Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátšest:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (14.12.2023 16:52) reagovat
Dezolát: v 18: 62 jsi napsal konečně pravdu..... :-D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (11.12.2023 20:50) reagovat
ujo: Když se podíváš do diskuse, tak je zcela evidentní, že od 0:48 do 13:18 lze diskusi považovat v podstatě za věcnou. Na můj příspěvek z 13:18 už ale nejsi schopen reagovat věcně, takže se to tak jako vždycky pokoušíš zamaskovat nekonečným bezobsažným blábolením. Takže máš dvě možnosti: 1) Věcně odpovědět na můj poslední věcný příspěvek z 13:18 nebo 2) dál pokračovat v bezobsažném blábolení.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (11.12.2023 19:58) reagovat
Dezolát:to ty pořád blábolíš, že někdo blábolí a přitom blabolíš ty sám

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (11.12.2023 15:40) reagovat
ujo: Proč tedy místo argumentace celé dny jenom bezobsažně blábolíš?

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (11.12.2023 14:57) reagovat
Dezolát: tak myslet si vážně mužů co chci a pokud pro to mám i argumenty, narozdíl o tvých tvrzení, mám i pravdu..... :-P

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (11.12.2023 14:40) reagovat
ujo: Přesně tak. Nemusím. A ty si můžeš myslet co chceš.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (11.12.2023 14:24) reagovat
Dezolát: nemusíš reagovat, kdazz nechceš, ale já myslel, že si hrajeme na trolla a elfa...

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (11.12.2023 14:22) reagovat
ujo: Škemráš o pozornost jako malé dítě. To si nedokážeš hrát chvíli sám?

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (11.12.2023 14:14) reagovat
Dezolát: bla bla: flákáš diskuze....měl by jsi tomu dávat trochou více: [odkaz]

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (11.12.2023 14:03) reagovat
ujo: Bla bla bla. Hlavně ne věcně k tématu, že, ty pologramotný "génie". ;-)

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (11.12.2023 13:53) reagovat
Dezolát: čím více se snažíš prokázat opak toho co si myslíš, že rosporuji, ti více dokazuješ rozpor v tvém dokazování opaku.... :-D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (11.12.2023 13:19) reagovat
Zjednodušeně řečeno čím úporněji se tu snažíš tvrdit, že formální "podpis" je stoprocentní zárukou splnění toho, co bylo "podepsáno", tím víc prokazuješ přesný opak. ;-)

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (11.12.2023 13:18) reagovat
ujo: Představ si že slyšel. Tys nikdy neslyšel například o takzvaném "vytloukání klínu klínem" neboli o pozdním splácení půjček z dalších půjček? Neslyšel jsi nikdy o takzvaných "nebankovních institucích", které se specializují na půjčování předluženým lidem? A samozřejmě že jsem zažil i to, že zákazník nezaplatil, přestože smlouvu o dílo apod. podepsal. Jsou to úplně běžné věci.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (11.12.2023 13:03) reagovat
Dezolát: a už jsi slyšel o někom, kdo nesplácel svůj dluh, že by mu zase někdo půjčil??? Takový člověk, pak hledá způsoby, jak se díky lidské blbosti uživit.... víz. Vyrábě, Čermák, Peterková......asi by se ti nelíbilo, kdyby jsi provedl nějakou práci a někdo by ti nezaplatil, protože by ti řekl, že podpis na smlouvě je píčovina, jak se tu pořád dokola snažíš obhájit svůj vědomý podpis pod přísahu věrnosti socialismu a komunistům......jak jinak..... ;-)

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (11.12.2023 8:38) reagovat
A už vůbec to nedokazuje, že reálně došlo k nějakému jednání, které sis ty sám v rámci připitomělé formy kolovrátkového elfování vymyslel. ;-)

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (11.12.2023 8:37) reagovat
ujo: Právně závazná a vymahatelná "formalita" je každý podpis úředního dokumentu. Slyšel jsi například o tom, že si někdo půjčil peníze a podepsal "slib", že bude dluh pravidelně splácet? A pak ho nesplácel? A že se to dostalo k soudu, tam zase něco podepsal a zase nesplácel? A že se to dostalo až do exekuce, kde taky něco podepsal, a stejně dluh neplatil? Zkrátka "podpis" něčeho samo o sobě nedokazuje, že "slib" byl naplněn přesně tak, jak bylo jakože "ujednáno".

