Odebírat | ||
Obrázek 'bartping' (pan_dan) RP (4.12.2023 16:58) | reagovat | |
(mixi) A které to prvky na cestě mezi hráčem a serverem jsou honěné na Windows? | ||
|
||
Obrázek 'bartping' (Zen:) RP (4.12.2023 10:01) | reagovat | |
(Heh, zasraný znaky co kriplí koment) takže znovu: "Mno tak je tam vidět že je TTL 64 a ping (menší než) 1ms. Tzn je to zřejmě linux/unix s defaultním TTL a pinguje sám sebe. Mít sám na sebe ping (větší než)1ms tak už je něco špatně." | ||
|
||
Obrázek 'bartping' (Zen:) RP (4.12.2023 10:00) | reagovat | |
Mno tak je tam vidět že je TTL 64 a ping 1ms tak už je něco špatně. | ||
|
||
Obrázek 'bartping' (mixi) RP (4.12.2023 9:50) | reagovat | |
Nedos: Třeba proto, že aby se end to end latence pro lamy připojené k nějaké online gamese pohybovaly v nízkých desítkách ms, tak latence mezi prvky na cestě musí být řádově v µs. A ty administrátoři to taky občas potřebují měřit. | ||
|
||
Obrázek 'bartping' (Nedos) RP (4.12.2023 9:23) | reagovat | |
A k čemu ti jsou udaje o latenci nižší než 1 ms? Buď máš odezvu v milisekundách, nebo je tam něco v prdeli. | ||
|
||
Obrázek 'bartping' (luky___) (4.12.2023 8:35) | reagovat | |
Ping ve widlich meri odezvu s presnosti na milisekundy? Co to programovalo za dezolaty? Uz i FastEthernet v roce 95 mel latence mene nez 1ms. | ||
|
||
Obrázek 'bartping' (ilfirin) RP (4.12.2023 8:21) | reagovat | |
Méně než milisekunda, úžasný udaj. | ||
|