Odebírat | ||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (11.12.2023 14:16) | reagovat | |
Dezolát: no, co je s tebou??? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (11.12.2023 13:59) | reagovat | |
Dezolát: když tu nebudeš reagovat, jak si to tvoje trollení, jako představuješ??? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (11.12.2023 13:06) | reagovat | |
Dezolát: bdíš???? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (1.12.2023 20:49) | reagovat | |
Dezolát: to je poznávací znaky dezoušů/voličů SPD alias kokotů..... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (1.12.2023 19:43) | reagovat | |
ujo: Já musím akorát tak pořád bdít nad těmi tvými "maličkostmi", abych nepropásl nějaké své "zhroucení". | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (1.12.2023 19:29) | reagovat | |
Dezolát: a mimochodem, jaký je nerativ v SPD ohledně Rakouska a jeho členství v EU.... už jste si to tam ujasnili? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (1.12.2023 19:28) | reagovat | |
Dezolát: neboj, já mám spaní i bez tvých zhroucení se úplně v pořádku.....ale ty musíš pořád bdít nad ochranou hranic s zbraní v ruce a slovy nácků z SPD | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (1.12.2023 19:05) | reagovat | |
ujo: Tak snad se ti dnes bude dobře spinkat s pocitem dobře odvedené práce na mém "zhroucení"... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (1.12.2023 18:59) | reagovat | |
Dezolát: to víš, že už jsi celý zhroucený......i když, ty budeš spíš pokroucený kokotek, který věří fašounům z SPD...... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (1.12.2023 18:29) | reagovat | |
ujo: A už jsem se z těch tvých ubohostí konečně "zhroutil", nebo v nich budeš muset ještě chvíli pokračovat? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (1.12.2023 11:36) | reagovat | |
Dezolát: jsi kokot, že..... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (1.12.2023 1:11) | reagovat | |
Dezolát: ty to flakáš, se mi zdá, ty kokote malý líný... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (30.11.2023 17:49) | reagovat | |
Dezolát: ok, třeba by mě zajímalo, jaký je tvůj pohled na točené zmrzliny z opočna? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (30.11.2023 15:48) | reagovat | |
ujo: Tak tedy napiš "hodně a hodně písmenek" a až na tebe přijde ta tvoje halucinace o tom, že jsem se z toho "zhroutil", tak dej vědět. OK? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (30.11.2023 11:25) | reagovat | |
Dezolát: ale kdepak, přeci jsme teprve někde na začátku naší plodné diskuse.... ještě si sem napíšeme hodně a hodně písmenek, které jsou k ničemu, ale m, to uděláme, protože jsme oba velmi inteligentní.... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (30.11.2023 8:41) | reagovat | |
ujo: A tohle už je to tvoje pověstné "vychutnání si mě na nějaké maličkosti, u které jsem se zhroutil"? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (30.11.2023 5:39) | reagovat | |
Dezolát: kvůli tobě, bych i lhal, představ si to.... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (30.11.2023 5:37) | reagovat | |
Dezolát: a co by jsi tu chtěl jako chránit, ten svůj zaprděný pokojiček u svých rodičů? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (30.11.2023 3:57) | reagovat | |
ujo: No a ty kdyby jsi věděl něco o statistikách nelegálního přecházení hranic Schengenského prostoru, tak bys věděl, že je ty hranice nutné hlídat opravdu důsledně. A že bys byl schopen vlastní prolhanost a podlost zneužít, je mi naprosto jasné. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 23:51) | reagovat | |
Dezolát: tak, kdybych tě zastavil já, a věděl bych, že to jsi ty ten Dezolát, tak bych do protokolu lhal, že jsem tě vyzval 7,5x | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 23:49) | reagovat | |
Dezolát: no pořád je lepší držet ruce na volantu v USA, než si otevřít hudbu v Rusku, kde mají tak mizerné stavební normy, že jim tam každou chvíli někdo vypadne z okna......mimochodem, kdyby jsi věděl něco o statistikách střelby na policisty při silničních kontrolách v USA, tak bys věděl, proč ty ruce musíš držet tak, aby na ně bylo vidět..... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 23:47) | reagovat | |
ujo: Jak jsem psal už mnohokrát - použití palné zbraně by měla být až poslední a krajní možnost. Ale pokud si ty myslíš, že by se mělo střílet hned po první výzvě, vymlouvat ti tvůj názor nebudu. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 23:45) | reagovat | |
