Odebírat | ||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (16.11.2023 23:19) | reagovat | |
Každý ne. Mně jako klon mika připadá ujo. Ale je samozřejmě možné, že kmikal/from přidává ke svým vrozeným poruchám i tu pologramotnost nicku miko (a ujo) uměle a záměrně kvůli maskování. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Merlin n. 1) (16.11.2023 23:07) | reagovat | |
tak kmikal a miko je tatáž osoba, to tady ví každý | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (16.11.2023 17:00) | reagovat | |
Jó jó jó. Všechny příspěvky pod nicky miko, ujo, kmikal a další minimálně stovkou nicků jsou dílem jediného člověka. Teorie o více lidech jsou jenom moje výmysly. Hlavně že když napíšu, že ty a ujo jste jako kloni, tak kvičíš jako raněná prasnice. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (miko) RP (16.11.2023 16:44) | reagovat | |
takze prd vis, nevis, ale nevadi ti vubec psat vymysly o kterych vis, ze jsou to vymysly ... proste debil. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (16.11.2023 16:30) | reagovat | |
Já samozřejmě nevím, kolik reálných lidí tu píše všechny ty libtardované žvásty, které jsou jako přes kopírák. Jak bych to taky mohl vědět například vzhledem k té záplavě jednorázových nicků, notorickému "kradení" "dezolátských" nicků atd. Vzhledem k množství příspěvků mi ale připadá nereálné, aby veškerou neomarxistickou propagandu chrlil jeden jediný člověk 24 hodin denně. Takže sorry jako, že všechny libtardované příspěvky nepovažuji za dílo jediného elfa. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (miko) RP (16.11.2023 16:22) | reagovat | |
fakt si nedokazu predstavit, jak jeden, potazmo vice lidi, dokazalo te prinutit psat takove picoviny a s takovou kadenci ... to je fakt nad lidske sily. na to musis byt fakt genialni debil, jinak to mozne neni | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (miko) RP (16.11.2023 16:20) | reagovat | |
no vidis to. ty furt rikas neco o projekcich - a mluvis v mnoznem cisle, jako kdyby existovala nejaka skupina lidi, co se potajmu, potme, nekde ve sklepe, nejlepe za uboheho svetla jedne cajove svicky, schazi a domlouva se na tom, jak ti muzou na roumingu nadavat a znemoznovat. vis, ty jsi dostatecne velky debil na to, aby sis (za ucelem zdiskreditovani, udelani ze sebe jeste vetsiho debila, ne z jses) vystacil sam. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (16.11.2023 16:15) | reagovat | |
A zas ty vaše lži a projekce vlastního chování do ostatních. Prosím tebe pěkně - to, že vy libtardi se tady neustále vydáváte za dezoláty, opravdu neznamená, že jsem ten parodovaný příspěvek pod nickem "Vyjebany kokot" psal já, abych ho mohl následně zparodovat. Vždyť ta vaše elfí úderka tu sama každý den vychrlí tolik debilit přesně v tomto stylu, že zparodovat je všechny by nestihlo ani 100 lidí. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (miko) RP (16.11.2023 16:00) | reagovat | |
myslis sam na sebe? no .. mezi nama: nic moc. jenom vypadas jako jeste vetsi blbec. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (16.11.2023 15:49) | reagovat | |
.....reaguji na debility jejich parodováním. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (ujo) RP (16.11.2023 15:44) | reagovat | |
Dezοlát: takže jako obvykle..... | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 20:17) | reagovat | |
Takže jako obvykle máš hovno a jen bláboly o Rusku. Libtard style. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Vyjebany kokot) (15.11.2023 20:12) | reagovat | |
Takze jako obvykle mas hovno a jen lzi. Russian style. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 18:32) | reagovat | |
A nevím, proč by mělo vadit chození k doktorovi s nakažlivou chorobou v době, kdy už proti této chorobě existovaly ty zázračné vaxíny. To by totiž vyznívalo jako nedůvěra ve vaxíny a zpochybňovalo by to pravdivost hesel jako "pandemie nevaxinovaných" atd. Čímž bychom riskovali nařčení z šíření "ruSSkého antivax šílenství", z "podpory ruSSkého vraždění Ukrajinců" atd. atd. A to nikdo z nás přece nechce, že ne. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 18:29) | reagovat | |
