Odebírat | ||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (sdaf) (1.10.2023 4:29) | reagovat | |
nechapem.... dakde sa stala chyba.... https://www.youtube.com/watch?v=xyyps0QaSc8 | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (uujjoo) (30.9.2023 15:36) | reagovat | |
Taková klasická západní část východní Moskvy.... luxusní čtvrti ruskych flastenečků, ráj pro naše rusofilky: 55 ул. Калинина https://maps.app.goo.gl/LXrs4E62nYEUPy5Q8 | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (sdaf) (30.9.2023 11:38) | reagovat | |
@psi chlup is blmblb: Pro kokota, kazdej kokot. Zejo Je ti lip ty zmrde? No pod mi rozpravat o Julianovi, ako sa ma dobre v anglickom vezeni a chudak navalnyj uz "chcipa hlady"... | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (psi chlup is blmblb ) (30.9.2023 10:14) | reagovat | |
sdaf: tady nema cenu vubec diskutovat. Jsi kokot. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (miko) RP (30.9.2023 9:57) | reagovat | |
se mi libi, kdyz nekdo zacne porovnava ruskou ctvrt zbohatliku v Moskve a nejake stanove mestecko bezdomovcu v LA. takze asi tolik k tem kokotum. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (sdaf) (30.9.2023 9:43) | reagovat | |
Inak by bolo fajn, keby si miestni kokoti skusili popozerat fotky a clanky o tom, ako sa maju v krutom ruskom vezeni pan Alexej Anatolievič Navaľnyj a ako sa ma v demokratickom vezeni pan Julian Assange... Isty rozdiel by som tam videl, a rozhodne nie v prospech demokratickeho zapadu. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (crhovo brácha) (30.9.2023 9:15) | reagovat | |
Kmikal tady píše, jak bude věšet třicet lidí za den, mlátit někoho řetězy, Crhovi vyhrožuje smrtí a do demonstrantů by střílel ostrýma, rád by pitval lidi zaživa... to už bude na paragraf | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (sdaf) (30.9.2023 7:42) | reagovat | |
@miko: Podľa denníka The New York Times Ukrajina od 1. januára 2023 odobrala Rusku 250 km2 územia. Rusko si vzalo 550 km2... https://www.nytimes.com/interactive/2023/09/28/world/europe/russia-ukraine-war-map-front-line.html ...ale pravdu naozaj mas...len... nekde postupuji, nekde ustupuji... | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (sdaf) (30.9.2023 7:35) | reagovat | |
@kmikal: K tym komousom... A preto mate za prezidenta byvaleho komunistu a STBaka Si trapny, fagt.. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (anonykrysa) RP (30.9.2023 5:13) | reagovat | |
Mrdlin: Aha, takze "kdovi v jakem byl stavu pred rokem" - takze chces rict, ze takhle uz byl a rusaci ho ve vezeni v tom stavu drzej celej rok? Di do prdele, kretene, se tam odstehuj. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (uujjoo) (30.9.2023 4:29) | reagovat | |
Merlin: kdo koho kde obješuje je evidentní: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-okupanti-odtahli-a-verejne-obesili-zenu-rikala-jim-ze-jsou-na-ukrajine-218498 | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (uujjoo) (30.9.2023 4:26) | reagovat | |
Merlin: typický náš "Merlin" který nám musí vysvětlit jak to rusové myslí.....ty jsi taková komise pro vysvětlování myšlenek ruských soudruhů, soudruhu | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Občan Y) RP (30.9.2023 0:42) | reagovat | |
Nemohli toho vpravo vyfotit az po tom, co si na hlavu obleknul ty kalhoty? | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (pan_JarosIav_Crha_guru_lT) (29.9.2023 23:05) | reagovat | |
čurák nemytej kníkal tady zase předvádí svůj mozkový průjem | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (kmikal) RP (29.9.2023 22:26) | reagovat | |
Jo, to jsem napsal na tebe složitě. Prostě třeba ve Francii bylo mnohem víc komoušů v 1967 než v 1969. Napadne tě, proč? | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (kmikal) RP (29.9.2023 22:24) | reagovat | |
Marx ne, ale Lenin hodně. A míra oblbnutí komunismem v zemích, které ve 20. století nebyly protektoráty Moskálie nepřimo korelovala s tím, jak moc Moskálie komunistické loutkové diktatury zachraňovala, konkrétně v Maďarsku 1956 a ČSSR 1968. Proč asi? | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 22:19) | reagovat | |
