Nalezeno 477 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicet:
   

Strana 5/8. předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující

Odebírat

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (včeličku do elfí ručičky) (26.2.2024 11:26) reagovat
miko je kretén, nebuď jako miko

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (26.2.2024 11:24) reagovat
Jak přesně má Charta 77 souviset se Základní vojenskou službou a podpisem přísahy? Ti, kdo podepsali Chartu 77, nemuseli na vojnu?

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (26.2.2024 11:19) reagovat
na proletare byl manualne nesikovny (neschopny dilino), na inteligenta byl tupy jak patron, takze skolu dodelaval az v dobe, kdy se dostal na skolu kdejaky debil. takze vystudoval socialni inzenyrstvi (on tomu rika techika) :-D

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (26.2.2024 10:57) reagovat
spíš proletář, že :-D

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (26.2.2024 10:56) reagovat
inženýre, ty jsi podepsal Chartu77 a nebo jsi byl disident???

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (26.2.2024 10:21) reagovat
Ne, chytráku. Samozřejmě že jsem s tím nesouhlasil, když jsem to pod hrozbou kriminálu podepisoval. Nebo si snad myslíš, že s tím například Václav Havel souhlasil, když to taky podepisoval? Takže ne, ty lháři. Václavu Havlovi ani nikomu jinému nevyčítám to, že to pod hrozbou kriminálu taky podepsali.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (26.2.2024 9:57) reagovat
dobře, inženýre, takže ty jsi s tím souhlasil, když jsi to podepsal.....nebo, dneska taky podepíšeš kde co? prostě ses posral a nechtěl jsi kazit kariéru úspěšného přizdisráče, ale dneska to přizdisráčství hrdinně všem ostatním vyčitáš......no, inženýre, ty jsi tobrý materiál...jak ten Bureš, když na všechny kolem ukazuje, že to jsou bývalí komunisti a agenti..... člověk, bez jakýchkoliv takových zkušeností, s přizďisráčstvím, se nestačí divit a žasnout, co vy soudruzi na sebe sypete....

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (25.2.2024 22:15) reagovat
Přesně tak. Zase nějaké fabulace. A taky lži. Takže když si přečtu to, co jsem podepsal, tak se dočtu co přesně? Že kdybych to odmítl podepsat, tak bych do kriminálu nešel? Asi ne, že ty fabulante. Chartu 77 jsem sice před vojnou podepsal mohl, ale co přesně by to změnilo? Nemusel bych na vojnu? Asi ne, že ty fabulante. Takže ti holt nezbývá, než až do roztrhání těla omílat ty tvoje fabulace a lži o tom, že ostatním vyčítám, že byli na vojně jako odvedenci, ty lháři.....

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (25.2.2024 22:05) reagovat
zase nějaké fabulace..... přečti si plné znění toho, co jsi podepsal.....taky jsi mohl podepsal před vojnou Chartu77 a nepodepsal, takže jen lžeš, inženýre ochraňovateli komunistu a socialismu až do roztrhání svého těla...... jó, hold, nejsi blbej, myslel jsi více na svou budoucnost a dnes to vyčítáš ostatním, pokrytče.....

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (25.2.2024 13:20) reagovat
Zkrátka pokud je za odmítnutí podpisu kriminál, tak to dobrovolné není. A je jedno, jestli o tom lžou komunisti ve svých účelových zákonech nebo o tom lže nějaký notorický komunistický lhář na internetu. A ty tvoje žvásty o nějaké "ochraně" někoho nemá smysl komentovat. Koho by asi tak mohl "ochránit" nějaký příspěvek na Roumingu ty komiku? ;-)

