Nalezeno 99 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesáttři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (KaldaRP (20.9.2023 11:36) reagovat
psi chlup is blmblb: tak lobbuj pro to aby se bezdetny manzelstvi zrusili, stejne tak tem parum co umre dite atd. proste bych dal treba limit 2-3 roky od svatby a pokud nic, tak pro vyuzivani vyhod a neplneni povinnosti manzelstvi zrusit B-)

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (HyperMAXRP (16.9.2023 16:44) reagovat
Na svatbu bych šel komukoliv. Přežral bych se, ožral bych se, pogratuloval novomanželům (pořadí se může lišit) a pak bych nouzově přistál na nejbližší gauč nebo do kufru svého auta. B-)

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (:.) (15.9.2023 20:34) reagovat
To nechápe většina normálních lidí, které je to šumafuk, protože na jejich manželství nikdo nesahá. dezolát: Nepochopils. To, že nějaké dvojice spolu nemohou mít dítě (dva kluci, bába s dědkem atd.) neznamená, že se nemohou vzít, protože nikdy nevíš, čeho budou lidi v budoucnu schopni. Pokud však přesto nemožnost plodit společné potomky zůstává tvým argumentem, pak se chci zeptat, proč jej neuplatňuješ např. právě na tu bábu s dědkem, kterým svatbu dovolíš. Pokud má být něco argument, musí fungovat všude.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 19:18) reagovat
jak dva roky? proste vyhodit pohlavi a pocet osob a je to cele vyrizeno na veky veku (az do nejakeho nabozenskeho prevratu). nechapu, co je na tom tezkyho.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (psi chlup is blmblb ) (15.9.2023 19:09) reagovat
miko: vis proc to bylo po staleti zakoreneno? Protoze to taklhe fungovalo i v dobach nejvetsi krize. Ja ti zase budu oponovat, ze je tohle modni zalezitost, ktera za chvili zmizi, nez se objevi zase jina modni zalezitost a nema kvuli tomu cenu co 2 roky menit zakony.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 16:00) reagovat
Jinak jakmile se někdo obrací na stát a chce nějaká práva, tak je to u mě becetná nula. Kdo to myslí vážně, zařídí se sám.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 15:57) reagovat
@Dezοlát U nás to je cikán, v německu turek, ve francii maročan nebo negr.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 15:56) reagovat
@miko Nepochopil. Ať si mají právní svazek a nějaká práva, pokud o to stojí. Ale je to nová instituce, tak ať se nepředefinovává ta, co tu tisíce let existuje.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 15:53) reagovat
Připomenu jeden "úspěchů newspeaku": koho si vybavíte, když z médií zazní, že něco spáchal "mladík" nebo "mladíci"?

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 15:53) reagovat
A já si taky stojím za svým názorem: svého nového Boha si strč s prominutím za klobouk. Takových "kazatelů" už tady bylo...

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 15:50) reagovat
jako, rekl jsem svuj nazor, za kterym si stojim. snazil jsem se argumentovat. ale to je presne, jak v tom obrazku: velka cast spolecnosti neni pripravena. papouskuji formulace vtloukane do celych generaci po cela staleti. a pak mame vystrnadit z halv a mysleni lidi i bolsevictvi? nebo fasizmus? (coz je sice to samy, jen v jinem havu). demokracii se doted nenaucili, a mame predpokladat, ze se to da zvladnout za par let? ... pro mne timto tato debata konci. "nesahej vericim na jejich boha"

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 15:50) reagovat
Ne - člověk nemůže létat. Takže nezakážeme stavět letiště, ale taky nezačneme říkat letiště zařízením pro start raket. Nazveme je kosmodromy. A každé letadlo taky nevzletí či nedoletí úspěšně. "Anulujeme" kvůli tomu všechna letadla a všechna letiště?

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 15:48) reagovat
Já se v IT, nářadí, elektrice a vůbec ve všem držím přesnosti pojmů, protože jen jen tak se dá domluvit. Ale čím víc absurdit stát nadělá, tím víc lidí na něj snad začně postupně srát a budou vznikat zase nějaké ostrůvky normality. Jako v osmdesátkách. Ani nástěnkář už nevěřil tomu, co na ty nástěnky lepil. Nalepil to tam a odjel na chatu, na ryby a na ty sračky zapomněl.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (:.) (15.9.2023 15:43) reagovat
Z principu člověk nemůže lítat. Zakážeme stavět letiště? Z principu buzeranti nemůžou mít spolu děti. Zakážeme jim manželství? Nejsem příznivcem kategorického odmítání jenom proto, že něco aktuálně nejde. A další věc - jste pro anulaci manželských svazků neplodných (a starých) párů?

