Odebírat | ||
Obrázek 'fialova bida1' (Kalda) RP (9.10.2023 11:19) | reagovat | |
hmm nejak jste u tech bytu zapomeli na zvysujici se inflaci a s tim souvisejici zvedani nakladu | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (blm v prestrojeni 3) (7.10.2023 10:47) | reagovat | |
Dokola to opakujes v nekolika komentarich kdyz popiras, ze skokovy rust poptavky pri konstatni nabidce vede k rustu cen a to i tehdy, kdy ten skok poptavky vyvolali migranti. Ses proste emocemi zmitana ukrobuzna, co nedokaze odlisit kritiku migrace od pojmenovani externalit, ktere s sebou nese. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 10:11) | reagovat | |
"popiras zakladni principy trhu" co to meles? jasne jsem napsal, ze se zvysil najem z 10 na 12 tis. to je popirani zakonu trhu? jsi fakt kreten. ale popiram, ze za vsechno zvysovani cen muzou migranti. a zvyseni cen je adekvatni poptavce. pokud neni poptavka, ceny se nezvysi. ale o ubytko "nebyl zajem" ani pred zvysenim ceny, takze to s tim opravdu NEMUZE SOUVISET. kdyz nemas na Porsche 911 pred zdrazenim, tak si ho nekoupis ani po nem, ale nemuzes to svalovat na to zdrazovani. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (7.10.2023 10:10) | reagovat | |
Aha, takze sis zase vymyslel neco, co jsem nejen nikdy nerekl, ale ani si to nemyslel, z toho sis uplacal slamneneho panaka a na toho ted utocis. Typicka libtardska kurva, co neumi ani cist, natoz aby chapala zakladni principy trhu. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 10:08) | reagovat | |
ne, jenom "Naznacuje" (hezky, po ruskem zpusobu) "Cimz nekritizuju migraci nebo pomahani Ukrajincum" ... ve stylu ja nic, ja muzikant zname sve (ruske) svaby, blbe | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (7.10.2023 10:06) | reagovat | |
Vis, tady se ukazal rozdil mezi nami. Ja se spletl a chybu priznal. Ty jsi uplne mimo, popiras zakladni principy trhu, ale chybu nepriznas, protoze jsi proste dementni libtardska kurva. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (7.10.2023 10:04) | reagovat | |
Ale ja kurva nikomu nic na hlavu nehazu ty zasranej zmrde. Ukrajince z niceho nevinim, jsem rad, ze jim CR pomohla, ale proste to s sebou nese nejake externality a ja se nebojim priznat, ze existuji, cimz jim je ale nekladu za vinu. Jenze picusove jako ty tohle nedokazi pochopit. Nedokazete od sebe odlisit priznani existence externality od kritiky puvodniho jevu. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 10:04) | reagovat | |
kdyz byly, nebyly obsazeny (nebyl o ne zajem za tu cenu,) protoze lidi nemeli prachy. prisli ukrajinci a najednou lidi maji prachy? odkud? jako fakt kokotska argumentace | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 10:03) | reagovat | |
" Ses proste jen kokot a ekonomicky analfabet. " od tebe to sedne, ktery tvrdi, ze nizka nezamestnanost snizuje mzdy ... jednoducha otazka: proc nebyl zajem o nemovitosti, ktere se nedaly prodat, proc se neobsazovala ubytovani, proc byly volne? kdyby byly obsazene, neni kam ukrajince ubytovat. byly volne - protoze na to lidi nemaji prachy. takze je to kokotina rikat, ze ted nejsou protoze ukrajinci. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 9:59) | reagovat | |
fakt je smesna (nebo smutna) tva snaha za kazdou cenu hazet vsechny problemy na hlavu utecencum z ukrajiny. ty vydaje na ne nejsou v takove vysi, treba proti vydajum na uredniky na ministerstrvech, na financich uradech a jinych statnich uradech ... kde si urednici honi pera, pijou kafiicka, skoro nic nedelaji, na vsechno dlouhe cekani, arogance, nadutost, byrokracie, neinformovanost - ne za to fakt ukrajinci nemuzou. dostane termin na 10:00 - ale ve 12 jeste furt cekas v cekarne. normalka, ne? ... NE! | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (7.10.2023 9:59) | reagovat | |
No jo, melo mi byt hned od zacatku jasny, ze libtardskou kurvu o ekonomickych zakonitostech a zakladnich principech trhu proste nepresvedcim. Ti lidi nekde musi bydlet, cimz se zvedla poptavka za soucasne stagnujici nabidky, coz nutne vede ke zvysovani cen. Ses proste jen kokot a ekonomicky analfabet. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 9:55) | reagovat | |