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (25.2.2024 13:19) reagovat
Ano - "de facto" jsem mohl jít místo na vojnu do kriminálu. Takže faktem je, že pokud je za odmítnutí něčeho kriminál, tak může o "dobrovolnosti" psát jedině lhář a/nebo debil. A ohánět se platností totalitních zákonů je ještě horší. Pokud o tom nevíš, soudruhu, tak podle tehdy platných komunistických zákonů probíhaly i justiční vraždy, loupež majetku zvaná znárodňování atd. atd. Takže obhajovat totalitní zákony a odvolávat se na ně může jedině rudá amorální zrůda.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (25.2.2024 12:51) reagovat
Takže de facto, si odmítnout mohl, ale nechtěl jsi......to jsou fakta, žádné moj výmysl, jak se tu pořád snažíš fabulovat. Přísaha, kterou jsi dobrovolně podepsal, byla právně závazná a právně zavazující, protože podle zákonů ČSSR, byla dobrovolná. Takže jsi dobrovolně chránil komunismus a socialismus, a dnes jsis pod svou ochranu vzal členy SPD a jejich poradce, kteří jsou nejen národní nacionalisté, což u jejich předsedy je velmi úsměvné, ale také úžasně hloupí..... inženýre obránče

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (25.2.2024 11:13) reagovat
A co myslíš těmi tvými "příspěvky o pořádcích členů SPD", netuším, takže opravdu netuším, co přesně mám hledat. Navíc platí, že dokazuje ten, kdo něco tvrdí. Takže já dokážu svoje tvrzení a ty zase to tvoje. OK? Takže jedno tvoje tvrzení je z 8.9.2023 v 19:44 https://rouming.cz/roumingComments.php?object=562516 zde a to druhé z 8.12.2023 v 9:53 zde: https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=584913&page=2

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (25.2.2024 11:12) reagovat
Ohledně "odmítnutí" je pravda taková, že to tvoje údajné "klidné odmítnutí" by reálně znamenalo kriminál: https://zpravy.aktualne.cz/domaci/odpiraci-vojny-z-dob-totality-osvobozeni/r~i:article:66434/

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (25.2.2024 11:12) reagovat
Lež je to, žes jednou tvrdil, žes jí získal kvůli štátskriplovství a podruhé korupcí. Obě verze současně zkrátka platit nemůžou. Takže minimálně jedna z těch verzí je zkrátka lživá. A u lháře je samozřejmě možné i to, že lež jsou obě verze. Toto se stává lhářům úplně běžně. Zamotají se do svých vlastních lží a tím se prozradí.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (25.2.2024 11:00) reagovat
tvoje příspěvky o pořádcích členů SPD, kteří jsou bývalí členové ČSSD a dříve KSČ jsou stejně dohledatelné, jako moje, tak si je inženýre dohledej a přečti si je. A co jiného je SPD, než nacionálně národní hnutí, které má v svém programu přímou demokracii, ale v svých stanovách totalitní zřízení....soudruhu Ing. Dezoláte, obraniteli socialismu a komunismu, obhájce nacionalismu

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (25.2.2024 10:48) reagovat
co je u tebe lež? já ti nevím, ale že mám modrou knížku, je pravda. Že jsem jí dostál z "zdravotních" důvodu, (spíš jako odpor k tehdejšímu politickému zřízení), je také pravda. Ty tu pořád lžeš, že přísaha byla vynucená. Je také pravda, že jsi jí mohl klidně odmítnout, ale pan Ing Dezolát, přece "není" blbý a myslel na budoucnost a nechtěl si prodělat kariéru, stejně jako spousty jiných, ale ty máš tu drzost to samé vyčítat druhým a to je podle tvých příspěvků fakt, takže pravda.....

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (25.2.2024 8:54) reagovat
A jako by to nestačilo, tak přidáš ještě debilitu o "pečení s nácíčkama". :-D

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (25.2.2024 8:54) reagovat
Tvoje fabulace zase narážejí na fakta, že ty a miko jste (dvoj)jediní lháři, kteří lžou o tom, že ZVS byla "dobrovolná". V branném zákoně, na Wikipedii atd. atd. je jasně uvedeno, že byla povinná. Rovněž jste dvojjediní, kdo do zblbnutí omílá ty hysterické výrony o přísaze atd. Když se podíváš například na Wikipedii na profily Václava Havla nebo Petra Fialy, tak je tam úplně stroze uvedeno, že absolvovali ZVS jako odvedenci. Zkrátka nikdo nikde do zblbnutí neomílá takovéhle debility.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (25.2.2024 8:49) reagovat
jó.....vlastně, ty teď pečeš s nácičkama z SPD kteří dříve patřili pod tábor ČSSD a ještě dříve pod KSČ, kdy jejích předseda ani neví, že Rakousko je členem NATO a ostatní členové dráždí barvy FIS natolik, že se jim dělá mdlo.....pro tebe TOBRÝ