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (11.12.2023 0:48) reagovat
Dezolát: právně závaznou a vymahatelnou "formalitu"

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (10.12.2023 21:39) reagovat
Podpis pod úředním dokumentem samozřejmě něco znamená. Znamená formalitu. ;-)

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (10.12.2023 21:35) reagovat
Dezolát, kdyby jsi mohl dokázat, že se mýlím, už bys to udělal, ale ty se jenom dokola snažíš dokázat, že podpis, pod úřední dokument nic neznamená..... čímž dokonale potvrzuješ moje slova.... :-D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (10.12.2023 16:17) reagovat
ujo: Kdyby se to vzájemně nevylučovalo, tak bys to už dávno vyvrátil pomocí relevantních argumentů. Jenže ty se z logických důvodů vysvětlení urputně vyhýbáš a snažíš se to zamaskovávat psaním debilit o SPD a KSČ jako malé dítě. Čímž dokonale potvrzuješ moje slova. ;-)

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dkxkksm) (10.12.2023 15:40) reagovat
Bolševická kurva Dezolát zase prohrál diskuzi a udělat ze sebe naivní kurvu. Krása :D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (10.12.2023 13:39) reagovat
Dezolát: ty používáš k své obhajobě nerativ, jako Babiš....slouho komunistů jak už v SPD a nebo KSČ, protože toto se navzájem nevylučuje.... pokrytče

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (10.12.2023 7:32) reagovat
A ta nová stejně "geniální" pitomost o nějaké "přísaze Pitomiovi" ani nestojí za komentář. :-D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (10.12.2023 7:30) reagovat
Takže až takhle jednoduché to je. A ty teď můžeš zase celý den "prokňučet" kvůli tomu, že sis zcela dobrovolně zvolil za soudruha prezidenta někoho jako je Pávek a pokoušet se s tím psychicky vyrovnat psaním kolovrátkových debilit. Můžeš tu do zblbnutí omílat, že když někdo "podepsal" tu "věrnost" na rok nebo dva, tak byl kvůli tomu přesně stejný grázl jako Pávek. Ale že to ten "podpis" současně nepotvrzuje. Takže nažhav klávesnici a tak jako každý den to všechno zase prorotuj alespoň desetkrát. :-D :-D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (10.12.2023 7:30) reagovat
To nejvtipnější na tom celém je, že tohle tvoje bizarní tvrzení dopadá i na lidi jako Václav Havel. Protože on tu "věrnost" svým "podpisem" podle tebe taky "slíbil". A taky "dobrovolně". Můžeš se samozřejmě pokoušet do zblbnutí vykrucovat, že on ten cár papíru "podepsal" "jinak". Tedy že "není podpis jako podpis". Jenže tímhle tvým druhým tvrzením zcela logicky vyvracíš tvoje první tvrzení, že "podpis je jako podpis". ;-)

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (10.12.2023 7:30) reagovat
Ale taky jsem mohl být opravdu jako Pávek. Mohl jsem vstoupit do KSČ a ještě v ní dělat kariéru. Mohl jsem zcela dobrovolně vstoupit do armády jako voják z povolání a "slíbit" tu "věrnost" totalitnímu režimu z tehdejšího pohledu na celý profesní život. Mohl jsem tedy dobrovolně dělat bachaře těm "muklům", kteří byli na vojně nedobrovolně rok nebo dva. A kdyby mi bylo všechno tohle málo, tak bych se mohl vyškolit na vojenskou obdobu StBáka, abych pak mohl třeba ve Francii fízlovat disidenty v emigraci.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (10.12.2023 7:30) reagovat
ujo: Ano - mohl jsem si dobrovolně zkomplikovat celý život. Mohl jsem strávit život po kriminálech. Ale netuším, proč bych měl svůj život zcela zbytečně promarnit. Kvůli nějakému elfovi, který celé dny plácá nesmysly? Tak určitě. :-D Zkrátka jsem negativa totalitního režimu stáhl na minimum. Místo v podstatě nekonečného kriminálu jsem nedobrovolně formálně podepsal cár papíru, zabil jsem něco přes dva roky života na vojně jako light verze PTPáka a reálně jsem nikomu neublížil. Hotovo, vykydáno.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (10.12.2023 2:19) reagovat
Dezolát: ty teď prisaháš pitomiovi, který se do 12-ti pochcával strachy a koktal v decáku, protože už tehdá jej jeho příbuzenstvo vypudilo, protože zmetka nikdo nechce....