jo, vsechny je ubytovali v luxusnych apartmanech a ted chudaci cesi nemaji kde bydlet. volne kapacity ubytovani jsou stale, akorat na to proste nemas. ale na to bys nemel, ani kdyby tady ukrajinci (nebo slovaci, nebo rumuni, nebo jakakoliv jina etnika, kterych jsou tady v desetitisich) nebyli. ze pronajem 2+1 se zvedl z 10tis na 12tis? maslo vyletelo vys - a za to ukrajinci nemuzou. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (7.10.2023 9:52) | reagovat | |
Jakoze CR neprijala nekolik stovek tisic uprchliku z Ukrajiny? | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 9:49) | reagovat | |
"ze dne na den prijdou stovky tisic novych lidi" - ok debile, evidentne jenom hledas picoviny. ... | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 9:49) | reagovat | |
ten se ti zacne okamzite venovat, povysvetluje s naprostou prirozenosti a trpelivosti, a bud se snazit, abys pochoopil, co ti vyklada, ze jsi opravdu porozumel veci, na kterou jsi se ptal. zadna nadrazenopst, povysenost, hulvatsvti, netrpelivost ... ani naznakem. vyluka, nebo stavka? jasne pane, pojdte k automatu, najdeme vam nahradni spojeni ... rozdil ceny jizdenky nereste, dam vam potvrzeni, ze puvodni spoj nejede, takze muzete nasednou i do rychliku. ... zkus to u nas! jako zapomen. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (7.10.2023 9:47) | reagovat | |
Ano, zcelajiste a bez jakychkoliv pochyb. Kdyz na dane uzemi ze dne na den (nebo i z mesice na mesic, nemovitosti nepadaj z nebe) prijdou stovky tisic novych lidi, kteri musi nekde bydlet, a zapoji se do trhu s nemovitostmi, tak ceny nutne musi jit nahoru. Cimz nekritizuju migraci nebo pomahani Ukrajincum, jen poukazuju na externality, ktere to ma a ktere k memu nepochopeni libtardi odmitaji uznat jako fakt. Nejen u nas, ale i kdekoliv jinde, co jsem mel moznost sledovat. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 9:45) | reagovat | |
a s tou pracovni moralkou u nas celkove ani predtim nebylo nic moc. zkus se zeptat nejakou informaci na jakemkoliv informacnim stredisku: nasraty clovek, tvarici se nasrane, ti nasrane odvrkne koutkem huby lakonickou odpoved, z ktere stejne se nic nedozvis, a posle te do predele, ze nema na tebe cely den. jaky rozdil treba vuci anglii, kde kdejaky zametac ti rekne slusne , s usmevem a s ochotou presne, co potrebuje. a ne to jeste treba nejaky ochrankar, nebo zamestnanec (treba na nadrazi) | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 9:43) | reagovat | |
a si myslis, ze kdyby migranti nebyli, tak by ceny ubytovani sly dolu? mozna kousek, ale ne tolik, aby si je lidi, kteri si je nemohly dovolit predtim, mohli dovolit i pak. ne, to je bachorka, ze "migranti" nam tady skodi v tomto ohledu. nizka nezamestnanost skodi, ale jak jsem rikal, jinak. klesa kvalita sluzeb. klesa pracovni moralka. ale ne, ze nam zpusobuje (prime) ekonomicke skody | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 9:39) | reagovat | |
tak to taky ne. obycejne "migranti" obsadi jenom pozice, o ktere neni zajem. to procento "nezamestnanych" lidi jsou stejne nezamestnatelnych, takze ty pozice by zustaly neobsazene. "migranti" (z jakekoliv zeme, s jakoukoliv kvalifikaci) tedy neskodi, spis naopak. a ze je pretlak zajmu o ubytovani? ten je vzdy! jenomze prave kdyz lidi maji job, maji prachy, tak si muzou dovolit si najmout lepsi ubytovani. takze misto levnych ubytoven (s nekdy drsnymi pravidly) si pronajimaji byty | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (7.10.2023 9:28) | reagovat | |
Vyjimecne mas pravdu, to s temi platy jsem zmotal, je jest moc brzo rano. Ta cast s migraci a souvisejicimi jevy ale plati. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 9:19) | reagovat | |
a kdyz stavajiciho zamestnance zamestnavatel nasere, tak ten zvedne kotvy a lehce si najde jinou praci, prave protoze je malo zajemcu o praci. pretlak zajemcu je prave v pripade vysoke nezamestnanosti ... | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (7.10.2023 9:18) | reagovat | |
blbe, "Prilis nizka nezamestnanost ... skodi, protoze srazi platy". sice skodi, ale jinak. s platy to je presne naopak. platy se zvysuji, protoze pri nizke nezamestnanosti neni mozne lehce najit pracovni silu, takze se musi nabizet vyssi plat. ale zaroven se musi snizovat naroky na zamestnance, takzse se do pozic dostavaji i lidi, kteri nejsou to nej v danem oboru. ani znalstmi a dovednostmi, ani moralne (chut pracovat a dobre pracovat). | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (7.10.2023 9:12) | reagovat | |