Dezolát: Co se mě týče, měli policisté tzv. "Čechoslováky" postřílet hned při neuposlechnutí první výzvy.....byla by jen škoda toho času s papírováním...... stejně tak mohli zastřelit Čermáka na útěku....no, možná se pokusí ještě uprchnout na Mikuláše při prejímce na polských hranicích..... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 23:38) | reagovat | |
Například v USA ti při běžné silniční kontrole policajt nařídí, abys držel ruce na volantu tak, aby na ně po celou dobu kontroly viděl. Když to nerespektuješ a například si sáhneš do přihrádky pro mobil nebo žvýkačku, může tě policajt eliminovat. Takhle to prostě je. Můžeš to nazývat nacismem, můžeš si na to dnes a denně ztěžovat na Roumingu nebo na lampárně, ale takhle to zkrátka je. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 23:37) | reagovat | |
ujo: Normální člověk podle mého názoru považuje za normální, že pachatelé trestné činnosti, kteří nerespektují výzvy silových složek státu, mohou být v extrémním případě eliminováni. Pokud máš názor, že by silové složky neměly mít právo používat proti pachatelům trestné činnosti zbraně, zkus ho prosadit. Zatím je ale normální to, co píšu já. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 23:31) | reagovat | |
Dezolát: už náckové měli touhu eliminovat, stejně jakožto ten tvůj nácek Miša, takže správně by měl zajít na to, co druhým sám chtěl dělat..... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 23:28) | reagovat | |
Dezolát: hej, popsal jsi to přesně a já s tebou musím souhlasit..... přesně jsi to popsal už na začátku:"pro normálního člověka", což člověk, který sám chce někoho eliminovat a tím myslí zbavit ho života, rozhodně není, konec konců, ty to musíš vědět lépe, ty s sebou žiješ.... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 23:24) | reagovat | |
ujo: Poslat někoho bručet je eliminace z běžného života. Pro normálního člověka není přežívání v kriminále skutečným životem. Eliminovat někoho třeba na 5 let z normálního života, je něco jako usmrtit ho 5 let před jeho přirozenou smrtí. A to, že režim už zase trestá za "ideozločiny" jako za minulé totality, rozhodně není nic pozitivního. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 23:15) | reagovat | |
Dezolát: poslat někoho brucet, protože porušil zákon, je forma trestu, nikoliv eliminace | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 23:12) | reagovat | |
Dezolát: tvé vysvětlení je dezinformační.... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 23:03) | reagovat | |
ujo: Poslat někoho "bručet" je forma eliminace. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 22:57) | reagovat | |
Dezolát: já jsem o nikom neříkal, že by měl někdo někoho eliminovat, ani jsem neobhajoval tento názor, jako projev svobodného názoru....tento názor říká, že má být eliminován ten, který není správný z pohledu eliminujícího....to by ale znamenalo, že každý by byl eliminátor a zároveň eliminován, protože lidi jako ty, nemají empatii, ale jen svou pravdu,kdy jim nezáleží na tom, jestli to není lež..... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 22:52) | reagovat | |
ujo: Moc pěkné. Ale kdybych napsal, že jsi s takovýmto názorem jako bolševický soudce z lidu, tak by ses rozkvokal ještě víc, že... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 22:35) | reagovat | |
Dezolát: kdo, Míša, ten měl spíše bručet..... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 22:08) | reagovat | |
Stále kvoká, stále kvoká... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 22:06) | reagovat | |
Dezolát: tak, tvůj oblíbenec, podle tvého nerativu je přeci Míša Kraftů.... normální nácek.....kobližkář, je pro tebe málo nekorektní, ale nakonec, i jím někomu zvedneš tlak, ale my oba přeci víme, že ti imponují jen negativní reakce na tvé momenty, takže proč tě krmit....bambulo...... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 21:00) | reagovat | |
Už aby byl u kormidla můj oblíbenec pan Babiš. Za ovocnou koblihu ho budu volit a milovat až do smrti. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 20:59) | reagovat | |
ujo: Aha, takže už zase zkoušíš to tvoje lhaní. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 20:53) | reagovat | |
Dezolát: aha, takže na to, na co nemáš argumenty,to tě nezajímá....... ty komentuješ monologem, takže v podstatě se zajímáš jen ty sám, že.... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 20:27) | reagovat | |
ujo: Protože něco mě zajímá. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 20:19) | reagovat | |
Dezolát: a proč teda něco říkáš??? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (29.11.2023 20:12) | reagovat | |
