Odebírat | ||
Obrázek 'sports bar in sweden' (blub) (20.11.2023 18:18) | reagovat | |
Tjefuk: kamo, "potencionalni" uz ustav taky uznava za spisovny, ale to neznamena, ze to neni blbe. Ten tvuj odkaz na autoritu dava za pravdu vic mne nez tobe Takze se uklidni, res si dal s dezolatem sport bary... a mysli si dal, jakej jsi frajer, ze mas ve vsem pravdu. Ale pro kazdyho, kdo si tohle cte, jsi jen dalsi roumingovej kokot | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 13:00) | reagovat | |
Doplním, že slušnou věcnou diskusí bychom se mohli dostat maximálně tak k tomu, že (nejen) na Roumingu skupinu definuje většina a ne výjimky. Například podle zdejších libtardů do kategorie "dezolát" spadá i doktor Rajchl. A skupina lidí s nálepkou "dezoláti" je líčena jako skupina nezaměstnaných absolventů VŠŽ se dvěma zuby a dvaatřiceti exekucemi. Platí to i pro doktora Rajchla nebo ne? Jinými slovy stačí si hodit studený mokrý hadr na čelo a pochopit, k čemu slouží tento web. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 12:58) | reagovat | |
Tjefuk: Omluvu za reálné urážky jsem samozřejmě ochoten přijmout. Urážlivou pseudoomluvu typu "označit debila za debila není urážka ale konstatování faktu", si strč víš kam. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (20.11.2023 12:49) | reagovat | |
V tom případě je i na mne, abych se ti omluvil za jakoukoliv urážku, ať již reálnou či domnělou, kterou jsem ti v návaznosti na toto vyjádření také dopřál . | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 12:45) | reagovat | |
Tjefuk: OK - ohledně čárky uznávám, že pravda je na tvojí straně a že i takto neobvyklý zápis je v pořádku. A samozřejmě se velice omlouvám se za všechny ty urážky ohledně tvojí domnělé pologramotnosti. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (20.11.2023 12:44) | reagovat | |
Vidíš, už se k tomu dostáváme. Proto je špatné takové lidi shrnout všechny pod jednu skupinu. Pokud tak uděláš, což si udělal (těžko si někdo bude ve tvém textu něco domýšlet. Buď to napíšeš správně, nebo se nemůžeš divit reakci na něco, cos možná nemyslel, ale vyznívá to tak.), tak co čekáš? | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 12:39) | reagovat | |
Tjefuk: To tvoje "zajdou do hospody na fotbal" se týká lidí, kteří tak učiní například dvakrát do roka. Mezi nimi je samozřejmě drtivá většina lidí naprosto v pohodě. Jenže tito lidé "sportbary" asi neuživí, že ne. Sportbary živí převážně lidé, kteří se v nich ožírají u skoro každého zápasu. Což je úplně jiná sorta lidí. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 12:33) | reagovat | |
miko: Tak takhle "opravdovi" znalec ceske gramatiky tedy opravdu nejsem. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (20.11.2023 12:31) | reagovat | |
A já přidám vyjádření UJČ: [odkaz] . Někdo se totiž opírá o názor autority v oboru, jiný o vyhledávání na googlu. miko: Sám jsem psal, že to není ideální zápis, ale... | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (miko) RP (20.11.2023 12:22) | reagovat | |
ale jinak samozrejme dezolat nikoho nehani za nejakou tu gramatiku, ze? | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (miko) RP (20.11.2023 12:20) | reagovat | |
opravdovi znalec ceske gramatiky - nebo spis ruske? vsechny tri vairanty jsou sice spravne, ale s carkou je to docela nelogicke a dnes se uz moc nepouziva (krome dementu, co si pamatuji akorat, ze pred "ze" se pise carka) [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (20.11.2023 12:20) | reagovat | |
Ano, pokud někdo odsoudí celou skupinu lidí na základě toho, že si zajdou do hospody na fotbal, je taková reakce na místě. Nemyslím si, že hodnotit takto lidi je normální. To je osobně pro mě projev primitivismu. A pokud se někdo k takovému hodnocení uchýlí, nejde o nic jiného než určování kvalitní zábavy (vylučovacín způsobem). Tedy nejde o osobní útok, ale o reakci na kokrétní vyjádření. Nesmíš si vše brát tak osobně, citlivko. "pologramotný" - dememt | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 12:16) | reagovat | |
+"ještě že" +"ještě, že" -"ještěže" | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 12:15) | reagovat | |