pavel: Prilis nizka nezamestnanost ale ekonomice a spolecnosti skodi, protoze srazi platy, drzi je nizko a ty nerostou ani o miru inflace, dava silnou kartu zamestnavatelum na ukor zamestnancu, casto je projevem silne migrace, ktera s sebou nese dalsi jevy jako pretlak zajemcu o bydleni (coz sroubuje ceny nemovitosti i najmu), nedostatek mist ve skolkach a skolach atd. Proto lze zcela racionalne kritizovat vladu i za (prilis nizkou) nezamestnanost. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (simik) (7.10.2023 8:56) | reagovat | |
Nikdo tu nekritizuje nizkou nezamestnanost, pouze zpusob sebepropagace. Nizka nezamestnanost sama o sobe neznamena nic. Dulezite jsou i dalsi parametry. Napr. prumerna mzda, naklady na jidlo, bydleni, dopravu atd. A to nezminuji, ze v CR mame nizkou nezamestnanost prakticky porad. I komunisti se tim chlubili. Tehdy to bylo vynucene zakonem dnes nizkymi mzdami. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Pavel J.) RP (7.10.2023 2:25) | reagovat | |
Asi takhle: Netvrdím, že Fialova vláda je dokonalá a že nedělá žádné chyby a hovadiny. Dělá. Ale nadávat jí za nízkou nezaměstnanost, to neumím nazvat jinak než zoufalá argumentační nouze. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (cern0usek) RP (6.10.2023 20:56) | reagovat | |
Moje frajerka sla na vysetreni do nemocnice asi v jednu odpoledne a asi v sest vecer mela vysledky CT. A neslo o nic hyperakutniho. Bylo to tenhle tejden, mimochodem. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (69) (6.10.2023 19:45) | reagovat | |
Mě je blivno z té české oportunistické usranosti. Platy jsou v pohodě (protože můj plat je možná v pohodě), cesty jsou v pořádku (tam kde jezdím do práce zrovna nejsou díry), zdravotnictví máme v cajku (když jsem tuhle šel na RTG tak mě ten doktor z Ulanbátaru hned vzal), ceny v obchodech jsou v klidu (za komára byly fronty na banány) atd atd. V skrytu duše víte, že to stojí zahovno. Jenže kdo nadává, je přece dezolát, a já nechci být dezolát! Takže budu omlouvat a chválit a hned jsem honora. Kreténi. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (kkkkkk) (6.10.2023 17:32) | reagovat | |
Super je, jak Fiala všechno špatné zdědil po předchozí vládě, nebo za to může Putin. A všechno dobré zařídil on s pětikolkou. Před jeho nástupem totiž země byla v troskách, nezaměstnanost na 50% a on to zachránil. Jsou to hrdinové. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Vyjebany kokot) (6.10.2023 16:29) | reagovat | |
Podle me je Crha celkem povolanej, co se tyce vyjadrovani o zdravotnickych zarizenich. Rozhodne o tech s psychiatrickym zamerenim, protoze tam je castym navstevnikem, tak ma zkusenosti na rozdavani. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Robert Fico) (6.10.2023 15:21) | reagovat | |
Tak nevím ale..: Nechci ti do toho kecat (v jiných regionech to možná bude jinak), ale nenapadá mě v blízkém okolí žádné okresní město, ve kterém by nebyl špitál... Nemluvím o kvalitě, ale jsou tam... A na peníze na špitály se crhy ptát nemusíš, ty přece všechny zaplatil a hromadu postavil z EET. Navíc o špitál nepotřebuje, zajede si před dům doktora, vytáhne svůj polohovací stůl, na něm se nechá vyšetřit a zoperovat a zase táhne po svých. "Kapitola 17. – Táhni a srůstej." | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Tak nevím ale..) (6.10.2023 15:14) | reagovat | |
Crha: aha, takže klinika nebo nemocnice by měla být v každém okresním městě? A kdo to zaplatí? | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Ghoux) (6.10.2023 15:05) | reagovat | |
Crho, v usteckem horor spitalu pred cca dvema mesici CT hned druhy den.... | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (6.10.2023 14:47) | reagovat | |
hoši tady jde vidět to odtržení od reality, v ysi jdete v praze do soukromé kliniky a říkáte si jak je to pohoda. Zkuste to v nějakém okresním městě mimo prahu a středočeský kraj. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Tvoje máma) (6.10.2023 14:00) | reagovat | |
Dylin: že by se dával invalidní důchod na hlavu? | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (dlouhyyy) RP (6.10.2023 13:45) | reagovat | |