Ne ne, chlapče. Komunizmus je německý vynález, který se doma nechytil a tak byl vyvezen do Ruska. Ale o to nejde, komunizmus je především ideologie a ať už jde o kteroukoliv zemi, komunistická myšlenka není navázaná na Rusko. Komunista je člověk vyznávající tuto ideologii. A ujišťuji tě, že v této ideologii Marx nic o podlejzání Moskvě fakt nepsal. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (kmikal) RP (29.9.2023 22:14) | reagovat | |
Merline komunismus byl nejméně od 1918 prázdnej pojem. šlo a jde o kolabouše s Moskálií, jako ty a blmátko. Ale to víš. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 22:13) | reagovat | |
@kníkal: Jo, s Řezníkem souhlasím. Taky bych vás, vy komoušský svině, pověšel. A je jedno, pod jakým názvem se dnes skrýváte, vy totalitní hovada. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (kmikal) RP (29.9.2023 22:11) | reagovat | |
každej sviňskej Moskal musí viset, každej den jich pověsim nejmíň třicet! [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 22:08) | reagovat | |
@kníkal: No máš to už napsaný, ale doplním to. Soud v Rostově je normální ruský soud. A Rusko jako stát je myslím celkem běžně uznávaný. Oba víme, že šlo o to, že si debil cyklista myslel, že jde o soud někde v DNR. Tak se to nesnaž okecávat a udělej si radost, jak vám to terorizování a zabíjení Rusů jde. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.9.2023 22:02) | reagovat | |
Frome (alias knikale), co mas s tim uznavanim? Staty si soudy navzajem neuzavaji. Zase jste si ukrobuzny vymyslely nejakou picovinu, ktere jste se chytli a ted resite totalni nesmysl, ktery se nedeje nikde na svete. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (kmikal) RP (29.9.2023 21:52) | reagovat | |
Merline a kdo ho ještě uznává? prasátko blmátko a ty roztomilá kozička Merlin. Kdo dál? Neboj se vypsat další instituce. Cive, vy moskalští zmrdi jste fakt rekurzivní parodie sami na sebe, asi vás začnu zase kreslit. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 21:46) | reagovat | |
@cyklista: milé tupé hovado, soud v Rostově na Donu rozhodně není instituce, kterou by uznávala pouze Eritrea. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.9.2023 21:42) | reagovat | |
Vsak on neni na ukrajinskem uzemi, takze je vse v pohode. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (miko) RP (29.9.2023 21:39) | reagovat | |
na ukrajinskem uzemi plati jenom rozhodnuti ukrajinskych soudu. a je jedno, jestli to uzemi je okupovane, nebo neni | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.9.2023 21:35) | reagovat | |
Je to proste soud, na danem uzemi je legalni. Staty si navzajem soudy neuznavaji, takze ta tva poznamka je zcela bezpredmetna a vlastne totalne stupidni. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (cyklistа) (29.9.2023 21:28) | reagovat | |
Milí ruští kolaboranti, jak může ilegální soud, uznaný pouze ruskou diktaturou, ani ta blbá Eritrea ho neuznala, nějak rozhodovat? | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 21:15) | reagovat | |
@kníkal: Viděl jsi obrázek Melitopolské pětky pohromadě? Ostatní tak fakt nevypadají. Tenhle je pro propagandu vybraný schválně, pro jeho vzhled. Fakt by mě zajímalo, jak vypadal před zatčením. Možná tam nebude skoro žádný rozdíl, akorát rok navrch. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.9.2023 21:10) | reagovat | |
Dej si obklad, frome (alias knikale). Jini vezni v Rusku takto nevypadaji, jen tento, takze je na miste zvazit i moznost, ze potravu proste odmita sam a jeho stav neni zpusoben nepodavanim potravy ze strany Ruska. Mezi vezni je to navic bezne, takze tva hystericka reakce je jen dalsim dukazem tve lability a odtrzeni od reality. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 21:07) | reagovat | |
@uujjoo: Typická naše média: Ve skutečnosti Prigožin vůbec neřekl, že na Ukrajině nacisti nejsou. On na otázku, jestli v Bachmutu Wágnerovci bojují proti nacistům odpověděl zhruba: Nevím, jestli na Ukrajině nějací nacisti jsou nebo ne. Já se s žádným nepotkal. A je mi to jedno, máme své úkoly, které splníme. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (kmikal) RP (29.9.2023 20:58) | reagovat | |
Blm ty zkurvená putlerova čubko, viděl jsem dost videí převzatých vězňů z Moskálie, pokud jste e rovnou nezabili, tak takhle vypadají. Hraj si s karmou dál debile a vyhraješ rakovinu pro celou širší rodinu, to je karma debile, je zdarma. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (miko) RP (29.9.2023 20:13) | reagovat | |