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (25.2.2024 8:42) reagovat
tvoje fabulace narážejí na fakt, že ty jsi narozdíl ode mě přísahal věrnost vrahům, zlodějům a svými komenty to jenom potvrzujes...... inženýre ochraniteli komonismu a socialismu

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 23:33) reagovat
Jo tak tys jednou uváděl jeden důvod, jindy jsi uváděl úplně jiný důvod a najednou platí oba dva důvody najednou. A do toho lžeš jako Rudé právo, že ZVS byla dobrovolná, přestože byla povinná a je to uvedeno úplně všude včetně Wikipedie. Ale jsem to já, kdo "smýšlí fabulace". :-D

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (24.2.2024 23:26) reagovat
promiň, ale kdy jsem přesně lhal? jak můžu lhát o tom, že mám modrou knížku, když jí mám? že nemám tři prsty, nebo spíš jeden článek na třech prstech a bylo to jako jeden z dvou věcí, které byly důvodem mé modré knížky, neznamená, že lžu. Narozdíl od tebe, si nemusím smýšlet fabulace, proč jsem dobrovolně podepsal věrnost komunistům a socialismu inženýre

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 23:19) reagovat
To musíš vědět ty, co ti ta oslovení evokují, když jsi s nimi přišel, soudruhu proletáři. Nicméně jsi to z nás dvou právě ty, kdo byl usvědčen ze lži. A to právě při lhaní o "moudré" knížce. Takže se ti nedá věřit ani to, žes jí skutečně měl. Protože dvě různé "moudré" knížky zkrátka získat nešlo. A to tvoje kolovrátkové lhaní o "pokrytectví" stojící na tvém stupidním lhaní o tom, že guma je totéž co odvedenec, že komunista je totéž co nekomunista a že agent GRU je totéž co kulisák, je leda tak k smíchu.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (24.2.2024 22:42) reagovat
jak ti to oslovení "soudruzi" evokuje staré "dobré" časy, že.... proletáři...... nicméně, jsi to z nás dvou právě ty, který přísahal komunistům věrnost až za hrob, takže u mě jsi jen obyčejný pokrytec a obyčejný dezolát..... úplně obyčejný inženýrskej dezoládský pokrytec

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 20:25) reagovat
Promiň, ale soudruh záložník nejsem jenom já, soudruhu štátskriple / soudruhu úplatkáři / soudruhu sedmilháři. Soudruh záložník byl každý odvedenec až do té doby, než byl vyřazen z vojenské evidence kvůli věku nebo získání "štátskriplovství". Což platí i pro zmíněné soudruhy Havla a Fialu. A také pro soudruha mika.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (24.2.2024 20:15) reagovat
promiň, ale soudruh záložník jsi de facto jen ty..... já jsem soudruh, jiskra ani pionýr v životě nebyl. Jsem potomek bývalých sedláků, kteří se odmítli kolektivizovat, a který nedostál důvěru strany a lidu, jako jsi byl ty..... Ing. dezoláte.... ještě si nezapomeň osvojit nic pokrytec.....to tě popisuje lépe, než dezoláta....soudruhu obranče komunistů a socialismu s zbraní v ruce