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 15:42) reagovat
Jinými slovy pokud vznikne něco nového, mělo by se to nově pojmenovat a ne s prominutím kurvit význam něčeho úplně jiného.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 15:40) reagovat
Nesmysl. Domy byly, jsou a vždycky budou různé podle aktuálního stavu techniky, účelu, trendů, stylu života a majetnosti majitelů atd. atd. Lidé, kteří uzavírají manželství, taky nevypadají všichni stejně, nemají stejné zájmy atd. Naopak rozdíl mezi lidi heterosexuálnímu a homosexuálními tu byl vždycky a nikdo to nezpochybňoval. A manželství byl vždycky právní svazek lidí heterosexuálních. Právní svazek lidí homosexuálních tu v minulosti nebyl. Takže to, kdo se snaží něco měnit a vnucovat, jste vy - ne my.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 15:26) reagovat
ne, ty si uzurpujes pravo rikat, co je dom a co ne. doted byla definice domu: ma to zaklady, je to podpivnicene, 1x vstupni dvere, 1x zadni dvere, vpredu 2x okna, ze zadu 1x velky okno, na poschodi 4 mistnosti, sedlovou strechu z cervenych tasek. a najednou si nekdo chce postavit prizemni nepodpivniceny bungalow ... a chce to nazvat domem? no tak to tedy ne! to je devalvace meho domu! ... jako fakt?

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 15:21) reagovat
Jinak, dá se samozřejmě zajít i dál. Jakobíni nebo Stalin předělali i kalendář, Pol Pot zrušil dokonce čas. Bolševici plánovali zrušit rodinu jako takovou, akorát tomu lidi tehdy kladli odpor. Prostě jen houšť, přepišme to celé a vychovejme nového revolučního člověka.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 15:05) reagovat
Pro mě je to prostě devalvace té instituce na nulu. Prostě to už nic neznamená. uzavřít to můžu s kýmkoli, zrušit to můžu kdykoli. To že já nechci žít v domě, neznamená, že budu tak dlouho ječet na zákonodárce až zboří domy všem.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 15:04) reagovat
A já bych zase za ego a nadutost označit ty neomarxistické snahy měnit význam slov, která přežila nespočet režimů a ideologií.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 14:57) reagovat
je to jenom nazvoslovi, pojmenovani. ale vas sere, ze uz nebudete v nejake pomyslne kaste "slechty", ktera tady udavala zakony nekolik tisic let. zkuste zit tak, aby jste pro spolecnost byli i necim vic, nez jenom "rozeny chlap", pak vas takoveto picoviny, jako srat se do zivota jinym, prestane bavit.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 14:55) reagovat
kdyz se zmeni zakon tak, ze se manzelstvi definuje i pro stejna pohlavi (nebo pro jednu z tech tisicu, co se muzou casem vyrojit), JAK do prele se to dotkne tech existujicich, ktere jsou (zatim) jenom pro zenu a muze? ... odpovim: absolutne NIJAK! takze na vas zabednecnci to nema naprosto zadny dopad. akorat dostane na prdel vase ego a nadutost, kterou ukladate na nejaky piedestal "mravnosti", nic vic se nestane.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 14:52) reagovat
jako ctete po sobe, co pisete? evidentne ne! afrineizra pise, ze mu je to jedno, akorat nechce zmenit zakon. jako WTF, kdyz mu je to jedno!? chlup chce rozvadet pro neplodnost. PROC, kdyz ti dva chteji zit spolu? WTF? kdo tady mluvi neco o rozvodu? jako fakt s vama debata o hovne. stredoveci tmari jsou sumari proti vam.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 14:46) reagovat
@miko Ne to opravdu ne. Jestliže aktivisté a politici mění zákony všem tak to opravdu není totéž jako vysrat se na to a udělat si to po svém. O mě a mě podobných v telce neuslyšíte.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 14:45) reagovat
Takže už nechceš kvůli svému vidění světa předělávat manželství na něco jiného? Bravo!

