Odebírat | ||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (Zen:) RP (4.12.2023 12:31) | reagovat |
No jasně, motor v kole. A co neodpružená hmota, eksperti? | ||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (fantomas_) (3.12.2023 19:16) | reagovat |
hlavne elektromotory by v kolesach byt mohli... | ||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (2.12.2023 20:56) | reagovat |
proboha proč není motor v kole? ![]() |
||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (Xask) (2.12.2023 17:36) | reagovat |
Chci vidět co se stane, když se to hryzne na dálnici.... | ||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (Modus) RP (2.12.2023 13:03) | reagovat |
inženýři si stále lámou hlavu, jak nejvíce snížit neodpruženou hmotu na vozidlech - majitelé při rozhodování, zda si tam dá 20-tky, nebo 21-ctky? ...a pak ještě toto ![]() |
||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (Jimmyx) (2.12.2023 7:25) | reagovat |
Neodpružené hmoty. 2x ročně přehazuji kola na Fabii 1. generace a aktuální Corolle. Zatímco kola na Fábii vynáším ze sklepa po dvou, kola na Corollu vynáším po jednom, protože váží skoro 2x tolik ! Současná móda stále větších kol jde zcela proti fyzice. Na druhou stranu ta Fábia co má lehčí a tedy teoreticky lepší kola je subjektivně mnohem větší "kostitřas" či spíše "uskákaná koza" oproti té Corolle, takže ono záleží i na naladění zbytku auta. | ||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (MSG) RP (2.12.2023 0:50) | reagovat |
skoro také dobré, ako Lohner-Porsche, akurát, že meškajú storočie | ||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (Stilggg) (2.12.2023 0:24) | reagovat |
A dal...
- Dalsi zamerne ignoruji ze spoustu mista v ICE / EV zabiraji i jine veci nez drive train. Chladice, nabijecky, HVAC (a u EV elektromotor pro pohon). Takze to ze odstranis drivetrain neznamena zcela volne misto.
- To soukoli v kole nahrazuje (redukcni) prevodovku... planuji to cele naplnit olejem? ![]() ![]() |
||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (Stilggg) (2.12.2023 0:22) | reagovat |
Uz to tu zaznelo... je to cypovina. - Neodpruzena hmotnost| - Predni kola se nehybou pouze v rovine nahoru dolu ale i otaci - Jsou to marketingovy sraci, kteri uplne neumerne "zmensili" ty elektromotory k tomu aby vyzdvyhli to kolik se tim "ziska" mista. Staci se podivat jak realne je velkej Teslackej motor... a i kdyz bude polovicni, protoze pro kazdy kolo bude samotnej, tak logicky bude minimalne polovicni. Oni tam dali tak 6KW moturky. Ok mozna 10-12 - Ignoruji ze dalsi misto zabiraji | ||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (hehehe) (1.12.2023 21:51) | reagovat |
![]() |
||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (JT) (1.12.2023 21:32) | reagovat |
Takovy krasny failure point, zvlaste ori provozu mimo laborator ![]() |
||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (watcher) RP (1.12.2023 20:03) | reagovat |
[odkaz] | ||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (kdosi) (1.12.2023 19:13) | reagovat |
Nevie... Krom toho to přidává na neodpružený hmotnosti s tim že homokineťáku se u kol nezbaví. Myslim, že tohle objev ameriky nebude. Nevim jestli u nich někdo přemýšlel o tom kolik pohybů kolo dělá... Vyklápění s pohybem nahoru a dolu, aby drželo plochu gumy na silnici, všechen pohyb v rámci pružnosti silentbloků... | ||
|
||
![]() |
GIF 'další kurvítko' (Rudolf21) (1.12.2023 18:55) | reagovat |
ako to vie zatacat do zakruty? | ||
|