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (10.12.2023 2:07) reagovat
Dezolát: tak se neser ty do druhých a nebude do tebe sráno...tak jednoduché to je....pohunku komoušů...

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (10.12.2023 1:11) reagovat
ujo: Opravdu výtečná rada od někoho, kdo se sere do druhých dnes a denně od rána do večera... :-D ;-)

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (10.12.2023 0:25) reagovat
Dezolát: tak proč sereš do druhých, když tvůj příslib věrnosti socialismu a komunismu ti je putna....by ses měl soustředit, s kým kolaborovali bývalí členové KSČ pak KSČM pak ČSSD pak SPD.... šmudlo...

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 22:48) reagovat
A to, že Pávek po sametovém puči převlékl uniformu a pokračoval v kolaboraci s jiným cizím válečným agresorem, já za "odpracování" rozhodně nepovažuju. Tím to naopak celé ještě zhoršil.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 22:47) reagovat
ujo: K čemu by mi byla nějaká anulace? Prostě jsem proflákal dva roky a hotovo. Dál mě to nezajímá. Vrátil jsem se ke své civilní technické profesi, kterou si klidně nazývej "mamonem", když ti to pomůže. A ty si anuluj, co ty uznáš za vhodné, ty anulo.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (9.12.2023 22:35) reagovat
Dezolát: teda, po mě někdo vynutit podpis, s čím zásadně nesouhlasím, tak trvám na jeho anulaci hned, jak by to bylo možné..... takže tvojí pohádce nevěřím......a pokud na zrušení netrváš, tak s tím dál souhlasíš....ano, máš pravdu, že dnes už to je jedno, stejně, jako co v té době podepsal Pavel, který se k tomuto přiznal, odpracoval to a ještě dostal ocenění za záchranu lidských životů.....ty a Babiš, jste si šli za svým mamonem....

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 21:52) reagovat
miko: Kolikrát jsem já propadl, abych se stal spolužákem staršího člověka? Ta matematika je opravdu hodně zpropadená...

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (mikoRP (9.12.2023 21:46) reagovat
ty musis vedet kolikrat jsi propadl. apropo, zas ta zpropadena matematika, ta cloveka usvedci: 77-61=16

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 21:43) reagovat
Pávek měl o tolik let mladšího spolužáka? Kolikrát ten íkváč propadl? :-D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (mikoRP (9.12.2023 21:40) reagovat
aha, takze ty jsi ten spoluzak? twl ... i vekove sedi, ze jsi jako skolou povinny nemohl podepsat chartu :o)

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 21:29) reagovat
miko: Na víc než na takovéhle bezobsažné bláboly a výrony sprostého primitivismu asi nemáš, že...