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (psi chlup is blmblb ) (15.9.2023 14:45) reagovat
miko: a zase ta lez o "jenze co neplodni". Vyjimka z pravidla, naprosto zanedbatelna. I v cirkvi je to duvod k rozvodu, ktera te jinak nerozvede, ani kdybys musel kralovnu popravit a cirkev rozdelit. Ja bych si taky zil podle sveho, ale bohuzel nezijem ve vzduchoprazdnu a prijde nekdo treti, kdo ti do toho hodi vidle. Zeptejte se tech tisicu svobodnych matek, ktere zily na hromadce, ale jejich chlap nebyl tak uvedomely jako jste vy dva a vysral se na ne a dostali hovno.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 14:34) reagovat
moje rec! vzdyt presne o tom mluvim! :-D

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 14:29) reagovat
Já mám rodinu i bez této instituce protože nemám žádný vztah ani k církvi ani ke státu. Jak by byl svět krásný, kdyby se každý zařídil podle svého a přestal kvůli svému vidění světa předělávat celý svět.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 14:13) reagovat
BTWL posledni dobu mam podezreni, za na roumingu odposlouchava nejaka AI. az prilis casto se stava, ze v nahodnych obrazcich se objevuje neco, co se tyka nejake ohnivesji diskusi : dnes uz potreti :-D [odkaz]

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 14:11) reagovat
afrineizra: Rodí se i neplodní heterosexuálové. A také plodní heterosexuálové, kteří se ale množit nechtějí například ze sobeckých důvodů. A ti právo na právní ochranu mají. A to dokonce včetně manželství. Takže lidé, kteří se narodí s jinou poruchou, která jim v podstatě brání v rozmnožování, by také měli mít právo na nějakou právní ochranu. Tím neříkám že konkrétně na právní ochranu zvanou manželství, ale na nějakou adekvátní. Třeba mamanství, ženženství, manlustrovství atd.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 14:11) reagovat
afrineizra: a co manzelstvi bez deti? budou muset pri odchodu do duchodu muset vracet vsechny danove ulevy? jako sorry ... rikam, zamindrakonai a zakomplexovani jedinci budou chtit udrzovat stredoveke/staroveke pravo az do morku klosti, jenom protoze je ten zakon uprednostnuje. a oni nic jinyho nejsou schopni pro spolecnost udelat, jenom to, ze se narodi jako muzske pohlavi. fakt nechapu z ceho maji takovy, az panicky strach

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (psi chlup is blmblb ) (15.9.2023 14:10) reagovat
tak se pojdme aspon shodnout na tom, ze blmblb a dezolat jsou debilove, at ma tahle diskuze nejaky vystup.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 14:00) reagovat
Právní exkluzivita manželství je daná tím, že rodina je od neolitu základním prvkem společnosti. To je místo, kde se rodí noví lidé, kde se vychovává, dědí majetek atd. Jaký je důvod právní ochrany lidí, co z principu nic jako rodinu vytvořit nemohou?

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (psi chlup is blmblb ) (15.9.2023 13:59) reagovat
tyhle snahy vezmou stejne vsechny rychle za svy. Bude k tomu stacit jedna obcanska valka s imigrantama v nektere z tech progresivnich zemi, ktere odbouravaji tradice a prestavaji hajit svoje vlastni zajmy.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 13:46) reagovat
Stačí když vysvětlíš, jak přesně to souvisí s manželstvím, ty "génie"...

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 13:44) reagovat
je to sice debil, ale ok odpovim: treba ruzny vypocet veku odchodu do duchodu ... staci?

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 13:42) reagovat
deziku, my vime, ze patris do te "ideologická pakáž". a uz s tim neotravuj. be znazoru, ze sebe dela obet systemu za nazor ... jako fakt chvili prdel, ale pak krec a nuda.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 13:41) reagovat
"pravo i cirkev predpokladaji dominanci muze." Církev je mi ukradená, ale jak konkrétně to předpokládá právo? https://portal.gov.cz/sluzby-vs/uzavreni-manzelstvi-S4264

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 13:41) reagovat
jeste jednou muj nazor (protoze nekteri ho zase prekrucuji): 1.) nemam problem uznat svazek dvou (klidne i tri! a vice) lidi jakehokoliv pohlavi. je to jejich volba, jak chteji zit a do toho jim opravdu kecat neminim. 2.) adopci bych povolil jenom paru zena/muz.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 13:37) reagovat
Podle mě je dělení na "dva tábory" jiné, než popisuje MartinezZ. Jeden tábor jsou lidé jakékoli orientace a druhý tábor je ideologická pakáž - aktivisti, progresivističtí politici atd. Ti druzí se snaží ty první rozdělovat a rozeštvávat. Je to obdoba toho, co páchali bolševici. Ti pro to měli termín "vzbuzování třídní nenávisti". Progresivisti pouze zaměnili různé třídy za různé "gendery", rasy apod.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 13:37) reagovat
ze v registrovanem partnerstvi neni mozne splodit potomka, je de facto jenom side effect - takova hricka prirody. (ale to by se teoreticky dalo casem taky zdolat, veda je mocna carodejka). takze kdyz vidime, ze manzelstvi je vlastne nedemokraticke, diskriminujici, neni nacase to staro/stredoveke ponimani vztahu zrusit? a nahradit ho rovnopravnosti registrovaneho partnerstvi?