ja ted mel po dlouhe dobe nake zdravotni problemy a vsude jsem mel vysetreni hned, pulrocni terminy dostavaji jenom lidi co otravujou s picovinama ala boli me malicek, myslim si ze je to rakovina konecniku | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Dylin) (6.10.2023 13:43) | reagovat | |
Tvoje mama: já nevím, jestli sis toho nevšiml, tak Crha je invalidní důchodce... Proto chodí i na to cétéčko | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Tvoje máma) (6.10.2023 13:00) | reagovat | |
KRoman47: třeba je Crha takový ten člověk co chodi po doktorech vysírat a tvrdá na každém blbém vyšetření, tak ho doktoři pro klid duše hodí jako neakutní případ na nějaký delší termín a doufají že to vzdá. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (KRoman47) RP (6.10.2023 12:54) | reagovat | |
Čekací doba na CT kde? Přišel jsem na neurologii a CT jsem měl i s výsledky za hodinu. Na MRI za dva týdny. A že lidi nevyžijí ze mzdy? Nevím, já mám hovno prachy a mám na všechno, co chci. Rozhazuju prachy stejně za zbytečnosti jako dřív a pořád mám dost. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (goddammindabomination) (6.10.2023 12:52) | reagovat | |
Crha: já auto mám, doufám že ty ne, potom co jsi předvedl v diskuzi o přednosti. A zdravotnictví je přeregulované a nějaký vstup souktomého investora by v mnoha ohledech prospěl. Ale to by zase takoví jako ty knučeli že musí platit, tak si neplat ale čekej na CT třeba půl roku. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (6.10.2023 12:29) | reagovat | |
jasně, čekací doba na CT vyšetření půl roku čekací doba na fotovltaiku rok... jasně, ale jinak je všechno sluníčkové a pohoda. ty seš kretén. Kdybys měl auto a nejezdil na vzduchových polštářích MHD tak bys viděl jak na tom jsou i naše slavné silnice. Hlavně ty mimo prahu. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Dr.Str.) RP (6.10.2023 12:22) | reagovat | |
(miko) Jestli ona se ta bída spíš nepozná tak, že pracující člověk má problém pokrýt náklady na život. Když někdo řekne: "kdo nepracuje, ať nejí", ok. Ale šeptat u toho: "kdo vydělává málo, může si za to sám", může jenom kretén. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (goddammindabomination) (6.10.2023 12:12) | reagovat | |
Crha: jestli někdo chce fotovoltaiku, tak at si ji koupí i bez dotací, ja mu na to přisívat nehodlám | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (6.10.2023 11:55) | reagovat | |
mě se líbí ta hláška: "já si ničeho nevšimnul" tak pičo vyndej hlavu z prdele. Jdi do nemocnice se nechat ošetřit a nebo si požádej o fotovoltaiku... | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (SPOLU? raději Vovu) (6.10.2023 11:46) | reagovat | |
když se ta pracovní místa dotují.. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (miko) RP (6.10.2023 11:46) | reagovat | |
jasne ze to jde vsechno do sracek. jak jinak to nazvat, kdyz lidi nuti bida a drahota (VLADA - FUUUJ!) chodit do prace a nevyzijou jenom z davek? to je horsi, nez stredovek - jako toto jsme chteli? aby lidi pracovali? no to kde jsme! | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Občan Y) RP (6.10.2023 11:40) | reagovat | |
Za to muzou erupce na Slunci. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Zlopez) RP (6.10.2023 11:33) | reagovat | |
Ona je nizka nezamestnanost hezka, ale nicemu to nepomuze, pokud ti zamestnani nedokazou na ty nepracujici vydelavat. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Dr.Str.) RP (6.10.2023 11:31) | reagovat | |
(pus) Jakože když všichni pracují, tak nemáme proč nadávat na socky? Nebo jak jste to myslel? | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (kvrt) (6.10.2023 11:29) | reagovat | |
a co že to jede do sraček? já si totiž ničeho nevšim ... jestli nebude ten problém jen u vás... | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (pus) (6.10.2023 11:24) | reagovat | |
do sracek to jde prave kvuli te nizke nezamestnanosti | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Dylin) (6.10.2023 11:20) | reagovat | |
Dr. Str: odpověď se nachází v rozpočtové kapitole ministerstva práce a sociálních věcí. I pan Burdáš je jedním z těch důvodu. | ||
|
||
Obrázek 'fialova bida1' (Dr.Str.) RP (6.10.2023 11:17) | reagovat | |
Spíš je s podivem, že při tak nízké nezaměstnanosti to jde do sraček. | ||
|