vsak se to uz vyjasnilo, ne? nejdriv zapocal vylet do mosky, i s tankama, pak si to rozmyslel, pak letel do afriky, pak letel nazad do ruska a kdyz letel kolem mosky, tak mu letadlo zahadne spadlo. takze je to jasne ... | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (uujjoo) (29.9.2023 20:13) | reagovat | |
miko: to já samozřejmě vím, to bylo takové propíchnutí těch ruských onucí, co si myslí, že Rusko je střed světa a přitom je to velký řitní otvor na ropu, plyn a idioty..... bohužel, nějaké vřídlo máme i u nás....no jo, co by Čech za prachy neudělal : https://cesky.radio.cz/bis-odhalila-ze-jeden-z-ruskych-agentu-zajistil-v-cr-sireni-ruske-propagandy-8795317 | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (uujjoo) (29.9.2023 20:08) | reagovat | |
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-prigozin-valka-ukrajina-naciste-demilitarizace-nato.A230324_194703_zahranicni_jhr Tak si to tam u vás v centrále ujasněte..... | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (miko) RP (29.9.2023 20:05) | reagovat | |
uujjoo: a presne pro tyto zasoby tam vlitnul rusak. roky hledal jenom zaminku, aby to mohl udelat, pripravoval se na to cela leta. neni nahoda, ze obsadil presne ta uzemi, kde se ty loziska nachazeji. on ma sice svych zdroju vice, ale jsou daaaaaleko na sibiri. tezka logistika vybudovat tam komunikace, dovezt technologii (navic termafrost se mistama zacina rozpoustet), ale hlavne silene komplikovana doprava vytezeneho na odbytiste, takze cena by byla vysoka. a to vse na UA uzemi odpada. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (sdaf) (29.9.2023 20:02) | reagovat | |
https://www.thegatewaypundit.com/2023/09/day-dead-neo-nazi-azov-brigade-conducts-torchlight/ | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (uujjoo) (29.9.2023 19:58) | reagovat | |
29.9.2023, 30.9.2023 atd..... | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (fu) RP (29.9.2023 19:55) | reagovat | |
mas k tomu data? | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (uujjoo) (29.9.2023 19:55) | reagovat | |
Prter: západ ruský plyn a ropu nepotřebuje za každou cenu...pokud vím, Ukrajina má velké naleziště plynu a ropy je na světě pořád všude dost....kdy začne být Rusko nezávislé na těžebních technologiich západu..... pokračuj..... | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (miko) RP (29.9.2023 19:44) | reagovat | |
jo, hezky ukazano, ze i na ua strane jsou nekdy lidi, co nejdriv strileji a pak premysleji. nikto nerika, ze tomu tak vubec neni. akorat markantni rozdil je v tom, ze na ua strane to je spis vyjimka, u rusaku zasadni pravidlo - usoustat, mucit, zabijet, okrast. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (sdaf) (29.9.2023 19:32) | reagovat | |
@ciciklista: Traja vojaci AFU dostali 20 rokov väzenia za streľbu na konvoj utečencov v Mariupole. Vojaci 23. samostatného motorizovaného pešieho práporu 56. samostatnej motorizovanej pešej brigády v Mariupole Dmytro Ivaščenko, Serhij Jaremkevyč a Vladyslav Bondar videli jazdiť autá po Nikopolskej triede v Mariupole a strieľali strelnými zbraňami na ľudí, ktorí sa nachádzali v autách. Ivaščenko a Jaremkevič plne priznali svoju vinu, Bondar čiastočne priznal svoju vinu. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Peter .) RP (29.9.2023 19:31) | reagovat | |
Chuujjoo) TakŽe keby západ nekupoval z ruska ropu a plyn, tak tá tie na západ nepotečú a západ by trpel nedostatkom dobrých vecí. Máš zaujímavý názor, skús to ešte upresniť. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (uujjoo) (29.9.2023 19:23) | reagovat | |
rusáci jsou pořád na území Ukrajiny, nikoliv naopak.... můžete si lhát jak chcete, ale z Ruska ještě nikdy nic dobrého nepřišlo, krom ropy a plynu, ale to není zásluha ruského národa, ale technologií západu..... | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.9.2023 19:16) | reagovat | |
Raketa, ktera dopadla na nadrazi v Kramatorsku, byla Ukrajinska a byla vypalena Ukrajinci z uzemi pod jejich kontrolou. Stejne jako trznice v Konstantinovce. To jen aby tu nezustaly viset ty bludy a ukropropaganda. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (cyklistа) (29.9.2023 19:09) | reagovat | |
