Odebírat | ||
GIF 'další kurvítko' (Zen:) RP (4.12.2023 12:31) | reagovat | |
No jasně, motor v kole. A co neodpružená hmota, eksperti? | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (fantomas_) (3.12.2023 19:16) | reagovat | |
hlavne elektromotory by v kolesach byt mohli... | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (2.12.2023 20:56) | reagovat | |
proboha proč není motor v kole? | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (Xask) (2.12.2023 17:36) | reagovat | |
Chci vidět co se stane, když se to hryzne na dálnici.... | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (Modus) RP (2.12.2023 13:03) | reagovat | |
inženýři si stále lámou hlavu, jak nejvíce snížit neodpruženou hmotu na vozidlech - majitelé při rozhodování, zda si tam dá 20-tky, nebo 21-ctky? ...a pak ještě toto | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (Jimmyx) (2.12.2023 7:25) | reagovat | |
Neodpružené hmoty. 2x ročně přehazuji kola na Fabii 1. generace a aktuální Corolle. Zatímco kola na Fábii vynáším ze sklepa po dvou, kola na Corollu vynáším po jednom, protože váží skoro 2x tolik ! Současná móda stále větších kol jde zcela proti fyzice. Na druhou stranu ta Fábia co má lehčí a tedy teoreticky lepší kola je subjektivně mnohem větší "kostitřas" či spíše "uskákaná koza" oproti té Corolle, takže ono záleží i na naladění zbytku auta. | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (MSG) RP (2.12.2023 0:50) | reagovat | |
skoro také dobré, ako Lohner-Porsche, akurát, že meškajú storočie | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (Stilggg) (2.12.2023 0:24) | reagovat | |
A dal... - Dalsi zamerne ignoruji ze spoustu mista v ICE / EV zabiraji i jine veci nez drive train. Chladice, nabijecky, HVAC (a u EV elektromotor pro pohon). Takze to ze odstranis drivetrain neznamena zcela volne misto. - To soukoli v kole nahrazuje (redukcni) prevodovku... planuji to cele naplnit olejem? Vazelina na tohle fakt nebude vhodna ... - A v neposledni rade - neodpruzena hmotnost. Ano sice to uz zaznelo jako prvni bod, ale je to natolik zasadni, ze jsem si ho dovolil uvest dvakrat. | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (Stilggg) (2.12.2023 0:22) | reagovat | |
Uz to tu zaznelo... je to cypovina. - Neodpruzena hmotnost| - Predni kola se nehybou pouze v rovine nahoru dolu ale i otaci - Jsou to marketingovy sraci, kteri uplne neumerne "zmensili" ty elektromotory k tomu aby vyzdvyhli to kolik se tim "ziska" mista. Staci se podivat jak realne je velkej Teslackej motor... a i kdyz bude polovicni, protoze pro kazdy kolo bude samotnej, tak logicky bude minimalne polovicni. Oni tam dali tak 6KW moturky. Ok mozna 10-12 - Ignoruji ze dalsi misto zabiraji | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (hehehe) (1.12.2023 21:51) | reagovat | |
presne - neodpružené hmoty, problémy s umiestnení brzdy... Ale ako honeypot na blbých investorov výborné. | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (JT) (1.12.2023 21:32) | reagovat | |
Takovy krasny failure point, zvlaste ori provozu mimo laborator navic ty neodpruzene hmoty jsou mmmmmm | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (watcher) RP (1.12.2023 20:03) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (kdosi) (1.12.2023 19:13) | reagovat | |
Nevie... Krom toho to přidává na neodpružený hmotnosti s tim že homokineťáku se u kol nezbaví. Myslim, že tohle objev ameriky nebude. Nevim jestli u nich někdo přemýšlel o tom kolik pohybů kolo dělá... Vyklápění s pohybem nahoru a dolu, aby drželo plochu gumy na silnici, všechen pohyb v rámci pružnosti silentbloků... | ||
|
||
GIF 'další kurvítko' (Rudolf21) (1.12.2023 18:55) | reagovat | |
ako to vie zatacat do zakruty? | ||
|