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 20:02) reagovat
No konečně, to ti to pochopení rozdílu mezi pohůnkem komunistické zlovůle a drábem komunistické zlovůle trvalo, soudruhu dvojitá "moudrá" knížko. "Kádruju" přesně kvůli tomuto rozdílu mezi odvedencem/pohůnkem/muklem a gumákem/drábem/bachařem. Ale "sám" jsem rozhodně nebyl. Byly nás miliony. Včetně například Václava Havla nebo Petra Fialy. A s žádnými Pávky a dalšími podobnými gumáckými grázly jsme se opravdu nekamarádili. Je vidět žes na té vojně doopravdy nebyl.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (24.2.2024 19:35) reagovat
No konečně, to ti ta odpověď trvala, inženýre......tak koho ty tu kadruješ, ty pohunku komunistické zlovůle?......komu ty máš právo něco vyčítat, když si se sám, v tichosti bez protestů spolupodílel na totalitním režimu s svými soudruhy.....alias "le camarade" ,jako byl Pavel..... pokrytectví v instantní podobě skrze hlasy dezolátů a morálních kriplů......

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 19:07) reagovat
Přísahu jsem samozřejmě formálně složil, soudruhu beze zbraně, zato se dvěma "moudrými" knížkami. Jinak bych strávil léta v kriminále: https://zpravy.aktualne.cz/domaci/odpiraci-vojny-z-dob-totality-osvobozeni/r~i:article:66434/

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (24.2.2024 18:59) reagovat
takže páně Ing. Dezoláte, soudruhu v zbrani, přísahal jsi svojí věrnost komunistické straně a socialistickému zřízení ČSSR ?

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 18:48) reagovat
Já jsem psal jsem, že podpis si nepamatuju a na náměstí jsem mlčel. Frmol půl roku byl. Toto všechno je pravda. Rozhodně jsem nepsal tom, že by se přísaha podepisovala až na konci frmolu. Takže stále dokola lžeš jako Rudé právo.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 18:41) reagovat
bavili jsme se o tom, jestli jsi podepsal. tvrdil jsi, ze NE! ale ze na namesti jsi mlcel. kdyz jsme ti rekli, ze na namesti jsi mohl az po podpisu na konci prijimace, tak jsi tvrdil, ze si nepamatujes a vymlouval jsi se na nejaky "pulrocny frmol". jaky pulrocny frmol, ty debile? bavili jsme se o podpisu vojenske prisahy, ktera se podepisuje na konci prijimace - po MESICI ale ne, tobe to trvalo pulrok. a tim to koncim na toto tema. jsi proste debil, ktery zase chce svoji ulhanost a debilitu zahrat do autu.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 18:37) reagovat
Děkuji za odpověď. Ten tvůj hysterický výron dalších lží a sprostého primitivismu místo věcné odpovědi na jednoduchou otázku je všeříkající.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 18:33) reagovat
chudakem jsi, ale dusevnym. jsi dusevny mrzak, kteremu je skoda co i jenom plyvnou do ksychtu. ubulena ulhana bolsevicka krysa

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 18:32) reagovat
lzes kuby chodis, prekrucujes, zijes v nejakem vyfantazirovanem svete, jak v minulosti, tak v pritomnosti, vymyslis si pravidla, skutecnosti, a kdyz ti rekneme, ze to tak neni, ze lzes, tak to tady zaplavujes triadami slov ... ale ktere jsou ve skutecnosti totoalne mlavcenim prazdne slamy, nic neobsahuje, jenom je vrsis na sebe. pouzivas slovnik soudruhu politruku, pouzivas stejne taktiky "diskuse" (lhat, pomlouvat, dezinterpretovat, urazet, dehonestovat, dezinformovat, ...) a hrajes si na chudaka.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 18:31) reagovat
Jaký "jiný význam"? Jaký je podle tebe význam slova "frmol a jaký je význam slova "přijímač"?

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 18:29) reagovat
hovno si stoji. neco placnes, pak to prekrucujes a davas tomu jiny vyznam, nez jak jsi to rekl. ubulena, uknucena lidska troska

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 18:28) reagovat
Já si ale stojím za každým svým slovem. Když použiju například slovo "frmol", tak si stojím za slovem "frmol". Když ty začneš lhát, že "frmol je totéž co přijímač", tak si za tou tvojí debilní lží zkrátka stát nebudu, i kdyby ses na hlavu postavil. A zrovna tak je to s rozdílem mezi "být něco" a "být nějak osloven".