A pro srovnání si zkus následující dotaz. Neboli četnost použití těchto dvou variant dost vypovídá o tom, kolik lidí má názor jako ty a kolik jako já. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 12:14) | reagovat | |
+"ještě, že" -"ještě že" | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 12:14) | reagovat | |
Co se týče té čárky: schválně si zkus dát do Googlu dotaz, který pro přehlednost vložím do následujícího příspěvku. Ve výsledcích obsahujících "ještě, že" jsou až na výjimky jen různé odkazy na ty samé přepisy asi tří písňových textů. Zjevně od někoho, kdo na to měl stejný názor jako ty. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 11:49) | reagovat | |
Osobní útok čiší už z úvodního pologramotného "Ještě, že tu máme tebe". Z jakých slov čiší sprostý primitivismus, jsi odhalil naprosto správně. Jen jsi stále nedokázal pochopit, že odlišným názorem nelze zdůvodnit ani osobní útok, natož sprostý primitivismus. Viz Wikipedie heslo Argumentační klam | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (20.11.2023 11:39) | reagovat | |
A teď tam mam fail, hysterie... | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (20.11.2023 11:38) | reagovat | |
"osobními útoky a hysterickými výrony sprostého primitivismu " "Ještě, že tu máme tebe, abys určoval, co je kvalitní zábava." Tak jasně, histerie z toho jen čiší a a sprostý primitivismus to nepochybně je také. Pokud narážíš na slovo dememt, jde o můj vlastní výraz pro člověka, který se ohání pravopisem a nerozumí mu. Zde bych pochopil, kdyby tě to zmátlo.čš | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 11:24) | reagovat | |
Tjefuk: Moje zkušenost je taková, že osobními útoky a hysterickými výrony sprostého primitivismu "argumentují" lidé na úrovni 4. cenové skupiny. Takže sorry jako, ale u nich tedy "jasnou nadsázku" poznat opravdu neumím. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (20.11.2023 11:14) | reagovat | |
blub: a ještě jeden dememt do party... Doporučuji dopnit vzdělání a jako toho druhého tě odkážu na odborníky z UJČ. A zbytek je pokus dát dezolátovi možnost se do debaty zapojit. Kažý, i sebevětší blbec si svou šaqnci zaslouží a je na něm, jak s ní naloží. A pokud jako debit, je třeba mu to říct, aby si to třeba příště uvědomil. Já vim, házet perly sviním je trochu forma sebepokání, ale co, já jsem velkorysý . Dezolát: Tak ještě, že u sebe poznáš jasnou nadsázku a u jiného ne. No comment. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (20.11.2023 8:20) | reagovat | |
Jenže na to vy elfové nemáte. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Zen:) RP (20.11.2023 7:43) | reagovat | |
VB: Trolly stačí ignorovat a nekrmit je, ono je to časem přestane bavit. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Velký Berezný) (19.11.2023 20:14) | reagovat | |
Koukám se na zajímavý obrázek, přemýšlím, jak by se mi tam sedělo a popíjelo, pak kouknu dolů do diskuze a tam nějaký internetový bot Dezolát neustále něco mele jak kolovrátek. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (19.11.2023 19:42) | reagovat | |
Tjefuk: Já mám dobrou náladu pořád, takže bez schválností: proč si do mě projektuješ svoje vzorce myšlení - jako že chci něco "určovat"? Já jsem si dovolil neadresný žertík - samozřejmě myšlený v nadsázce. Ty jsi na to reagoval v osobní rovině. A navíc jsi o sobě psal v množném čísle jako nějaký samozvaný mluvčí nějaké "společnosti". Rýpnout si do takovéhle samonasrávací hysterky je na Roumingu v podstatě povinnost. A další vývoj "diskuse" směrem k výronům sprostého primitivismu asi není potřeba rozebírat. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (blub) (19.11.2023 12:41) | reagovat | |
Tjefuk: aniz bych v tehle konverzaci nejak fandil Dezolatovi, tak jsou to tvoje reakce, ze kterych je mi tak trochu trapne. Kdybys byl opravdu zvykly na diskuze na urovni, tak sem vubec nepises. Takhle pusobis hlavne jako vytriggerovany decko, co se snazi pusobit dospele. A ano, ta carka v tvem prvim prispevku je blbe, neni ostuda to priznat. Ber to jako feedback, ktery vylepsi tve dalsi pusobeni v tomto elitnim prostredi | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (19.11.2023 11:50) | reagovat | |
Mám dobrou náladu, tak schválně.... "Ještě, že tu máme tebe, abys určoval, co je kvalitní zábava. " Kde je útok v osobní rovině, demente? | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (18.11.2023 20:54) | reagovat | |