ujo: Proč bych měl říkat něco, co mě nezajímá? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (29.11.2023 20:08) | reagovat | |
Dezolát: nikoli, ale jen by jsi měl říct, kde to bylo jinak, mimo EU, USA, RU, CHI atd. třeba AU | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (nichal) RP (28.11.2023 20:34) | reagovat | |
ano, je to pravda. a co se ted zabyvat tim, co je tady a ted? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (28.11.2023 19:20) | reagovat | |
ujo: To, že něco podobného bylo i v Rusku a Číně, má být omluvou pro bruselské výmysly? | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (skeptic2) (28.11.2023 19:19) | reagovat | |
Dobrý politik není, nemá koule a jde cestou nejmenšího odporu (směrem k ziskům Agrofertu). Ovšem ve srovnání s Fialou vypadá jak Superman. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (28.11.2023 15:29) | reagovat | |
Dezοlát: já ti nevím, ale Brusel musí mít velký záběr, když to bylo i v Rusku a Číně.. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dobrý) (28.11.2023 15:01) | reagovat | |
Amos: myslim že rozbor textu v rámci českého jazyka ve tvém případě byla jen ztráta času | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Amos) (28.11.2023 14:57) | reagovat | |
Dobrý: Říkal že ambici nemá a na tom se nic nemění. Že o tom nepřemýšlí a že by to měl dělat někdo, kdo má politické ambice. A že se mezi ně nepočítá. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/dlouho-bych-to-nevydrzel-general-pavel-vysvetluje-proc-odmita-jit-do-politiky-74976. Za mě ten rozdíl není tak velký aby nemohli jít do prdele oba. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (roztomilá kozička) (28.11.2023 14:27) | reagovat | |
Jo, takový Mach, to by byl premiér. Ale to už nevyjde, no. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dobrý ) (28.11.2023 13:04) | reagovat | |
Amos: Pavel na rozdil od Babiše neřekl že na prezidenta nikdy kandidovat nechtěl, ale například to že o tom nikdy neuvažoval. Pokud je to pro tebe vyrok se stejnou vahou, tak máš asi potíže s chápáním výrokové logiky https://www.seznamzpravy.cz/clanek/fakta-nechci-byt-prezidentem-jak-kandidati-v-prubehu-casu-menili-nazory-224376 | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (28.11.2023 12:07) | reagovat | |
ujo: Vzorné šlapání bruselské brázdy snad není potřeba vůbec zmiňovat, ne? To se bere jako naprostá samozřejmost. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (28.11.2023 12:01) | reagovat | |
Dezolát: poznávacím znamením dobrého premiéra je, zaklekávání, omezení osobních práv a svobod, průkaz očkovaného a v neposlední řadě rozsudek, že je lhář...... | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Amos) (28.11.2023 11:59) | reagovat | |
Tak až ho budete vyhazovat, tak přiberte na vidle i Pávka, ten taky tvrdil, že na prezidenta kandidovat nebude. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (poikl) (28.11.2023 11:57) | reagovat | |
Tak hlavně že Fiala je bůh. Symbol pravdy a pravdomlunosti. Synonymum ctnosti. Spasitel. | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (tomasek) RP (28.11.2023 11:55) | reagovat | |
a ještě si za své peníze, má jich miliardy, uplatil potřebné lidi, aby mu změnili zákon a mohl jako agent StB být ve vládě , premiérem. Takový by v demokracii trpěli bídou a nouzí, zatímco tímto zde trpí jeho odpůrci MUKLové | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (Dezοlát) (28.11.2023 11:25) | reagovat | |
Otočky jsou poznávacím znamením dobrého premiéra. Říjen 2022: "Nebudeme zvyšovat daně. Tečka." https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/premier-petr-fiala-dane-snizovani-valecna-firmy-spolecnost-lide-zdrazovani.A221016_110453_domaci_vank ... Duben 2022: "Zastropování cen je úplný nesmysl, prosím všechny, ať tomu nevěří": https://www.youtube.com/watch?v=5kUfMCFCd34 ... 2014: "Znáte nějaký EUropský recept, který funguje?" https://www.youtube.com/watch?v=hxY-gbjpNXQ | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (D4) (28.11.2023 11:21) | reagovat | |
ujo: to asi jo, stačí si vygooglit frázi "babiš otočil" a vyjede desítky článků o tom jak názorově otočil v ruzných situacích | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (ujo) RP (28.11.2023 11:17) | reagovat | |
jestli přirovnáváte Babiše k hodiné a je to taková metafore, tak jedině k těm přesýpacém | ||
|
||
Obrázek 'fact check babisova vyroku' (roztomilá kozička) (28.11.2023 9:50) | reagovat | |
Samozřejmě v případě, že nejsou rozbité tak, že nemají ručičky. A u digitálních to taky většinou neplatí. | ||
|