Vtipné bylo průběžně sledovat oficiální web MZČR, kde byla stránka věnovaná takzvaným "dezinformacím" o Covidu-19. Ta byla průběžně upravována podle toho, jak se z původních "dezinformací" postupně stávala realita. Nakonec z toho byla taková ostuda, že ministerstvo vaxinace tu stránku raději kompletně smazalo. Celé je to k dohledání v internetových archivech včetně toho vývoje v čase. Lháři to holt dnes mají nejen z tohoto důvodu složité. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 18:28) | reagovat | |
Prosím tebe pěkně. Bavíme se o tom, jakým způsobem vaxfašistický státní aparát informoval širokou veřejnost o tom, jak se má chovat. Což bylo přes masové sdělovací prostředky alias mééédia. Takže to "metodický pokyn" je samozřejmě nadsázka a narážka na to, jak se metody "boje" proti "pandemii nevaxinovaných" a pokyny vaxfašistické propagandy neustále měnily podle toho, jak realita postupně vyvracela jednotlivé vaxfašistické lži. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Vyjebany kokot) (15.11.2023 18:08) | reagovat | |
Ja jsem nepsal, ze mel nekdo neco posilat v doporuceny dopise vsem obcasnum. Zase si tady jako obvykle vymyslis. Pises, ze byl vydan metodicky pokyn volat az po kolapsu. Tak ti pisu, at ten oficialni pokyn ukazes. Je to tak slozity? Vadi ti, ze se nema chodit k lekari s pomerne hodne nakazlivou chorobou, tak je logicky, ze chces, aby se tam chodilo. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 17:18) | reagovat | |
Jako jestli ministerstvo vaxinace rozeslalo doporučené dopisy všem občanům ČR? Tak takový dokument ti vážně ukázat nemůžu. Můžu maximálně odkázat na dobové články v mééédiích, ve kterých vystupovali různí státem najatí "odborníci". O tom, že by se všechny COVID případy měly okamžitě posílat zrovna k praktikům, jsem nepsal vůbec nic. Na druhou stranu praktici i další zdravotnický personál měl možnost se vaxinovat mezi prvními, takže jim žádné závažné riziko nehrozilo. Debatujeme totiž o éře covidfašismu. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (blm v prestrojeni 3) (15.11.2023 17:12) | reagovat | |
Vsak meli doktori rousky. A ty prece fungovaly, nebo ne? | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Vyjebany kokot) (15.11.2023 17:05) | reagovat | |
1. Ukazes mi prosim tu informaci v nejakem oficialnim dokumentu, kde je napsane, ze se ma cekat na kolaps? 2. Podivej se, jakej je vekovej prumer praktiku, tedy lekaru v prvnim kontaktu, ke kterym chces posilat okamzite vsechny COVID pripady. A pak sem napis, jaky vekovy skupiny byly nejvic ohrozeny. Pripada ti to jako dobra taktika? | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Bananana) (15.11.2023 15:33) | reagovat | |
https://paralelnapolis.sk/wp-content/uploads/2022/01/najnebezpecnejsia-povera-larken-rose.pdf | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 14:44) | reagovat | |
Dr. Nula: Takže ten metodický pokyn "Nechoďte k lékaři. Lečte se po telefonu. Počkejte až zkolabujete a pak volejte rychlou" pochází z internetu od místních znalců? | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dr. Nula) (15.11.2023 14:39) | reagovat | |
pičus veganský: tak samozřejmě, lékaři v nemocnicích totiž nevěděli tu klíčovou věc, že se mají jít zeptat na internet místních znalců, jak se správně léčí covid, tak holt léčí neefektivně a musí si pomáhat takovými berličkami, jako je očkování | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 14:13) | reagovat | |
afrineizra: Myslím si, že i indián ví, že je potřeba bránit sebe i svůj kmen před cizí agresí. Přesvědčit ho, že nejúčinnější obrana je preventivní útok a/nebo zinscenovat nějaké Gliwice, je podle mě realizovatelné i v Amazonii. Co se týče trestů, nevím. Ale samozřejmě je možné, že i oni měli nějaké heslo jako lidoví a liberální demokrati typu "Kdo nejde s námi, jde proti nám"... | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (afrineizra) (15.11.2023 13:05) | reagovat | |