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 18:24) reagovat
ne, jde o to, ze jsi zase tvrdil neco, co neni pravda. a je naprosto zbytecne se z toho vykrucovat. jsi ulhana lidska troska, ktera si neni schopna stat ani za svym slovem, natoz aby uznala, ze se spletla., nebo ze lhala. bezpaterne hovado. proste je to debil.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 18:21) reagovat
Je to v tom "být soudruhem". Což je něco jiného než "být oslovován soudruhu." Prostě jsi nezvládl mateřštinu ani na úrovni základní školy, takže ti zkrátka není dáno ten rozdíl pochopit. Je mi (tě) líto.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 18:18) reagovat
proste se snazis vykecat z dalsi lzi, ty ubuleny arcilhari.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 18:17) reagovat
To je jako kdyby se debatovalo třeba o autech. A já bych z ničeho nic začal blábolit o tom, že neumíš zatáčet doleva. A jako "důkaz" bych předložil to, žes přece nikde nepsal, že autem se dá zatáčet i doleva, takže o autech nemůžeš nic vědět. Tak přesně na takovéto úrovni jsou ty tvoje "důkazy" o "půlročním přijímači" a spol. ty "génie"... :-D

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 18:16) reagovat
"Protože podle tehdy platných zákonů být soudruhem alias komunistou znamenalo vstoupit do KSČ" kde tam je osloveni? proste jsi nastrelil bohorovne tvrzeni, neshodujici se skutecnosti = lez. debil proste debilem zustava

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 18:11) reagovat
Ano - jasně jsem psal, že se toto slovo jako oslovení používalo. A jako příklad jsem uvedl základní školy. K tomu, zda se používalo či nepoužívalo také konkrétně na vojně, sem se nijak nevyjadřoval. A rozhodně jsem to nepopíral. Neboli to, že se člověk k nějaké konkrétně věci VŮBEC NEVYJÁDŘÍ, není důkazem, že tu věc neví. To dokazuje pouze to, že se k té věci nevyjádřil. Opravdu není moje vina, že nechápeš ani takhle jednoduché věci.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 18:04) reagovat
"jsem JASNĚ PSAL" tys toho napsal ... sam sebe pritom casto usvedcujes ze lzi

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 17:45) reagovat
Další fór je v tom, že pokud by to skutečně bylo totéž, tak by celé to ujovo blábolení o soudruzích nedávalo žádný smysl. Protože takto oslovován byl v té době každý člověk. Na škole nebo učňáku, v práci, na úřadu atd. atd. Včetně těch, kteří měli dvě "moudré" knížky současně. Takže "soudruzi" bychom byli oba. ;-)

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 17:40) reagovat
V 15:57 jsem JASNĚ PSAL, že se toto slovo jako OSLOVENÍ POUŽÍVALO. A to i mezi nekomunisty. Jako JEDEN Z PŘÍKLADŮ (slovo "třeba") jsem popsal situaci na základních školách. Jsi schopen vysvětlit, JAK PŘESNĚ jsi přišel na tu tvojí debilitu, že jsem někde tvrdil, že se jako oslovení na vojně nepoužívalo? Takže znovu a pomalu: být "osloven soudruhu" není to samé jako "skutečně být soudruh" ve smyslu politickém. Viz Wikipedia.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 17:34) reagovat
se do toho cim dal vic zamotavas, debile. jenom mala rada: zkus uz radsi vubec nelhat.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 17:28) reagovat
Neboli opět svojí vlastní tupost vydáváš za "důkaz", že jsem nebyl na vojně. Přesně jako v případe toho tvého "půlročního přijímače". :-D

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 17:26) reagovat
Prosím tebe pěkně. Oslovovat nebo být osloven nějakou politickou floskulí v podstatě z donucení není totéž jako tím skutečně být. Například pokud komouš někoho oslovil "imperialistický zaprodanče", tak to ještě neznamenalo, že ten člověk byl skutečně placen západem. A pro oslovení "soudruhu" platí to samé. Na Wikipedii je ta "etymologie" slova "soudruh" popsaná dost jasně. Přírodažel pologramotnému chudákovi jako ty není dáno to pochopit: https://cs.wikipedia.org/wiki/Soudruh