Milý kokote Merline, kde přesně Ukrajina trefila ruské civily kazetovou municí? Že trefuje kazetovou municí rusáky v uniformě na území Ukrajiny, tomu se můžou divit jen ruské filcky. Jinak rusáci používají kazetovou munici od začátku agrese a kazetovou municí trefili třeba civilní obyvatele na nádraží v Kramatorsku. Jinak, pokud se rusákům nelíbí, že je Ukrajinci na Ukrajině likvidují, můžou se kdykoliv vrátit do toho jejich ráje se suchými záchody. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.9.2023 19:02) | reagovat | |
miko: Ale Ukrajinci nepostupuji dopredu. Jsou zasekli v sede zone a nedokazi prorazit. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 18:50) | reagovat | |
@miko: Ukrajinci postupují dopředu jen v tvých mokrých snech. Jo a ještě v prohlášeních ukrajinské vlády. Jinak nikde, krom malého kousku u Orechova. Naopak o nějaké území přišli. Ne o moc, ale pořád Rusové obsadili asi dvakrát větší území, než Ukrajinci. Já vím, dvakrát nic ... | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 18:46) | reagovat | |
@Michal: Jo, to víš, že se Ukrajinci chovají k ruským zajatcům hezky, jak jinak: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (miko) RP (29.9.2023 18:36) | reagovat | |
mrdlinku, neco ne uplne chapu: "používají protipěchotní miny" ... jak? kde? hlavne proc? rusaci obsadili kopec ukrajinskeho uzemi, ze ktereho postupe utikaji (pardon - takticky ustupuji). jsem mel vzdy za to, ze mina se polozi, pak se ustoupi, aby tam mohl nabehnout nepritel a tehdy to udela bum. jak muze pokladat minu nekdo, kdo postupuje dopredu? ... jakozakerne posila nejake tajne komando za linie rusu, polozi miny a jak rusove se "takticky presouvaji" tak jim to urve rucucky, nozicky? | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 18:27) | reagovat | |
@psi chlup: Melitopolská pětka. Pokud si nacpeš auto výbušninami a chystáš se tím vyhodit do vzduchu svoje sousedy, kteří si půjdou k Rusům pro jídlo nebo třeba spacák, tak nehájíš svoje území, nýbrž jsi terorista. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Michal) (29.9.2023 18:25) | reagovat | |
Tak určitě bych pochopil kdyby se tak zacházelo s rusákama co nelegálně migrujou na ukrainské území…ale překvapivě se k nim chovaj ukrainci hezky a jako dementi se chovaj opět rusové | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (sdaf) (29.9.2023 18:16) | reagovat | |
@Michal: Tak sa ma zachadzat s kazdym nelegalnym migrantom!!! ...inak to tu bude vyzerat ako na lampeduse. Inak si precitaj dakedy ako obranuju svoje hranice proti migrantom napriklad v takej saudskej arabii a potom nieco hovor. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 18:07) | reagovat | |
@cyklista: Ukrajina dodržuje Ženevské dohody ... tvl, dík, pobavil při pátku. Sice mučí a střílí ruské zajatce (ano, videa, kde jim prostřelují nohy nebo je rovnou popravují si Ukrajinci vystavili na net sami), bombardují civilisty, teď už i kazetovou municí, dělali pokusy s chemickou municí, používají protipěchotní miny ... jo, jasně, vzorní humanisté. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (psi chlup is blmblb ) (29.9.2023 18:05) | reagovat | |
blmblb: myslis tim koncentraky, jako byly za stalina? Toho stalina, kteryho v rusku ted vsichni obdivuji? Jak tam vrazdili lidi po milionech, nebo jake? | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (psi chlup is blmblb ) (29.9.2023 18:04) | reagovat | |
Merlin: to me zajima. Prosim vysvetli mi, jak nekdo, kdo haji svoje vlastni uzemi. Tedy je u sebe doma. Jak timto pacha terorizmuz? | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (cyklistа) (29.9.2023 17:53) | reagovat | |
Milí proruští kokoti, většinou neumíte rusky, takže byste se v tom vašem ruském ráji naprosto ztratili. Tady se z ruského komentáře ukrajinského útoku na Krym můžete naučit aspoň rusky nadávat: https://twitter.com/UkraineDiary/status/1707499861325562289?s=20 | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (cyklistа) (29.9.2023 17:46) | reagovat | |
Milí proruští kokoti. Zatímco Ukrajina dodržuje Ženevské dohody, rusáci nikoliv a po válečných zločinech v Buči a Irpině tady máte další důkaz jejich zvěrstev a vaší demence. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Peter .) RP (29.9.2023 17:42) | reagovat | |
Merlin) R Zistili že keď strieľajú na elektráreň, tak po nich odtiaľ niečo lieta. | ||
|
||
Obrázek 'slova nie su potrebne' (Merlin) RP (29.9.2023 17:33) | reagovat | |
Obzvláště, když to nejsou váleční zajatci, ale pachatelé teroristických činů ... | ||
|