Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Robert Fico) (4.10.2023 10:41) reagovat
To budou parádní prémie:) Mít tak tolik zlatých rublů minule coby premiér, tak se na Kuciaka najal někdo pořádný a nemusel jsem mít na pár let ostudu v opozici.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (cyklistaRP (4.10.2023 10:22) reagovat
Milý lubíku, nepiš prosím o něčem, o čem nemáš ani tucha.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (lubikRP (4.10.2023 9:51) reagovat
Dojemná péče, ještě že nám nevadí, jak koruna "posiluje".

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Markéta Pekárna) (4.10.2023 8:08) reagovat
kníkal je debil :-D

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (HAHAHAHAHARP (4.10.2023 7:49) reagovat
To jsem teda cekal zajimavejsi vyroky od blmatka a mrdlina. Celkem nudna diskuze =)

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (asdfasdfasdfasdfasd) (4.10.2023 7:48) reagovat
nejlevnejsi tapeta z ikea je na metr ctverecny 10x drazsi nez ruble.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (:.) (4.10.2023 7:48) reagovat
Jedna 18m role dvouvrstvého toaleťáku Linteo Classic je za nějakých 7 Kč. (V rámci různých packů po 16 nebo 30 rolích za 109 nebo za 209 Kč, 7 Kč na roli.) To je aktuálně 29,71 rublů za 18m, to je 1,65 rublu za metr. To jen pro představu.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (asdfasdfasdfasdfasd) (4.10.2023 7:47) reagovat
jeste nigerie, tim vytvori planetarne silnou ekonomiku ktera polozi treba cele slovensko!!!

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (cyklistaRP (4.10.2023 7:19) reagovat
Vy strašně podceňujete Rusko. Co na tom, že rubl spadl za dvacet let z 30 za dolar na 100 za dolar. Rusko se spojí s takovými giganty, jako je Brazílie, které hospodářství neustále upadá, nebo s Argentinou, kde každých 5 let proběhne bankrot, nebo s Indií, kde má miliarda lidí na den max 5 korun na jídlo a potom všichni uvidíte!

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (:.) (4.10.2023 7:12) reagovat
NO a brzy bude rubl na paritě s toaletním papírem.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (kapuzeli) (3.10.2023 23:34) reagovat
@merlin jako... nelzes ale ses mimo. Je pravda ze slabsi mena je pro export lepsi, japonsko to prave ted dela protoze jen byl moc silny. Jenze v prubehu 20-30 let ani tak drasticke posileni jako jen ze 300 za dolar v 70tych letech. na 80 nedavno , nebo tak drasticka devalvace jako sterling z 2.6 za dolar v 70tych na temer paritu coz taky bylo nedavno, tohle je drasticky pokles. Rubl v 90. byl s dolarem na parite (1:1). Ted 1:100. To neni drasticka devalvace, to je cesta do kopru. To je pointa.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Joker) (3.10.2023 23:10) reagovat
miko: On má víceméně pravdu, slabá měna je výhoda pro vývoz (v kostce: Zaměstnance platím levnou domácí měnou a za zboží dostávám drahou cizí měnu). Akorát podle mě zrovna tenhle problém (že jejich zboží je pro cizince moc drahé) Rusko nemá. A samozřejmě slabá měna jednak ožebračí vlastní obyvatelstvo, což asi v Rusku taky není problém, ale zároveň jim to prodraží všechny ty Šáhidy atd.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (kmikalRP (3.10.2023 22:52) reagovat
Direct: tam se do toho míchá psychologická hranice sto rublů za dolar ;).

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (DirectRP (3.10.2023 22:46) reagovat
"silná domácí měna není žádná výhra pro vývoz." ale když teď RF vyváží ropu, tak je to výhra, protože dostanou hodně rublů... Začínám se v tom ztrácet

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (MerlinRP (3.10.2023 22:38) reagovat
@miko: O tom, že to kvůli tomu bude silnější ekonomika, tu meleš zatím jen ty. Zato opakovaně. Asi budeš nějaký debil nebo co. Já to totiž netvrdím.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (mikoRP (3.10.2023 22:35) reagovat
hele mrdlinku - to ze dostane vic rublu do domaci kasy je hezky pocit, ale realne ta hodnotea tech "vice rublu" je mene, nez predtim - to je ten problem. ale klidne si dal ver tomu, ze cim bude rubel slabsi, tak bude o to silnejsi ekonomika ...

