Odebírat
|
|
Obrázek 'bartping'
(pan_dan) RP (4.12.2023 16:58)
|
reagovat
|
(mixi) A které to prvky na cestě mezi hráčem a serverem jsou honěné na Windows? |
|
|
Obrázek 'bartping'
(Zen:) RP (4.12.2023 10:01)
|
reagovat
|
(Heh, zasraný znaky co kriplí koment) takže znovu: "Mno tak je tam vidět že je TTL 64 a ping (menší než) 1ms. Tzn je to zřejmě linux/unix s defaultním TTL a pinguje sám sebe. Mít sám na sebe ping (větší než)1ms tak už je něco špatně." |
|
|
Obrázek 'bartping'
(Zen:) RP (4.12.2023 10:00)
|
reagovat
|
Mno tak je tam vidět že je TTL 64 a ping 1ms tak už je něco špatně. |
|
|
Obrázek 'bartping'
(mixi) RP (4.12.2023 9:50)
|
reagovat
|
Nedos: Třeba proto, že aby se end to end latence pro lamy připojené k nějaké online gamese pohybovaly v nízkých desítkách ms, tak latence mezi prvky na cestě musí být řádově v µs. A ty administrátoři to taky občas potřebují měřit. |
|
|
Obrázek 'bartping'
(Nedos) RP (4.12.2023 9:23)
|
reagovat
|
A k čemu ti jsou udaje o latenci nižší než 1 ms? Buď máš odezvu v milisekundách, nebo je tam něco v prdeli. |
|
|
Obrázek 'bartping'
(luky___) (4.12.2023 8:35)
|
reagovat
|
Ping ve widlich meri odezvu s presnosti na milisekundy? Co to programovalo za dezolaty? Uz i FastEthernet v roce 95 mel latence mene nez 1ms. |
|
|
Obrázek 'bartping'
(ilfirin) RP (4.12.2023 8:21)
|
reagovat
|
Méně než milisekunda, úžasný udaj. |
|