
V tomhle pokusu byli limitovaní příliš teplým počasím a pneumatikami, maximální rychlost tak byla omezená na 350 km/h (jinak z 0 na 300 umí zrychlit za 9,22 sekundy). Předpokládají, že za lepších podmínek zajedou pohodlně čas pod 7 minut. | ||
|