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (mikoRP (9.12.2023 21:16) reagovat
zamotavas se v tom debilku. ale vylevej si svoje mindraky i nadale ... apropo, nejsi nahodou ty ten Pavluv spoluzak, ktereho vylili pro slabe vysledky, co na neho najednou zacal kydat hnuj? docela by mi to na tebe sedelo.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 21:10) reagovat
miko: Pokud vojenská velmoc verbuje pátou kolonu v cizí zemi - kdo je lepší kandidát než kolaborant schopný a ochotný převléknout uniformu kolaborovat s kýmkoli? A pokud ti připadá normální, že proti sobě kandiduje "bývalý" vojenský StBák a "bývalý" spolupracovník civilní StB, tak mě to normální rozhodně nepřipadá. A ještě méně normální mi přijde mudrovat o tom, který z těch dvou grázlů je menší grázl.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 21:04) reagovat
ujo: A já to tvoje kolovrátkové tvoje lhaní, že guma je totéž co odvedenec, považuji za dětinsky průhlednou formu elfování. Jako člověk s vysokoškolským vzděláním samozřejmě můžu úplně klidně napsat, že podpis vynucený pod hrozbou kriminálu je úplně něco jiného než podpis skutečně zcela dobrovolný. Takže si to celé dej ještě alespoň 10x dokola a udělej si další čárku za úspěšnou elfí směnou. :-D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (9.12.2023 20:43) reagovat
Dezolát: mimo jiné, je zarážející, že člověk s vysokoškolským vzděláním, může říct takovou píčovinu, že podpis nic neznamená.....no to jsi na stejné úrovni, jako Putin.... myslím morální a možná i fyzické a mentální a sociopatické.....

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (mikoRP (9.12.2023 20:34) reagovat
debile, ne. ja verim tomu, ze prosel nekolikaletou poradnou lustraci, takze nebudu verit jinemu "bolsevickemu grazlovi" jenom protoze to (cirou nahodou) vytahl po vice nez 30 letech presne v momente, kdyz stal proti agentovi STB. jak rikam, byvali estebaci si vzajemne kryjou pekne zada, hrajou to noty a neodpousteji, kdyz jim nekdo ukaze fakace, pak cela desetileti zije a pracuje poctive, nepodvadi, nelze, nekrade a nakonec se jeste estebakum plete pod nohy, aby jejich guru se dostal na pozici nejvyssi

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (9.12.2023 20:29) reagovat
Dezolát: né, já pokládám za absolutní a bizarní, že člověk, který podepsal věrnost socialismus a komunistům, kára druhé za totéž...

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 20:28) reagovat
miko: No jasně. Pravda je to, co o sobě tvrdí bolševický grázl. :-D :-D :-D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 20:27) reagovat
ujo: Takže to, co za totality páchali lidé jako Pávek, považuješ za naprosto normální. Ale to, k čemu byli donuceni odvedenci včetně Havla, ti normální nepřipadá. Tak o je opravdu hodně zajímavé... :-D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (mikoRP (9.12.2023 20:24) reagovat
debile, tobe staci par dezinformaci, pravda te nezajima: [odkaz]

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 20:22) reagovat
ujo: Detaily pohraniční stráže jsem nezkoumal. Jediné co vím, je, že to mohly dělat jen "prověřené kádry". Tak "ušpiněný" kádrový posudek, aby zlomil můj dobrý prospěch na základce, jsem samozřejmě neměl. Na průmyslovku ten kádrový posudek prošel, na pohraničníka nebo vejšku už ale ne. To je celé. A vzhledem k tomu, že ty jsi nezvládl ani učivo pro základní školy, tak to s tou průmyslovkou bylo u tebe úplně jinak ty poloramotný prolhaný blekoto. ;-)

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (9.12.2023 20:19) reagovat
Dezolát: jinak, Pavel byl cvičený na infiltraci a průzkum za týlem linie NATO, stejně tak měli třeba Američani své vycvičené vojáky, kteří uměli jazyk východních bloků a znali vojenskou struktůru velení těchto vojsk, na tom není nic nenormálního....

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (9.12.2023 20:16) reagovat
Dezolát: pohraničníci, byli většinou komunisté a také vojáci u povolání, protože to podepisovali po vykonání základní vojenské služby na tři roky, takže co to zase meleš za hovna, že bys nemohl něco vykonávat protože jsi měl špatný kádrový posudek. A pokud jsi mohl dělá střední školu, tak si ho pořád měl lepší, než já, takže si nehrej na chudinku.....kňuk....