Když moralizuje někdo, kdo hned prvním příspěvkem zaútočil v osobní rovině a teď by chtěl k tomu všemu ještě omluvu, tak je to opravdu výtečný fór. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (18.11.2023 15:38) | reagovat | |
Přesně. Nejsem ochoten se vyjadřovat v debatě s někým, kdo mě před momentem veřejně urážel a když se ukázalo, že mele blbosti, bez omluvy o tom tématu přestal psát. Jsem totiž zvyklý na to, že se buď debaty vedou na nějaké úrovni, a nebo se nevedou vůbec. A v rámci své duševní pohody u mě při debatě s blbci (ano, myslím tím tebe, protože už nehodlám dál reagovat) platí ta druhá možnost. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (18.11.2023 15:23) | reagovat | |
Jinými slovy nejsi schopen a/nebo ochoten vyjádřit se k věci, tak se to pokoušíš dětinsky zamaskovat jedním z nejprovařenějších argumentačních klamů zvaným "dovolávání se autority". A ještě se u toho tváříš povýšeně, protože se mylně domníváš, že "hloupější" nevědí, o jakou notoricky známou trapárnu se to pokoušíš. Bravo! | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (18.11.2023 15:17) | reagovat | |
Vůbec mne nepřekvapuje, žes to nepochopil. Chytřejší vědí o čem píšu, tebe nechám tápat. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (18.11.2023 14:57) | reagovat | |
Takže když mě absolutně nebaví přihlížet sportovním představením ani chlastat a raději místo toho sportuji sám, tak je to "umely pokus se vydruzit ze skupiny" lidí, které to naopak baví? Takže je závadné používat "škatulky" jako "sportovní fanoušek", "amatérský sportovec" atd.? Co třeba "škatulky" jako elektrikář, rodič, diabetik, dítě atd.? Je taky závadné takto "škatulkovat"? | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk - neprihlasen) (18.11.2023 14:00) | reagovat | |
Jak ja to myslim, mluvim o konkretnich jedincich. Pokud potrebujes mit kazdeho nekam zaskatulkovaneho, neumim slouzit. Sourguj: nejde o kritku skupiny, ale o umely pokus se z te skupiny vydruzit. Bohuzel, obsah a forma jej tam jasne zasazuji zpet. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (18.11.2023 13:35) | reagovat | |
Tjefuk: A právě proto se ptám, co přesně míníš tou "společností". Jestli například českou společnost, společnost fanoušků showbusinessu zvaného "profesionální sport" nebo nějakou jinou společnost. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Blekotej) (18.11.2023 13:34) | reagovat | |
Vtipné je, když o vtipnosti píše někdo, kdo nezná ani to nejzákladnější pravidlo humoru, které zní "opakovaný vtip není vtipem". | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Šourguj) (18.11.2023 13:17) | reagovat | |
Vtipne. Hlasna trouba propagandy Kremlu kritizuje skupinu ze ktere se rekrutuji prorusti trollove. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk - neprihlasen) (18.11.2023 12:41) | reagovat | |
Ano, je. Mozna, ze to neni nejlepsi zpusob, jak to zapsat, ale neni spatne. Doporucuji UJC. Zase urazis jine za svou omezenost, klasika. Konkretni spolecnost je zavisla na konkretnich lidech, kteri urcuji uroven zabavy. Ne na trapnem prostredi, nebo jak si to ty predstavujes. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (18.11.2023 12:16) | reagovat | |
První čárka je naprosto správně, sprostý primitive? Aha. A definice té "konkrétní společnosti" je jaká přesně? | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (18.11.2023 12:01) | reagovat | |
Jee, další dememt, který si bude vymýšlet nová pravidla. Mnou napsaná věta je správně, ty VŠŽ. Kvalitu zábavy rozhoduje konkrétní společnost, ve které se nacházíš, žádná cílovka. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (18.11.2023 11:44) | reagovat | |
Kvalitu zábavy určuje cílová skupina. Tvoje "kreativní" práce s čárkami ve větách napovídá, že cílovou skupinou této zábavy jsou absolventi VŠŽ. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Tjefuk) RP (18.11.2023 11:28) | reagovat | |
Ještě, že tu máme tebe, abys určoval, co je kvalitní zábava. | ||
|
||
Obrázek 'sports bar in sweden' (Dezοlát) (18.11.2023 8:58) | reagovat | |
Civění na sportovní představení + chlastání = dokonalý multiprodukt pro vohnouty. | ||
|