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 17:01) reagovat
a i na vojne (kdybys nahodou byl na vojne, coz ale furt znova znova dokazujes, ze jsi nebyl) ti riskali soudruhu vojine a ne pane vojine. ale dnes je to o hodne jednodussi. staci rict: debile :-D :-D

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (mikoRP (24.2.2024 17:00) reagovat
"Protože podle tehdy platných zákonů být soudruhem alias komunistou znamenalo vstoupit do KSČ" dalsi lez jak vez - soudruh byl uplne kazdy. osloveni "pan" se nepouzival (oficialne), kdyz zaznelo "obcane", tak to zavanelo hodne velkym pruserem, protoze to byl obycejne nejaky organ, kdo oslovoval a urcite ne v dobrem rozmaru. takze dekujeme soudruhu dezolate, ze se sam usvedcujete ze lzi.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 16:46) reagovat
Takže tohle blábolení je tedy ukázka relevantního vysvětlení toho, jak se z nekomunisty stal na vojně "soudruh"?

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (24.2.2024 16:42) reagovat
no, asi neumíš, když neumíš odpovědět na otázku.... jestliže toto je produktem vysoké školy technické, tak se obávám nad erudovaností produktu našich vysokých škol...... spíš to ukazuje na inkluzi v vysokoškolském systému, z důvodu politické příslušnosti, než intelektuálního talentu ještě před rokem 89, samozřejmě v tvém případě, mohu-li usuzovat....

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 15:57) reagovat
To samozřejmě umím. Ale ty zjevně ne. Protože netuším, jak přesně jsi dospěl k tomu tvému subjektivnímu pocitu/názoru, že absolvovat ZVS znamenalo být "soudruhem". Protože podle tehdy platných zákonů být soudruhem alias komunistou znamenalo vstoupit do KSČ. To, že jsme třeba na základní škole museli i nekomunistickým učitelkám říkat "soudružko učitelko", opravdu neznamenalo, že všichni žáci i učitelé byli skutečnými soudruhy/komunisty.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (24.2.2024 15:45) reagovat
to, neumíš odpovědět na obyčejně položenou otázku? Já se tě neptám na tvůj subjektivní pocit/názor, na tvé vidění světa. Já se tě ptám, jestli jsi podle zákonů platných do roku 1991, podepsal vojenskou přísahu?

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (Dezοlát) (24.2.2024 15:20) reagovat
Opět lžeš jako Rudé právo. Absolvovat ZVS neznamenalo být "soudruhem". I když už jsem narazil i na názor, že "soudruhem" byl úplně každý, kdo za minulého režimu pracoval. Protože prý "pracovat znamenalo budovat komunismus". Což je přesně stejná "logika" jako ta tvoje. A ještě ke všemu ten tvůj bizarní názor znamená, že podle tebe byl "soudruhem" například i Václav Havel. Protože ten byl taky na vojně. A podle tvého lhaní tam byl "dobrovolně" a "dobrovolně" podepsal tu přísahu a věrnost a bla bla bla.

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (24.2.2024 15:11) reagovat
položím to tedy do roviny pravdy......je pravda, že jsi podle definice zákona platných před rokem 1989, dobrovolně podepsal přísahu a věrnost komunistické straně a sociálnímu zřízení státu?

Obrázek '- kikimono -' Obrázek '- kikimono -' (ujoRP (24.2.2024 15:08) reagovat
ty se myslíš, dezoláte, já nejsem k tobě žádný soudruh, ale ty jsi soudruh v vztahu s ostatními soudruhy a soudružky..... mě, do svých spárů komunistické a ani socialistické ideologie nedotlacil a nenechám se tldo tohoto svinstva zatahovat ani obráncem komunistické strany a socialismu....

Strana 5/8. předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující