Odebírat | ||
Obrázek 'Mame na vic' (Filipes) RP (20.11.2023 13:51) | reagovat | |
Svobodní - to je jediná strana, která si to posrala ještě dřív, než se dostala k moci. Kdyby se drželi toho, co hlásají v programu a nepaktovali se s odpadem, tak mohli příští volby klidně vyhrát... | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (knikal) (20.11.2023 12:55) | reagovat | |
hm, místní voliči Pirátů se dneska posnažili | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Tykyták) (20.11.2023 11:30) | reagovat | |
akorát, že se paktujou s Vobeutem Šlachtou ... takže jsou už k ničemu | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (DonNight) (18.11.2023 11:03) | reagovat | |
Luda: Tak za ten frončaft s Trikem si nasypali popel na hlavu a omluvili se. A celkově mi přijde, že se takoví jako Matějka vždycky jen chvíli svezli a šli do háje. Ostatně když se podívám do programu, tak mi nepřijde, že by byl tak odlišný od toho v roce 2010 nebo kdy to vznikli. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (lineker) RP (17.11.2023 14:12) | reagovat | |
A už ti blbci zveřejnili z čeho se bude krmit statni rozpočet? | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Dezοlát) (17.11.2023 13:35) | reagovat | |
Sight: To od tebe není hezké takhle podloudně připomínat "liberálním demokratům" fakt, že v originálním znění to platí pro všechny voliče všech stran a je to "nejsilnější argument proti demokracii"... | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Sight) (17.11.2023 13:23) | reagovat | |
Nejlepší způsob jak někoho přesvědčit aby Svobodné nevolil je nechat ho 5 minut debatovat s typickým příznivcem té strany. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Luda) (17.11.2023 8:59) | reagovat | |
Vykládat pomoc Ukrajině z náklaďáků můžou, ale když sám Mach před pár lety prohlásil, že Ukrajina je nesmyslný stát bez historie a pak se dali do kupy s Majerovou, tak v tom vidím docela problém. Ta strana se nechová konzistentně a neustále přeskakuje z jedné nohy na druhou. A důvod? Čisté zoufalství - snaží se lovit voliče podle toho, co je zrovna populární. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (ldl2) (17.11.2023 8:30) | reagovat | |
Svobodni byli zezacatku celkem volitelni - pak se vic projevil Matejka. Libertariani jsou jako komunisti - naivni vizionari. Komunisti chteji system ke kteremu se neda realne priblizit, libertariani chteji system, kde zrusi vsechny soucasne organy, aby je pak znovu 'vynalezli'. Svobodni jsou jako Pirati - celkem rozumne jadro, ale nabali se na to verbez (komunisti a libertariani), coz to ve finale potopi. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (brnonymova+reinkarnace+7) (17.11.2023 7:48) | reagovat | |
Jo, to je ta rychla zmena postoju prazske kavarny. Maminka jim jeste nestacila vyprat po posledni demonstraci tricko s potiskem "queers for palestine", nad posteli jim furt visi tozickuv volebni plakat, ale lidem, co uz desitky let podporuji Izrael budou nadavat, ze nedostatecne podporuji Izrael. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Dezοlát) (17.11.2023 6:35) | reagovat | |
Třeba se dozvíme, že to byl od Svobodných jen zastírací manévr. Něco jako když islamofobní dezoláti celá léta kritizovali islamizaci a teď se provalilo, že to jsou vlastně islamofilní vítači. https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=581912 | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (brnonymova+reinkarnace+7) (17.11.2023 6:24) | reagovat | |
Ta zoufala nenavist mistnich piratskych komousu proti svobodnym cloveka vzdycky pobavi. Svobodni vykladali z vlastnich nakladaku humanitarni pomoc na Ukrajine driv, nez se mistni neomarxisticka uderka rozhodla, na ci stranu se ve valce (pochopitelne jen kecanim, ne ciny) postavit. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (anonykrysa) RP (17.11.2023 2:26) | reagovat | |
@69: Vyjadrit se k faktum? "nojo, kazen, to vi kazdej, to ani nemuseli psat...". | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (anonykrysa) RP (17.11.2023 2:25) | reagovat | |
kcd no volitelni jsou hlavne proto, ze jeste neodstali sanci dokazat opak. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (:.) (17.11.2023 1:04) | reagovat | |
Díky za potvrzení, že svobodní jsou rusáci. Bejvali jste OK partaj, než jste zblbli. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Merlin) RP (17.11.2023 0:57) | reagovat | |
Intelektuální výkvět roumingu je proti Svobodným. Jaké překvapení. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (kcd) (17.11.2023 0:51) | reagovat | |
V tuto chvíli jediná volitelná strana. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Metzgermeister) RP (16.11.2023 23:13) | reagovat | |