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (:.) (3.10.2023 22:35) reagovat
Ano, budou mít hodně rublíků, se kterými si budou moct tak akorát vytřít prdel.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (MerlinRP (3.10.2023 22:32) reagovat
@kníkal: Asi nikdy nepochopíš, že sis vlastně sám odpoověděl na celý problém. Ano, silná domácí měna není žádná výhra pro vývoz.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (MerlinRP (3.10.2023 22:30) reagovat
@RO: Ale Rusko bude pořád prodávat barel ropy za cca 70 dolarů. Jen za těch 70 dolarů bude mít víc rublů pro domácí kasu. Jo, Rusové si připlatí za dovážené zboží, dovolenou v zahraničí atd. A ano, normálnímu občanovi klesne životní úrověň. A co jako? Stát bude mít své rubly na domácí rozpočet.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (:.) (3.10.2023 22:28) reagovat
No rusácko chce taky vyvážet. Jen ten vývoz rusáckého fašismu maličko narazil...

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (kmikalRP (3.10.2023 22:25) reagovat
Merline, ČNB intervenuje, protože ČR je exportní ekonomika a při vyvážení je silná koruna průser. Pak jsou tam ještě další sračkovlivy, což dělalo hlavně ČSSD, podělat korunu, aby vypadalo přijmutí Eura jako skvělá možnost. Ale tohle vysvětlovat tobě, to je jak vysvětlovat koze, že když chce postavit zeď, tak k čemu je vodováha. Situace Moskálie je o dost jinde, ale pokračuj, je prdel, když putlerův oligofrenik řeší monetární politiku ;).

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Joker) (3.10.2023 22:20) reagovat
Merlin: „proč Česká národní banka podniká občas intervence proti posilování koruny“ - Protože cílem ČNB je stabilita, takže se snaží tlumit změny nahoru i dolů, pokud si myslí, že jsou moc velké. Samozřejmě tomu, aby USD byl teď za 23 Kč a za půl roku za 40 Kč, by se ČNB asi snažila zabránit.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Dežolát) (3.10.2023 22:20) reagovat
Je to stejně docela umělé číslo vzhledem k tomu, že rubl není k dolaru plně konvertibilní. Jinými slovy, rublíky budou muset oligarchové v zahraničí prát s mnohem horším kurzem.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (mikoRP (3.10.2023 22:16) reagovat
ale on prece nebreci kuli sobe, kuli rusum, kuli rusku! on (a Moskva) to mysli dobre s celym svetem, to vi kazdy. on by chtel, aby se vsichni meli dobre, jako se maji dobre v rusku. ale kdyz jsou sankce, tak rusko prece nemuze do sveta exportovat ten svuj blahobyt, to svoje dobro! pochopte uz konecne, ze sankne nejsou namireny proti rusku, ale proti celemu svetu!

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (kmikalRP (3.10.2023 22:13) reagovat
by mě zajímalo, jak moskálie technicky omezí VPN. A z čeho budou žít ty mladé Moskalky zvyklé být obden rozcapeny na onlyfans.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (ModusRP (3.10.2023 22:12) reagovat
jojo, když už Lavrov brečí v OSN.... ono, co se divíte, ruSSko zažívá nejdelší 3 dny v celé své existenci :-D :-D :-D

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (ModusRP (3.10.2023 22:08) reagovat
[odkaz] gdě informace, gdě ??? :-D :-D :-D

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (kmikalRP (3.10.2023 22:06) reagovat
100 rublů za dolar je psychologická hranice, reálný kurz může být už úplně jinde. Pamatuji ještě pokusy na konci socíku zkusit reálný kurz koruna za marku. Když to bylo 100 Kčs za marku, tak to už přestaly zkoušet ;). A jestli Moskálie nedokáže držet ani tenhle virtuální kurz, což fakt chtějí, tak jsou pěkně v píče ;).

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (RO) (3.10.2023 22:03) reagovat
Merlin: ČNB intervenovala proti koruně, protože chtěla zlevnit naše zboží na cizích trzích. Že by Rusáci chtěli dodávat ropu do Indie a Číny ještě za míň peněz? :-D Nebo flexí, že sankcionové zboží zvládnou nakoupit ještě dráž B-)

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Joker) (3.10.2023 22:00) reagovat
cykIista: No protože tehdy bylo rekordní minimum k dolaru 37. O pár let později byl normál okolo 60, pak 70. Po invazi to intervencemi, regulacemi kapitálu a omezením směnitelnosti stabilizovali kolem 60. A teď jsou na 100. blm: Tak obecně čím víc je oficiální kurz odtržený od reality, tím víc problémů s jeho udržováním. Takže se to dá vidět i tak, že se to postupně blíží k realitě.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (DirectRP (3.10.2023 21:59) reagovat
Přesně... RF už je deset metrů za cílovou čárou... vy jste ti tupci. Mrdlin vás zase odrovnal a strategicky to vysvětlil otázkou na kterou sám nezná odpověď a které nerozumí... tak moc to má promyšlený.. dseset metrů před váma :-D :-D

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (MerlinRP (3.10.2023 21:56) reagovat
@miko: To je nějaký tvůj koníček, podsouvat jiným lidem něco, co nikdy neřekli a pak je za to kritizovat?