@Dezοlát To každopádně - bez důvěry by nebyl jejich vůdcem. Nicméně tam, kde se rozhoduje jednomyslně, netrestá se nesouhlas a kde každý ví, co a proč dělá je to o dost jiné než u nás, kde voják sice nesouhlasí, ale dělá co má, protože už od školky ví, že jeho souhlas není třeba, jen jeho poslušnost. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (KRoman47) RP (15.11.2023 12:36) | reagovat | |
Jen to přeložit do ruštiny a poslat do Ruské fašistické federace. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 12:33) | reagovat | |
Jsem russká filcka a zasloužil bych pořádně přes držku. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 12:29) | reagovat | |
Já si myslím, že indiáni taky měli nějakou mocenskou hierarchii, nějakého vůdce kterému důvěřovali, nějakého "kolektivního ducha" atd. Takže je také bylo možné nějakým způsobem zmanipulovat k přesvědčení, že ten důvod je "jejich osobní". A zneužít je k vlastním mocenským cílům. Jen to asi bylo složitější či přímo nemožné organizovat "ve velkém" kvůli tehdejším omezeným možnostem komunikace a propagandy na velké vzdálenosti. Třeba to probíhalo přes "kmenové vůdce" řízené centrálně z nějaké jejich Brusele. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (afrineizra) (15.11.2023 12:16) | reagovat | |
@zloser To není ani o víře, ale o civilizovanosti. Nějaký divoch půjde zabíjet jen, když k tomu má nějaký osobní důvod, nezabije někoho jen proto, že na něj náčelník ukázal. Účetní Hans si oblékne uniformu a bude střílet židy do jámy, protože dostal rozkaz a přidělili ho k takové jednotce. Protože je to člověk civilizovaný a zvyklý řídit se odmalička pravidly a zákony. O tom jak to vypadá, když se lidé začnou chovat podle svého se dalo přesvědčit o vánočním příměří 1914/1915. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (zloser) (15.11.2023 12:08) | reagovat | |
(afrineizra): +1000 internetů. Dávno jsem pochopil, že nejnebezpečnější lidé v naší civilizaci jsou namyšlení pseudovzdělanci s pevnou vírou ve "vyšší dobro". Dají se dobře vytěžit, stačí jim jen pohladit ego, ani je nemusíte nijak hmotně korumpovat. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (afrineizra) (15.11.2023 11:47) | reagovat | |
@papeš007 Není to zas tak dávno, kdy v té době nejvzdělanější a nejkulturnější národ v Evropě zvolil svého vůdce a poslouchal ho až do konce. Řekl bych, že je to spíše naopak. Vdělaní a civilizovaní lidé se vedou lépe (v dobrém i zlém) než parta divochů, kde má každý svou vlastní hlavu. (Zkuste dokázat s Indiány to, co dokázal vůdce s Němci...) | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 11:40) | reagovat | |
Zen: Můžeš sepsat seznam tvých osobních úspěchů v boji proti nelegální migraci? | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (wget) (15.11.2023 11:33) | reagovat | |
Zajimave, ze citat o svobode bude mit v kontextu ruske valky tolik minusu. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Zen:) RP (15.11.2023 11:01) | reagovat | |
Jj, takže furt státy, a lidi odvolávající se na státy etatisti dementní | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 10:39) | reagovat | |
Sudetak: Samozřejmě že Evropa nedělá nic. Je to kontinent. Ten nic dělat nemůže. Ani Evropané ve smyslu "obyčejní lidé" nemají moc možností s tím individuálně něco zásadního dělat. Zásadní je to, co dělá či nedělá EUropa. Konkrétně "liberálně demokratičtí" politici, kteří rozhodují o tom, co budou či nebudou dělat silové složky EUropských států atd. A tato EUropa dělá. Dělá všechno proto, aby ty současné miliony ta miliarda následovala. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (papeš007) (15.11.2023 10:29) | reagovat | |
Čím míň vzdělání tim víc poslušnosti.. to je to rusko no.. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Markéta Adamová Pekarová) RP (15.11.2023 10:21) | reagovat | |
Jasně vaše vláda má mizivé volební preference a dělaji všechno pro to aby vládl babiš. Ale vaše vláda je vláda i teligentů a nadlidí. Boha jeho vy jste Narcisní hloupí ubožáci. Nejlepší to vaše zhazovaní, že by jsme bez vás rádoby chytrých libtardů nepřežili ani den. Odráží váš vnitřní strach z toho, že my všichni se obejdeme bez vás a vaši europropagandy. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (miko) RP (15.11.2023 9:02) | reagovat | |