Kňučet umí každej vysranej čuráček. Ve vládě se z těch vlasteneckých nehrdinů pak stanou zkorumpovaní šmejdi, kteří vytunelují ještě o trochu víc, než ti předtím. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Dezοlát) (16.11.2023 22:48) | reagovat | |
Jo tak naděje. Jako naděje, že se jednou budou vyrábět například chemické akumulátory z jehličí, abychom kvůli surovinám do nich nemuseli za některým z X nechutných nebo nespolehlivých režimů... | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (:.) (16.11.2023 22:40) | reagovat | |
miko: Jsou, ale nejsou nekonečná, ani věčná. Dříve či později bys musel za některým z X nechutných nebo nespolehlivých režimů pro suroviny... což je prostě na houby. A jestli si mám vybrat, tak tu elektromobilitu, s menším počtem součástek (anebo co všechno se může v autě pokazit) a s nadějí, že ta elektřina se dá vyrábět i bez nutnosti oslovovat zmetky. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Dezοlát) (16.11.2023 22:35) | reagovat | |
Nezávislost znamená vyprodukovat si úplně všechno úplně sám? To je tak ta bájná bolševická "potravinová soběstačnost"... | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (miko) RP (16.11.2023 22:33) | reagovat | |
Druhý z šest: to ti nezbyde nic jineho, nez se dovzdelat. na morave jsou ... ale kdyz myslis, ze to neatri do CR, tak to ti oponovat nebudu. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Druhý z šesti) RP (16.11.2023 22:26) | reagovat | |
Mě se líbí je se takový populistický debilové vždycky ohání nezávislosti a přitom chtějí zpátky spalovací motory. Jsem si nevšim, že by ČR měla ropný pole. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (adams) RP (16.11.2023 22:20) | reagovat | |
69>Mno, on je tak trochu problém, že za poslední dva roky toho vyblili trochu víc než jenom tato fakta. Jestli byli předtím s tou jejich vizí asociálního státu těžko volitelní, tak teď si to tím paktováním s prorusáky posrali definitivně. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (adams) RP (16.11.2023 22:16) | reagovat | |
Aneb kyž můžeš přetahovat voliče TOPce a ODS, ale rozhodneš se, že je přebereš Trikolóře. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (16.11.2023 22:05) | reagovat | |
Platím si televizi, na kterou koukám. Rozumím tomu, proč ten státní moloch musím platit. Dům mám. Další bod je píčovina. Když jdu do práce ve svátek, jako že zítra jdu, tak mám dvojnásobnou gáži. Proč bych si měl nová cenově nedostupná auta zapalovat ve své firmě? Mám starší ale solidní auto. Trávu si pro své potřeby pěstuju léta. Nikomu reklamu neplatím. Svobodní jsou levičácký kokoti. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (:.) (16.11.2023 22:02) | reagovat | |
69: Půka z nich jsou typické blafy a konspirační teorie, které sype i strana pitomiových dezolátů, a v té druhé je nějakých vizí a pravicovosti jen co by se za nehet vešlo. Pro zbytek si dojdeš na jejich blog, a zjistíš, že ta partaj je prostě nevolitelná, protože sice nějaké vize mají, ale ne něčeho, kde bych chtěl žít. To, čemu oni říkají svoboda, by hned svěřili katolibanu, rusákům apod. Nasrat. Ano, taky jsem je kdysi volil. Někdy před 6 lety to bylo naposled. Ta strana šla hodně do prdele. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Los Losos) RP (16.11.2023 21:30) | reagovat | |
Pořád zdravější názory než kdokoli z Parlamentu. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (pus) (16.11.2023 21:23) | reagovat | |
Je Mem porad clenem? | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Hubert_79) (16.11.2023 21:22) | reagovat | |
Svobodní? To ještě existuje? | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (69) (16.11.2023 21:20) | reagovat | |
Zvláštní, kolik je tu nablito komentů ke straně a lidem okolo i zcela mimo.. Ale k těm faktům, shrnutým na obrázku, se nevyjádřil ze zdejší uvědomělé politické úderky nikdo. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Luda) (16.11.2023 21:15) | reagovat | |
Dřív jsem je volil. Ještě když se tvářili liberálně. Pak se ale začali těžce konzervativizovat (je to slovo?), slovně podmazávat rusákům a pak se přidali k Trikolóře. To by museli udělat sakra velkou obměnu. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (lmao) RP (16.11.2023 21:02) | reagovat | |
Takze dalsi uplne stejna strana jako vsechny ty predtim, nez se dostaly k moci a mely ukazat, jak ty svy velkohuby prohlaseni budou realizovat. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Direct) RP (16.11.2023 20:57) | reagovat | |
To dělala umělá inteligence nebo co je to za sdělení dpč | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Nerrg) (16.11.2023 20:56) | reagovat | |
Aseww3: Copak ovci, dokonce by se dalo říct obecně čtyřnohé zvíře, což se dá vyjádřit gestem a různě širokým rozpřažením paží se dotázat: „Beránku, potřebuješ na malou nebo na velkou stranu?” | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (:.) (16.11.2023 20:56) | reagovat | |