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 13:35) reagovat
ok. tak pojdme na to od lesa, kdyz se vam to tak libi. manzelstvi - partnerstvi muze a zeny. podle zakonu pravnich i podle cirkevnich, muz a zena nejsou si rovni - takze ve skutecnosti vlastne o nejakem partnertvi nemuze byt ani reci. pravo i cirkev predpokladaji dominanci muze. takze podle tohoto uhlu pohledu je vlastne registrovane partnerstvi stejneho pohlavi na vyssi (modernejsi poneti) urovni, nez (stredoveke, nebo dokonce staroiveke poneti) manzelstvi

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (psi chlup is blmblb ) (15.9.2023 13:29) reagovat
martinez: Ja to chapu ale zase obracene. Ta skupina "uchylaku", jak jsi je opisne nazval, chce prava, ale nechtce plnit povinnosti, ktere nemohou plnit (plodit). Jako kdyby bezrukej se domahal prava ridit auto volantem a tvrdil, ze kdyz mu to neumoznime, tak jsem rasisiti a diskriminujeme je.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 13:28) reagovat
@MartinezZ Nikdo přece nikomu nic neupírá. Já se přece také můžu jít zaregistrovat s jiným chlapem, ale nedělám to, protože nejsem na kluky. Stejně tak každý svéprávný dospělý člověk může uzavřít manželství (ženich nevěsta) a mít rodinu (táta,máma,děti). To, že soužitím dvou kluků žádná rodina nevnikne nebo to, že si ti dva kluci nechtějí vzít holku není důvodem k předefinování pojmů pro celý stát.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (MartinezZRP (15.9.2023 13:12) reagovat
...chápány jako běžný normální stav, nepotřebný odborné pomoci, a být jim přisouzeny stejná práva a možnosti, jakých pobývají ostatní, z pohledu této skupiny, normální osoby bez popírání základů fungování společnosti jak sociální, tak i reprodukčně biologické. Tedy celkově popírání přírody a koloběhu života.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (MartinezZRP (15.9.2023 13:08) reagovat
Tady je jen potíž v určitém nepochopení dvou táborů. Nejde o to, že část lidí není připravena na manželství pro všechny, tedy i stejnopohlavní páry. Manželství kohokoliv cizího je většinou každému ukradené, nepřipraveni na manželství jsou či nejsou většinou právě osoby, kterých se přímo týká. Tady jde o to, že lidi nejsou ochotni přistoupit na skutečnost, že stavy osob jimi chápaných jako psychické potíže, labilita či mentální a hormonální nestabilita v sebeurčení a přiznání si skutečnosti by měly být...

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (afrineizra) (15.9.2023 13:03) reagovat
@psi chlup Na druhou stranu, aspoň se víc lidí probudí a na ten jejich systém se jim vysere. Právo bývalo minimem morálky a stát byl původně pro zachování nějakého smíru mezi lidmi. Pokud bude právo ofenzivním nástrojem v opozici k tomu, jak lidé žijí, pak i ten stát bude v podobné pozici jako byl Husákův režim před koncem.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (psi chlup is blmblb ) (15.9.2023 12:54) reagovat
miko: strucne napisu, co jsi tady napsal: "manzelstvi je k hovnu. Mam nekoho rad, muzu plodit a zit si s nim volne jako zvire ve chlivku. Proto je manzelstvi prekonane a nepotrebne. A proto musime prekopat od zakladu nas pravni system a umoznit homosexualum manzelstvi." Asi ses jedinej komu to dava smysl. Jo a pohlavi jsou dve. nazdar

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 12:46) reagovat
Takže jsme se pracně zbavili inkvizice náboženské, která lidi trestala za "nesprávné" názory", a zavedeme si inkvizici neomarxistickou, která lidi trestá pro změnu za "nesprávné" názory. Bravo!