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (mikoRP (3.10.2023 21:54) reagovat
Merline: prosim, radsi zustan u RU/UA valky. tam se aspon dokaz tvarit, ze tomu rozumis, a kdyz i ne, ze (pry) mas nejake informace z jinych (tajnych, samozrejme) zdroju, ktere se jeste nedostaly na verejnost. protoze prohlasit "slaba mena = silna ekonomika" to muze fakt jenom totoalni kreten

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (MerlinRP (3.10.2023 21:51) reagovat
@kníkal: Jo, mohl bych zkusit ti to vysvětlit. Dokonce i co nejdebilnějším stylem by to šlo. Ale pořád by to asi nebylo natolik debilní, abys byl schopen to pochopit. Víš, a vlastně všichni tady ... napadlo vás někdy, proč Česká národní banka podniká občas intervence proti posilování koruny, když je to přeci tak výhodné a podle toho se jasně pozná dobrá ekonomika?

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Vyjebany kokot) (3.10.2023 21:41) reagovat
Na cernym trhu prej musi vysolit tech rubliku cca 200, aby si koupili 1 USD.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (RO) (3.10.2023 21:38) reagovat
Sranda je, že tenhle kurz je pořád ovlivněnej plejádou ruských regulací. Zbývá jen otázka, jestli je teď čistě umělej a realita je daleko horší, nebo prostě jen na zmírňování pádu už nestačí ani kouzelnice Nabiullina B-)

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Human.) (3.10.2023 21:04) reagovat
Přesně tak. Proto se nechá platit v nekonvertibilní měně takže oficiálně ten proklatý dolar ani nemůže koupit a ve své děrevni bez tekoucí vody a WC nemá potřebu mít pas. Jednou za rok zajet do okresního města a půl flašky samohonky na den mu bohatě stačí.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Vyjebany kokot) (3.10.2023 21:02) reagovat
Vite jakej je rozdil mezi 1 USD a 1 RUB? 100 rublu.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (ModusRP (3.10.2023 20:53) reagovat
Human.: no jo, ale to je buržujní, imperialistický a hlavně dekadentní pohled na věc, pravý Rus je bohat duchem a láskou ke svému vudci...ehm, carovi a nějaké materiální povrchnosti jsou nad jeho ctnou povahu 8-)

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Human.) (3.10.2023 20:45) reagovat
Je vidět že Rusku se od doby znovuobnovování impéria moc daří ;-) - 2014 1:37, v roce 2023 1:100. Uvědomovat si to, tak by to průměrného rusa asi trochu sralo že je po 9 letech bohatstvím na úrovni 1/3 minulosti. S aktuální minimální mzdou na úrovni 166$ (3818 Kč) a u dobře placeného dělníka 723$ (16629 Kč) měsíčně to není nic slavného. Česká minimální mzda 17300 Kč a průměrná 42 249 Kč ruskému blahobytu ukazují záda.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (3.10.2023 20:41) reagovat
Ten pravy blm se spis divi, kdyz je kurz rublu udajne rizen umele z Kremlu (aspon tak to ukrobuzny tvrdi), proc Putin ted nastavil ten kurz nad 100? To prece nedava zadny smysl.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (kmikalRP (3.10.2023 20:37) reagovat
jj, sankce vůbec nefungují, jen ten rubl má třetinovou cenu, než před začátkem útoku na Ukrajinu v únoru 2014. Chybí tu blm, co by nám vysvětlil, že cena rublu je tak vysoká, že se nedá určit, nebo Merlin, co by to samé zkusil vysvětlit ještě debilnějším stylem ;)..

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (cykIista) (3.10.2023 20:32) reagovat
takhle se ovšem kňučí už deset let, 1. 9. 2014: Ruský rubl v pondělí sestoupil na nové rekordní minimum k americkému dolaru a v poklesu pokračoval i ruský akciový trh. Ruskou měnu nadále srážejí obavy z nových západních sankcí kvůli postoji Moskvy vůči Ukrajině. Už v pátek rubl překonal březnové minimum 37 rublů za dolar. Dnes se kurz měny propadl až na 37,50 RUB za dolar a později se ustálil kolem 37,20 RUB.

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (PlatanRP (3.10.2023 20:32) reagovat
o Euru ani Ceske korune to nevi nic, shitcoiny totiz nikoho nezajimaji B-)

Obrázek 'rublicek' Obrázek 'rublicek' (Human.) (3.10.2023 20:29) reagovat
Zeptejme se Mr. Google :-D. Is it a good time to buy Russian ruble? Answer and Explanation: No, this is not a good time to buy Russian rubles in current time B-)