goddammindabomination: trikolóra byl průšvih i za mlause, zahradníková to nijak extra nevylepšila. Ovšem na tom debilním programu před posledními volbami do sněmovny, kde slibovali různé dárečky různým skupinám obyvatel, a liberální stránku libertarianismu kopli do háje úplně, mají svobodní vinu jen oni sami. Ta strana není pořádně pravicová, a liberální není už vůbec. A když se rozhlídnu dál a kol, liberální pravici nikde nevidno. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Draath) RP (16.11.2023 20:22) | reagovat | |
sracka -> kos | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (aseww3) (16.11.2023 20:18) | reagovat | |
Strana svobodnych obcanu a ve znaku maji jakousi ovci. Hmmm... | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (dylin) (16.11.2023 20:17) | reagovat | |
Já jsem spokojenej, protože je KDU ve vládě a splnila mé 15 leté přání: "vzít důchodcům u huby". Protože jejich 20 leté období nadvlády už bylo k zblití a zastavilo tuhle zem přesně na 20 let... | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (aseww3) (16.11.2023 20:16) | reagovat | |
Tohle je taky dilo svobodnych? https://portal.gov.cz/e-petice/487-zamena-pomniku-svateho-vaclava-za-pomnik-svateho-vaclava-klause | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Rus prinasi hnus) (16.11.2023 20:15) | reagovat | |
A nezapomen ze musis platiit skolstvi kdyz te stejne vykopli i z ucnaku | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Voltaren) (16.11.2023 20:13) | reagovat | |
Jestliže někdo zaváhá koho volit, doporučte mu rouming. Intelektuální hvězdy s ultra pokrokovými názory mu zde ochotně vysvětlí, že je magor, pokud nevolí toho správného. Neomylní s neprůstřelnou logikou rádoby vidící do dezolátní mysli jiných zde rychle přispěchají na pomoc hloupějším spoluobčanům. Čest výjimkám. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (goddammindabomination) (16.11.2023 20:11) | reagovat | |
Jo, trikolora byl průser až potom co odešel Klaus a Majerová z toho udělala další levicovou populistickou stranu typu SPD. Trikolora prostě promarnila svůj ze začátku dobrý potenciál, stejně jako slibně vypadající Realisté (RIP). Svobodní nemají moc podobných stran jako oni se kterými se spojit, ale to je právě jejich výhoda, nikdo jim nemá jak sebrat voliče. Kdyby tedy nějaké měli že ano. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (KvakMekRampa) RP (16.11.2023 20:07) | reagovat | |
Svobodné jsem dřív volil, pak dostali ten debilní nápad spojit se s Trikolórou a tím se stali nevolitelní. Tu zrzavou pizdu Majerovou nemůžu ani cítit | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (hfhfr) (16.11.2023 20:07) | reagovat | |
no aby se vrchní dement miko neposral. Furt lepší než jeho pětidemolice | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (goddammindabomination) (16.11.2023 20:03) | reagovat | |
U nás nemá strana která nemá zájem uplácet hlavně důchodce moc šancí. Ale rád bych je tam viděl, byť by třeba nebyli ve vládě. Takovou stranu potřebujeme jako sůl | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (KRoman47) RP (16.11.2023 20:02) | reagovat | |
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (Dezοlát) (16.11.2023 19:59) | reagovat | |
dylin: VV a ANO jsou samozřejmě velice podobné projekty. O Svobodných si žádné iluze nedělám, ale podobnost s VV a ANO opravdu není prakticky žádná. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (anonykrysa) RP (16.11.2023 19:57) | reagovat | |
@miklos to je ale prd protest, kdyz se do parlamentu stejnbe nedostanou. Takovej mirnej protest v mezich zakona... Jo, kdyby kandidoval Satan nebo Cthulhu, ty bych volil hned, jsou popularni, rikaj na rovinu, co chtej, a porad lepsi nez Fiala nebo Bures. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (:.) (16.11.2023 19:56) | reagovat | |
Tak teď ještě vykopnout konzervy, kterými si zamořili stranu, a lidi, kteří dopustili kámošení se s trikolorou a dalšími rusáky. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (miko) RP (16.11.2023 19:56) | reagovat | |
pry svobodni - to co halsaji, nema se svobodou nic spolecnyho: hnedy mor se tomu rika | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (dylin) (16.11.2023 19:51) | reagovat | |
Tvl to už tady bylo ... Věci veřejné se to jmenovalo. Pak přišlo ANO 2011 proti tradičním a zkorumpovaným stranám. Tohle bude úplně to samé. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (error) RP (16.11.2023 19:46) | reagovat | |
Se svobodnými jsem skončil, když se pár let zpět transforomovali na hnědé populisty. Původní zůstal jen název. | ||
|
||
Obrázek 'Mame na vic' (miklos-abdul) RP (16.11.2023 19:38) | reagovat | |
Nevím, jestli to Svobodní myslí upřímně, ale pořád lepší, než si vybírat mezi Babišem a pětikolkou. Jako protestní hlas proč ne - stejně se do parlamentu nedostanou. | ||
|