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (jhv,jhv) (15.9.2023 12:45) reagovat
bez toho, abych to nejakym buznam vysvetloval, me vadi jejich mozna adopce deti, proto manzelstvi buzen NE

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 12:44) reagovat
a tady se budes ohanet starorimskym zakonem. ... ano zaklad demokratickeho prava je ZALOZENO na rimskem pravu. ale ne 1:1. svet se meni, musi se menit i zakony. i zeny maji pravo se prihlasit treba na hornika! proc ne, pokud na to ma fyzicku. i chlap se muze uchazet o post uklizece damskych saten na plovarne, pokud umi uklizet. ale kazdy rozumny clovek vi, na co ma, na co nema. to co rikas, ze se slabsi protezujou, s tim samozrejme nesouhlasim: kvoty nemaji byt, hlavne ne na zaklade pohlavi, ... atd

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 12:40) reagovat
presne o tom mluvim. zakon, cirkev, neuznava rovnopravnost. zamindrakovani debilove uz tisice let se brani zuby nechty, aby se zrusily zakony, ktere chrani jejich "vyjimecnost". neuznava ani jenom rovnost mezi zenou a muzem. a to chceme aby tito debilove souhlasili dokonce s rovnocennosti x dalsich pohlavi? to je na ne fakt moc. oni jsou hrdi, ze se narodili jako muzi, ze patri do majority a maji nutkavy pocit ridit zivoty jinych! kolik stoleti treba trvalo vymezit inkvizici ze svetskych zakonu?

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (psi chlup is blmblb ) (15.9.2023 12:19) reagovat
:.: dobre ale proc? Protoze si lide nejsou rovni. Tak to je. Zensky nejsou stejni jako chlapi a mlady nejsou stejni jako stari. Nejvetsi zlo je prosazovat vsechno stejne pro vsechny, protoze to diskriminuje ty slabsi. Miko: To, ze je neco nekde jinde neni argument. Manzelstvi = PLOZENI. Tva predstava je nejaka zromantizovana debilnima serialama a gay propagandou. Keci o ziti na hromadce si nech pro davy svobodnych matek.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (:.) (15.9.2023 12:10) reagovat
Jsou to primárně zákony, které mají pořád potřebu rozlišovat pohlaví. Různé věky odchodu do důchodu, různé podmínky v práci. Co si myslíte o kvótách na zastoupení pohlaví v ... ? A dosaďte si volební kandidátky, vedení firem, pěvecké sbory a manželství.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 12:08) reagovat
nebo zeziku, nezapomeneme na novy zakon specialne pro tebe: dezolata na potkani zastrelit.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 12:08) reagovat
a ne kfarat do zivota nekomu jinemu

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (mikoRP (15.9.2023 12:07) reagovat
chlupe, tak mi laskave uved zneni zakona, kde se pojmenovavaji VSECHNA pohlavi, nejenom muz a zena. kdyz to neni v zakone, na zaklade CEHO se pak tito lidi domahaji nejakych prav? pred 100 lety nic takoveho neexistovalo (o to, kdo a jak se citi, se tehdy moc nestaralo). doba se zmenila, tak je treba pozmenit i zneni zakonu. jeste jednou: pokud ty citis, ze tvoje manzelstvi je dehonestovano manzelstvim dvou chlapu, nebo dvou zen, tak je to CISTE tvuj subjektivni pocit.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 12:07) reagovat
"že se na to pak v nějakém zákoně zapomene" - Jako že se neomarxističtí aktivisti zapomenou ozvat? Tomu sám nevěříš, že ne...

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (Dezοlát) (15.9.2023 12:06) reagovat
"takze vam nakonec vadi ciste jenom ten nazev?" - Název sám o sobě nevadí. Vadí to, že je to ideologická záležitost. Je to jeden střípek do celé mozaiky. ... "potom budete chcit, at se to jmenuje jinak pro zena/zena, muz/muz" - Ne - nebudeme. To už bude jejich věc, zda to budou chtít nějak odlišovat. ... "dat to do stejne roviny jako manzelstvi" - Po právní stránce to do stejné roviny samozřejmě dát lze" ... "vam vadi, ze maji jinou orientaci" - Už jsem psal, že přesně takto neomarxistická propaganda lže.

Obrázek 'Kecej si do svyho' Obrázek 'Kecej si do svyho' (:.) (15.9.2023 12:00) reagovat
riziko vymýšlení nových slov je v tom, že se na to pak v nějakém zákoně zapomene... a zase nebudou stejná práva. V katolickém Irsku je manželství pro stejnopohlavní páry už pár let v provozu, a žádná katastrofa se nestala.

Strana 1/2. 1 2 následující