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 20:07) reagovat
miko: Pokud nevíš, co všechno měli v popisu práce bolševičtí vojenští rozvědčíci, tak si místo těch tvých debilit o nějakém posametovém "technickém VUMLu" přečti například tento článek: https://www.cesko1.cz/2022/10/25/general-pavel-celi-utoku-historik-na-neho-vytahl-minulost-komunistickeho-rozvedcika-pavka/

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 20:03) reagovat
Mimochodem v tom technickém oboru jsem pracoval i v té zelené pakárně. S mým kádrovým profilem mi žádný důležitý úkol - jako být například pohraničníkem - opravdu nesvěřili. V podstatě jsem byl taková light verze PTPáka. Zkrátka to samé jako agent Pávek.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (mikoRP (9.12.2023 20:03) reagovat
ale jsem rad, ze po revoluci te nakonec na ten VUML vzali.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (mikoRP (9.12.2023 20:02) reagovat
"Chtěl být agentem místní pobočky sovětské GRU. Neboli chtěl být celý profesní život vojenskou obdobou StBáka." ovsem toto je jenom zase tvuj defrmovany vyklad o tom, co chtel PP delat. takze zase podsouvani ... ale ty to samozrejme nedelas.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 20:00) reagovat
Po sametovému puči jsem si dokonce mohl udělat v tomto oboru vejšku. Prostě všechno super až na ty dva promrhané roky. Ale pořád lepší, než promrhat 45 let v oboru, který by mě vůbec nebavil, kvůli nějakému truhlíkovi, který neumí volit prezidenta v souladu se svým svědomím. :-D A opravdu netuším, proč bych se měl já omlouvat za to, že mě totalitní režim vydíral a hrozil mi kriminálem, když se mu nepodvolím na ty dva zabité roky. Tento režim zločinný systém vymysleli lidé jako Pávek. Ne jako já.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 19:58) reagovat
ujo: Pávek chtěl dělat konkrétní povolání a já jsem chtěl taky dělat konkrétní povolání. Pávek nechtěl být horníkem. Chtěl být agentem místní pobočky sovětské GRU. Neboli chtěl být celý profesní život vojenskou obdobou StBáka. OK - jeho volba. A já jsem taky nechtěl být horníkem. A nechtěl jsem být ani vojenským StBákem. Chtěl jsem být technikem v oboru, který mě bavil už od dětství. Takže jsem si odkroutil dva roky zelené pakárny a od té doby pracuji ve svém oblíbeném technickém oboru.

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (9.12.2023 19:52) reagovat
Dezolát: nemyslím, že by jsi ty chtěl vykonává vojenskou kariéru, ale myslel jsem to tak, že jsi chtěl co nejméně obstrukcí, tak jsi to podepsal, stejně jako on, když chtěl dosáhnout možnost, dělá co ho bavilo a já neznám žádného bývalého gumáka, že by nebyl komunista....byli jenom normální a nebo svině.... svině se vždy vymlouvají, že nemohli jinak, kdežto normální to přiznají a minimálně se za to omluví...

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (ujoRP (9.12.2023 19:40) reagovat
Dezolát: aha, takže, kdyby ti teď hrozili kriminálem, když se nenaockuješ, tak bys dělal co??? Ano, MOHL jsi odmítnout a jít na šachtu, nebo by si asi dostal kriminál..... stejně jakožto ty, chtěl Pavel vykonávat povolání vojáka a aby se tam dostal, musel podepsat, takže, vy jste kolegové :-D

Obrázek 'opory rezimu' Obrázek 'opory rezimu' (Dezοlát) (9.12.2023 18:34) reagovat
ujo: Fajn. Takže pokud přistoupíme na ty tvoje dva naprosto dementní předpoklady: 1) Pod hrozbou kriminálu = dobrovolně 2) Komunistický gumácký špión = nekomunistický řadový odvedenec - tak můžeme konstatovat, že Pávek, Já, Havel, Fiala a další miliony lidí byli úplně stejně "loajální k socialismu a komunistům". Všichni přece "podepsali" to samé. Spokojen?

Strana 1/3. 1 2 3 následující