kdybys byl mentalne vporadku, tak bys chapal, jakou picovinu jsi vyplodil. bohuzel jsi prezil do dnesnich dni a diky ruznym opatrenima budes zit i dal, a jeste k tomu mas pravo volit. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (pičus veganský obecný) (15.11.2023 8:58) | reagovat | |
mlíko pobavil. ano, budeme chránit mentálně slabší třeba tím, že jim nakukáme, jak je nutné naočkovat se proti respiračnímu viru, který není nebezpečný pro většinu světové populace a při správné léčbě ani není nutné, aby byly přetíženy nemocnice. jenže díky absenci přednemocniční péče (vemte si paralen a zavolejte si záchranku) k přetížení nemocnic došlo. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Pepee) RP (15.11.2023 8:49) | reagovat | |
presne tak, poslusnusti vuci odpornym diktatorum jako je putler, Xi a dalsi dementi | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Huš) (15.11.2023 8:22) | reagovat | |
Spojka "a" se tam, kde se v češtině používá spojka "ale", vyskytuje (pokud jde o slovanské jazyky) v prvé řadě v ruštině. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (miko) RP (15.11.2023 8:08) | reagovat | |
apropo: to je z toho, ze se snazime ty slabsi jedince chranit. ano, i ty mentalne slabsi, kteri by za normalnich okolnosti podlehli prirozenemu vyberu, protoze v normalnim svete by neprezili snad ani den. a odmeni se tim, ze podporujou zrudy vseho druhu - samozrejme ciste demokraticky | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (miko) RP (15.11.2023 8:06) | reagovat | |
nevymlouval bych se na firmy, ani na staty. jsou za tim zdegenerovani dementi - staci se podivat do komentaru, jak haji utoky rusaku i utoky hamasu. staci se podivat do komentu, jak haji burese navzdory faktum ... bohuzel maji pravo volit. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Zen:) RP (15.11.2023 8:02) | reagovat | |
A za kolik takových událostí můžou firmy, a za kolik státy? | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (haxoř) RP (15.11.2023 8:02) | reagovat | |
rusky svet : "Ruský súd odsúdil muža za zničenie plagátov s ruskými vojakmi na šesť rokov väzenia" | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (miko) RP (15.11.2023 7:53) | reagovat | |
radsi jednou tydne neco zabavnyho, nez se cely den brodit srackami od debilu a videt debilni komentare (treba od MAP) | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (medabeda) (15.11.2023 7:46) | reagovat | |
pokud by Britové byli ve druhé válce neposlušný chcimíři tak je Hitler smázné jak nic. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Markéta Adamová Pekarová) RP (15.11.2023 7:30) | reagovat | |
To by tu byl jeden obrázek za týden. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (miko) RP (15.11.2023 6:55) | reagovat | |
neda se zavezt pravidlo, ze se obrazky predschvalujou jak videa? nebo aspon zakazat dementum a dezolatovi upload? ruska propaganda zacina predvanocny kolotoc a zvysuje svoji aktivitu ... kdyby to bylo aspon vtipne, ale ono to chce umlatit kvantem, jak cinani cepicemi | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Sudetak) (15.11.2023 5:21) | reagovat | |
Takže až se zvedne ta miliarda lidí z Afriky a půjde sem tak návrh je nedělat nic a sedět doma. Jo tak to víceméně dělá Evropa do teď. | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dezοlát) (15.11.2023 4:18) | reagovat | |
Je to nějaké kostrbaté. Méně kostrbatý překlad je například "Ty nejstrašlivější věci v historii - války, genocidy a otroctví - jsou vždy výsledkem nikoliv neposlušnosti, ale poslušnosti." Autorem té myšlenky je s největší pravděpodobností Američan: https://cs.wikipedia.org/wiki/Howard_Zinn | ||
|
||
Obrázek 'Poslusny ovbcan CR zpusobuje genocidu' (Dr. Nula) (15.11.2023 3:58) | reagovat | |
Ne že bych chtěl něco naznačovat, ale záměna spojky "a" za "ale" je charakteristická pro negramotný překlad z ruštiny, kde "a" skutečně znamená "ale" | ||
|